Skocz do zawartości

Co zmienić w WRX-ie


Adi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Maluch też jeździ, to co w nim złego.

Ja nie widze nic zlego w Maluchu, niektorzy ludzie uzywaja ich nadal w sporcie.

 

Nie kazdy moze scigac sie samochodem sponsorowanym przez pracodawce, czy ma kolegow, ktorzy pozwalaja rozbijac sie swoim Evo na torze. Wiekszosc ludzi musi sama placic za przyjemnosc jazdy na torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba zadać sobie pytanie do czego będzie używane auto, bo jeżeli do upalania na torze itp. to wybór pada na STI. Jednak jeżeli do codziennej jazdy, to uważam że możliwości seryjnego WRXa i tak wykraczają daleko poza możliwości 99% aut poruszających się po naszych drogach i w warunkach drogowych ciężko będzie je kiedykolwiek wykorzystać chociażby w 90% - oczywiście zachowując choćby szczątkowy zdrowy rozsądek.

Tyle ode mnie - usatysfakcjonowanego posiadacza bug-a WRX :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRX, po drobnym przygotowaniu tez sie nadaje na tor, wiadomo ze nie bedzie tak szybki jak STi (zakladajace ze kierowcy sa tej samej jakosci), ale do okazyjnych pojezdzawek wystarczy.

 

Obejrzyjcie sobie filmy jak radzi sobie amerykanski WRX na torze (te z 2003 i 2002, silnik seryjny, skrzynia i dyfry seryjne, hamulce seryjne).

http://garysheehan.com/?page_id=6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja chyba zeszła na inne tory. Nie chodziło mi o zamianę WRXa na STI, tylko o zamianę WRXa US na EU, chodzi głównie o zawieszenie i hamulce.

Konkretnie, co trzeba zmienić i z jakim wydatkiem muszę sie liczyć. Na pewno wielu z Was to wie :wink:

O dalszych modyfikacjach raczej nie ma mowy, chcę tym autem jeździć ok 4 miesiecy, po czym wymienić.

Oczywiscie będzie używane do upalania i wiem, że nie bardzo do tego sie nadaje, ale jak nie mam na stole Don Perignon, to nie znaczy że w sobotę będę się źle bawił :mrgreen:

Dłuzej upalane po prostu by nie wytrzymało, tak jak mój GT-ek, którego sprzedałem za absolutne grosze :shock:

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Moj . Ale zalezy ile masz do wydania .

Dobre hamulce, nowe turbo, strojenie...Well...

O widze, że jesteś z Trójmiasta, pokaż, co masz, może być na PW, jak sie spodoba to podjadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja chyba zeszła na inne tory. Nie chodziło mi o zamianę WRXa na STI, tylko o zamianę WRXa US na EU, chodzi głównie o zawieszenie i hamulce.

Konkretnie, co trzeba zmienić i z jakim wydatkiem muszę sie liczyć. Na pewno wielu z Was to wie :wink:

O dalszych modyfikacjach raczej nie ma mowy, chcę tym autem jeździć ok 4 miesiecy, po czym wymienić.

Oczywiscie będzie używane do upalania i wiem, że nie bardzo do tego sie nadaje, ale jak nie mam na stole Don Perignon, to nie znaczy że w sobotę będę się źle bawił :mrgreen:

Dłuzej upalane po prostu by nie wytrzymało, tak jak mój GT-ek, którego sprzedałem za absolutne grosze :shock:

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Moj . Ale zalezy ile masz do wydania .

Dobre hamulce, nowe turbo, strojenie...Well...

O widze, że jesteś z Trójmiasta, pokaż, co masz, może być na PW, jak sie spodoba to podjadę

 

Najwazniejsze to kup dobre opony, felgi i zaciski z STI , zawieszenie zostaw w spokoju, jedynie zmień nastawy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwazniejsze to kup dobre opony, felgi i zaciski z STI , zawieszenie zostaw w spokoju, jedynie zmień nastawy

 

Dzięki, wreszcie jakieś konkrety.

Jakie opony proponujesz, tarcze chyba też do wymiany?

Co do zmian nastawów zawieszenia, to gdzi mogę o zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwazniejsze to kup dobre opony, felgi i zaciski z STI , zawieszenie zostaw w spokoju, jedynie zmień nastawy

 

Dzięki, wreszcie jakieś konkrety.

Jakie opony proponujesz, tarcze chyba też do wymiany?

Co do zmian nastawów zawieszenia, to gdzi mogę o zrobić?

 

Opony w zalezności do czego, jesli upalanie to proponuje TOYO R888, ew. RE070 a najlepiej slicki, jeśli regulamin dopuszcza, oczywiscie jeśli miałem na myśli zaciski STI to i tarcze i klocki.

nastawy zawieszenia zrobisz u kogos kumatego , albo poczytac forum.

Proponuje najpierw kupić WRX przeglądnoąć go dokładnie, powymieniac podstawowe rzeczy, pojezdzić nim troche a potem zabrać sie do poprawiania fabryki żebyś zobaczył różnice.

Takie moje zdanie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojezdzić nim troche a potem zabrać sie do poprawiania fabryki żebyś zobaczył różnice

Trochę bałbym sie pojeździć na amerykańskim hamulcu, w GT-ku 2 razy rozsypała mi sie seryjna tarcza :mrgreen:, ale chyba trzeba będzie.

Jeszcze raz dzięki za merytoryczne rady, dobrze je słyszeć od praktyka :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widze nic zlego w Maluchu, niektorzy ludzie uzywaja ich nadal w sporcie.

 

Tak maluchy są super, tylko że jak ktoś chce szybkie auto na tor to kupowanie malucha i pakowanie w niego np. 100 000zł wydaje się mało rozsądną drogą.

 

Nie kazdy moze scigac sie samochodem sponsorowanym przez pracodawce, czy ma kolegow, ktorzy pozwalaja rozbijac sie swoim Evo na torze. Wiekszosc ludzi musi sama placic za przyjemnosc jazdy na torze.

 

Żałosne jest że jak już nie ma nic merytorycznego do napisania to się wyciąga argumenty osobiste. NIe dam się w to wciągnąć mimo że wiele komentarzy nasuwa sięnakoniec języka.

 

Tak się skłąda że z racji tego co robię mam okazję do dość dokładnych porównań między WRXami a STI, widzę co w jednych i drugich się psuje, ile jest naprawiane, wiem jakie elementy są najczęśniej modyfikowane itp itd. WRX JEST kiepską bazą, w której trzeba wymienić wiele bardzo drogich elementów. Jest taki poziom modyfikacji gdzie możńn równie dobrze kupić impreze wolnossącą bo używamy tylko nadwozia, ale to chyba jedyny wypadek kiedy niema specjalnie różnicy między WRX a STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

 

Nie kazdy moze scigac sie samochodem sponsorowanym przez pracodawce, czy ma kolegow, ktorzy pozwalaja rozbijac sie swoim Evo na torze. Wiekszosc ludzi musi sama placic za przyjemnosc jazdy na torze.

 

 

Żałosne jest że jak już nie ma nic merytorycznego do napisania to się wyciąga argumenty osobiste. NIe dam się w to wciągnąć mimo że wiele komentarzy nasuwa sięnakoniec języka.

Gdzie ty widzisz tu atak osobisty? Jest cala masa ludzi, ktorzy scigaja sie samochodami sponsorow i ja nie widze nic w tym zlego, jakos nikt nie wypomina Kubicy ze sie rozbija nieswoim samochodem.

 

Ja chce Ci tylko uswiadomic, ze nie kazdego stac na przygotowane Evo czy STi zeby raz w miesiacu przejechac sie po torze dla przyjemnosci.

Czy wedlug Ciebie osoby, ktore maja Malucha albo WRX'a powinny miec zakaz wstepu na tor?

Doskonale wiem czym sie rozni WRX od STi i wiem tez ze na tor sa inne samochody, ktore wyda taniej, ale kolega sie pytal jak poprawic zawieszenie i hamulce w WRX. Jezeli wiesz, to mu pomóż, jezeli nie to nie przeszkadzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, Krzysiek wie co ja myślę o tym i zdaje sobie sprawę z nieproporcjonalności nakładów do wyniku.

 

Jak najbardziej, przywiązałem się po prostu do budy ;) Reszta elementów faktycznie wymaga wymiany, jeśli ma być z tego szybki i bezwaryjny samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, WRX jest kiepską bazą do modyfikacji i nawet po włożeniu kilkudziesięciu tysięcy zlotych jest tylko WRXem.

_________________

I dlatego, dzieki poradom kolegow z tego Forum, w WRX wymienilem tylko hamulce. A teraz mam fajne Sti. Oplacalo sie.

ja bym slepo nie wierzyl w plakietke "STi" bo przyspieszenie rozni sie jednynie 0.4s miedzy WRX a WRX Sti

HA! Ja tez TYLKO na to kiedys patrzylem...Do czasu, az sie czegos tutaj dowiedzialem i ZROZUMIALEM, ze te 50% drozej za Sti, nie bierze sie z niczego! O, daleko nie szukajac:

Skrzynia, dyfry, silnik, przekładnia, zawieszenie

Senkju, Az. :mrgreen:

jeżeli do codziennej jazdy, to uważam że możliwości seryjnego WRXa i tak wykraczają daleko poza możliwości 99% aut poruszających się po naszych drogach

Jasne, ale Sti zawsze bedzie FAJNIEJ jezdzil o WRX, a o fun chyba chodzi?

Przynajmniej mnie.

JED napisał/a:

Moj . Ale zalezy ile masz do wydania .

Dobre hamulce, nowe turbo, strojenie...Well...

 

O widze, że jesteś z Trójmiasta, pokaż, co masz, może być na PW, jak sie spodoba to podjadę

Jakze mi milo! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Bede w PL za 3 tygodnie. Podaj namiar na PW, to sie odezwe.

Co do zmian nastawów zawieszenia, to gdzi mogę o zrobić?

W Sopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zmian nastawów zawieszenia, to gdzi mogę o zrobić?

 

W Sopocie.

 

A gdzie tak konkretnie? (może być PW) please :razz:

Napisze tutaj, bo moze ktos inny skorzysta.

W gornym Sopocie, jakies 500-1000mtr za uniwerkiem w strone Gdanska, po prawej stoja takie garaze.

Wygladaja tak, ze nie chcialbys ich nawet o...., a jednak urzeduje tam gosc, u ktorego robia auta nawet jacys lokalni rajdowcy (jak wiesc gminna niesie).

Jest szyld nad garazem

Gosc nazywa sie Majchrzak, a to telefony: 605 314 674, 58 551-21-84 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adi szkoda mi Ciebie,bo myślisz od dupy strony :roll:

Odpuść WRX'a sobie,bo potem tylko się będziesz wkur....

 

Waszka - uprzejmie proszę o uniknięcie dwuznaczności. Ostrzeżenie przed ostrzeżeniem.

 

Tak jest panie kierowniku :oops::mrgreen:

 

Ja chce Ci tylko uswiadomic, ze nie kazdego stac na przygotowane Evo czy STi zeby raz w miesiacu przejechac sie po torze dla przyjemnosci.

 

A znasz takie powiedzenie,że biednych ludzi nie stać na tanie rzeczy ??

 

Chłopak zadał pytanie czy warto się pakować w amerykańca i logicznie rzecz biorąc nie warto,bo na dzień dzisiejszy za WRX'a trzeba zapłacić w Polsce 3x tyś a STI można spokojnie kupić za 4x tyś.Adi pisze,że potrzebuje auta do upalania na parę miesięcy i z jakim autem może mieć więcej problemów przy sprzedaży : WRX us czy STI ?

 

Ja poznalem opinie jednego uzytkownika ktory wykonal mod zawieszenia i sie prowadzil w zakretach lepiej niz STi co nawet przyznal jeden z instruktorow w SJS.

 

A ja znam kolegę,który zrobił w STI sam remap i teraz nawet Kuzaj za kierownicą WRX'a może go pocałować w ..... pupę :mrgreen::lol: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adi pisze,że potrzebuje auta do upalania na parę miesięcy i z jakim autem może mieć więcej problemów przy sprzedaży : WRX us czy STI ?

 

waszka, cos pomieszales on docelowo chce STi a WRX US chcial kupic przejsciowo na 4 miesiace.

Ale jak ma w sumie ma zaliczyc jedna impreze ( nie-ASO ) dlubac cos przy tym aucie + utrata jego wartosci to moze sensowniej by bylo wynajac-jaks profesjonalna rajdowke :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adi pisze,że potrzebuje auta do upalania na parę miesięcy i z jakim autem może mieć więcej problemów przy sprzedaży : WRX us czy STI ?

 

waszka, cos pomieszales on docelowo chce STi a WRX US chcial kupic przejsciowo na 4 miesiace.

 

Dokładnie tak,więc po co pchać się w WRX us jak już kierunek ma obrany ?

Ja bym pożyczył kasę i kupił tanie STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że duża szansa ze sensowniej tylko oosobie nieprzyzwyczajonej ciężko jechac taką rajdówką.

 

mylse ze jak by dobrze popytal to dalo by rade wynaja jaks cywilna evcie.Gdzies widzialem nawet ogloszenie ale nie pamietam :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...