Jump to content

Laguna 3 GT > Impreza STI 08 (?)


michalek
 Share

Recommended Posts

Michał Bębenek, zwycięzca ostatniej edycji Rajdu Polski - rundy Mistrzostw Europy i Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, zasiadł najpierw za kierownica Laguny GT. Najlepsza zanotowana prędkość wyniosła 92 km / godz. Następnie rajdowiec przesiadł się do znacznie mocniejszego samochodu (o prawie 80 KM) Subaru Impreza. I niespodzianka - rekord szybkości wyniósł 90 km / godz.

 

Potwierdziło sie tym samym, że Renault Laguna GT dzięki skrętnym tylnym kołom trzyma sie znakomicie nawierzchni i można nią jechać szybciej w ekstremalnych warunkach niż konkurentami przystosowanymi do ścigania sie w sporcie!

 

- Jestem zaskoczony wynikami testu - mówił Michał Bębenek. Byłem przekonany, że Subaru będzie szybsze i nawet zastanawiałem sie, dlaczego organizatorzy imprezy ryzykują taka konfrontację. Oczywiście Subaru Impreza jest samochodem przeznaczonym raczej do sportu, Laguna - do jazdy w normalnych warunkach drogowych, ale nowa technologia zapewne bardzo pomoże kierowcom w trudnych warunkach. Podkreślam - jestem zadziwiony wynikami testu!

 

caly art.

http://www.roadlook.pl/wrazenia-z-jazdy ... zawie.html

 

niedlugo weryfikacja - test "GT" w Poznaniu :]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmmm..... Prawdziwi mężczyźni nie jeżdżą francuskimi samochodami...

Link to comment
Share on other sites

Niech zrobią testy na mokrym i na śniegu, myślę, że nie będzie już tak kolorowo :)

 

I na szutrze i na slickach i może jeszcze na piasku :P Tomi, tylko głupi upala na mokrym i na śniegu (droga hamowania) ;)

Link to comment
Share on other sites

Niech zrobią testy na mokrym i na śniegu, myślę, że nie będzie już tak kolorowo :)

 

Ja i tak nie wierze w taki test robiony przez gości z Renault, to typowa popierdułka marketingowa, szkoda tylko że taki gość jak Bębenek daje sie wciągnąć w takie gówno :evil:

Ale cóz, budżet na sezon sie kończy, to i trzeba głupoty gadać za pieniądze. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Przecież to stary jak siat numer, do auta konkurencyjnej firmy pompuje się 4 bary w koła i jazda. Jak dziennikarzom cchą pkazac jakie to ich auto jest stabilne to do konkurencji tylko na tył 4 bary. Bebenek wystarczy że nie będzie próbował się domyślać dlaczego "niesłuszne" auto źle się prowadzi.

Link to comment
Share on other sites

Przecież to stary jak siat numer, do auta konkurencyjnej firmy pompuje się 4 bary w koła i jazda. Jak dziennikarzom cchą pkazac jakie to ich auto jest stabilne to do konkurencji tylko na tył 4 bary. Bebenek wystarczy że nie będzie próbował się domyślać dlaczego "niesłuszne" auto źle się prowadzi.

 

Doskonałe !! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

najgorsze w tym wszystkim jest to ze znajda sie tacy co uwierza i beda probowac na ulicy - cale szczescie ze Laguna ma sporo gwiazdek w testach zderzeniowych :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu.

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol::lol::lol:

 

 

p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu.

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol::lol::lol:

 

p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: :mrgreen:

 

NIE

Link to comment
Share on other sites

Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu.

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol::lol::lol:

 

 

p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: :mrgreen:

 

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Wery gut post

Link to comment
Share on other sites

Hmmm..... Prawdziwi mężczyźni nie jeżdżą francuskimi samochodami...

 

Fak ju :P

 

ar ju tretenink mi? ju nid tipi for jo bankhol? :mrgreen:

 

no dobra, fakt - oni je ujeżdżają.... :cool:

Link to comment
Share on other sites

To może ja Lagune zamiast GTka kupię

 

GT jest GT, kup golfa GT 1,6 100PS :razz:

 

jak sie dobry test wymysli to tez zje STI :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol: :lol: :lol:

 

 

Dobrze powiedziane.

 

Panowie, pojezdzijcie troche Laguna GT, a potem dyskutujcie. Renault zrobilo kawal dobrej roboty. Jak ktos nie zamierza sie scigac, upalac, czy wyczyniac innego typu ekscesy z Laguny GT na pewno bedzie zadowolony bardziej niz z STI/EVO, czy tym podobnego wozu.

Link to comment
Share on other sites

o ile sie nie myle to mieli juz taki wynalazek ale sie psul i sie wycofali. Laguna 1 byla dosc zawodna, Laguna 2 schczegolnie silniki 2.2 rowniez. Ja nie wirze zeby to powyzej 100 tkm sie nie psulo i to na polskich drogach. Moj ostatni francuski somochod to byl R5 i nigdy wiecej. :evil:

Link to comment
Share on other sites

a ja mam znajomego, który ujeżdża laguną i zadowolony to raczej nie jest, ciągle coś nawala (przeważnie elektryka), a naprawy nie są tanie (najmniejsza bzdurka zaczyna się od 500 PLN, np. żarówka "xenonowa" do reflektora, itp.)...także w 100 kkm bezawaryjnego przebiegu to nie wierzę....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...