foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 dzieki temu tematowi autka 2,5T stracily na rynku ze 20%. po prostu "PKP". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Sprt chyba 1.28 max. .Popros w ASO to zmierzą na swoim zegarze... AK poproszę, defi wskazuje 1,46. PS Mój silnik jest - odpukać - tip-top i niech tak pozostanie. Może te wcześniejsze silniki 2.5T były lepsze? ile masz kilometrów przejechane? foreksz nie mówiąc o tych co sprzedają, nawet Ci co mają nowe amerykańce :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 jak tak dalej pojdzie, to Subaru straci wiecej, niz my. a jak mi wysadzi seryjny silnik, to sie zapytam firmy, czy ma zamiar cos zrobic. teoretycznie za oceanem mam jeszcze gwarancje zreszta i tak juz jest taki rumor, ze nikt mnie nie przekona ponownie do tych niezawodnych boxerow, poki jakies rozwiazanie z gory nie nastapi. a na razie story jest takie, ze nic sie nie dzieje i to wszystko nasza wina albo makaron tunerow. przeciez to STI, ten silnik nie moze sie krzywic po chwilowym przeladowaniu, autostradzie etc, golfiarze na rope z chipami juz maja z nas niezly ubaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 a jak mi wysadzi seryjny silnik Seryjnego Ci nie " wysadzi "... golfiarze na rope z chipami Oni maja inne problemy.... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Oni maja inne problemy oni maja tansze problemy Andrzej, a wiesz, ze koisz zawsze moje nerwy, usmierzasz moje troski? :wink: [ Dodano: Sro Kwi 16, 2008 10:00 am ] a po malutkim przelociku tez nie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 wyglada na to, ze FHI powinno wyciagnac rysunki i plany silnikow z turbodziadka i wczesnych Imprez :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Andrzej, a wiesz, ze koisz zawsze moje nerwy, usmierzasz moje troski? Chcesz o tym porozmawiać.. :roll: .... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ile masz kilometrów przejechane? 41K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 wyglada na to, ze FHI powinno wyciagnac rysunki i plany silnikow z turbodziadka i wczesnych Imprez :roll: Dokladnie Moja Zaba MY94 potrafi rozne dzwieki na zimno wydawac, ale jak sie rozgrzeje to wali seryjne GT az milo. I robi tak od prawie 4 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 41K. to rzeczywiście trafiłeś na dobrą sztukę a tak sobie myślałem, chłodnicę oleju i tak mam zamiar wsadzić a jakbym wstawił jakiś IC od jakiegoś tira i odpowiedni nalot powietrza na to, to by coś pomogło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 I jeden zmień ... uczyli mnie zeby wymieniac komplet - choc oddam za darmo 3 sprawne temu co bedzie chcial sobie pojedynczo wymieniac - sa chetni? ps. to 1.4 to sie samo zrobiło... zimno bylo na zewnatrz to i cisnienie doladowania wieksze Sprt chyba 1.28 maxwg. defi w serii mialem 1.22 - duze te przyrosty w SPRT 41K.ja bym sie szykowal do przeszczepu i pamietaj ze vf34 - laduje troche wiecej i wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ja bym sie szykowal do przeszczepu Czego? Całego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 pewnie tak. tlok u Jabara byl wyjety w pajeczynke, ale jeszcze caly, czyli to chyba ocalilo reszte. niby beda teraz nowe, mocniejsze tloki, ale znajac Jabara zaraz zrobi kolejny stage i za 15k km tym razem caly blok sie sypnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ale znajac Jabara zaraz zrobi kolejny stage i za 15k km tym razem caly blok sie sypnie kolego ja tez bym chcial kiedys w przyszlosci sprzedac samochod Czego? Całego silnika?nie przejmuj sie bedze mial niedlugo do sprzedania shortblock STI na kutych tlokach - przebieg o. 18k mil jakby co wal na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 kolego ja tez bym chcial kiedys w przyszlosci sprzedac samochod Wezmę go od Ciebie nawet dziś. Daję 15 tysięcy PLN - tyle, bo spodziewam się dużych kosztów przy takiej awaryjności drogich elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Przemeq, za tyle to shortblock z moja sygnaturka moge Ci puscic nawet dzisiaj - na kutych tlokach rzecz jasna + 3 sprawne pistons by Fudzi Hewi Yndastri - pozwolisz ze tego "nie teges" zostawie sobie celem zrobienia wisiorka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 a jazda autostrada z wysoka predkoscia, to nie wszystko co powinien zniesc silnik Niestety wszystkie awarie silnika (upalone tłoki) w silnikach 2.0T :razz: miały miejsce na autostradzie jak sie dmuchalo 1,3 bez strojenia, to bylo fajnie . szkoda, ze krotko :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 jak mam zrobic sobie Subare a potem przez zbyt duza moc ma mi sie grzac To co.. :?: .. AK To to ze obawiam sie tego problemu co maja co niektorzy . Wyjechanie na miasto dwa depniecia na gaz i chlodzenie bo juz auto sie zagrzalo. To nie jest fajna perspektywa. Zdaje sobie sprawe ze nikt mi teraz nie powie czy akurat moj egzemplarz jest ok. Ale moze jakies sugestie albo porady jak mozna to sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Wyjechanie na miasto dwa depniecia na gaz i chlodzenie bo juz auto sie zagrzalo. Juli , te sprawy musisz ustalac z firmą , która bedzie zwiekszała moc w Twoim aucie...wezmiesz fakture i poprosisz o gwarancje na wykonana usługe " zwiekszania mocy " :!: Pytasz jak to sprawdzic :?: ..to dopiero po tej modyfikacji sprawdzisz...sugerujesz , ze firma tuningowa nie wie co robi i bezmyślnie tuninguje silniki na ryzyko klienta... :shock: ..wiedząc , ze pózniej moga wystąpic problemy.... :roll: ..to chyba niemozliwe...... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Nie nic takiego nie sugeruje poprostu juz sam nie wiem co i jak. Porostu sie obawiam czy te silniki 2.5 maja jakas wade czy nie i czy dlubanie w tych silnikach moze spowodowac ze ta wada wyjdzie . Odpukac narazie wszystko ok z moim silnikiem. Ale mialem w planach go chipowac, a po to jest forum zeby poruszac rozne zagadnienia i zadawac pytania do fachowcow wiec to robie. Tym bardziej ze nie slyszalem osobiscie i nie widzialem WRX MY 06 dlubanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 JULI nie oplaca sie dlubac, moze lepiej zmien na STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 JULI nie oplaca sie dlubac, moze lepiej zmien na STI :wink: ...albo od razu na EVO :razz: a tak naprawde to szkoda, ze na razie nie ma zadnych konkretow od Dyrekcji :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 JULI nie oplaca sie dlubac, moze lepiej zmien na STI :wink: ...albo od razu na EVO :razz: a tak naprawde to szkoda, ze na razie nie ma zadnych konkretow od Dyrekcji :roll: to czy EVO czy STI to kwestia osobistych oczekiwan i gustu, ja np bym chcial lanserska bude STI z silnikiem, ukl. kierowniczym i zawiasem z EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 a tak naprawde to szkoda, ze na razie nie ma zadnych konkretow od Dyrekcji :roll: Jedyny konkret to wymiana silników 2.5T w nowych foresterach w ASO w tym tygodniu (przynajmniej w democarach). Poza tym STi to fajny samochód jest i przestańcie już tak narzekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 a tak naprawde to szkoda, ze na razie nie ma zadnych konkretow od Dyrekcji :roll: Jedyny konkret to wymiana silników 2.5T w nowych foresterach w ASO w tym tygodniu (przynajmniej w democarach). taaaaa........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi