Andrzej Koper Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 mozna prosic o zdefiniowanie pojecia "dluzszy czas"? Czas jest zależny od tego jak wysokie to ciśnienie doladowania było. :?: Czasem wystarczy 20 km np. na jakims torze na lotnisku ( 5 , 6 bieg ) po wczesniejszym treningu...oczywiscie :wink: Na krótkich prostych z ciasnymi zakretami dosc trudno rozkrecic turbinę...chyba , ze podtrzymanie jest... :razz: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Czas jest zależny od tego jak wysokie to ciśnienie doladowania było.1,4baraCzasem wystarczy 20 km np. na jakims torze na lotnisku ( 5 , 6 bieg ) po wczesniejszym treningu...oczywiscie :wink: niestety warunek nie spelniony - czyli wada materialu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 1,4bara :shock: niestety warunek nie spelniony - czyli wada materialu Jeden miał wadę czy dwa... :!: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 1,4bara :shock: w serii troche ponad 1,2 wiec roznica chyba nie jest az tak duza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ALEX, mój się grzeje, Jak bardzo? jak zmienie styl jazdy to co dasz mi 11 klockow panie ALEX?? Jasne Chodziło mi o to, że na świecie jeźdżą tysiące STI 2.5 i zdecydowana większość z nich jeździ bezawaryjnie...stąd mój apel o niepanikowanie. P.S.Przed chwilą dzwonił do mnie kolega, właściciel STI MY07....... uszczelka :shock: :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 w serii troche ponad 1,2 wiec roznica chyba nie jest az tak duza? Jakby byla wieksza to wczesniej by wyszla "wada materiału"... Teraz , rozumiem , testujesz nastepne dwa tłoki... :?: ..czy maja wadę... AK ps. dobrze mówie dwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Jakby byla wieksza to wczesniej by wyszla "wada materiału"... tjaaatestujesz nastepne dwa tłoki... :?: ..czy maja wadę... tym razem zaufam komus kto potrafi robic tloki - nie bedzie to subaru ps. popekal tylko jeden pozostale 3 moge dac w prezencie Panie Andrzeju - moze je jakas politechnika zbada?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 tym razem zaufam komus kto potrafi robic tloki - nie bedzie to subaru Znam , znam ...to schemat.... :razz: popekal tylko jeden I jeden zmień ... :wink: AK ps. to 1.4 to sie samo zrobiło... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Pamietam, zesmy z ojcem jechali 2.5STI do Niemiec, jakies 600km na pelny gwizdek az pod odciecie (oczywiscie nie tam gdzie byly ograniczenia). Jakos nic sie nie stalo, a turbina byla czerwona od ciepla :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 zeby turbo swiecilo, to wystraczy np kawalek w strone katowic przejechac, a jazda autostrada z wysoka predkoscia, to nie wszystko co powinien zniesc silnik (zreszta sti i autostrada, to takie troche marnowanie auta). :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 a jazda autostrada z wysoka predkoscia, to nie wszystko co powinien zniesc silnik Niestety wszystkie awarie silnika (upalone tłoki) w silnikach 2.0T :razz: miały miejsce na autostradzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Jakos nic sie nie stalo, a turbina byla czerwona od ciepla Tłoki miedzy pierscieniami pękaja od za dużego cisnienia jak jest 1.2 to nic nie popęka....... :wink: ..( kolor turbiny bez znaczenia.... ) AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ape Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Czy mając OBK 2.5T też mam się bać jeździć po autostradach? Jak to jest w tym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Niestety wszystkie awarie silnika (miały miejsce na autostradzie bo autostrada to naturalne środowisko turboklekotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Czy mając OBK 2.5T też mam się bać jeździć po autostradach? Jak to jest w tym silniku? Tak się stało z moimi silnikami. Nie musisz się niczego bać. Patrz co napisał Than Junior. Faktem jest, że na autostradzie turbina bardzo mocno pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ape Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Ufff.... Dzięki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 zeby turbo swiecilo, to wystraczy np kawalek w strone katowic przejechac, z krakowa? tam ponoć ciągle remontują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Leszek napisał/a: ALEX, mój się grzeje, Jak bardzo? oj bardzo, nie idzie tym, już jeździć. Bardzo wolniutko sobie teraz pojeżdżam a do szybszej jazdy biorę dysla Tłoki miedzy pierscieniami pękaja od za dużego cisnienia jak jest 1.2 to nic nie popęka....... :wink: ..( kolor turbiny bez znaczenia.... )AK Panie Andrzeju to ładowanie w SPRT ponad 1,4 (1,46)może być przyczyną? Czy jak jest dobrze zrobiona mapa to nic się nie powinno dziać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 oj bardzo, nie idzie tym, już jeździć. Miałem na myśli konkretniejsze dane... wyrażone w stopniach Celsjusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Miałem na myśli konkretniejsze dane... wyrażone w stopniach Celsjusza jeżdżąc do domu 3 kilometry lekko przyciskając, olej podchodzi przeważnie zawsze na 110, a ciecz w chłodnicy na czerwone i to ostro. Dwa przyciśnienięcia mocniejsze gazem i muszę przejechać koło domu pojechać jakieś 3 kilometry dalej żeby ją schłodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Miałem na myśli konkretniejsze dane... wyrażone w stopniach Celsjusza jeżdżąc do domu 3 kilometry lekko przyciskając, olej podchodzi przeważnie zawsze na 110, a ciecz w chłodnicy na czerwone i to ostro. Dwa przyciśnienięcia mocniejsze gazem i muszę przejechać koło domu pojechać jakieś 3 kilometry dalej żeby ją schłodzić. napewno masz sporo nadłubane w aucie, ładowanie pewnie z 1.8 bara i dlatego :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 jeżdżąc do domu 3 kilometry lekko przyciskając, olej podchodzi przeważnie zawsze na 110, a ciecz w chłodnicy na czerwone i to ostro. :shock: :shock: :shock: Wydaje mi się, że nie masz nad czym sie zastanawiać tylko jedź do ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ALEX, mój się grzeje, kumpel niedawno kupił wrx i już jest po wymianie bloku, SIP nie ma żadnych rozwiązań żeby to poprawić, skończy się gwarancja i zostajesz na lodzie, nie mam ochoty płacić 11 tyś co jakiś czas. Jeśli SIP nie znajdzie jakiegoś rozwiązania ja swojego sprzedaje. Nikt nas nie uspakaja to popadamy w panikę, coraz większą ... W okolicach pierścieni.. :?: to pęka jak zbyt dużo turbo ładuje...przez dłuższy czas... :wink: Właśnie niedawno coś takiego zauważyłem w pewnym STI 2.5T (nie powiem czyim, of course i w jakich okolicznościach ). Wystarczyło 10 minut zdrowej jazdy... :roll: Tak że jeśli 10 minut to "dłuższy czas" to słabo to wygląda. PS Mój silnik jest - odpukać - tip-top i niech tak pozostanie. Może te wcześniejsze silniki 2.5T były lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 napewno masz sporo nadłubane w aucie, ładowanie pewnie z 1.8 bara i dlatego :roll: 1,8 dobre,... coś tam jest nadłubane, zaczyna mnie martwić chyba przesadzone ładowanie wiatraka :roll: Alex ogólnie już autem nie jeżdże a że i mi i Kocarowi pasowało dopiero na poniedziałek to musze teraz cierpliwie czekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ładowanie pewnie z 1.8 bara i dlatego Chwilowe....czy stale... ponad 1,4 (1,46)może być przyczyną? Sprt chyba 1.28 max. .Popros w ASO to zmierzą na swoim zegarze... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi