GREGG Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Nowy (G463) się różni przede wszystkim tym, że ma bardzo bogate wyposażenie oraz stały napęd 4x4. Rama, buda, mosty i ogólna koncepcja auta się nie zmieniła. Wszystkie 3 dyfry mają pełne blokady. właśnie, gdzieś czytałem też że nowy G jest teraz lux w środku ale sprzętowo nic się nie zmieniło na gorsze tj. dalej jest porządna mechanika terenowa. swoją drogą taki G to fajna rzecz :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (...) Wszystkie 3 dyfry mają pełne blokady. reczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 reczne? Nie.. buttonami na konsoli.. chyba silniczek elektryczny uaktywnia.. ale pewien nie jestem.. Stara miała zdaje się wajha+linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 reczne? Nie.. buttonami na konsoli.. chyba silniczek elektryczny uaktywnia.. ale pewien nie jestem.. Stara miała zdaje się wajha+linka. no i o to chodzi :!: old-school nie mial zadnych tam silniczkow, i w tym tkwil jego urok i zalety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 U nas są Land Cruisery Prado --> Czyli w Polsce po prostu Land Cruiser oraz Land Cruiser właściwy czyli wersja Amerykańska. Pojawił się ostatnio Land Cruiser w Nowej budzie. --> http://www.auto-tuning-news.com/image/n ... 20-9-7.jpg Na pustynie najczęściej jeżdżą --> http://images.4wheeloffroad.com/roadtes ... t_View.jpg Ktoś pytał o kraj. Zjednoczone Emiraty Arabskie. Faktem jest, ciężko na stacji diesla znaleźć. Też byłem zdziwiony, ale każdy jeden twierdzi że jednak benzyna.... Może dieslowi nie są wystarczająco mocne, w porównaniu do V6 i V8 benzynek.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 oj tak, Gelenda rządzi bez dwóch zdań. mieliśmy okazję sprawdzić organoleptycznie. jak już pozbieraliśmy szczęki z trawy to kisiel w majtkach po prostu. co do prześwitu, diesla i napędu, to (między innymi po przygodzie z Gelendami) wychodzi nam, że prześwit + duży moment na wolnych obrotach to jednak podstawa. jeśli chodzi o dywagacje dot. zakopania się auta i czy ono wyjedzie czy nie wyjedzie, to już się nauczyliśmy, że zakopać można każdy powóz (łącznie z MB G) a podstawowym remedium na powyższe jest: - w teren nigdy w jeden samochód - wyciągarka umiejętności kierowcy czy też napęd zmniejszają potrzebę użycia powyższych, ale jej nie eliminują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (...) zakopać można każdy powóz (łącznie z MB G) (...) +1, oj tak! u nas mawia sie tak: "im lepsza terenowka, tym dalej po traktor trzeba bedzie isc" p.s. nieroznenany teren + asfaltowe opony = Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekg Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 nie zapominajcie ze jest jeszcze poczciwy stary Patrol GR, który dał mi III miejsce w 4x4 grand prix małopolski 2007 w klasie turystycznej, naprawde dobre auto w teren! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Dlatego pytalem w innym watku gdzie mozna znalezc informacje o cenach. Jednak koszty rzedu 10k+/- za 3 dyfry z montazem, to nie wiem, czy jset tak "dosc niedrogo". Proporcjonalnie do kosztów innych przeróbek to dośc niedrogo. Nie wiesz, czy ktos to juz w Foresterze probowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richo Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 A może tak byście spojrzeli na tytuł tego tematu :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 A może tak byście spojrzeli na tytuł tego tematu Patrzymy na tytuł za każdym razem jak chcemy w temat wejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 A może tak byście spojrzeli na tytuł tego tematu :?: :shock: Chodzi o to, zeby forek nastepnym razem nie tylko CRV zostawil z tylu, ale pograzyl calkowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richo Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Patrzymy na tytuł za każdym razem jak chcemy w temat wejść No właśnie - ja też patrzę i jeżeli wchodzę, to chciałbym poczytac albo napisac coś na temat A tak wpuszczacie mnie w maliny :wink: [ Dodano: Pią Mar 28, 2008 10:50 pm ] Chodzi o to, zeby forek nastepnym razem nie tylko CRV zostawil z tylu, ale pograzyl calkowicie Przecież z tego, co napisał ppmarian wcale nie wynika jakaś wielka i istotna przewaga Forka nad CRV. Spisał się lepiej na mocno zaśnieżonych górskich drogach, co było oczywiste, ale na całym pozostałym dystansie (a więc pewnie ok. 98%) zapewne lepsza była niestety Honda - większy komfort, mniejsze spalanie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Przecież z tego, co napisał ppmarian wcale nie wynika jakaś wielka i istotna przewaga Forka nad CRV. Spisał się lepiej na mocno zaśnieżonych górskich drogach, To ja bym chciał zobaczyć CRV w akcji na całorocznych. większy komfort Nie słychać boxera, więc to tragedia jakaś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Patrzymy na tytuł za każdym razem jak chcemy w temat wejść No właśnie - ja też patrzę i jeżeli wchodzę, to chciałbym poczytac albo napisac coś na temat A tak wpuszczacie mnie w maliny :wink: [ Dodano: Pią Mar 28, 2008 10:50 pm ] Chodzi o to, zeby forek nastepnym razem nie tylko CRV zostawil z tylu, ale pograzyl calkowicie Przecież z tego, co napisał ppmarian wcale nie wynika jakaś wielka i istotna przewaga Forka nad CRV. Spisał się lepiej na mocno zaśnieżonych górskich drogach, co było oczywiste, ale na całym pozostałym dystansie (a więc pewnie ok. 98%) zapewne lepsza była niestety Honda - większy komfort, mniejsze spalanie ... Ale te 2% decydują o tym czy dojedziesz na miejsce czy jednak będziesz podawał z buta (a 2% od np 1.000 km to jednak sporo jak na spacerek zimą w śniegu z bagażami)..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Ale te 2% decydują o tym czy dojedziesz na miejsce czy jednak będziesz podawał z buta (a 2% od np 1.000 km to jednak sporo jak na spacerek zimą w śniegu z bagażami)..... No nieźle ;] Ciężko się nie zgodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Harvester, zaprosilbys mnie z rodzinka na wakacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Też bym chętnie te wydmy zobaczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volt Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 szkoda tylko, ze wszystkie prawdziwe terenowki zostaly tam, w XX wieku... Land Cruiser J7 jest nadal produkowany. Land Cruiser J105 niestety zakończono produkcję w 2007. Mercedesa Gelende w wersji stricte terenowej (G461) produkowano do 2001 Z terenowych to obecnie jeszcze Land Rover Defender i Jeep Wrangler (zwłaszcza Rubicon). No i Nissan Patrol oraz Suzuki Jimny po pewnych modyfikacjach. [ Dodano: Sro Mar 26, 2008 10:18 am ] ze starego G pozostala tylko buda... naszpikowana elektronika Nowy (G463) się różni przede wszystkim tym, że ma bardzo bogate wyposażenie oraz stały napęd 4x4. Rama, buda, mosty i ogólna koncepcja auta się nie zmieniła. Wszystkie 3 dyfry mają pełne blokady. ja bym w ten zestaw jeszcze Pajero dorzuci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Wojtek K, andrzej:), Jakbym nie mial superwizji w domu (juz niedlugo moze ) To bysmy moze jakis maly spot zorganizowali tutaj Tyle ze chyba bez samochodowy bo nie sadze zeby komus sie chcialo 4500 km jechac...... przez Irak np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 ja bym w ten zestaw jeszcze Pajero dorzuci... Ale to co wymieniłem to samochody terenowe.. SUV na niezależnym zawieszeniu, z samonośną konstrukcją się do nich nie bardzo zalicza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 TomaszRT, nie wychwalajmy tak przesadnie tych sztywnych mostów w terenówkach, są przecież prawdziwe terenówki z niezależnym zawiasem - te wszystkie wydumki z Dakaru choćby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Tylko te wydumki z Dakaru drogi Azraelu nie nadaja sie do rajdow przeprawowych, a do naparzania 200kmph po wydmach i kamienistych prostych jak strzala sciezkach. Bez sztywnych mostow porzadnego wykrzyzu, czy kata rampowego ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Harvester, nie no aż takim fanem jazdy samochodem nie jestem, samolot w takim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się