Skocz do zawartości

nowy CRV vs. stary lesnik szuwarek


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

Nowy (G463) się różni przede wszystkim tym, że ma bardzo bogate wyposażenie oraz stały napęd 4x4. Rama, buda, mosty i ogólna koncepcja auta się nie zmieniła. Wszystkie 3 dyfry mają pełne blokady.

 

właśnie, gdzieś czytałem też że nowy G jest teraz lux w środku ale sprzętowo nic się nie zmieniło na gorsze tj. dalej jest porządna mechanika terenowa. swoją drogą taki G to fajna rzecz :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

reczne?

 

Nie.. buttonami na konsoli.. chyba silniczek elektryczny uaktywnia.. ale pewien nie jestem..

 

Stara miała zdaje się wajha+linka.

no i o to chodzi :!:

old-school nie mial zadnych tam silniczkow, i w tym tkwil jego urok i zalety :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas są Land Cruisery Prado --> Czyli w Polsce po prostu Land Cruiser

oraz Land Cruiser właściwy czyli wersja Amerykańska. Pojawił się ostatnio Land Cruiser w Nowej budzie. --> http://www.auto-tuning-news.com/image/n ... 20-9-7.jpg

 

Na pustynie najczęściej jeżdżą --> http://images.4wheeloffroad.com/roadtes ... t_View.jpg

 

Ktoś pytał o kraj. Zjednoczone Emiraty Arabskie.

 

Faktem jest, ciężko na stacji diesla znaleźć. Też byłem zdziwiony, ale każdy jeden twierdzi że jednak benzyna.... Może dieslowi nie są wystarczająco mocne, w porównaniu do V6 i V8 benzynek....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tak, Gelenda rządzi bez dwóch zdań. mieliśmy okazję sprawdzić organoleptycznie. jak już pozbieraliśmy szczęki z trawy to kisiel w majtkach po prostu.

 

co do prześwitu, diesla i napędu, to (między innymi po przygodzie z Gelendami) wychodzi nam, że prześwit + duży moment na wolnych obrotach to jednak podstawa.

jeśli chodzi o dywagacje dot. zakopania się auta i czy ono wyjedzie czy nie wyjedzie, to już się nauczyliśmy, że zakopać można każdy powóz (łącznie z MB G) a podstawowym remedium na powyższe jest:

- w teren nigdy w jeden samochód

- wyciągarka

 

umiejętności kierowcy czy też napęd zmniejszają potrzebę użycia powyższych, ale jej nie eliminują. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) zakopać można każdy powóz (łącznie z MB G) (...)

+1, oj tak! :lol:

 

u nas mawia sie tak: "im lepsza terenowka, tym dalej po traktor trzeba bedzie isc" :mrgreen:

 

 

p.s. nieroznenany teren + asfaltowe opony = :oops:

 

200504200506byuamdro113lb3.jpg

 

200504200506byuamdro118pa8.jpg

 

200504200506byuamdro120eg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pytalem w innym watku gdzie mozna znalezc informacje o cenach. Jednak koszty rzedu 10k+/- za 3 dyfry z montazem, to nie wiem, czy jset tak "dosc niedrogo".

 

 

Proporcjonalnie do kosztów innych przeróbek to dośc niedrogo.

Nie wiesz, czy ktos to juz w Foresterze probowal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzymy na tytuł za każdym razem jak chcemy w temat wejść

No właśnie - ja też patrzę i jeżeli wchodzę, to chciałbym poczytac albo napisac coś na temat :twisted:

A tak wpuszczacie mnie w maliny :wink:

 

[ Dodano: Pią Mar 28, 2008 10:50 pm ]

Chodzi o to, zeby forek nastepnym razem nie tylko CRV zostawil z tylu, ale pograzyl calkowicie

Przecież z tego, co napisał ppmarian wcale nie wynika jakaś wielka i istotna przewaga Forka nad CRV. Spisał się lepiej na mocno zaśnieżonych górskich drogach, co było oczywiste, ale na całym pozostałym dystansie (a więc pewnie ok. 98%) zapewne lepsza była niestety Honda - większy komfort, mniejsze spalanie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież z tego, co napisał ppmarian wcale nie wynika jakaś wielka i istotna przewaga Forka nad CRV. Spisał się lepiej na mocno zaśnieżonych górskich drogach,

To ja bym chciał zobaczyć CRV w akcji na całorocznych.

 

większy komfort

Nie słychać boxera, więc to tragedia jakaś. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzymy na tytuł za każdym razem jak chcemy w temat wejść

No właśnie - ja też patrzę i jeżeli wchodzę, to chciałbym poczytac albo napisac coś na temat :twisted:

A tak wpuszczacie mnie w maliny :wink:

 

[ Dodano: Pią Mar 28, 2008 10:50 pm ]

Chodzi o to, zeby forek nastepnym razem nie tylko CRV zostawil z tylu, ale pograzyl calkowicie

Przecież z tego, co napisał ppmarian wcale nie wynika jakaś wielka i istotna przewaga Forka nad CRV. Spisał się lepiej na mocno zaśnieżonych górskich drogach, co było oczywiste, ale na całym pozostałym dystansie (a więc pewnie ok. 98%) zapewne lepsza była niestety Honda - większy komfort, mniejsze spalanie ...

 

Ale te 2% decydują o tym czy dojedziesz na miejsce czy jednak będziesz podawał z buta (a 2% od np 1.000 km to jednak sporo jak na spacerek zimą w śniegu z bagażami).....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda tylko, ze wszystkie prawdziwe terenowki zostaly tam, w XX wieku...

 

Land Cruiser J7 jest nadal produkowany.

Land Cruiser J105 niestety zakończono produkcję w 2007.

 

Mercedesa Gelende w wersji stricte terenowej (G461) produkowano do 2001

 

Z terenowych to obecnie jeszcze Land Rover Defender i Jeep Wrangler (zwłaszcza Rubicon).

 

No i Nissan Patrol oraz Suzuki Jimny po pewnych modyfikacjach.

 

[ Dodano: Sro Mar 26, 2008 10:18 am ]

ze starego G pozostala tylko buda... naszpikowana elektronika

 

Nowy (G463) się różni przede wszystkim tym, że ma bardzo bogate wyposażenie oraz stały napęd 4x4. Rama, buda, mosty i ogólna koncepcja auta się nie zmieniła. Wszystkie 3 dyfry mają pełne blokady.

 

ja bym w ten zestaw jeszcze Pajero dorzuci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko te wydumki z Dakaru drogi Azraelu nie nadaja sie do rajdow przeprawowych, a do naparzania 200kmph po wydmach i kamienistych prostych jak strzala sciezkach. Bez sztywnych mostow porzadnego wykrzyzu, czy kata rampowego ani rusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...