aflinta Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 konkurencyjnego dla Exigi? Nie musi być Exiga, Legacy/OBK też może być, albo Impreza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Nie musi być Exiga, Legacy/OBK też może być, albo Impreza. A4 quattro, Mazda 6 MPS, Laguna GT, BMW YYYx... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Nie musi być Exiga, Legacy/OBK też może być, albo Impreza. Audi A4 i A6 quattro Audi A6 Allroad BMW 325xi, 330xi, 330xd i 5-tki też Honda Legend Alfa 159 4x4 [ Dodano: Sro Cze 25, 2008 4:21 pm ] Laguna GT Laguna nie ma 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 eddie - nie chce mi się mocnej skupiać nad twoją ripostą i zużywać energii do odnoszenia się ... skrótowo: jesteś skorpionem bo nie kumasz i brniesz dalej (a żaby - wiadomo pływają ) cokolwiek mi nie odpiszesz - oświadczam: nie odpowiem tobie. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 owoc666, WRC fan, ale z cenami - chciałbym wiedzieć ile ludzie przepłacają za Subaru, bo to, że istnieją inne auta z napędem na 4 koła to wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 konkurencyjnego dla Exigi? Nie musi być Exiga, Legacy/OBK też może być, albo Impreza. no dobra, juz ustalilismy, ze Subaru NIE MA konkurencji, wiec ponizszego hipotetycznego wywodu prosze nie traktowac jako dzialalnosci na rzecz konkurencji wzgledem SIP/blah blah blah ale... zalozmy, ze: mieszkam se w Wawce, zycie mi sie ulozylo, fortuna mnie lubi, wiec mam wolne 50-55k EUR, ktore zamierzam wydac na nowe auto... jako ze jestem juz ok. trzydziestki, nadojadly mi roznego rodzaju male wozidla, ktorymi jezdzilem wczesniej (rozne tam Maluchy, Tico, Daewoo, Fiaty i podobne cuda), zanim sie dorobilem, wiec chce kupic auto co najmniej troche wieksze niz sredniej wielkosci :cool: jako ze jestem z natury konserwatywny, lubie klasyczne sedany, a nie jakies tam wynalazki typu checzbeki, SUV'y, etc. nie lubie tez ani diesli (na ropie to niech jezdza traktory i TIR'y ), ani wynalazkow typu turbo-szmurbo... jednym slowem, ma byc czystej krwi atmosferyczny benzyniak, najlepiej z min. 6 cylindarmi i moca min. 240-250 KM (stac mnie na to :cool: ) chce tez miec "prawdziwy" naped na 4 kola, a ni jakis tam haldeks-szmaldeks zakladajac, ze wiekszosc czasu spedzam we wspomnianej Wawce, naped AWD nie jest mi wlasciwie do niczego potrzebny, ale ot mam taki kaprys (w koncu takie sa trendy wsrod warszafskich (pseudo)kafiorow ) ach tak, auto ma koniecznie byc "w automacie" (to jest oczywista oczywistosc :!: ) tak wiec wrecz naturalnie moj wzrok kieruje sie w strone legendarnego SUBARU, co to produkuje auta "dla pasjonatow" :cool: najbardziej odpowiada mi Legacy 3.0RE sedan A/T spec.B (na razie nie wiem, co oznacza ten "Spec.B", ale wychodze z zalozenia, ze im dluzsza nazwa, tym lepiej, tj. bardziej kawiorowo ) o mocy 245 KM kosztuje 51,5k EUR, czyli dokladnie w sam raz... hurra :!: niestety moja lepsiejsza polowa, ktora z natury jest bardziej praktyczna, mowi mi, ze potrzebujemy kombi (bardziej pakowne, blah blah blah), ze sedany to staromodny i juz wymierajacy gatunek wsrod aut, etc. slabo to widze, ale dobra, niech bedzie... Legacy 3.0RE kombi A/T spec.B kosztuje 52,5k EUR, wiec tez moze byc ale moja lepsiejsza polowa (ta co jest bardziej praktyczna i oszczedna ) mowi mi, zebym nie byl leniuchem ( ), i sprawdzil oferty innych auto-dilerow, w tym w promieniu ok. 500 km wokol Warszawy no dobra, znowu moze byc... guglam se troche, i nagle okazuje sie, ze nie dalej niz 500 km do mojej Wawy Audi A6 (sedan) 3.2 FSI quattro tipronic (jaka dluga nazwa, o to to to :!: ) o mocy 255 KM i "w automacie", kosztujace u nas ok. 66k EUR, TAM kosztuje raptem 47,6k EUR... Audi A6 (avant - o, to nawet ladniej (tj. bardziej kawiorowo) brzmi niz "kombi" ) 3.2 FSI quattro tipronic kosztuje 50k EUR (vs 69k EUR u nas) !@#$%, jak to mozliwe :?: :shock: wmawiam sobie, ze to prawdopodobnie jakas pomylka... wysylam e-mail, i (niestety?) otrzymuje potwierdzenie, ze nie ma zadnej pomylki... pewnie chlopaki "dokladaja do interesu", slyszalem, ze TAM to jest modne ale malo to mnie interesuje, bo choc fortuna mnie i lubi, to ja lubie rozsadnie wydawac swoja kase... Subaru? jakie Subaru? mowie zonie, zeby pakowala walizki, bo wybieramy sie w krotka podroz :razz: p.s. gdybym mial 50-55k EUR do wydania, kupilbym swej lepszej polowie kilkuletnia RAV4, a sobie "na codzien" sprawilbym Celice GT-Four (ST205) - jestem motoryzacjnym esteta, lubie ladne auta, nic nie moge na to poradzic ( ), a na weekend'y - Impreze STi ver.5/6 type-RA :cool: p.p.s. skad wziac "wolne" 50k EUR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 owoc666, WRC fan, ale z cenami - chciałbym wiedzieć ile ludzie przepłacają za Subaru, bo to, że istnieją inne auta z napędem na 4 koła to wiem Ale leniwy jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 p.s. gdybym mial 50-55k EUR do wydania, kupilbym swej lepszej polowie kilkuletnia RAV4, a sobie "na codzien" sprawilbym Celice GT-Four (ST205) - jestem motoryzacjnym esteta, lubie ladne auta, nic nie moge na to poradzic ( ), a na weekend'y - Impreze STi ver.5/6 type-RA eddie_gt4, jak jesteś motoryzacyjnym estetą to może powinieneś forum zmienić :???: nie będę Ci pisał co jest ładne a co nie, kwestia gustu, ale Twoich postów już się nie daje czytać :!: Weź się do roboty zamiast fantazjować... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 p.s. gdybym mial 50-55k EUR do wydania, kupilbym swej lepszej polowie kilkuletnia RAV4, a sobie "na codzien" sprawilbym Celice GT-Four (ST205) - jestem motoryzacjnym esteta, lubie ladne auta, nic nie moge na to poradzic ( ), a na weekend'y - Impreze STi ver.5/6 type-RA eddie_gt4, jak jesteś motoryzacyjnym estetą to może powinieneś forum zmienić :???: nie będę Ci pisał co jest ładne a co nie, kwestia gustu, ale Twoich postów już się nie daje czytać :!: Weź się do roboty zamiast fantazjować... :wink: estetyka estetyka, ale Subaru mam, i jak widac z mojej wypowiedzi, nadal chce i bede mial... kiedys moze nawet jakies STi :razz: ale pewnie nie z SIP mam isc won z tego Forum? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 mam isc won z tego Forum? :roll: Ani się waż ! ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 mam isc won z tego Forum? Won do roboty co byś mógł zarobić te 50 tysi ojro i kupić nową Exigę 2.5 Turbo z 4 biegowym automatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 mam isc won z tego Forum? Won do roboty co byś mógł zarobić te 50 tysi ojro i kupić nową Exigę 2.5 Turbo z 4 biegowym automatem to jest pomysl trzeba uczyc sie japonskiego i szukac JDM'owej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 eddie_gt4, ale ja widze sprzecznosc w tej Twojej opowiastce Mowisz, ze jestes konserwatywny, nie lubisz diesli, turbo ani innych tego typu wynalazkow, wiec na pewno nie chcialbys AWD tylko klasyczne RWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 eddie_gt4, ale ja widze sprzecznosc w tej Twojej opowiastce Mowisz, ze jestes konserwatywny, nie lubisz diesli, turbo ani innych tego typu wynalazkow, wiec na pewno nie chcialbys AWD tylko klasyczne RWD Junior, czepiasz sie slow... :razz: konserwatywny (i troche leniwy ) jestem (hipotetycznie! ) z natury... ale sledze warszafskie trendy... a trendy sa takie, ze ostatnio w modzie jest AWD, wiec ma byc AWD, koniec kropka :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 guglam se troche, i nagle okazuje sie, ze nie dalej niz 500 km do mojej Wawy Audi A6 (sedan) 3.2 FSI quattro tipronic (jaka dluga nazwa, o to to to :!: ) o mocy 255 KM i "w automacie", kosztujace u nas ok. 66k EUR, TAM kosztuje raptem 47,6k EUR... Audi A6 (avant - o, to nawet ladniej (tj. bardziej kawiorowo) brzmi niz "kombi" ) 3.2 FSI quattro tipronic kosztuje 50k EUR (vs 69k EUR u nas) A Subaru ile kosztuje? Jeżeli więcej, to czemu więc nie kupisz doskonałego Audi? Tak swoją drogą, czyżbyś otworzył jakieś dealerstwo, że tak namolnie piszesz o Waszych cenach? W USA też jest taniej i co z tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 guglam se troche, i nagle okazuje sie, ze nie dalej niz 500 km do mojej Wawy Audi A6 (sedan) 3.2 FSI quattro tipronic (jaka dluga nazwa, o to to to :!: ) o mocy 255 KM i "w automacie", kosztujace u nas ok. 66k EUR, TAM kosztuje raptem 47,6k EUR... Audi A6 (avant - o, to nawet ladniej (tj. bardziej kawiorowo) brzmi niz "kombi" ) 3.2 FSI quattro tipronic kosztuje 50k EUR (vs 69k EUR u nas) A Subaru ile kosztuje? Jeżeli więcej, to czemu więc nie kupisz doskonałego Audi? Tak swoją drogą, czyżbyś otworzył jakieś dealerstwo, że tak namolnie piszesz o Waszych cenach? W USA też jest taniej i co z tego? bo nie byloby to calkiem fair - np. jeszcze spadlbys z krzesla albo oblalbys sie kawa :razz: a ja nie chce byc winny p.s. Hameryka? to troche dalej niz 500 km od Wawy :razz: p.p.s. btw, o jakich naszych cenach? :roll: napisalem o ichnich cenach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 bo nie byloby to calkiem fair - np. jeszcze spadlbys z krzesla albo oblalbys sie kawa :razz:a ja nie chce byc winny Kawy nie pijam, na krześle też nie siaduję, więc o to się nie martw Hameryka? to troche dalej niz 500 km od Wawy Za to bez problemu Legacy Turbo można sobie sprowadzić zamiast wolnossącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 poza tym, "prawda tkwi w porownaniu" No wlasnie. Wracajac do historyjki z burundyjskim audi (juz nawet chyba w paprykarzowej cenie, bo pasztet przy takim Audi to drozyzna) w roli glownej. Jezeli porownamy jakosc wykonczenia wnetrza, to miedzy Subaru a Audi - nie ma porownania. Plus dla nachodzacych na siebie czterech kolek. Jezeli jednak porownamy wlasciwosci jezdne - znowu nie ma porownania. Tyle, ze tym razem plus dla symetrycznie napedzanych czterech kolek. A6 z ciezkim 3.0 z przodu, nawet z napedem quattro prowadzi sie conajmniej "dostojnie" - chyba, ze oto chodzi. Do tego, ongis legendarna bezawaryjnosc aut z Inglostadt legla jakis czas temu w totalnych gruzach. Sypia sie jak choinka na wiosne. Dodatkowy argument na korzysc Subaru to - nazwijmy to umownie - wspolczynnik lansu. Audikow jest jak mrowkow i w herarchi dresowozow plasuja sie tuz za niepokonanym BMW. Takze, jak Twoje wyimaginowane warszawskie alter ego poszukuje czegos nadazajacego za "warszafskimi trendami pseudo kawiorow", to sorry stary, ale tylko Subaru (patrz cassus Fareksa :arrow: tyle gadania, a i tak skonczylo sie wszystko w jedynie mozliwy sposob :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 poza tym, "prawda tkwi w porownaniu" No wlasnie. Wracajac do historyjki z burundyjskim audi (juz nawet chyba w paprykarzowej cenie, bo pasztet przy takim Audi to drozyzna) w roli glownej. Jezeli porownamy jakosc wykonczenia wnetrza, to miedzy Subaru a Audi - nie ma porownania. Plus dla nachodzacych na siebie czterech kolek. Jezeli jednak porownamy wlasciwosci jezdne - znowu nie ma porownania. Tyle, ze tym razem plus dla symetrycznie napedzanych czterech kolek. to pewnie dlatego w Subarowskich testach wlasciwie nigdy nie ma porownania z Audi quattro* (*tym the real one) - a nuz okaze sie, ze zawinil brak deszczu, przepompowane opony, etc. A6 z ciezkim 3.0 z przodu, nawet z napedem quattro prowadzi sie conajmniej "dostojnie" - chyba, ze oto chodzi. Do tego, ongis legendarna bezawaryjnosc aut z Inglostadt legla jakis czas temu w totalnych gruzach. Sypia sie jak choinka na wiosne.]. Audi6 quattro, nawet z "ciezkim" silnikiem z przodu, wbrew pozorom i na tym Forum panujacym przekonaniam, daje rade :wink: poza tym, o tak, wspolczesne Subaru to istny wzor bezawaryjnosci Dodatkowy argument na korzysc Subaru to - nazwijmy to umownie - wspolczynnik lansu. Audikow jest jak mrowkow i w herarchi dresowozow plasuja sie tuz za niepokonanym BMW. Takze, jak Twoje wyimaginowane warszawskie alter ego poszukuje czegos nadazajacego za "warszafskimi trendami pseudo kawiorow", to sorry stary, ale tylko Subaru (patrz cassus Fareksa :arrow: tyle gadania, a i tak skonczylo sie wszystko w jedynie mozliwy sposob :wink: ) jednak mimo ujemnego ( ) wspolczynniku lansu, badziewnego napedu AWD i beznadziejnego prowadzenia sie oraz poleglej w gruzach bezawaryjnosci, wybieram (hipotetycznie :razz: ) paprzykarzowe Audi6 za 47,6k vs kawiorowe, bezawaryjne, super prowadzace sie i super-duper lansowate Legacy za 51,5k EUR :razz: oj nie, zapomnialem ( ), przeciez wybralem Exige p.s. Forseks? a co on ma do porzadnych aut? :roll: ach tak, zmienil super-duper 2.5T na... przestarzale 2.0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 T8LEK napisał/a: A6 z ciezkim 3.0 z przodu, nawet z napedem quattro prowadzi sie conajmniej "dostojnie" - chyba, ze oto chodzi. Do tego, ongis legendarna bezawaryjnosc aut z Inglostadt legla jakis czas temu w totalnych gruzach. Sypia sie jak choinka na wiosne.]. Audi6 quattro, nawet z "ciezkim" silnikiem z przodu, wbrew pozorom i na tym Forum panujacym przekonaniam, daje rade :wink: Jak najbardziej potwierdzam :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 jak slusznie piszesz, nawet nie ma porownania z Audi quattro* (*tym the real one) ale wywaliles grande mr green'a czyzby mial przycmic brak merytorycznych argumentow? tym the real one a jaki to jest, ten THE ONE? Bo, np. w Subaru, to wszystkie sa tak samo dobre mozemy tak tu sobie pisac i pisac, bo tak naprawde sprawa jest dosyc subiektywna. Jezdzilem jednak troche duzymi Audi z napedem quattro i bede sie upieral, ze na mocno kretej drodze (czy na szybko pokonywanych rondach) Audi z podobnym silnikiem bedzie najzwyczajniej wolniejsze. Dla mnie to sa fakty. De facto volkswagenowski tiptronic Audi tez nie jest wcale rewelacyjna skrzynia; ale na temat automatow, to bym sie najchetniej nie wypowiadal, bo chwilowo nie uznaje takich rozwiazan (do momentu przejechania sie GT-R, na co sie nie zanosi narazie :wink: ) wspolczesne Subaru to istny wzor bezawaryjnosci w porownaniu do np. Audi, Mercedesa, czy BMW, musze stwierdzic, ze znowu masz racje Audi6 quattro, nawet z "ciezkim" silnikiem z przodu, wbrew pozorom i na tym Forum panujacym przekonaniam, daje rade oczywiscie, ze "daje rade". Ale nie wymiata :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 (...) mozemy tak tu sobie pisac i pisac (...) jedyna czesc Twojej wypowiedzi, z ktora zgadzam sie na 100% kazdemu swoje (ja zbieram na Exige, za kilka lat, jak szczescie dopisze, to juz bede mial ), i niech tak zostanie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 w Subaru, to wszystkie sa tak samo dobre Czy tak samo to bym się sprzeczał eddie_gt4 napisał/a: wspolczesne Subaru to istny wzor bezawaryjnosci w porownaniu do np. Audi, Ja nie wiem jak wy to robicie, że wam się audi psuje oczywiscie, ze "daje rade". Ale nie wymiata :!: Zależy przy czym postawisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 wypowiedz, z ktora zgadzam sie na 100% tzn. ze z cala reszta zgadzasz sie na 99%? :razz: :cool: ja zbieram na Exige, za kilka lat, jak szczescie dopisze, to juz bede mial smiej sie smiej, zgrywusie za te kilka lat to nie bedziesz w stanie okielznac porywajacych mozliwosci jakie oferuje czterobiegowy automat Exigi, tak sporzadniejesz na tej japonskiej delegacji :razz: kazdemu swoje (...), i niech tak zostanie amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Coz, w jednym punkcie musze sie calkowicie zgodzic z eddie_gt4: Subaru wprowadzajac Exige kompletnie nie trafilo w gusta Europejczykow. Znacznie lepiej spisala sie Toyota: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się