Skocz do zawartości

Trwałość / awaryjność (niepotrzebne skreślić) 2.5T


eddie_gt4

Rekomendowane odpowiedzi

w nowym STI blok jest w połowie zamknięty :!:

a w poprzednim to jaki byl? zamkniety??

tez jest polzamkniety i to nic nie pomaga :mrgreen: zastanawiam czemu FHI wbija sobie gwóźdź do swojej trumny oferujac ten 2.5 skoro ma doskonany sprawdzony silnik 2.0 w ofercie a nie chce go sprzedawaz nigdzie poza swoim rynkiem :roll: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

(...) w nowym STI blok jest w połowie zamknięty :!: (...)

 

taki?

 

Obrazek

 

 

 

 

 

 

:razz: :mrgreen::lol:

 

eddie , ten blok napewno szlak trafił bo miał nieoryginalny filtr oleju :???: :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nowym STI blok jest w połowie zamknięty :!:

a w poprzednim to jaki byl? zamkniety??

tez jest polzamkniety i to nic nie pomaga :mrgreen:zastanawiam czemu FHI wbija sobie gwóźdź do swojej trumny oferujac ten 2.5 skoro ma doskonany sprawdzony silnik 2.0 w ofercie a nie chce go sprzedawaz nigdzie poza swoim rynkiem :roll: :?:

 

 

przytaczam wyczerpujaca odp. Pana Andrzeja...

 

 

Ale dlaczego ? Wszyscy wiemy, że silniki 2.5T miały istotne problemy z chłodzeniem,

Miały w określonych warunkach :mrgreen: W trakcie normalnego użytkowania nie miały... :cool:

Aktualnie problem wewnętrznego chłodzenia w silniku został rozwiązany...., podobno... :wink:

AK

 

OT: cos pechowe dla Subaru sa te liczby - 2.5 :roll:

na poczatku problemy z silnikiem 2.5 DOHC, potem - z 2.5T... moze lepiej skoncentrowac sie na tym, co umieja najlepiej, tj. na 2.0T, hm? :mrgreen:

 

... moze lepiej skoncentrowac sie na tym, co umieja najlepiej, tj. na 2.0T, hm? :mrgreen:

 

Zdecydowanie lepiej jeżdzi sie 2.5 T :razz: ....a problem w poprzednich można rozwiązać innymi śrubami do przykręcania głowicy....jakby ktoś nie wiedział... :cool:..hm..

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie-4gt , nie rozwijaj sie z tymi blokami 2.5 T bo chwilowe wycofanie z oferty silnika 2.5 T nie ma nic wspolnego z blokiem silnika :!:

Zacytuje siebie z pamieci :mrgreen: : " czasem nie warto czegos głupio komentowac......jak sie nie zna szczegołów .....sprawia przyjemnosc :razz: "

AK

ps. ciśnienie sobie rano zmierz.. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie-4gt , nie rozwijaj sie z tymi blokami 2.5 T bo chwilowe wycofanie z oferty silnika 2.5 T nie ma nic wspolnego z blokiem silnika :!:

Zacytuje siebie z pamieci :mrgreen: : " czasem nie warto czegos głupio komentowac......jak sie nie zna szczegołów .....sprawia przyjemnosc :razz: "

AK

ps. ciśnienie sobie rano zmierz.. :lol:

Panie Andrzeju, umowmy sie tak... jezeli potwierdza sie plotki, i Tojota wsadzi ten Subarowski 2.5T do ktoregos ze swych modeli (jak dla mnie to najbardziej miarodajny wskaznik), to zdejme czapke (ktorej nie nosze, ale mniejsza o to :mrgreen: ) i pozwole do niej @#$%^... i z pokora wloze ja z powrotem na glowe, zgoda? :mrgreen:

 

 

p.s. wszyscy wiemy, jak jest z tym 2.5T, ale jak widac ktos nadal woli udawac strusia...

ale ja rozumiem, biznes iz biznes, ktos przeciez musi sprzedawac opium dla ludu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nowym STI blok jest w połowie zamknięty Jak narazie problemów z uszczelkami nie ma

 

no ja to moge tylko tyle powiedzic, że skoro raju jeszcze nie wydmuchał uszczelki to oznacza, ze nie jest tak zle z ta trwałością i wrazliwościa w "normalnym uzytkowaniu" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

badzmy szczerzy w subaru jest kilka pytan ktore nalezy zadawac stosujac pytanie KIEDY? a nie CZY? dotyczy to rozsypania sie:

skrzyn w WRX-e

panewek w WRX-e

blokow w STI

tlokow w STI

 

opinia zaobserwowana na podstawie doswiadczen wlasnych i KILKU (nie kilkunastu lub kilkudziesieciu) znajomych jezdzacych tymi autami (wiekszosc to 2.5T, panewki 2.0T) - doswiadczenia zebrane na przestrzeni niecalego roku posiadania tej marki i interesowania sie co i jak .....

 

 

co do listy to chyba jeszcze dyfry w foresterze :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabar , o jakich autach mowisz :?: kupionych jako nowe , z drugiej reki w Polsce czy o pozostałych niewiadomo skad ( import , naprawa ,sprzedaż )

Rocznie wykonuje okolo 1000 - 1200 " czynnosci serwisowych " głownie aut kupionych jako nowe , troche z US , trochę tych róznych i jeżeli chodzi o skrzynie biegów wrx czy for. to może cos raz do roku sie trafi , pamietam jedynie Blue76 :mrgreen: Panewki w wrx /for, czyli wymiana szort-bloku , moze ze trzy razy ( bez przyczyny ) pozdr. Blue76 :mrgreen: Inna sprawa to napr, spowodowana brakiem oleju :!: czasami uznawana przez SIP ( mimo , ze w bagazniku litr oleju na zapas :!: który dawany jest bezpłatnie do kazdego auta :!: ) Bloków ani tłoków w STI nie pamietam jako wym. na gwarancji :!:(moze z jeden :?: ) Wymiana uszczelek pod głowica tak zdarza się (w autach uzytkowanych "normalnie" sporadycznie) Dyfry w foresterach moze z 5 razy były naprawiane . najcześciej pomaga wymiana oleju . Mówie tu o ostatnich +- 3 latach bo wydaje mi sie , ze to pamietam. Oczywiscie mozna przyjać , że pamietam tylko połowe lub nawet 1/3 ale to nie zmienia faktu , ze wymienione przez Ciebie usterki występują w moim ASO sporadyczne :mrgreen: Żeby nie było , że ściemniam :cool: to miejsca zajmowane przez Subaru w róznych testach (ADAC) i w róznych krajach potwierdzają że Subaru jest autem mało awaryjnym :idea: . Więc , bądzmy szczerzy Jabar , może bywasz w okreslonych miejscach , które przyciągaja te usterkowe Subaru :mrgreen:

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myśle że ta dyskusja do niczego nie doprowadzi, Dyrekcja & dealerzy , będą nam mówić swoje, my ( użytkownicy ) swoje :cool:

Przecież SIP & dealerzy , nie powiedzą nam wprost że , silniki takie, czy skrzynie takie , to sa bardzo awaryjne, bo to byłby gol do własnej bramki :cool:

Zawsze bedzie wymówka że samochód eksploatowany niezgodnie z przeznaczeniem. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem bardzo ciekaw jak na ciebie zareagowalby po 10kkm misiek.

mam przeczucie, ze byloby zdecydowanie lepiej (z silnikiem na bank), pytanie na ile.

czy ktos jest chetny udostepnic carfit'owi do testow :?: :mrgreen::twisted:

 

:mrgreen::mrgreen: chętnie przyjme jak by co :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej Koper, w oficjalnym serwisie z zasady spotykamy seryjne auta, uzywane daleko od forsownie.

poza ASO, gdzie stoja auta po gwarancji, czy te uzywane zgodnie ze swoim przeznaczeniem, wspomniane defekty to standard. a nie zgadzam sie, ze kilka kolek w Ulezu czy na rozecie to usprawiedliwienie dla padania silnikow, skrzyn, etc takiego STI. nikt nie kupuje tego auta za blisko PLN200k do jazdy na weekendowe zakupy.

zrodlo zas zakupu dla mnie jest mocno naciaganym argumentem. wciaz pokutuje opinia, ze auta uzywane musza miec ukryte wady, ze stoja na ofercie, bo wlasciciel-oszust chce sie pozbyc goracego ziemniaka. nowe STI od Emila to tez niepewne pochodzenie?

moje auto jest dalekie od treningowki, a zawiodlo ostatnio. inne osoby w tym temacie uczestniczace nie powtarzaja legend miejskich, a opisuja swoje doswiadczenia. szczegoly nie musza cieszyc szerokiej publicznosci, bo nie ma czym sie chwalic, ale cos powaznego jest na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabar , o jakich autach mowisz kupionych jako nowe , z drugiej reki w Polsce
mieszcza sie w tych kategoriach + tlok w moim STI "niewiadomo skad" czyli od dealera w USA z przebiegiem 4 tys mil. :mrgreen: akurat co do mojego auta nie mam pretensji - kupujac je w stanach swiadomy bylem braku gwarancji i moge dwa razy caly blok wymienic bedac caly czas "do przodu" - ale mowa tutaj jest o fakcie ze elementy te sa troche malo wytrzymale.
bądzmy szczerzy Jabar ' date=' może bywasz w okreslonych miejscach , które przyciągaja te usterkowe Subaru [/quote'] do tej pory bywal czasami w Twoim ASO :mrgreen:
ze im mocniejsza wersja Subaru, tym szybciej gna sie wahacze
w tych slabszych podobno pekaja :)

 

 

ps.

i tak nie kupie EVO :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foreksz , zródło zakupu jest bardzo ważne :!: Do tego stopnia , ze od lat nie posrednicze w zadnych tranzakcjach jezeli nie znam auta od nowosci . Zgadnij dlaczego nie chce " zarobic " paru zlotych na lekko przerysowanym z wymienioną lampa wrx czy sti , przywiezionym dla syna , którego akurat pech chce nie stac na utrzymanie :?: :mrgreen: Bo wiem , ze 80 % tych historii to oszustwo.U mnie dosc czesto sa robione przeglądy przed kupnem to wiem cos o tym...goracym ziemniaku :roll: , nigdy nie rozbieranych silnikach i skrzyniach :mrgreen: w temacie żródła zakupu to sporo" powaznego jest na rzeczy " :!: Wracając do jak piszesz aut seryjnych to Subaru jest autem prawie bezawaryjnym w porownaniu z Mercedesem , Volvo , czy jakimi tam chcesz markami.( oficjalne dane badajacych firm )

AK

ps. dośc czesto drogie auta sa kupowane do weekendowych zakupów i nie ma w tym nic niezwyklego akurat :razz: Carfit na przyklad :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej, mozemy sie tak w nieskonczonosc przekonywac. silnikJabara, doswiadczenia carfita, moja rzekomo pancerna, a jednak rozsypana w drobny mak skrzynia, opinie zaczerpniete w Mapteku, nie-ASO, VTG swoje, a ASO zawsze bedzie swoje i nikogo to nie dziwi :wink: nie rozstrzygniemy tego :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Żeby nie było , że ściemniam :cool: to miejsca zajmowane przez Subaru w róznych testach (ADAC) i w róznych krajach potwierdzają że Subaru jest autem mało awaryjnym :idea: (...)

Pozdr.AK

 

(...) Wracając do jak piszesz aut seryjnych to Subaru jest autem prawie bezawaryjnym w porownaniu z Mercedesem , Volvo , czy jakimi tam chcesz markami.( oficjalne dane badajacych firm ) (...)

 

http://www.adac.de/images/Pannensatisti ... 114605.pdf

 

http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 145338.pdf

 

http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf

 

jakos patrze i tak, i siak, ale w czolowce nie widze zadnych Subarakow... nawet troche nizej tez ich jakos ni ma... a Mersy, to owszem, som... jakies tam Volvo nawet zablakaly :razz:

 

 

p.s. Panie Andrzeju, po ile opium dla ludu :?: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tylko powiem, ze rajdowki to kosztuja jeszcze znacznie wiecej i maja jeszcze bardziej wytrzymale czesci, a i tak na kazdym rajdzie sie jakas rozsypie, mimo ze jest ciagle rozbierana do inspekcji ;)

 

zaloze sie, ze takie CLK AMG, M3 i inne takie na Ulezu i Rozecie to znacznie krocej by wytrzymaly niz STI czy EVO :P bo chyba tak trzeba na to spojrzec.

 

Strasznie ciekawa dyskusja :lol:

 

PS to " nowe STI od Emila ", jak juz ktos pisal, bylo, ztcw, najpierw niezle katowane na torze, potem odstawione do ostudzenia i na zimnym silniku wziete na autostrade z predkosciami grubo powyzej dozwolonej w Polsce ;) Aha, i nie musialo, jak niektorzy blednie zalozyli, wpierw przejechac 12km do tej autostrady :P

 

eddie, slonko, misiu, a po co tak daleko szukasz? Jakos Ci to nie wychodzi... Spojrz lepiej tutaj: http://www.subaru.de/about/auszeichnung ... titute.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...