Skocz do zawartości

Laguna 3 GT > Impreza STI 08 (?)


michalek

Rekomendowane odpowiedzi

Z Laguną mam tylko doświadczenie jak znajomy kiedyś kupił sobie właśnie Lagunę GT, kiedyś jadąc w nocy, nagle zgasły mu światła, po chwili się zapaliły, jednak gdyby to był zakręt to pewnie już by go nie było. Oczywiście w serwisie nic nie stwierdzili, że była jakaś awaria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie, pojezdzijcie troche Laguna GT, a potem dyskutujcie. Renault zrobilo kawal dobrej roboty. Jak ktos nie zamierza sie scigac, upalac, czy wyczyniac innego typu ekscesy z Laguny GT na pewno bedzie zadowolony bardziej niz z STI/EVO, czy tym podobnego wozu.

 

Wporzo, ale to oni wymyślili ten durny test. Ja tam nic do innych marek nie mam. Jakbym szukał czegoś innego niż daje Subaru to poszedłbym do konkurencji. I jestem w pełni świadomy, że są kwestie i przypadki, w których inne marki łoją Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Laguną mam tylko doświadczenie jak znajomy kiedyś kupił sobie właśnie Lagunę GT
a moj znajomy ma druga lagune (pierwsza bylo jakies dci, druga to GT) i o ile z pierwsza byly jakies drobne problemy to z druga zadnych. Juz zapowiedzial ze kupi nowe GT w przyszlym roku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dziś oglądałem i po prostu nowa laguna jest totalnie brzydka

a brzydkie auta są fajne tylko wtedy gdy są kultowe :razz:

ciężko to powiedzieć o lagunie :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a my w firmie mieliśmy 3 laguny ON. Wszystkie trzy...spłonęły, niedługo po przejechaniu magicznych 100kkm. TO nie przypadek. Aha w dwóch podczas jazdy odpadły koła (tzn. w każdej po jednym) przednie...Także ja podziękuję.

Faktem jest, że skrętna oś może sprawiać , że laguna będzie szybsza od STi, które ma "standardowe" zawieszenie i "tylko" napęd na 4 łapy. Skrętna oś pomaga fizyce w trochę inny sposób. Ale taka laguna na pewno nie będzie bezpieczniejsza na śniegu i innych śliskich nawierzchniach. Nie ruszy też pod górę na śliskim itd itp. Jest tylko 2km/h szybsza na torze. Z bezpieczeństwem i szybkością w życiu codziennym nie ma to wiele wspólnego.A jak dodać do tego zawodność...

Respect tak czy owak dla Renault.Fajny patent z punktu widzenia konstrukcji zawiechy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wierzę w żadne współczesne auto które będzie miało powyżej 100kkm i się nie psuło.
No zaraz... Toyoty Camry które są TAXI w Dubaju często mają przejechane po 450-500 kkm.... Jak się pytam taksówkarzy czy coś było robione przy nich to w 98% słyszę odpowiedź w stylu że:

 

"No lejemy olej czasem" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wierzę w żadne współczesne auto które będzie miało powyżej 100kkm i się nie psuło.
No zaraz... Toyoty Camry które są TAXI w Dubaju często mają przejechane po 450-500 kkm.... Jak się pytam taksówkarzy czy coś było robione przy nich to w 98% słyszę odpowiedź w stylu że:

 

"No lejemy olej czasem" :P

tak raz na 50k km :lol:

 

Fajna dyskusja. Jak już się okazało, że jednak Laguna miała prawo być szybsza od STi, to wszyscy zaczęli o awaryjności. Jak nie kijem go to pałką. :neutral:

 

pzdr

Seb@

specyfika Forum, ale przeciez za to miesjce i lubimy, no nie? :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buahahahahaha!!!!!! Buahahahahahaaaaaaaaaaaa!!!

 

Cytat:

 

Potem wszyscy udali się na płytę, gdzie ustawiony został slalom, przypominający nieco słynny "test łosia". Szybkość wyjścia ze slalomu mierzona była elektronicznie.

 

Koniec cytatu

 

Przepraszam za brak polskich literek w dalszej czesci tego tekstu, ale cytat z polskiej strony, a pisze z angielskiego kompa i to jeszcze z linuksem i jakas dziwna przegladarka.

 

Porownywano tylko predkosc wyjscia ze slalomu, czy co? Co to za artykul w ogole? Co z geometria? Co z cisnieniem powietrza w oponach? Kto to pisal? Aaa... Pan A.K.

Artykul jest wystarczajaco dlugi, wiec linijka prawdy i troche wiecej szczegolow na temat testu by zaszkodzila tylko i wylacznie wizerunkowi Laguny. No ale coz - taka juz pozycja lidera, ze wszyscy probuja Ci zrobic z etykietki STi wycieraczke. Ciekawe, jak by sie ten super wynalazek sprawdzil na jakims kretym gorskim odcinku, albo jak by troszke popadalo.

Wyglada na to, ze RL GT bedzie nastepne trofeum do watku o kopaniu lezacego ;-)

Pozdrawiam wszystkich, jezdzijcie z glowa!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wierzę w żadne współczesne auto które będzie miało powyżej 100kkm i się nie psuło.
No zaraz... Toyoty Camry które są TAXI w Dubaju często mają przejechane po 450-500 kkm.... Jak się pytam taksówkarzy czy coś było robione przy nich to w 98% słyszę odpowiedź w stylu że:

 

"No lejemy olej czasem" :P

 

O ile się nie mylę to Toyota ma w Stanach klub do którego można się zapisać wyłącznie z autem po przebiegu powyżej pół miliona kilometrów... Nie narzeka na brak chętnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wierzę w żadne współczesne auto które będzie miało powyżej 100kkm i się nie psuło.

 

U nas w firmie korzystamy z kilku aut używanych jako taksówki dla pracowników, głównie na trasie Olsztyn - Wawa, w większości auta koncernu VW; Passaty, A4 - oczywiście w dyszlu, regularnie serwisowane...

 

Enywej, ostatnio jechałem A4 bodajże 2004 rok produkcji - 450kkm :cool:

a jest jeden Pasek, który powoli dobija do 900kkm :shock:; podobno VW Polska obiecał, że jak dojedzie do miliona to go wymienią na nową sztukę :cool: :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

erixon te samochody jeżdżą głównie z Olsztyna na Okęcie albo do biur w Wawie i z powrotem. Jak rozmawiałem z kierowcami to mówią, że czasami wypadają dwa albo trzy takie kursy w ciągu doby :cool:

Generalnie one rzeczywiście mało stoją :smile:

 

a robie w firmie co ma takiego wielkiego potworka na budynku niedaleko stadionu :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie jasnosc w temacie jest taka, ze jak nowa Impreza WRX przegrywa z Golfem GTI na torze, to winny jest brak deszczu, jak nowe STI w testach dostaje baty od EVOX, to winni sa przekupieni dziennikarze, a jak Laguna GT jedzie szybciej od STI, to sa winne przepompowane (przez nikczemnych zabojadow :mrgreen: ) opony... jednym slowem, zawsze sie znajdzie ktos, kto jest winny :lol: :lol: :lol:

 

 

Dobrze powiedziane.

 

Panowie, pojezdzijcie troche Laguna GT, a potem dyskutujcie. Renault zrobilo kawal dobrej roboty. Jak ktos nie zamierza sie scigac, upalac, czy wyczyniac innego typu ekscesy z Laguny GT na pewno bedzie zadowolony bardziej niz z STI/EVO, czy tym podobnego wozu.

 

Michał tak zachwalasz to wpaniałe auto to czemu go nie kupisz :?:

a dotego jeździsz takimi autami :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

erixon te samochody jeżdżą głównie z Olsztyna na Okęcie albo do biur w Wawie i z powrotem. Jak rozmawiałem z kierowcami to mówią, że czasami wypadają dwa albo trzy takie kursy w ciągu doby :cool:

Generalnie one rzeczywiście mało stoją :smile:

 

a robie w firmie co ma takiego wielkiego potworka na budynku niedaleko stadionu :cool:

 

aaa to ten potworek ciagle patrzy na mnie jak trenuje na wspomnianym stadionie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem lagune i powiem szczerze - NIGDY WIECEJ TEGO BADZIEWIA!!!!!!!

 

W 2002 kupiłem nówkę funkiel nie śmigana z salonu (tak na marginesie sprzedał mi ja mój kolega pracujący w salonie renault), do czasu kiedy miałem gwarancje tylko jakieś drobnostki, linka od regulacji podparcia lędźwiowego, podświetlenie panela klimatyzacji tak było do 45000 km, a gdy sie skończyła to już było z górki, zaczęło się od zamka dzwi, później zapchany katalizator, panewki wytarły się na wale korbowodowym, padły wszystkie łożyska w skrzyni biegów, koło od zmiennych faz rozrządu, padło sprzęgło, po 90000 km padały po kolei łożyska na kołach (dokładnie czujniki ASR, ABS) nie wspominając o zawieszeniu które rególarnie było naprawiane co 30000 km

 

Już więcej grzechów nie pamiętam za te i inne serdecznie żałuje, proszę ...............

 

Nigdy wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
o ile sie nie myle to mieli juz taki wynalazek ale sie psul i sie wycofali. Laguna 1 byla dosc zawodna, Laguna 2 schczegolnie silniki 2.2 rowniez. Ja nie wirze zeby to powyzej 100 tkm sie nie psulo i to na polskich drogach. Moj ostatni francuski somochod to byl R5 i nigdy wiecej. :evil:

 

Kolego Laguna I wcale nie byla wadliwym samochodem , a to ze przegrywala w testach niezawodnosci z niemiecka konkurencja to bylo tylko spowodowane tym ze te magazyny motoryzacyjne byly niemieckich wydawcow .

 

Laguna II fakt była niedopracowana wersja ph 1 roczniki 2002-2003 -> najbardziej wadliwe elektryka itp silniki nie byly wadliwe poza jednym 2.2dCI

 

LAguna 3 jest niezwykle dopracowana a model GT to juz jest raczej bardzo mocny konkurent jeśli chodzi o niezawodność

 

P.S Sam w rodzinie mam Lagune I 99r która jeździ na TAXI silnik 2.0 8V PB + LPG i ma juz przejechane 330 tysiecy km i żadnego remontu silnika ani większych usterek nie bylo ;)

 

Zapraszam na www.reanultlaguna.pl znajdziesz tam dużo lagunek o przebiegu powyżej 300 tysiecy , swojego czasu byla "jedynka" z ponad 600tysiacami przebiegu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży przebieg robiony bez remontu to zawsze jest domena aut jeżdzących w długich trasach. Rekordowy seat o którym było głośno 2 lata temu, bo miał milion z hakiem, regularnie jeździł Wwa-Wiedeń-Wwa. Po prostu silnik najbardziej się zużywa przy uruchamianiu na zimno a nie przy spokojnej pracy

 

a dwa dni temu widziałem golfa II benzyna 750kkm bez remontu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...