Skocz do zawartości

Subaru Exiga


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

eddie - nie chce mi się mocnej skupiać nad twoją ripostą i zużywać energii do odnoszenia się ...

 

skrótowo: jesteś skorpionem bo nie kumasz i brniesz dalej (a żaby - wiadomo pływają :mrgreen: )

 

cokolwiek mi nie odpiszesz - oświadczam: nie odpowiem tobie.

 

:razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konkurencyjnego dla Exigi?

Nie musi być Exiga, Legacy/OBK też może być, albo Impreza.

no dobra, juz ustalilismy, ze Subaru NIE MA konkurencji, wiec ponizszego hipotetycznego wywodu prosze nie traktowac jako dzialalnosci na rzecz konkurencji wzgledem SIP/blah blah blah :mrgreen:

 

ale...

 

zalozmy, ze:

 

mieszkam se w Wawce, zycie mi sie ulozylo, fortuna mnie lubi, wiec mam wolne 50-55k EUR, ktore zamierzam wydac na nowe auto... jako ze jestem juz ok. trzydziestki, nadojadly mi roznego rodzaju male wozidla, ktorymi jezdzilem wczesniej (rozne tam Maluchy, Tico, Daewoo, Fiaty i podobne cuda), zanim sie dorobilem, wiec chce kupic auto co najmniej troche wieksze niz sredniej wielkosci :cool:

jako ze jestem z natury konserwatywny, lubie klasyczne sedany, a nie jakies tam wynalazki typu checzbeki, SUV'y, etc. :mrgreen:

nie lubie tez ani diesli (na ropie to niech jezdza traktory i TIR'y :mrgreen: ), ani wynalazkow typu turbo-szmurbo... jednym slowem, ma byc czystej krwi atmosferyczny benzyniak, najlepiej z min. 6 cylindarmi i moca min. 240-250 KM (stac mnie na to :cool: :mrgreen: )

chce tez miec "prawdziwy" naped na 4 kola, a ni jakis tam haldeks-szmaldeks :lol:

zakladajac, ze wiekszosc czasu spedzam we wspomnianej Wawce, naped AWD nie jest mi wlasciwie do niczego potrzebny, ale ot mam taki kaprys (w koncu takie sa trendy wsrod warszafskich (pseudo)kafiorow :mrgreen: )

ach tak, auto ma koniecznie byc "w automacie" (to jest oczywista oczywistosc :!: :mrgreen: )

 

tak wiec wrecz naturalnie moj wzrok kieruje sie w strone legendarnego SUBARU, co to produkuje auta "dla pasjonatow" :cool:

najbardziej odpowiada mi Legacy 3.0RE sedan A/T spec.B (na razie nie wiem, co oznacza ten "Spec.B", ale wychodze z zalozenia, ze im dluzsza nazwa, tym lepiej, tj. bardziej kawiorowo :mrgreen: ) o mocy 245 KM kosztuje 51,5k EUR, czyli dokladnie w sam raz... hurra :!:

 

niestety moja lepsiejsza polowa, ktora z natury jest bardziej praktyczna, mowi mi, ze potrzebujemy kombi (bardziej pakowne, blah blah blah), ze sedany to staromodny i juz wymierajacy gatunek wsrod aut, etc.

slabo to widze, ale dobra, niech bedzie... Legacy 3.0RE kombi A/T spec.B kosztuje 52,5k EUR, wiec tez moze byc

 

ale moja lepsiejsza polowa (ta co jest bardziej praktyczna i oszczedna :mrgreen: ) mowi mi, zebym nie byl leniuchem ( :oops: ), i sprawdzil oferty innych auto-dilerow, w tym w promieniu ok. 500 km wokol Warszawy

 

no dobra, znowu moze byc...

 

guglam se troche, i nagle okazuje sie, ze nie dalej niz 500 km do mojej Wawy Audi A6 (sedan) 3.2 FSI quattro tipronic (jaka dluga nazwa, o to to to :!: :mrgreen: ) o mocy 255 KM i "w automacie", kosztujace u nas ok. 66k EUR, TAM kosztuje raptem 47,6k EUR... Audi A6 (avant - o, to nawet ladniej (tj. bardziej kawiorowo) brzmi niz "kombi" :mrgreen: ) 3.2 FSI quattro tipronic kosztuje 50k EUR (vs 69k EUR u nas)

 

!@#$%, jak to mozliwe :?: :shock:

wmawiam sobie, ze to prawdopodobnie jakas pomylka...

wysylam e-mail, i (niestety?) otrzymuje potwierdzenie, ze nie ma zadnej pomylki... pewnie chlopaki "dokladaja do interesu", slyszalem, ze TAM to jest modne :lol:

ale malo to mnie interesuje, bo choc fortuna mnie i lubi, to ja lubie rozsadnie wydawac swoja kase...

 

Subaru? jakie Subaru? :lol:

mowie zonie, zeby pakowala walizki, bo wybieramy sie w krotka podroz :razz:

 

 

p.s. gdybym mial 50-55k EUR do wydania, kupilbym swej lepszej polowie kilkuletnia RAV4, a sobie "na codzien" sprawilbym Celice GT-Four (ST205) - jestem motoryzacjnym esteta, lubie ladne auta, nic nie moge na to poradzic ( :mrgreen: ), a na weekend'y - Impreze STi ver.5/6 type-RA :cool:

 

p.p.s. skad wziac "wolne" 50k EUR? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. gdybym mial 50-55k EUR do wydania, kupilbym swej lepszej polowie kilkuletnia RAV4, a sobie "na codzien" sprawilbym Celice GT-Four (ST205) - jestem motoryzacjnym esteta, lubie ladne auta, nic nie moge na to poradzic ( ), a na weekend'y - Impreze STi ver.5/6 type-RA

 

eddie_gt4, jak jesteś motoryzacyjnym estetą to może powinieneś forum zmienić :???:

nie będę Ci pisał co jest ładne a co nie, kwestia gustu, ale Twoich postów już się nie daje czytać :!:

Weź się do roboty zamiast fantazjować... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. gdybym mial 50-55k EUR do wydania, kupilbym swej lepszej polowie kilkuletnia RAV4, a sobie "na codzien" sprawilbym Celice GT-Four (ST205) - jestem motoryzacjnym esteta, lubie ladne auta, nic nie moge na to poradzic ( ), a na weekend'y - Impreze STi ver.5/6 type-RA

 

eddie_gt4, jak jesteś motoryzacyjnym estetą to może powinieneś forum zmienić :???:

nie będę Ci pisał co jest ładne a co nie, kwestia gustu, ale Twoich postów już się nie daje czytać :!:

Weź się do roboty zamiast fantazjować... :wink:

estetyka estetyka, ale Subaru mam, i jak widac z mojej wypowiedzi, nadal chce i bede mial... kiedys moze nawet jakies STi :razz:

ale pewnie nie z SIP :mrgreen:

 

mam isc won z tego Forum? :roll: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, ale ja widze sprzecznosc w tej Twojej opowiastce :P Mowisz, ze jestes konserwatywny, nie lubisz diesli, turbo ani innych tego typu wynalazkow, wiec na pewno nie chcialbys AWD tylko klasyczne RWD :twisted:

 

;)

Junior, czepiasz sie slow... :razz:

konserwatywny (i troche leniwy :oops::mrgreen: ) jestem (hipotetycznie! :lol: ) z natury...

ale sledze warszafskie trendy... a trendy sa takie, ze ostatnio w modzie jest AWD, wiec ma byc AWD, koniec kropka :cool: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guglam se troche, i nagle okazuje sie, ze nie dalej niz 500 km do mojej Wawy Audi A6 (sedan) 3.2 FSI quattro tipronic (jaka dluga nazwa, o to to to :!: :mrgreen: ) o mocy 255 KM i "w automacie", kosztujace u nas ok. 66k EUR, TAM kosztuje raptem 47,6k EUR... Audi A6 (avant - o, to nawet ladniej (tj. bardziej kawiorowo) brzmi niz "kombi" :mrgreen: ) 3.2 FSI quattro tipronic kosztuje 50k EUR (vs 69k EUR u nas)

A Subaru ile kosztuje? Jeżeli więcej, to czemu więc nie kupisz doskonałego Audi? Tak swoją drogą, czyżbyś otworzył jakieś dealerstwo, że tak namolnie piszesz o Waszych cenach? W USA też jest taniej i co z tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guglam se troche, i nagle okazuje sie, ze nie dalej niz 500 km do mojej Wawy Audi A6 (sedan) 3.2 FSI quattro tipronic (jaka dluga nazwa, o to to to :!: :mrgreen: ) o mocy 255 KM i "w automacie", kosztujace u nas ok. 66k EUR, TAM kosztuje raptem 47,6k EUR... Audi A6 (avant - o, to nawet ladniej (tj. bardziej kawiorowo) brzmi niz "kombi" :mrgreen: ) 3.2 FSI quattro tipronic kosztuje 50k EUR (vs 69k EUR u nas)

A Subaru ile kosztuje? Jeżeli więcej, to czemu więc nie kupisz doskonałego Audi? Tak swoją drogą, czyżbyś otworzył jakieś dealerstwo, że tak namolnie piszesz o Waszych cenach? W USA też jest taniej i co z tego?

bo nie byloby to calkiem fair - np. jeszcze spadlbys z krzesla albo oblalbys sie kawa :razz:

a ja nie chce byc winny :lol:

 

 

p.s. Hameryka? to troche dalej niz 500 km od Wawy :razz:

 

p.p.s. btw, o jakich naszych cenach? :roll:

napisalem o ichnich cenach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie byloby to calkiem fair - np. jeszcze spadlbys z krzesla albo oblalbys sie kawa :razz:

a ja nie chce byc winny :lol:

Kawy nie pijam, na krześle też nie siaduję, więc o to się nie martw :)

 

Hameryka? to troche dalej niz 500 km od Wawy

Za to bez problemu Legacy Turbo można sobie sprowadzić zamiast wolnossącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym, "prawda tkwi w porownaniu"

 

No wlasnie. Wracajac do historyjki z burundyjskim audi (juz nawet chyba w paprykarzowej cenie, bo pasztet przy takim Audi to drozyzna) w roli glownej. Jezeli porownamy jakosc wykonczenia wnetrza, to miedzy Subaru a Audi - nie ma porownania. Plus dla nachodzacych na siebie czterech kolek. Jezeli jednak porownamy wlasciwosci jezdne - znowu nie ma porownania. Tyle, ze tym razem plus dla symetrycznie napedzanych czterech kolek.

 

A6 z ciezkim 3.0 z przodu, nawet z napedem quattro prowadzi sie conajmniej "dostojnie" - chyba, ze oto chodzi. Do tego, ongis legendarna bezawaryjnosc aut z Inglostadt legla jakis czas temu w totalnych gruzach. Sypia sie jak choinka na wiosne.

 

Dodatkowy argument na korzysc Subaru to - nazwijmy to umownie - wspolczynnik lansu. Audikow jest jak mrowkow i w herarchi dresowozow plasuja sie tuz za niepokonanym BMW. Takze, jak Twoje wyimaginowane warszawskie alter ego poszukuje czegos nadazajacego za "warszafskimi trendami pseudo kawiorow", to sorry stary, ale tylko Subaru (patrz cassus Fareksa :arrow: tyle gadania, a i tak skonczylo sie wszystko w jedynie mozliwy sposob :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym, "prawda tkwi w porownaniu"

 

No wlasnie. Wracajac do historyjki z burundyjskim audi (juz nawet chyba w paprykarzowej cenie, bo pasztet przy takim Audi to drozyzna) w roli glownej. Jezeli porownamy jakosc wykonczenia wnetrza, to miedzy Subaru a Audi - nie ma porownania. Plus dla nachodzacych na siebie czterech kolek. Jezeli jednak porownamy wlasciwosci jezdne - znowu nie ma porownania. Tyle, ze tym razem plus dla symetrycznie napedzanych czterech kolek.

biglol5lkgw0.gif

 

to pewnie dlatego w Subarowskich testach wlasciwie nigdy nie ma porownania z Audi quattro* (*tym the real one) - a nuz okaze sie, ze zawinil brak deszczu, przepompowane opony, etc. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

A6 z ciezkim 3.0 z przodu, nawet z napedem quattro prowadzi sie conajmniej "dostojnie" - chyba, ze oto chodzi. Do tego, ongis legendarna bezawaryjnosc aut z Inglostadt legla jakis czas temu w totalnych gruzach. Sypia sie jak choinka na wiosne.].

Audi6 quattro, nawet z "ciezkim" silnikiem z przodu, wbrew pozorom i na tym Forum panujacym przekonaniam, daje rade :wink:

poza tym, o tak, wspolczesne Subaru to istny wzor bezawaryjnosci :lol:

 

Dodatkowy argument na korzysc Subaru to - nazwijmy to umownie - wspolczynnik lansu. Audikow jest jak mrowkow i w herarchi dresowozow plasuja sie tuz za niepokonanym BMW. Takze, jak Twoje wyimaginowane warszawskie alter ego poszukuje czegos nadazajacego za "warszafskimi trendami pseudo kawiorow", to sorry stary, ale tylko Subaru (patrz cassus Fareksa :arrow: tyle gadania, a i tak skonczylo sie wszystko w jedynie mozliwy sposob :wink: )

jednak mimo ujemnego ( :mrgreen: ) wspolczynniku lansu, badziewnego napedu AWD i beznadziejnego prowadzenia sie oraz poleglej w gruzach bezawaryjnosci, wybieram (hipotetycznie :razz: ) paprzykarzowe Audi6 za 47,6k vs kawiorowe, bezawaryjne, super prowadzace sie i super-duper lansowate Legacy za 51,5k EUR :razz:

oj nie, zapomnialem ( :oops: ), przeciez wybralem Exige :lol::lol::lol:

 

 

p.s. Forseks? a co on ma do porzadnych aut? :roll: :mrgreen:

ach tak, zmienil super-duper 2.5T na... przestarzale 2.0T :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T8LEK napisał/a:

A6 z ciezkim 3.0 z przodu, nawet z napedem quattro prowadzi sie conajmniej "dostojnie" - chyba, ze oto chodzi. Do tego, ongis legendarna bezawaryjnosc aut z Inglostadt legla jakis czas temu w totalnych gruzach. Sypia sie jak choinka na wiosne.].

 

Audi6 quattro, nawet z "ciezkim" silnikiem z przodu, wbrew pozorom i na tym Forum panujacym przekonaniam, daje rade :wink:

 

Jak najbardziej potwierdzam :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak slusznie piszesz, nawet

 

nie ma porownania z Audi quattro* (*tym the real one)

 

ale wywaliles grande mr green'a :lol: czyzby mial przycmic brak merytorycznych argumentow? :mrgreen::twisted:

 

tym the real one

 

a jaki to jest, ten THE ONE? Bo, np. w Subaru, to wszystkie sa tak samo dobre :mrgreen:

 

mozemy tak tu sobie pisac i pisac, bo tak naprawde sprawa jest dosyc subiektywna. Jezdzilem jednak troche duzymi Audi z napedem quattro i bede sie upieral, ze na mocno kretej drodze (czy na szybko pokonywanych rondach) Audi z podobnym silnikiem bedzie najzwyczajniej wolniejsze. Dla mnie to sa fakty. De facto volkswagenowski tiptronic Audi tez nie jest wcale rewelacyjna skrzynia; ale na temat automatow, to bym sie najchetniej nie wypowiadal, bo chwilowo nie uznaje takich rozwiazan (do momentu przejechania sie GT-R, na co sie nie zanosi narazie :wink: )

 

wspolczesne Subaru to istny wzor bezawaryjnosci

 

w porownaniu do np. Audi, Mercedesa, czy BMW, musze stwierdzic, ze znowu masz racje :mrgreen:

 

Audi6 quattro, nawet z "ciezkim" silnikiem z przodu, wbrew pozorom i na tym Forum panujacym przekonaniam, daje rade

 

oczywiscie, ze "daje rade". Ale nie wymiata :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) mozemy tak tu sobie pisac i pisac (...)

jedyna czesc Twojej wypowiedzi, z ktora zgadzam sie na 100% :mrgreen:

 

 

kazdemu swoje (ja zbieram na Exige, za kilka lat, jak szczescie dopisze, to juz bede mial :lol: ), i niech tak zostanie :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Subaru, to wszystkie sa tak samo dobre :mrgreen:
Czy tak samo to bym się sprzeczał :P

 

eddie_gt4 napisał/a:

wspolczesne Subaru to istny wzor bezawaryjnosci

 

w porownaniu do np. Audi,

 

Ja nie wiem jak wy to robicie, że wam się audi psuje :P

 

oczywiscie, ze "daje rade". Ale nie wymiata :!: :mrgreen:
Zależy przy czym postawisz :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiedz, z ktora zgadzam sie na 100%

 

tzn. ze z cala reszta zgadzasz sie na 99%? :razz: :mrgreen: :cool:

 

ja zbieram na Exige, za kilka lat, jak szczescie dopisze, to juz bede mial

 

smiej sie smiej, zgrywusie :mrgreen: za te kilka lat to nie bedziesz w stanie okielznac porywajacych mozliwosci jakie oferuje czterobiegowy automat Exigi, tak sporzadniejesz na tej japonskiej delegacji :razz:

 

kazdemu swoje (...), i niech tak zostanie

 

amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...