Skocz do zawartości

Laguna 3 GT > Impreza STI 08 (?)


michalek

Rekomendowane odpowiedzi

Michał Bębenek, zwycięzca ostatniej edycji Rajdu Polski - rundy Mistrzostw Europy i Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, zasiadł najpierw za kierownica Laguny GT. Najlepsza zanotowana prędkość wyniosła 92 km / godz. Następnie rajdowiec przesiadł się do znacznie mocniejszego samochodu (o prawie 80 KM) Subaru Impreza. I niespodzianka - rekord szybkości wyniósł 90 km / godz.

 

Potwierdziło sie tym samym, że Renault Laguna GT dzięki skrętnym tylnym kołom trzyma sie znakomicie nawierzchni i można nią jechać szybciej w ekstremalnych warunkach niż konkurentami przystosowanymi do ścigania sie w sporcie!

 

- Jestem zaskoczony wynikami testu - mówił Michał Bębenek. Byłem przekonany, że Subaru będzie szybsze i nawet zastanawiałem sie, dlaczego organizatorzy imprezy ryzykują taka konfrontację. Oczywiście Subaru Impreza jest samochodem przeznaczonym raczej do sportu, Laguna - do jazdy w normalnych warunkach drogowych, ale nowa technologia zapewne bardzo pomoże kierowcom w trudnych warunkach. Podkreślam - jestem zadziwiony wynikami testu!

 

caly art.

http://www.roadlook.pl/wrazenia-z-jazdy ... zawie.html

 

niedlugo weryfikacja - test "GT" w Poznaniu :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Hmmm..... Prawdziwi mężczyźni nie jeżdżą francuskimi samochodami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zrobią testy na mokrym i na śniegu, myślę, że nie będzie już tak kolorowo :)

 

Ja i tak nie wierze w taki test robiony przez gości z Renault, to typowa popierdułka marketingowa, szkoda tylko że taki gość jak Bębenek daje sie wciągnąć w takie gówno :evil:

Ale cóz, budżet na sezon sie kończy, to i trzeba głupoty gadać za pieniądze. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to stary jak siat numer, do auta konkurencyjnej firmy pompuje się 4 bary w koła i jazda. Jak dziennikarzom cchą pkazac jakie to ich auto jest stabilne to do konkurencji tylko na tył 4 bary. Bebenek wystarczy że nie będzie próbował się domyślać dlaczego "niesłuszne" auto źle się prowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to stary jak siat numer, do auta konkurencyjnej firmy pompuje się 4 bary w koła i jazda. Jak dziennikarzom cchą pkazac jakie to ich auto jest stabilne to do konkurencji tylko na tył 4 bary. Bebenek wystarczy że nie będzie próbował się domyślać dlaczego "niesłuszne" auto źle się prowadzi.

 

Doskonałe !! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu.

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol::lol::lol:

 

 

p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu.

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol::lol::lol:

 

p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: :mrgreen:

 

NIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mamy jasność w temacie :smile: Ale miło, że mimo wszystko panowie z renault potraktowali Imprezę jako wzór. Wyczuwam respekt w powietrzu.

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol::lol::lol:

 

 

p.s. jestesmy w "watku humorystycznym" - to co, pozartowac se nie mozna? :razz: :mrgreen:

 

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Wery gut post

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm..... Prawdziwi mężczyźni nie jeżdżą francuskimi samochodami...

 

Fak ju :P

 

ar ju tretenink mi? ju nid tipi for jo bankhol? :mrgreen:

 

no dobra, fakt - oni je ujeżdżają.... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol: :lol: :lol:

 

 

Dobrze powiedziane.

 

Panowie, pojezdzijcie troche Laguna GT, a potem dyskutujcie. Renault zrobilo kawal dobrej roboty. Jak ktos nie zamierza sie scigac, upalac, czy wyczyniac innego typu ekscesy z Laguny GT na pewno bedzie zadowolony bardziej niz z STI/EVO, czy tym podobnego wozu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile sie nie myle to mieli juz taki wynalazek ale sie psul i sie wycofali. Laguna 1 byla dosc zawodna, Laguna 2 schczegolnie silniki 2.2 rowniez. Ja nie wirze zeby to powyzej 100 tkm sie nie psulo i to na polskich drogach. Moj ostatni francuski somochod to byl R5 i nigdy wiecej. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam znajomego, który ujeżdża laguną i zadowolony to raczej nie jest, ciągle coś nawala (przeważnie elektryka), a naprawy nie są tanie (najmniejsza bzdurka zaczyna się od 500 PLN, np. żarówka "xenonowa" do reflektora, itp.)...także w 100 kkm bezawaryjnego przebiegu to nie wierzę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...