Skocz do zawartości

Laguna 3 GT > Impreza STI 08 (?)


michalek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Michał więc jest idealny car dla Ciebie :grin: wreszcie niewyłączalne ESC, LOL

 

Mam styczność z francuzami samochodami od małego Peugeoty , Renault przedewszytskim często i jakoś nigdy nie przekonały mnie fajne jak dosyć nowe

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laguna ma z tylu belkę skrętną. Dzięki tylnym kolom skrętnym pewnie możne na gładkiej powierzchni uzyskiwać duże przyspieszenia boczne. Chciałbym to jednak zobaczyć w praktyce na polskich drogach :)

nie wiem, byc poze panowie z Reno potrafili zbudowac dobre tylne skretne zawieszenie... ale z tego co wiem, to np. "szczesliwi" ( :mrgreen: ) posiadacze tego typu Hond i Mitsu raczej narzekaja na taki patent :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie narzekam na francuskie samochody. Mam taki jeden na LPG i nic się to auto nie chce psuć, paliwo kosztuje tyle co nic, przeglądy też, auto śmiga u mnie już trzeci rok po 40 kkm rocznie. Czasem trzeba jakąś naprawę wykonać za 100 albo 200 zł, dla mnie super-ekonomiczny samochód. Nie daje takiej frajdy z jazdy co GT, ale nie mogę o nim złego słowa powiedzieć. Taki fajny tani kompakcik.

 

Nie ma sensu wrzucać wszystkich francuzów do jednego wora. Nawet w Renault dostrzegli problem z jakością i sporo poprawili w ostatnich latach. Zresztą spójrzcie na Subaru obiektywnie - np. skrzynia i panewki w GT też nie należą do najtrwalszych, serwis nie najtańszy, części..... "nic do subaru kosztuje tyle co drobiazg do BMW" (czy jakoś tak) itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laguna II fakt była niedopracowana wersja ph 1 roczniki 2002-2003 -> najbardziej wadliwe elektryka itp silniki nie byly wadliwe

He he i tu się mylisz kolego, byłem szczęśliwym posiadaczem Laguny II 2,0 i, elektryka właśnie naj mniej była zawodna. Ale za to cała reszta, książkę można by napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet na renówkowych forach ludzie odradzają Lagunę II...

 

A to jest akurat ciekawe...

 

Moja Laguna II 2.0T poszla w rece goscia z PIKURa, a to dlatego, ze zero problemow z nia bylo.

Ale co czlowiek to opinia - jak zwykle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to się mówi , nie kupuję się samochodów zaczynającymi się na literę "F" ...... Fordów, Fiatów i ... Francuskich :cool:

 

Ja ogólnie mam mieszane uczucia, w firmie mamy Reno Kango roczne i z tego co wiem juź 4 raz stoi w warsztacie na pompowtryski :???: Choć ten 4 to wina kolegi który nie sprawdził biorąc pistolet do ręki z którego dystrybutora wąż wychodzi .... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do testu lotniskowego, to niestety jest to prawda. znajombył jednym z tych, co kręcili to. następnego dnie po teście (wiedzą, że mam subaru) wziął mnie na bok i opowiedział o sprawie. choć zrobił to dyskretnie i tak się rozniosło... bo przecież kręcił dla tvn turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem trudno bardzo dla odmiany mówić o wytrzymałości w Subaru. Ktoś wspomniał o tym, że panewki , skrzynia itd.

 

Powiem szczerze, że tak jak tym samochodem to ja nie jeździłem jeszcze żadnym. Jestem pełen podziwu, że moje auto ma nalatane przeszło 50 tysięcy i nie bierze grama oleju i generalnie pracuje bez większego zarzutu.

 

Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że coś musi się posypać w końcu, bo to cywilne auto, a czasami wiem, że traktuję je jak miejską rajdówkę. Z tego też powodu nie będę stękał jaki to nietrwały samochód, gdy wreszcie coś się posypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to się mówi , nie kupuję się samochodów zaczynającymi się na literę "F" ...... Fordów, Fiatów i ... Francuskich :cool:

 

Ja ogólnie mam mieszane uczucia, w firmie mamy Reno Kango roczne i z tego co wiem juź 4 raz stoi w warsztacie na pompowtryski :???: Choć ten 4 to wina kolegi który nie sprawdził biorąc pistolet do ręki z którego dystrybutora wąż wychodzi .... :wink:

 

Właśnie :!: Fijat ford edit "nic" wort.

 

Do moderatora: to jest cytat obiegowo używany w języku potocznym. Proszę mnie z tego powodu nie banować :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj widzialem jak parkuje taka Laguna GT , tylne kola skrecaja sie przeciwnie

do kol przednich i gosc takim duzym kombi zaparkowal jak malym hatchbackiem

Respect :)

 

 

Jednym słowem w 2008 roku skopiowali to, co Honda stosowała z powodzeniem juz w 1987 roku.

 

Za co tu Respect sie należy? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj widzialem jak parkuje taka Laguna GT , tylne kola skrecaja sie przeciwnie

do kol przednich i gosc takim duzym kombi zaparkowal jak malym hatchbackiem

Respect :)

 

 

Jednym słowem w 2008 roku skopiowali to, co Honda stosowała z powodzeniem juz w 1987 roku.

 

Za co tu Respect sie należy? ;)

powiedzmy, ze z dosc slabym powodzeniem, bo afaik ta konstrukcja to taka srednio trwala byla... podobnie jak w Mitsu :mrgreen:

no ale moze panowie z Reno zbudowali cos bardziej zaawansowanego? (czyt. TRWALEGO :idea::lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam posty i przypominam sobie rozne rankingi bezawaryjnosci, w tym niemieckie. faktycznie czasami dziennikarze robia material pod auto, z tego powodu tez nie lubie program Motorwizja na TVN turbo w ktorym ZAWSZE niemieckie auta sa lepsze od reszty swiata. Ale wracajac do rankingow, to tam jest wszystko jasne, czyli renault nigdy nie zajmuje czolowe miejsca i tyle. W liderach mamy mazde,subaru,toyote, porsche, ostatnio cos z bmw tam trafilo, a nie jakies tam laguny. to ze komus udalo sie kupic lagune , ktora sie nie psuje, to raczej ma troche szczescia w zyciu, bo przeciez nie moze sie psuc 100% lagun.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemieckie auta sa lepsze od reszty swiata

 

ciekawe w czym bo jak na razie moje niemieckie dorównało renault Clio które kiedyś miałem i które spowodowało ze nigdy więcej tej marki nawet kijem z za kraty nie tknę.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemieckie auta sa lepsze od reszty swiata

 

ciekawe w czym bo jak na razie moje niemieckie dorównało renault Clio które kiedyś miałem i które spowodowało ze nigdy więcej tej marki nawet kijem z za kraty nie tknę.........

 

Musisz zobaczyc pare odcinkow tego programiku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem Lagunę II 2001 1.8 16V kupiłem dwuletnią z przebiegiem 38000 i żeby nie było, że auto capricorn, to wyjątek napiszę coś na potwierdzenie od siebie. Podparcie lędźwiowe dwa razy, tylne dwa zaciski, spalony licznik, łożysko w kole, zamek w drzwiach, urwana linka szyby, tylna wycieraczka zapiekła się na tulejce, miałem trzy karty i trzy się zepsuły, amory, łączniki stabilizatora, stabilizator, końcówka drążka, magiel, łańcuch od zmiennych faz rozrządu, tuleję tylnej belki i więcej nie pamiętam. Wszystko tam trzeszczało, skrzypiało a w bagażniku miałem dosłownie perkusję. BADZIEWIE I JUŻ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...