Skocz do zawartości

Trwałość / awaryjność (niepotrzebne skreślić) 2.5T


eddie_gt4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sprt chyba 1.28 max. .Popros w ASO to zmierzą na swoim zegarze...

 

AK

poproszę, defi wskazuje 1,46.

PS Mój silnik jest - odpukać - tip-top i niech tak pozostanie. Może te wcześniejsze silniki 2.5T były lepsze? :twisted:

ile masz kilometrów przejechane?

 

foreksz nie mówiąc o tych co sprzedają, nawet Ci co mają nowe amerykańce :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tak dalej pojdzie, to Subaru straci wiecej, niz my. a jak mi wysadzi seryjny silnik, to sie zapytam firmy, czy ma zamiar cos zrobic. teoretycznie za oceanem mam jeszcze gwarancje :mrgreen: zreszta i tak juz jest taki rumor, ze nikt mnie nie przekona ponownie do tych niezawodnych boxerow, poki jakies rozwiazanie z gory nie nastapi. a na razie story jest takie, ze nic sie nie dzieje i to wszystko nasza wina albo makaron tunerow. przeciez to STI, ten silnik nie moze sie krzywic po chwilowym przeladowaniu, autostradzie etc, golfiarze na rope z chipami juz maja z nas niezly ubaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeden zmień ...
uczyli mnie zeby wymieniac komplet - choc oddam za darmo 3 sprawne temu co bedzie chcial sobie pojedynczo wymieniac - sa chetni? :mrgreen:
ps. to 1.4 to sie samo zrobiło...
zimno bylo na zewnatrz to i cisnienie doladowania wieksze :)
Sprt chyba 1.28 max
wg. defi w serii mialem 1.22 :) - duze te przyrosty w SPRT :P

 

41K.
ja bym sie szykowal do przeszczepu :) i pamietaj ze vf34 - laduje troche wiecej i wczesniej :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale znajac Jabara zaraz zrobi kolejny stage i za 15k km tym razem caly blok sie sypnie
kolego ja tez bym chcial kiedys w przyszlosci sprzedac samochod :D

 

 

Czego? Całego silnika?
nie przejmuj sie bedze mial niedlugo do sprzedania shortblock STI na kutych tlokach - przebieg o. 18k mil jakby co wal na PW :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jazda autostrada z wysoka predkoscia, to nie wszystko co powinien zniesc silnik

Niestety wszystkie awarie silnika (upalone tłoki) w silnikach 2.0T :razz: miały miejsce na autostradzie :evil::mrgreen:

jak sie dmuchalo 1,3 bez strojenia, to bylo fajnie :mrgreen: . szkoda, ze krotko :roll:

 

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mam zrobic sobie Subare a potem przez zbyt duza moc ma mi sie grzac

To co.. :?: ..

AK

 

To to ze obawiam sie tego problemu co maja co niektorzy . Wyjechanie na miasto dwa depniecia na gaz i chlodzenie bo juz auto sie zagrzalo. To nie jest fajna perspektywa. Zdaje sobie sprawe ze nikt mi teraz nie powie czy akurat moj egzemplarz jest ok. Ale moze jakies sugestie albo porady jak mozna to sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjechanie na miasto dwa depniecia na gaz i chlodzenie bo juz auto sie zagrzalo.

Juli , te sprawy musisz ustalac z firmą , która bedzie zwiekszała moc w Twoim aucie...wezmiesz fakture i poprosisz o gwarancje na wykonana usługe " zwiekszania mocy " :!: Pytasz jak to sprawdzic :?: ..to dopiero po tej modyfikacji sprawdzisz...sugerujesz , ze firma tuningowa nie wie co robi i bezmyślnie tuninguje silniki na ryzyko klienta... :shock: ..wiedząc , ze pózniej moga wystąpic problemy.... :roll: ..to chyba niemozliwe......

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nic takiego nie sugeruje poprostu juz sam nie wiem co i jak. Porostu sie obawiam czy te silniki 2.5 maja jakas wade czy nie i czy dlubanie w tych silnikach moze spowodowac ze ta wada wyjdzie . Odpukac narazie wszystko ok z moim silnikiem. Ale mialem w planach go chipowac, a po to jest forum zeby poruszac rozne zagadnienia i zadawac pytania do fachowcow wiec to robie. Tym bardziej ze nie slyszalem osobiscie i nie widzialem WRX MY 06 dlubanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JULI nie oplaca sie dlubac, moze lepiej zmien na STI :wink:

...albo od razu na EVO :razz: :mrgreen::lol:

 

 

a tak naprawde to szkoda, ze na razie nie ma zadnych konkretow od Dyrekcji :roll:

to czy EVO czy STI to kwestia osobistych oczekiwan i gustu, ja np bym chcial lanserska bude STI z silnikiem, ukl. kierowniczym i zawiasem z EVO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a tak naprawde to szkoda, ze na razie nie ma zadnych konkretow od Dyrekcji :roll:

 

Jedyny konkret to wymiana silników 2.5T w nowych foresterach w ASO w tym tygodniu (przynajmniej w democarach).

 

 

 

 

 

Poza tym STi to fajny samochód jest i przestańcie już tak narzekać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...