minimus Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Szybkościomierz zawyża szybkość :razz: Im szybciej się jedzie tym bardziej. Więc boję się że Twoje pomiary nie są miarodajne. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 [EDIT] A jednak to przemyślałem i wymyśliłem: za nachalny spam dostajesz właśnie pasek. O. Ja tez chce pasek, bo nowy accord jest w cipke fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redline Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 [EDIT] A jednak to przemyślałem i wymyśliłem: za nachalny spam dostajesz właśnie pasek. O. Ja tez chce pasek, bo nowy accord jest w cipke fajny No i co z tego, że fajny... Trakcja ważniejsza... Jechałem dziś Paskiem 2.0 TDI 140KM. Mokro było więc co chwila ASR psuł radość z jazdy bo za dużo momentu szło na ośkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florq Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Nie sądzę żeby była duża różnica. Już prędzej błąd wynika z ręcznego pomiaru. Myślę że tendencja jest widoczna, choc i tak moim zdaniem jakoś małe te różnice wyszły w stosunku do wrażenia, jak auto zasuwa po tuningu. Dla mnie to jak niebo i ziemia. Jak leciec tak stówką i dołożyc na czwórce to jakby się rakietowy motor mu włączał - wyprzedza się bajecznie łatwo. Interesuje mnie jeszcze ile pije ale to mierzę dopiero. Na razie wydaje mi się że pije tyle co pił. Jako że mam już priva od jednej osoby z forum i też będzie miec założony moduł tuningowy to obiecała że też zrobi pomiary takim jakby dryftboxem który nazywa sie gtekpro. Porównamy wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Szybkościomierz zawyża szybkość :razz: Im szybciej się jedzie tym bardziej. Więc boję się że Twoje pomiary nie są miarodajne. :sad: Pomiary były robione stoperem, więc co to za różnica czy szybkościomierz zawyża. Najważniejsze że, z boxem i bez pomiary były robione w miarę powtarzalnych warunkach i tym samym narzędziem. Więc raczej skup się na różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Ja tez chce pasek Michal, ale Ty juz masz... :razz: nowy accord jest w cipke fajny nie wiem, czy w cipke, ale fajny jest bardzo (zreszta poprzedniemu tyz niewiele brakowalo - w ogole Hondy sa super); tylko tu chodzi bardziej o prowokacyjno-zaczepno-zlosliwe puszczanie brzydkich bakow :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 FUKS napisał/a: Poszukaj w historii, kto to Forum rozwalił.... To forum... :shock: ....kto.. :?: AK Ja wiem kto... To [you] ! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 FUKS napisał/a: Poszukaj w historii, kto to Forum rozwalił.... To forum... :shock: ....kto.. :?: AK Ja wiem kto... To [you] ! :wink: Biję się w piersi . Poproszę pasek. Albo dwa :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Hogi, oj Hogi Patrz ilu jest nowych forumowiczow, a Ty ich tak wpuszczasz w maliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Hogi, chcesz, żebym zawału dostał? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 FUKS napisał/a: Poszukaj w historii, kto to Forum rozwalił.... To forum... :shock: ....kto.. :?: AK Ja wiem kto... To [you] ! :wink: Biję się w piersi . Poproszę pasek. Albo dwa :grin: :shock: :shock: :shock: kurna wreszcie ktos kto mnie docenil hogi Du bist the best. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 [EDIT] A jednak to przemyślałem i wymyśliłem: za nachalny spam dostajesz właśnie pasek. O. Ja tez chce pasek, bo nowy accord jest w cipke fajny No i co z tego, że fajny... Trakcja ważniejsza... Jechałem dziś Paskiem 2.0 TDI 140KM. Mokro było więc co chwila ASR psuł radość z jazdy bo za dużo momentu szło na ośkę. Bo jezdzic, to trzeba umic. [ Dodano: Wto Maj 20, 2008 12:37 pm ] michal napisał/a: Ja tez chce pasek Michal, ale Ty juz masz... :razz: Kiedys mialem piec o bana. To byly czasy. A teraz nuda... nie wiem, czy w cipke, ale fajny jest bardzo (zreszta poprzedniemu tyz niewiele brakowalo - w ogole Hondy sa super); tylko tu chodzi bardziej o prowokacyjno-zaczepno-zlosliwe puszczanie brzydkich bakow :roll: Dobrze prawicie towarzyszu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekg Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 o soo choodzii Hogi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 [scroll]UWAGA!!![/scroll] Osoby nie rozumiejące taniego tricku hogiego proszone są o NATYCHMIASTOWE zajrzenie do tego wątku . http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=113167 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 No to dałem się zrobić w... !@#$%^&(&%R%^!**^&*(*(&!%^#!*(& :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekg Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 , dzięki za wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 powracajac na chwilke do tematu diesli i sportu, to jest jedna dyscyplina, w ktorej od LAT regularnie wygrywaja, ba zajmuja wszystkie miejsca na podium: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wreście jakieś dane w tylu oFFtopicach wstawię z originalnego driftboxu dane niebawem . Do 100 ładny zysk , elastyczność na pierwszy rzut oka ok ,ale "średnie wyniki" pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 originalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Hamownia inercyjnia jak nie ma hamulca brak odp obciążenia powoduje przekłamanie zakresu obrotów pojawienia się max momentu o niebo lepsze warunki pracy dla silnika znajdą się chociażby w Jetronicu... Tak w kontekście powyższych wypowiedzi... wracając z Plejad kupiłem po drodze Auto Motor i Sport - a tam test Legacy 2.0D. A w tym teście wykres zrzucony zhamowni Jetronica właśnie. Co ciekawe, im też max. moment obrotowy wyszedł o kilkaset obr./min. wyżej, niż podaje producent. Nie wiem, jak inni, którzy znają się na rzeczy, ale ja jako laik wyciągnąłem wniosek, że po pierwsze warunki na hamowni w V-tech aż tak się nie różnią od tych w Jetronicu, a po drugie albo Subaru robiąc pomiary zrobiło to w bardzo specyficznych warunkach, albo te silniki nie wkręcają się od tak niskich obrotów, jak Subaru deklaruje, albo... mamy gówniane paliwo. Większość fanów Subaru zapewne od razu przytaknie trzeciej wersji Ja też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Michał nie wychowałem się w Polsce wybacz moje orto błędy origina oryg.... paliwo ? chyba nie:) trzeba znac szczegóły bieg , które hamowanie z rzędu , jakie obciążenie itd i porównać przebiegi ciś. doładowania z tym co na drodze:) i wskazania z przepływki i temperatury to kończy dyskusje... hamownia silnikowa, inercyjna, obciążeniowa ... nie sądzę aby to było miejsce na omawianie szczegółów ...itd mi osiągi mówią dużo ,ale to może tylko mi takie mam podejście Nie widziałem wykresu tak apropos , może ktoś zeskanuje ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Nie widziałem wykresu tak apropos , może ktoś zeskanuje ? Mówisz i masz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3bb59.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravic76 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Hamownia inercyjnia jak nie ma hamulca brak odp obciążenia powoduje przekłamanie zakresu obrotów pojawienia się max momentu o niebo lepsze warunki pracy dla silnika znajdą się chociażby w Jetronicu... Tak w kontekście powyższych wypowiedzi... wracając z Plejad kupiłem po drodze Auto Motor i Sport - a tam test Legacy 2.0D. A w tym teście wykres zrzucony zhamowni Jetronica właśnie. Co ciekawe, im też max. moment obrotowy wyszedł o kilkaset obr./min. wyżej, niż podaje producent. Nie wiem, jak inni, którzy znają się na rzeczy, ale ja jako laik wyciągnąłem wniosek, że po pierwsze warunki na hamowni w V-tech aż tak się nie różnią od tych w Jetronicu, a po drugie albo Subaru robiąc pomiary zrobiło to w bardzo specyficznych warunkach, albo te silniki nie wkręcają się od tak niskich obrotów, jak Subaru deklaruje, albo... mamy gówniane paliwo. Większość fanów Subaru zapewne od razu przytaknie trzeciej wersji Ja też Panowie pamiętajcie że fabryka też ma pewien margines błędu - często całkiem spory. Moje mondeo fabrycznie miało 141KM, 318NM (producent podaje 140KM i 320NM) ale kolega na tej samej hamowni miał fabrycznie 162KM, 360NM. Za to po czipie obaj mamy 170KM i 400NM Poza tym trzeba pamiętać, że na wyniki w hamowni w turbodieslach wpływ ma chociażby ciśnienie atmosferyczne danego dania... zanim mnie zakrzyczycie - co tu robię - powiem że się powoli przymierzam do Legacy 2.0D... więc wchodzę tu u Was w klimat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 szkoda ze wykresik nie cały z parametrami temp dolotu, stratami mocy .... właśnie o ta szpilkę momentu obrotowego mi chodziło widoczną na wykresie przy 2000 obr/min , wystarczyły by pewnie ciut mocniej obciązyć hamownię i przesuneła się o te 100-200obr/min niżej:) i doszło by 10 -15Nm. Na czwartym biegu czuć ją ewidentnie ( szpilkę przy 1800-1900obr/min) w naszym Outbacku na drodze przyspieszając od dołu tak jak i widać to po parametrach pracy silnika ( ciś .doładowania, czas wtrysku itd) apropos hamowni moim zdaniem ! Vtch inercja zawyżyła wynik , obciążeniówka Maha zaniżyła to standard Maha to tzw Low reading Dynos nie wchodząc w szczegóły , dla mnie bardziej realne są Mahowskie pomiary , trzeba wiedzieć ze na drodze dochodzi zawsze parę koni więcej i Mo : i wszystko wraca do normy. Wynika z tego że silnik Subaru 2,0 D trzyma parametry :: bardzo ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Hamownia podwoziowa nie jezt urzadzeniem do pomiaru mocy i momentu. Nie da sie na niej zmierzyc prawdziwej mocy silnika. Hamownia jest tylko narzedziem ulatwiajacym tunerowi strojenie samochodu. Eliminuje koniecznosc wukonania wielu przejazdow na ulicy/torze z wieksza predkoscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się