nie zawsze wystarczy, przewody i fajki muszą być jeszcze odtłuszczone, np. breakcleanerem czy benzyną ekstrakcyjną, bo prądzik to taki wredny, wszędobylski uciekacz... :smile: i nawet mimo czystości, moga być przebicia, szczególnie przy wilgotnej pogodzie...
Po wymianie uszczelek odtłuszcze wszystko preparatem do czyszczenia przepustnic o takim http://www.permatex.com/products/Automo ... leaner.htm jak zaczął się zamulać to kupiłem bo myślałem, że może przepustnica niestety czyszczenie nic nie dało. Śmierdzi jakby wymieszać aceton z nitro więc na pewno odtłuszcza dobrze :cool: i szybko odparowuje.
[ Dodano: Pon Lut 08, 2010 11:40 pm ]
Może mi ktoś jeszcze podpowiedzieć czy do wymiany będę potrzebował jakichś dodatkowych rzeczy np. uszczelek śrub itp. :?: Nie chciałbym rozebrać auta a później składać dwa tygodnie bo czegoś brakuje :wink: