Skocz do zawartości

Trwałość / awaryjność (niepotrzebne skreślić) 2.5T


eddie_gt4

Rekomendowane odpowiedzi

mozna prosic o zdefiniowanie pojecia "dluzszy czas"?

 

Czas jest zależny od tego jak wysokie to ciśnienie doladowania było. :?: Czasem wystarczy 20 km np. na jakims torze na lotnisku ( 5 , 6 bieg ) po wczesniejszym treningu...oczywiscie :wink:

Na krótkich prostych z ciasnymi zakretami dosc trudno rozkrecic turbinę...chyba , ze podtrzymanie jest... :razz:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czas jest zależny od tego jak wysokie to ciśnienie doladowania było.
1,4bara
Czasem wystarczy 20 km np. na jakims torze na lotnisku ( 5 , 6 bieg ) po wczesniejszym treningu...oczywiscie :wink:
niestety warunek nie spelniony - czyli wada materialu :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, mój się grzeje,

Jak bardzo?

jak zmienie styl jazdy to co dasz mi 11 klockow panie ALEX??

Jasne :mrgreen:

Chodziło mi o to, że na świecie jeźdżą tysiące STI 2.5 i zdecydowana większość z nich jeździ bezawaryjnie...stąd mój apel o niepanikowanie.

P.S.Przed chwilą dzwonił do mnie kolega, właściciel STI MY07....... uszczelka :shock: :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby byla wieksza to wczesniej by wyszla "wada materiału"... :mrgreen:
tjaaa
testujesz nastepne dwa tłoki... :?: ..czy maja wadę... :mrgreen:

tym razem zaufam komus kto potrafi robic tloki - nie bedzie to subaru :mrgreen:

 

 

ps.

popekal tylko jeden :) pozostale 3 moge dac w prezencie Panie Andrzeju - moze je jakas politechnika zbada?? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mając OBK 2.5T też mam się bać jeździć po autostradach? Jak to jest w tym silniku?

Tak się stało z moimi silnikami. Nie musisz się niczego bać. Patrz co napisał Than Junior. Faktem jest, że na autostradzie turbina bardzo mocno pracuje ;):mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek napisał/a:

ALEX, mój się grzeje,

 

Jak bardzo?

oj bardzo, nie idzie tym, już jeździć. Bardzo wolniutko sobie teraz pojeżdżam a do szybszej jazdy biorę dysla :mrgreen:

Tłoki miedzy pierscieniami pękaja od za dużego cisnienia jak jest 1.2 to nic nie popęka....... :wink: ..( kolor turbiny bez znaczenia.... :mrgreen: )

AK

Panie Andrzeju to ładowanie w SPRT ponad 1,4 (1,46)może być przyczyną? Czy jak jest dobrze zrobiona mapa to nic się nie powinno dziać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli konkretniejsze dane... wyrażone w stopniach Celsjusza :mrgreen:

jeżdżąc do domu 3 kilometry lekko przyciskając, olej podchodzi przeważnie zawsze na 110, a ciecz w chłodnicy na czerwone i to ostro. Dwa przyciśnienięcia mocniejsze gazem i muszę przejechać koło domu pojechać jakieś 3 kilometry dalej żeby ją schłodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli konkretniejsze dane... wyrażone w stopniach Celsjusza :mrgreen:

jeżdżąc do domu 3 kilometry lekko przyciskając, olej podchodzi przeważnie zawsze na 110, a ciecz w chłodnicy na czerwone i to ostro. Dwa przyciśnienięcia mocniejsze gazem i muszę przejechać koło domu pojechać jakieś 3 kilometry dalej żeby ją schłodzić.

 

napewno masz sporo nadłubane w aucie, ładowanie pewnie z 1.8 bara i dlatego :roll:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdżąc do domu 3 kilometry lekko przyciskając, olej podchodzi przeważnie zawsze na 110, a ciecz w chłodnicy na czerwone i to ostro.

:shock: :shock: :shock:

Wydaje mi się, że nie masz nad czym sie zastanawiać tylko jedź do ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, mój się grzeje, kumpel niedawno kupił wrx i już jest po wymianie bloku, SIP nie ma żadnych rozwiązań żeby to poprawić, skończy się gwarancja i zostajesz na lodzie, nie mam ochoty płacić 11 tyś co jakiś czas. Jeśli SIP nie znajdzie jakiegoś rozwiązania ja swojego sprzedaje. Nikt nas nie uspakaja to popadamy w panikę, coraz większą ...

 

W okolicach pierścieni.. :?: to pęka jak zbyt dużo turbo ładuje...przez dłuższy czas... :wink:

 

Właśnie niedawno coś takiego zauważyłem w pewnym STI 2.5T (nie powiem czyim, of course i w jakich okolicznościach :twisted:). Wystarczyło 10 minut zdrowej jazdy... :roll: Tak że jeśli 10 minut to "dłuższy czas" to słabo to wygląda.

 

PS Mój silnik jest - odpukać - tip-top i niech tak pozostanie. Może te wcześniejsze silniki 2.5T były lepsze? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno masz sporo nadłubane w aucie, ładowanie pewnie z 1.8 bara i dlatego :roll:

1,8 :mrgreen: dobre,... coś tam jest nadłubane, zaczyna mnie martwić chyba przesadzone ładowanie wiatraka :roll:

Alex ogólnie już autem nie jeżdże a że i mi i Kocarowi pasowało dopiero na poniedziałek to musze teraz cierpliwie czekać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...