panewka Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Mamy nowa Imprezę, zaraz będzie można kupić nowego Forestera. A co z Legacy / Outback ??? Czy są jakiekolwiek terminy wprowadzenia nowej generacji? Jak będzie wyglądać? Przy okazji. Jaka będzie cena Outback diesel w porównaniu z 2.5??? Z gory dziekuje za odpowiedz. Podrawiam, krzys Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 panewka. Lepiej, żeby nie zmieniali :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Nie wiem czemu, ale przyszla mi do glowy Kia Carnival :???: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 A ja nie wiem czemu znowu tutaj OT zaczyna panować panewka, oficjalnie nic nie wiadomo na temat następcy Legacy/OBK (i dobrze - bo ładniejszy nie będzie) Ceny wersji z silnikiem diesla na nasz rynek też nie są oficjalnie znane, nieoficjalnie to masz wątek tutaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=587419#587419 A na zakończenie, witamy się tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panewka Posted February 3, 2008 Author Share Posted February 3, 2008 Szczerze mówiąc myślałem, że "dyrekcja" wypowie się na temat nowego legacy/outback. Dla mnie to najpiękniejsze kombi na rynku, jednak przed kupnem chciałbym wiedzieć kiedy pojawi się nowa generacja modelu, bo może warto poczekać. Swoją drogą legacy/outback to już trochę przestarzałe samochody. k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 panewka, przynajmniej rok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted February 4, 2008 Ojciec Założyciel Share Posted February 4, 2008 Prawda jest taka, że czasem gazety wcześniej wiedzą o nowych modelach ("spy shots"), niż mnie wolno o nich mówić, czy też pisać. W tej chwili jednak nawet ja nie wiem, kiedy nastąpi "zmiana warty". Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 mam nadzieję, że nie popsują naszego legasia! Bardzo ciekaw jestem nowego modelu Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 coż było już trochę spekulacji np. http://www.roadlook.pl/tokio-2007/tokio ... egacy.html concept nie jest zły, ale co z tego na koniec wyjdzie to się dopiero zobaczy :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Trochę kosmicznie, ale na szczęście styl zachowany. To co wejdzie do produkcji to faktycznie się okaże. Może w końcu doczekamy się silników turbo na rynku EU.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 mk, już się doczekaliśmy... turbo-diesla Na turbo benzynowe raczej bym nie liczył, to se ne vrati Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted February 6, 2008 Ojciec Założyciel Share Posted February 6, 2008 Exiga nie jest zapowiedzią Legacy. Jest to van przeznaczony wyłącznie na rynek Japoński. Jako pojazd 7-miejscowy jest dostosowany do ... powiedzmy bardziej japońskiego niż europejskiego kalibru pasażerów. Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Może to i dobrze, ja nie chciałbym aby Legacy zbytnio urosło. Natomiast fajnie by było gdyby na rynku EU pojawiło się Legacy STI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kario Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Legacy STI to chyba 2.0 turbo... Moglo by sie pojawic GT 2.5 turbo to co jest w stanach. No i jeszcze 3.6L z tribeci BTW czemu nie ma 2.5T w europie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 BTW czemu nie ma 2.5T w europie ? Ze względu na emisję spalin i wyższe spalanie w trasie od wersji 3.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 powiedzmy bardziej japońskiego niż europejskiego kalibru pasażerów Znaczy że my duzi jesteśmy? :razz: Ze względu na emisję spalin i wyższe spalanie w trasie od wersji 3.0 Legacy 3.0 ze skrzynią manualną ma dużo większą emisję dwutlenku węgla niż Forester czy Impreza z 2,5. Co do spalania to w moim przypadku i w Foresterze 2,5XT i Outbacku 3.0 spalanie wychodzi bardzo podobne Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Legacy 3.0 ze skrzynią manualną ma dużo większą emisję dwutlenku węgla niż Forester czy Impreza z 2,5 To wynika tak naprawdę z metody pomiarowej - podobnie spalanie AT jest mniejsze od MT. Ale jak się porówna H6 AT z WRX to okazuje się, że jednak WRX ma wyższą emisję Legacy też jest autem cięższym, OBK ma dodatkowo gorszą aerodynamikę (od Legacy). Przewaga 3.0 N/A nad 2,5 turbo powinna być odczuwalna na autostradzie jak leci się 160-170km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kario Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Emisja emisja, ale 2.5T to auto o innym charakterze, skierowane do innego klienta. Wersja z silnikiem z STI ~300KM na pewno przyciągnęłaby do subaru nowych klientów. Z tego co wiem auto tez trochę lepiej sie prowadzi niż 3.0 - krótszy silnik. jeżeli subaru chce budować swój image jako marka premium/sport to IMO potrzebne za mocniejsze silniki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Pewnie po analizach finansowych wyszło im, że bardziej opłaca się sprzedać tysiące diesli niż kilkaset sztuk dla zapaleńców. Rynek masowy jest nieubłagany i zabija indywidualność. Chyba, że ma się kasę, wtedy można sobie hobbystycznie podłubać lub kupić coś z wyższej półki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kario Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Pewnie tak... co do mocy jest tez inny powod, subaru maja silniki przed przednia osia co w pewnym momencie wymusza wybor moc czy prowadzenie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Ja tam wciaz licze na cos konkurencyjnego do RS4 itp - np H6 3,6 biturbo ech, marzenia :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kario Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Audi ma ten sam problem... tez ma symetryczny układ napędowy ale jeszcze dłuższe silniki, R4, V6, V8. Z tego co wiem jednak w quattro półosie są przed skrzynia; wal wychodzący ze skrzyni na przednie osie jest w środku pusty a napęd do skrzyni jest w środku ale tego nie jestem pewien, ciekawe jak to sie ma do napędu subaru ? W subaru chyba napęd półosi przednich idzie tez zpowrotem do przodu ale pod spodem. Może ktoś zweryfikować czy bzdur nie napisałem ?. RS4 ma pewnie V8 cale przed przednia osia a to mniejsze auto niż legacy... no comments :wink: Co do nowego legacy jestem pełen obaw, niestety. Stylistyka subaru dryfuje coraz dalej od moich gustów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now