Jump to content

nowye Legacy / Outback


panewka

Recommended Posts

Mamy nowa Imprezę, zaraz będzie można kupić nowego Forestera. A co z Legacy / Outback ??? Czy są jakiekolwiek terminy wprowadzenia nowej generacji? Jak będzie wyglądać?

 

Przy okazji. Jaka będzie cena Outback diesel w porównaniu z 2.5???

 

Z gory dziekuje za odpowiedz.

 

Podrawiam,

krzys

Link to comment
Share on other sites

A ja nie wiem czemu znowu tutaj OT zaczyna panować :evil:

panewka, oficjalnie nic nie wiadomo na temat następcy Legacy/OBK (i dobrze - bo ładniejszy nie będzie) :mrgreen:

Ceny wersji z silnikiem diesla na nasz rynek też nie są oficjalnie znane, nieoficjalnie to masz wątek tutaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=587419#587419

 

A na zakończenie, witamy się tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Szczerze mówiąc myślałem, że "dyrekcja" wypowie się na temat nowego legacy/outback. Dla mnie to najpiękniejsze kombi na rynku, jednak przed kupnem chciałbym wiedzieć kiedy pojawi się nowa generacja modelu, bo może warto poczekać. Swoją drogą legacy/outback to już trochę przestarzałe samochody.

 

k.

Link to comment
Share on other sites

  • Ojciec Założyciel

Prawda jest taka, że czasem gazety wcześniej wiedzą o nowych modelach ("spy shots"), niż mnie wolno o nich mówić, czy też pisać.

 

W tej chwili jednak nawet ja nie wiem, kiedy nastąpi "zmiana warty".

 

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Trochę kosmicznie, ale na szczęście styl zachowany. To co wejdzie do produkcji to faktycznie się okaże. Może w końcu doczekamy się silników turbo na rynku EU..

Link to comment
Share on other sites

  • Ojciec Założyciel

Exiga nie jest zapowiedzią Legacy.

Jest to van przeznaczony wyłącznie na rynek Japoński.

Jako pojazd 7-miejscowy jest dostosowany do ... powiedzmy bardziej japońskiego niż europejskiego kalibru pasażerów.

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
powiedzmy bardziej japońskiego niż europejskiego kalibru pasażerów

Znaczy że my duzi jesteśmy? :razz:

 

Ze względu na emisję spalin i wyższe spalanie w trasie od wersji 3.0

Legacy 3.0 ze skrzynią manualną ma dużo większą emisję dwutlenku węgla niż Forester czy Impreza z 2,5. Co do spalania to w moim przypadku i w Foresterze 2,5XT i Outbacku 3.0 spalanie wychodzi bardzo podobne

Link to comment
Share on other sites

Legacy 3.0 ze skrzynią manualną ma dużo większą emisję dwutlenku węgla niż Forester czy Impreza z 2,5

To wynika tak naprawdę z metody pomiarowej - podobnie spalanie AT jest mniejsze od MT. Ale jak się porówna H6 AT z WRX to okazuje się, że jednak WRX ma wyższą emisję :) Legacy też jest autem cięższym, OBK ma dodatkowo gorszą aerodynamikę (od Legacy). Przewaga 3.0 N/A nad 2,5 turbo powinna być odczuwalna na autostradzie jak leci się 160-170km/h :)

Link to comment
Share on other sites

Emisja emisja, ale 2.5T to auto o innym charakterze, skierowane do innego klienta. Wersja z silnikiem z STI ~300KM na pewno przyciągnęłaby do subaru nowych klientów.

Z tego co wiem auto tez trochę lepiej sie prowadzi niż 3.0 - krótszy silnik.

jeżeli subaru chce budować swój image jako marka premium/sport to IMO potrzebne za mocniejsze silniki...

Link to comment
Share on other sites

Pewnie po analizach finansowych wyszło im, że bardziej opłaca się sprzedać tysiące diesli niż kilkaset sztuk dla zapaleńców. Rynek masowy jest nieubłagany i zabija indywidualność. Chyba, że ma się kasę, wtedy można sobie hobbystycznie podłubać lub kupić coś z wyższej półki.

Link to comment
Share on other sites

Audi ma ten sam problem... tez ma symetryczny układ napędowy ale jeszcze dłuższe silniki, R4, V6, V8. Z tego co wiem jednak w quattro półosie są przed skrzynia; wal wychodzący ze skrzyni na przednie osie jest w środku pusty a napęd do skrzyni jest w środku :) ale tego nie jestem pewien, ciekawe jak to sie ma do napędu subaru ? W subaru chyba napęd półosi przednich idzie tez zpowrotem do przodu ale pod spodem. Może ktoś zweryfikować czy bzdur nie napisałem :) ?.

RS4 ma pewnie V8 cale przed przednia osia a to mniejsze auto niż legacy... no comments :wink:

Co do nowego legacy jestem pełen obaw, niestety. Stylistyka subaru dryfuje coraz dalej od moich gustów.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...