Golfstrom Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 No taak... Oczywiście miałem na myśli montaż Ironmanów do normalnych amorków. Ale ja przecież mogę mieć SLS..... Jak optycznie rozróżnić, czy mam SLS czy nie, bo mój Forek jest z września 2002, ale rocznik modelowy już 2003 Czyli tak, powiedzmy na granicy pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Wg mojej wiedzy wszystkie "new age" Forki w EU miały SLS. Najlepiej podnieś auto i spisz nr amorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfstrom Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Godzinę temu zostawiłem Forka na przegląd, więc chłopacy od razu sprawdzą. Jestem zdecydowany na te Iromany z przodu też, ale chcę to zrobić etapami ($/€), dlatego tak dopytuję. Bo gotowa recepta, jak wyczytałem już jest sprawdzona. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jeśli dobrze kojarzę na bazie własnych doświadczeń, amor SLS ma "od przodu" dodatkowy zbiornik, wielkości połowy cylindra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jeśli dobrze kojarzę na bazie własnych doświadczeń, amor SLS ma "od przodu" dodatkowy zbiornik, wielkości połowy cylindra. nie w kazdym roczniku. Nowsze forki moga miec taki zbiornik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Strasze - do 2002 roku nie miały żadnych dodatkowych zbiorników przy samopoziomowaniu. Dokładnie jednak nie wiem kiedy wprowadzono jakieś ze zbiorniczkiem - czy w momencie wprowadzenia na rynek budy II generacji czy w jakiś innych okolicznościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Strasze - do 2002 roku nie miały żadnych dodatkowych zbiorników przy samopoziomowaniu. Dokładnie jednak nie wiem kiedy wprowadzono jakieś ze zbiorniczkiem - czy w momencie wprowadzenia na rynek budy II generacji czy w jakiś innych okolicznościach wczoraj oglądałem Forka 2004 z SLS bez dodatkowego zbiorniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Wg mojej wiedzy wszystkie "new age" Forki w EU miały SLS. Najlepiej podnieś auto i spisz nr amorów. Jeżeli to nowa (w roczniku 2002) buda to ma na 100% SLS. Te budy nie wychodziły już bez SLS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Wg mojej wiedzy wszystkie "new age" Forki w EU miały SLS. Najlepiej podnieś auto i spisz nr amorów. Jeżeli to nowa (w roczniku 2002) buda to ma na 100% SLS. Te budy nie wychodziły już bez SLS. no przecież to właśnie napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 No i nici z mojego tuningu Trafił mi się jutro wyjazd do Zakopanego, a ponieważ większość zadecydowała, że woli jechać Subaru zamiast Toyotą Hilux , siłą rzeczy w pośpiechu muszę zmienić swój uszkodzony amortyzator (po powrocie druga sztuka bo i tak teraz nie mają). Od rana waruję u Kopra i czekam aż mnie przyjmą - grzecznościowo, bo o 12.00 powinienem być już 150 km od Warszawy na umówionym po drodze spotkaniu :roll: Przy okazji... SIP ma teraz mega promocje - wymiana amortyzatora za 1 zł !!!! plus koszt amortyzatora 1299 zł brutto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Przy okazji... SIP ma teraz mega promocje - wymiana amortyzatora za 1 zł !!!! plus koszt amortyzatora 1299 zł brutto Nie, no to mega promocja Brać nie patrzeć A tak poważnie, to żeby się tylko za szybko nie rozleciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfstrom Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Wg mojej wiedzy wszystkie "new age" Forki w EU miały SLS. Najlepiej podnieś auto i spisz nr amorów. No i mechanik zapomniał spisać, a ja się śpieszyłem z odbiorem auta po przeglądzie. Ale to mały problem, sprawdzę sobie. Pytanie: Tył siedzi mi niżej o ok. 30mm. Jak ładuję trochę więcej do bagażnika albo podczepiam przyczepę, to tył siada jeszcze bardziej i nie wyrównuje nawet do tego poziomu -30mm w stosunku do przodu. Czyli co? SLS nie działa? Z kolei amortyzatory mam w porządku, bo po tych mazurskich zakrętasach jeździ, skubaniec jak po szynach. Może być tak, że ten SLS nie działa, ale amortyzator jest dalej sprawny BTW, przegląd przy 182300km i nic!!! Tylko wymiana oleju i zamiana kół na osiach A olej "5W40" dostałem na Plejadach od panów z Lotosu Lubię takie przeglądy. W październiku będzie drożej, bo dojdą świece, przewody, itp. Aha, i zaczynam słyszeć łożyska z przodu, więc dojdą jeszcze łożyska - urok przemieszczania się w zakrętach :roll: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 A ja się chyba zdecyduję na propozycję Górala , zbiornik na lpg 77 litrów po zatankowaniu trochę waży i podejrzewam że tył usiądzie te 2 lub 3 cm :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Wybaczcie ze odkopuję ale coraz bardziej mnie temat zaczyna dotyczyć A te sprężyny ironmana da się z ultra SRkami połączyć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 A te sprężyny ironmana da się z ultra SRkami połączyć :?: Mechanicznie moim zdaniem tak. One różnią się tylko charakterystyką - obudowa jest identyczna. Czy nie będziesz miał zbyt twardego zawieszenia po takim połączeniu? Te Ironman'y są już wystarczająco twarde. Dodatkowo będziesz miał żółte sprężyny i złote amortyzatory . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Ja lobię twarde i przede wszystkim nie bujające się ;P Jak jechałem lanosem z TSSami nastawionymi na pół to było fajne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Do Forka 02+ nie ma ultra sr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Znajomy zajmujący się trochę 4x4 zapytany o opinię na temat iron mana nie miał zbyt pozytywnych uczuć związanych z wcześniej wymienioną... Za to poleca dobinsonsa niby trochę droższy. Ich katalog w zakładce subaru wygląda tak... Tylko to do liftu Ale ja dobrze widzę że ironmany mają tyle samo czyli + 35mm :?: http://www.istreed.republika.pl/SUB-51.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Do Forka 02+ nie ma ultra sr. Nie doczytałem, że to '03 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 ma ktoś może fotosek końca sztycy takiego ultrasr'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Da się załatwić ale to jutro :wink: Mówimy o tym na górze co w auto włazi żebym Ci złego końca nie sfocił :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 tak, to co wchodzi w 'górne mocowanie amortyzatora'. montujesz na swoim MY03 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Na razie nie wiem Bo pewien serwis koło mnie znalazł mi ultra SR do mojego. A teraz piszecie że nie ma i są excel G. A że jutro tam jestem to mogę ich poprosić o okazanie jednej sztuki :wink: Dla porządku jeszcze dopisze, kolega od 4x4 zapytany o wewnętrzne fuj w ironmanach wspominał o marnej jakości i szybki zużywaniu się. Tam na stronce mają gwarancję na 2 lata / 40 tyś... To przebiegowo faktycznie nie za bogato ;-) Tak czy inaczej jak już mi jakieś dutki wpadną i wreszcie się dowiem co założyć to chyba będą to któreś kayaby i dobinsonsy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 do czego używasz forka ? przećwiczyłem już kilka setupów i do miasta mogę polecić to co mam teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Latem jak wszyscy do wożenia się i zapierdzielania Zimą dojazd do rodziców często się zdarza. Czyli Beskidy, śniegu dużo za dużo i stromy zaśnieżony podjazd około 80m długości na który mimo 2h zabaw odśnieżarką spalinową żeby podwozie przechodziło czasem z łańcuchami ciężko mi wjechać wjechać :wink: Efektem tego podjazdu jest 3 sprzęgło w aucie przy przebiegu 140 tyś ale co zrobisz, jak ugrzęźnie to na stromym zawsze je trochę przypali... a ziarnko do ziarnka daje szybsze zużycie. Wiskoza też kiedyś wyzionie, wiem wiem automat i szpery by się przydały ale ojciec jak go kupował nie wiedział tego On miał nowe auto i zero problemów, a ja dostałem w prezencie wyeksploatowany worek problemów ale co zrobić kocham to auto Ogólne to forek w moim przypadku jest optimum bo daje mi wystarczająco dużo zimą i latem jeździ jak normalne auto 8) a taki kompromis jest dość trudny do uzyskania :-) A latem czasem ścięte drzewa zwożę w sadzie czyli drzewo w całosci jak leży obwiązujesz liną i do haka, ale to tylko łąka tak że luzik. Gdyby nie te specyficzne zastosowania to był by to z pewnością WRX, a nie forek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się