michalek Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Michał Bębenek, zwycięzca ostatniej edycji Rajdu Polski - rundy Mistrzostw Europy i Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, zasiadł najpierw za kierownica Laguny GT. Najlepsza zanotowana prędkość wyniosła 92 km / godz. Następnie rajdowiec przesiadł się do znacznie mocniejszego samochodu (o prawie 80 KM) Subaru Impreza. I niespodzianka - rekord szybkości wyniósł 90 km / godz. Potwierdziło sie tym samym, że Renault Laguna GT dzięki skrętnym tylnym kołom trzyma sie znakomicie nawierzchni i można nią jechać szybciej w ekstremalnych warunkach niż konkurentami przystosowanymi do ścigania sie w sporcie! - Jestem zaskoczony wynikami testu - mówił Michał Bębenek. Byłem przekonany, że Subaru będzie szybsze i nawet zastanawiałem sie, dlaczego organizatorzy imprezy ryzykują taka konfrontację. Oczywiście Subaru Impreza jest samochodem przeznaczonym raczej do sportu, Laguna - do jazdy w normalnych warunkach drogowych, ale nowa technologia zapewne bardzo pomoże kierowcom w trudnych warunkach. Podkreślam - jestem zadziwiony wynikami testu! caly art. http://www.roadlook.pl/wrazenia-z-jazdy ... zawie.html niedlugo weryfikacja - test "GT" w Poznaniu :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Forseks bierz Lagune Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Hmmm..... Prawdziwi mężczyźni nie jeżdżą francuskimi samochodami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 renault sie tez rozwija,nawet dacia to docenila :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Hmmm..... Prawdziwi mężczyźni nie jeżdżą francuskimi samochodami... Fak ju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Niech zrobią testy na mokrym i na śniegu, myślę, że nie będzie już tak kolorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Niech zrobią testy na mokrym i na śniegu, myślę, że nie będzie już tak kolorowo I na szutrze i na slickach i może jeszcze na piasku Tomi, tylko głupi upala na mokrym i na śniegu (droga hamowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Niech zrobią testy na mokrym i na śniegu, myślę, że nie będzie już tak kolorowo Ja i tak nie wierze w taki test robiony przez gości z Renault, to typowa popierdułka marketingowa, szkoda tylko że taki gość jak Bębenek daje sie wciągnąć w takie gówno Ale cóz, budżet na sezon sie kończy, to i trzeba głupoty gadać za pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Przecież to stary jak siat numer, do auta konkurencyjnej firmy pompuje się 4 bary w koła i jazda. Jak dziennikarzom cchą pkazac jakie to ich auto jest stabilne to do konkurencji tylko na tył 4 bary. Bebenek wystarczy że nie będzie próbował się domyślać dlaczego "niesłuszne" auto źle się prowadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Przecież to stary jak siat numer, do auta konkurencyjnej firmy pompuje się 4 bary w koła i jazda. Jak dziennikarzom cchą pkazac jakie to ich auto jest stabilne to do konkurencji tylko na tył 4 bary. Bebenek wystarczy że nie będzie próbował się domyślać dlaczego "niesłuszne" auto źle się prowadzi. Doskonałe !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imprezowicz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 renault laguna GT - 90 tyś PLN (zaoszczędzone) paliwo do samochodu - 10 tyś PLN rocznie ( zaoszczędzone ) widok gościa w imprezie STI zostającego w tyle na zekrętach ... bezcenne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 najgorsze w tym wszystkim jest to ze znajda sie tacy co uwierza i beda probowac na ulicy - cale szczescie ze Laguna ma sporo gwiazdek w testach zderzeniowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu. dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu. dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu. dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: Wery gut post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Hmmm..... Prawdziwi mężczyźni nie jeżdżą francuskimi samochodami... Fak ju ar ju tretenink mi? ju nid tipi for jo bankhol? no dobra, fakt - oni je ujeżdżają.... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 ju nid tipi for jo bankhol? Du ju hew eny tipi ? Maj banghołl mast it nał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 To może ja Lagune zamiast GTka kupię :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 To może ja Lagune zamiast GTka kupię GT jest GT, kup golfa GT 1,6 100PS :razz: jak sie dobry test wymysli to tez zje STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol: Dobrze powiedziane. Panowie, pojezdzijcie troche Laguna GT, a potem dyskutujcie. Renault zrobilo kawal dobrej roboty. Jak ktos nie zamierza sie scigac, upalac, czy wyczyniac innego typu ekscesy z Laguny GT na pewno bedzie zadowolony bardziej niz z STI/EVO, czy tym podobnego wozu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 o ile sie nie myle to mieli juz taki wynalazek ale sie psul i sie wycofali. Laguna 1 byla dosc zawodna, Laguna 2 schczegolnie silniki 2.2 rowniez. Ja nie wirze zeby to powyzej 100 tkm sie nie psulo i to na polskich drogach. Moj ostatni francuski somochod to byl R5 i nigdy wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Ja nie wirze zeby to powyzej 100 tkm sie nie psulo i to na polskich drogach. Ja nie wierzę w żadne współczesne auto które będzie miało powyżej 100kkm i się nie psuło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 ignis jak sprzedawałem miał 147000 nie było ŻADNYCH kłopotów poza urwanym daszkiem przeciwsłonecznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 a ja mam znajomego, który ujeżdża laguną i zadowolony to raczej nie jest, ciągle coś nawala (przeważnie elektryka), a naprawy nie są tanie (najmniejsza bzdurka zaczyna się od 500 PLN, np. żarówka "xenonowa" do reflektora, itp.)...także w 100 kkm bezawaryjnego przebiegu to nie wierzę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się