Skocz do zawartości

Laguna 3 GT > Impreza STI 08 (?)


michalek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak to się mówi , nie kupuję się samochodów zaczynającymi się na literę "F" ...... Fordów, Fiatów i ... Francuskich

 

...Ferrari, Farbio, Fioletowych, Fabrycznie-nowych. Faktycznie, sama prawda :razz:

 

Podobnie "mowi sie" o ukladzie, koncu swiata, spisku zydo-masonerii, Nowym Porzadku Swiata i jeszcze o paru ciekawych sprawach "sie mowi", co nie zmienia faktu ze to w wiekszosci bezmyslnie klepane by-zy-dury :twisted: Czyli nie ma co generalizowac, bo wyjdzie, ze kazda kobieta (oprocz Twojej i mojej matki) to kur... a domowa i jeszcze kilka uniwersalnych prawd zyciowych poczetych przy wodce u cioci na imieninach :mrgreen:

 

Tym niemniej, akurat Laguny 2 rowniez nie polecam, bo

 

miałem Lagunę II [2003 1.9 DCi Dynamique Sport Tourer] kupiłem dwuletnią z przebiegiem 38000 i żeby nie było, że auto capricorn, to wyjątek napiszę coś na potwierdzenie od siebie. Podparcie lędźwiowe dwa razy, tylne dwa zaciski, spalony licznik, łożysko w kole, zamek w drzwiach, urwana linka szyby, tylna wycieraczka zapiekła się na tulejce, miałem trzy karty i trzy się zepsuły, amory, łączniki stabilizatora, stabilizator, końcówka drążka, magiel, łańcuch od zmiennych faz rozrządu, tuleję tylnej belki i więcej nie pamiętam. Wszystko tam trzeszczało, skrzypiało a w bagażniku miałem dosłownie perkusję.

 

Perkusje mialem w bagazniku na wlasne zyczenie (tuba + wzmacniacz), ale reszta sie mniej wiecej (z naciskiem na wiecej) zgadza. Plus woda na dywaniku i siedzeniu pasazera po kazdym deszczu (przy braku okna dachowego - nikt nie byl w stanie ustalic ktoredy cieknie); padniete turbo, skrzynia biegow i sprzeglo; regularnie przepalane zarowki ksenonowe.

 

Poza tymi drobiazgami - super auto!

 

:mrgreen:

 

[ Dodano: Sob Sty 31, 2009 10:54 am ]

 

"monter" sie top gear'a za duzo naogladal, ale i tak wyszlo przasnie z wasato-blokowa sceneria w tle :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus woda na dywaniku i siedzeniu pasazera po kazdym deszczu (przy braku okna dachowego - nikt nie byl w stanie ustalic ktoredy cieknie)

 

U mnie dywanik był mokry ale z tyłu za siedzeniem kierowcy i też nie mogłem ustalić skąd ta woda się tam bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dywanik był mokry ale z tyłu za siedzeniem kierowcy i też nie mogłem ustalić skąd ta woda się tam bierze

 

jezdze szybko, ale sikanie pasazerow ze strachu rownie szybko wykluczylem :mrgreen:

 

 

Kolega miał podobny problem w Foresterze. Okazało się, że woda ciekła przez mocowanie relingu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wracajac do rankingow, to tam jest wszystko jasne, czyli renault nigdy nie zajmuje czolowe miejsca i tyle. W liderach mamy mazde,subaru,toyote, porsche, ostatnio cos z bmw tam trafilo, a nie jakies tam laguny. to ze komus udalo sie kupic lagune , ktora sie nie psuje, to raczej ma troche szczescia w zyciu, bo przeciez nie moze sie psuc 100% lagun.

pozdro

 

A co powiecie na to:

Ranking niezawodności DEKRA?

To już nowe renault, które według zapewnień miało zrywać ze stereotypem awaryjnego auta. I jak widać udało się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam posty i przypominam sobie rozne rankingi bezawaryjnosci, w tym niemieckie. faktycznie czasami dziennikarze robia material pod auto, z tego powodu tez nie lubie program Motorwizja na TVN turbo w ktorym ZAWSZE niemieckie auta sa lepsze od reszty swiata. Ale wracajac do rankingow, to tam jest wszystko jasne, czyli renault nigdy nie zajmuje czolowe miejsca i tyle. W liderach mamy mazde,subaru,toyote, porsche, ostatnio cos z bmw tam trafilo, a nie jakies tam laguny. to ze komus udalo sie kupic lagune , ktora sie nie psuje, to raczej ma troche szczescia w zyciu, bo przeciez nie moze sie psuc 100% lagun.

pozdro

 

 

NIE PRAWDA!!! Oglądałem odcinek motorwizji gdzie poównywali LR Feelander'a, BMW X5 i coś tam jeszcze... I pomimo, że BMW najlepiej powadziło się po asfalcie, wygrał LR :!:

 

A w niemieckich testach niezawodności jakiś czas temu pierwsze czy drugie miejsce w klasie miał citroen xara, ojciec jeździ xarą picasso, bardzo wygodne, miłe bezawaryjne auto.

 

Ale renaulty zawsze były usterkowe, kumpla wujek kupił lagunęII 2 lata z przebiegiem znikomym, przez 3-4 miesiące włożył w nią kupę kasy, sprzedał grata i wrócił do używanych Przez niego namiętnie wcześniej Mesiów 124. Jeszcze jedna kwestia to (nie)trwałość zawieszenia. Wiadomo, nie ma auta mocnego na nasze drogi. Ale francuzy są wybitnie mało odporne.

 

Wcześniej dobrze ktoś napisał, że kwestia ułożenia próby, można zrobić tor, na którym kaszlak objedzie bez trudu STI, EVO czy audi RS4... Mi osobiście podoba się testowanie aut w top gear, tor z różnymi zakrętami, każde auto testowane pokonuje ten sam tor.

 

No i najważniejsza rzecz. Dla mnie 4x4 to przede wszystkim bezpieczeństwo. Oczywiście daje dużo możliwości (takich jak wyprzedzanie wlekących się zaśnieżonymi ulicami "osiek") ale głównie jednak chodzi o kontolę w trudnych warunkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dzisiaj widzialem jak parkuje taka Laguna GT , tylne kola skrecaja sie przeciwnie

do kol przednich i gosc takim duzym kombi zaparkowal jak malym hatchbackiem

Respect :)

 

 

Jednym słowem w 2008 roku skopiowali to, co Honda stosowała z powodzeniem juz w 1987 roku.

 

Za co tu Respect sie należy? ;)

powiedzmy, ze z dosc slabym powodzeniem, bo afaik ta konstrukcja to taka srednio trwala byla... podobnie jak w Mitsu :mrgreen:

no ale moze panowie z Reno zbudowali cos bardziej zaawansowanego? (czyt. TRWALEGO :idea::lol: )

 

Właśnie tu racji nie masz, bo 4WS z 3 generacji preludy (mechaniczny, a nie sterowany komputerowo) działał wyśmienicie. Tam się po prostu nie mialo co psuć.

 

Nawet w późniejszych modelach najczęstszym problemem były pierdoły, zaśniedziałe styki w kostkach itp.

 

Honda nie jako jedyna 4WSa montowała, daleko nie szukając niektóre MX-6 i Celica na japoński rynek miały ten system. MX-6 JDMa miałem przez jakiś czas i autko bardzo przyjemne, a Celica GT-4 z napędem AWD i 4 kołami skrętnymi jeździła zapewne diabelnie dobrze.

 

Koszty niestety zabiły ten świetny pomysł, a szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tu racji nie masz, bo 4WS z 3 generacji preludy (mechaniczny, a nie sterowany komputerowo) działał wyśmienicie. Tam się po prostu nie mialo co psuć.

byc moze, ale znajomy mial Prelude (ok. '90 roku produkcji) 4WS i nie bylo to "udane" auto... podobnie jak Mitsu GT3000

 

(...) Celica GT-4 z napędem AWD i 4 kołami skrętnymi jeździła zapewne diabelnie dobrze (...)

niestety nei bylo czegos takiego, 4WS mialy tylko n/a Celiny :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tu racji nie masz, bo 4WS z 3 generacji preludy (mechaniczny, a nie sterowany komputerowo) działał wyśmienicie. Tam się po prostu nie mialo co psuć.

byc moze, ale znajomy mial Prelude (ok. '90 roku produkcji) 4WS i nie bylo to "udane" auto... podobnie jak Mitsu GT3000

Pechowo trafil :P

(...) Celica GT-4 z napędem AWD i 4 kołami skrętnymi jeździła zapewne diabelnie dobrze (...)

niestety nei bylo czegos takiego, 4WS mialy tylko n/a Celiny :razz:

 

 

Racja, GTR byl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...