Skocz do zawartości

Subaru Exiga


michal

Rekomendowane odpowiedzi

4-biegowy automat (A.D. 2008 ) widocznie tez zostal specjalnie zaprojektowany na (nie)wyuzdane potrzeby japonskich odbiorcow...

Tak , ten AT swietnie zdaje egzamin tam gdzie jest sprzedawany Jap. US , Kan , Australia , moze nie wiesz , ale tam sa przestrzegane przepisy 50 / 110 a za przekroczenie zabieraja prawko...pytam wiec czy do takich ograniczen potrzebne sa jakies 5-7 biegowe superszybkie AT...do czego :?: .do stania w korkach. :?: W UE dosc dawno rozpoczeto jakis wyscig . ktory AT (bmw/mercedes) jest szybszy , ma wiecej biegow itd...no i co , okazalo sie , ze szkoda kasy bylo bo ograniczenia szybkosci w kazdym kraju kompletnie nie pozwalaja na wykorzystanie tych cudow techniki....chyba , ze przy stole albo na forum...mozesz sobie pogadac np. ile biegów zdazył i w jakim czasie twój szesciobiegowy , superszybki AT przeełaczyc jak wlaczałes sie do ruchu na autostradzie w CH :?: :mrgreen:

AK

ps.rozmowa z Toba ma pewna wade , ja na codzien mam dostepne trzy rózne AT w Subaru i jak nimi jezdze to jestem zadowolony...Ty nie masz zadnego i jestes wku....wiony , ze Subaru dalej jakis 4at śmie proponowac w swojej ofercie..... :?: nie sadzisz , ze cos jest nie tak.... :?:..z Tobą...nie z tym4at :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

4-biegowy automat (A.D. 2008 ) widocznie tez zostal specjalnie zaprojektowany na (nie)wyuzdane potrzeby japonskich odbiorcow...

Tak , ten AT swietnie zdaje egzamin tam gdzie jest sprzedawany Jap. US , Kan , Australia , moze nie wiesz , ale tam sa przestrzegane przepisy 50 / 110 a za przekroczenie zabieraja prawko...pytam wiec czy do takich ograniczen potrzebne sa jakies 5-7 biegowe superszybkie AT...do czego :?: .do stania w korkach. :?: W UE dosc dawno rozpoczeto jakis wyscig . ktory AT (bmw/mercedes) jest szybszy , ma wiecej biegow itd...no i co , okazalo sie , ze szkoda kasy bylo bo ograniczenia szybkosci w kazdym kraju kompletnie nie pozwalaja na wykorzystanie tych cudow techniki....chyba , ze przy stole albo na forum...mozesz sobie pogadac np. ile biegów zdazył i w jakim czasie twój szesciobiegowy , superszybki AT przeełaczyc jak wlaczałes sie do ruchu na autostradzie w CH :?: :mrgreen:

AK

widocznie ten 2.0GT 225PS (btw, z 5-biegowym automatem) tez zostal zaprojektowany do stania w korkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 5 biegowym..tylko.. :?: ..tez podobno za wolny.. :mrgreen: do stania w korkach i jezdzenia 120 na godz.

 

 

Andrzej, a gdybyś na SJS chciał pojechać Exigą, to co? :mrgreen:

 

 

Tzn. - ja wiem, że dobry kierowca to i na drzwiach od stodoły pojedzie, ale po co sobie utrudniać? :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , ten AT swietnie zdaje egzamin tam gdzie jest sprzedawany Jap. US , Kan , Australia , moze nie wiesz , ale tam sa przestrzegane przepisy 50 / 110 a za przekroczenie zabieraja prawko...pytam wiec czy do takich ograniczen potrzebne sa jakies 5-7 biegowe superszybkie AT...do czego :?: .do stania w korkach. :?: W UE dosc dawno rozpoczeto jakis wyscig . ktory AT (bmw/mercedes) jest szybszy , ma wiecej biegow itd...no i co , okazalo sie , ze szkoda kasy bylo bo ograniczenia szybkosci w kazdym kraju kompletnie nie pozwalaja na wykorzystanie tych cudow techniki....chyba , ze przy stole albo na forum...mozesz sobie pogadac np. ile biegów zdazył i w jakim czasie twój szesciobiegowy , superszybki AT przeełaczyc jak wlaczałes sie do ruchu na autostradzie w CH :?: :mrgreen:

 

 

Andrzej, dorabiasz jakas chora filozofie. To ze jakis automat jest wystarczajacy, nie oznacza ze jest dobry. Ja mam w Legacy AT i akceptuje te skrzynie, mimo ze jest ona na tle konkurencji beznadziejna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej, dorabiasz jakas chora filozofie. To ze jakis automat jest wystarczajacy, nie oznacza ze jest dobry. Ja mam w Legacy AT i akceptuje te skrzynie, mimo ze jest ona na tle konkurencji beznadziejna.

Michał , nie dorabiam filozofii tylko wiem dla jakiego klienta auto jest przeznaczone i ile ma kosztować :!: biore również pod uwagę do jazdy w jakich warunkach jest mniej więcej przeznaczone. Zastanów sie kto kupuje Subaru w US i dlaczego sie dobrze sprzedaje .Przy obecnej tendencji projektowania aut ekologicznych generalnie skrzynia przestaje byc istotna...bo jej nie będzie.Oczywiście masz rację , ze wiele jest rozwiązań dużo lepszych tylko pewnie nie do zastosowania w Subaru ze względu na np. symetryczny układ napedowy...

AK

ps. głównie chodziło mi o krytykanctwo :!: pewnych osób :mrgreen:...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wyglada jak by go poskladano z kilku innych, z czego wiekszosc to jakies chinskie modele. Kurcze powinni zwolnic stylistow w subaru.

Jak jestes w Tokyo to zupełnie przyzwoicie Subaru wyglada na tle innych japońskich marek....Przeciez to w Japonii jest produkowane i malo kogo obchodzi czy to sie podoba Jankowi Kowalskiemu w RP czy nie . Inna kultura , inny rynek... :wink:

AK

 

Ok, nie jest oferowane w Polsce, ale jako fani tej marki mozemy tez podyskutowac o modelach u nas nie oferowanych. Jak wszyscy pieja na widok 22B, type-RA itp to jest ok, u nas nie oferowanych. Po prostu ten model stylistycznie im nie wyszedl, da sie tez zauwazyc, ze od pewnego czasu cos gorzej ze stylistyka jest (nowa impreza, forester) :mrgreen:

Moge sie zgodzic, ze na japonskich ulicach pewnie ta Exiga wyglada ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge sie zgodzic, ze na japonskich ulicach pewnie ta Exiga wyglada ok.

 

Takiego nagromadzenia brzydactw, jakie jest w Tokio, nie ma nigdzie.

 

Ale działa to w obie strony: tam również jest mnóstwo niesamowitych cukiereczków, do których Europejczyk może się tylko pouśmiechać...

 

PS Cały ten post dotyczy samochodów. Chociaż, jak go tak czytam, to myślę, że nie tylko... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu ten model stylistycznie im nie wyszedl, da sie tez zauwazyc, ze od pewnego czasu cos gorzej ze stylistyka jest (nowa impreza, forester)

Nikt go jeszcze nie widział a juz sie okazuje , że im nie wyszedł... :shock:

Nowa Impreza a szczególnie nowy forester :idea: choć tak nieudane stylistycznie sprzedają się bardzo dobrze bez porównania lepiej ( szczególnie jeżeli chodzi o Imprezę ) niż poprzednie modele ... :mrgreen:

Więc jak to jest. :?: ..i kto ma rację co jest brzydkie a co ładne i jaki punkt widzenia jest prawidłowy.... :mrgreen:

AK

ps.szczególnie brzydki był stary forester Turbo (90) a teraz nawet z przyjemnością go ogladam....... :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podoba mi sie Exiga (mój forester mi się nie podoba - ale nie po to go kupilem :mrgreen::twisted: )

 

ach - ten dach !

 

według mnie należy zwrócić uwagę na podane w prasówce informacje że silnik zamontowany w exiga (ten 225PS) przewyższa o 10% standardy emisji spalin, które będą obowiązywały w 2010! (wersje bez turbo zredukowały emisję spalin o 75% w stosunku do 2005!)

 

i jeszcze:

Info-Eco mode prompts the Info-Eco Indicator on the instrumentation to light up when running on low fuel consumption :grin:

Subaru staje się atrakcyjniejsze w obecnym EKO świecie. I bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że się wtrącę, ale.....

 

Tak , ten AT swietnie zdaje egzamin tam gdzie jest sprzedawany Jap. US , Kan , Australia , moze nie wiesz , ale tam sa przestrzegane przepisy 50 / 110 a za przekroczenie zabieraja prawko...pytam wiec czy do takich ograniczen potrzebne sa jakies 5-7 biegowe superszybkie AT...do czego :?: .do stania w korkach. :?: W UE dosc dawno rozpoczeto jakis wyscig . ktory AT (bmw/mercedes) jest szybszy , ma wiecej biegow itd...no i co , okazalo sie , ze szkoda kasy bylo bo ograniczenia szybkosci w kazdym kraju kompletnie nie pozwalaja na wykorzystanie tych cudow techniki....chyba , ze przy stole albo na forum...mozesz sobie pogadac np. ile biegów zdazył i w jakim czasie twój szesciobiegowy , superszybki AT przeełaczyc jak wlaczałes sie do ruchu na autostradzie w CH :?: :mrgreen:
Ja z tej wypowiedzi wnioskuje, że lepiej robić byle jakie auto i zatrzymać rozwój technologiczny bo i tak się dobre sprzedaje :/ Zgadzam się, że wyścig to ma więcej biegów jest bezsensu, ale uważam, że producenci nie powinni zaprzestać pracy nad skrzyniami ponieważ od nich również zależy komfort jazdy oraz bezpieczeństwo. O frajdzie już nie wspominając :P

 

..tez podobno za wolny.. :mrgreen: do stania w korkach i jezdzenia 120 na godz.
Czasami są sytuacje w których trzeba mocniej docisnąć gazu, żeby szybko przed czymś uciec. Nowoczesne automaty dążą do tego, żeby kickdown był jak najkrótszy przez co manewr efektywny i udany. W 4EAT niestety kickdown nie jest szybki i już niektórzy się na to natknęli jak jechali moim autem i o mało się to nie skończyło rozbitym tyłem mojego auto. A wyprzedzanie ??!! Nawet gdy się często nie wyprzedza (w przypadku US lub Jap) to zawsze się kiedyś w końcu przytrafi!

 

Andrzej, dorabiasz jakas chora filozofie. To ze jakis automat jest wystarczajacy, nie oznacza ze jest dobry. Ja mam w Legacy AT i akceptuje te skrzynie, mimo ze jest ona na tle konkurencji beznadziejna.
Zgadzam się z przedmówcą. Swoim automatem nauczyłem się już jeździć, co nie zmienia faktu, że często muszę wykonywać czynności jakich nie muszę wykonywać w przypadku jazdy dajmy na to Audi z automatem.

 

Nowa Impreza a szczególnie nowy forester :idea: choć tak nieudane stylistycznie sprzedają się bardzo dobrze bez porównania lepiej ( szczególnie jeżeli chodzi o Imprezę ) niż poprzednie modele ... :mrgreen:

 

Coraz częściej pisze Pan o tym jak to się nowe modele super sprzedają i jakie są wspaniałe bo docierają do masowego klienta.... Do tej pory myślałem, że Subaru to nie jest marka jak VW (auto dla ludu). Myślałem, że Subaru to marka dla pasjonatów, ludzi z charakterem, pieniędzmi :roll:, oraz pasją motoryzacyjną i chęcią wyróżniania się. Ja rozumiem, że zależy Panu na sprzedaży z racji zajmowanego stanowiska w strukturze firmy SIP, ale w Subaru nie chodzi chyba o to żeby zrobić brzydkie auto bo i tak się sprzeda. Chyba bardziej o to żeby zrobić auto nietypowe bo Ci co będą go chcieli to i tak je kupią.

 

Mówię to z całym szacunkiem i chcę zaznaczyć, że to tylko mój osobisty pogląd na sytuacje. Każdy ma swoje zdanie i niech tak będzie bo wtedy jest ciekawiej ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...