DARIODB Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 a znacie koszty związane z robocizną :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 to zalezy jak dla kogo jest pracochlonne przekladanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIODB Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 chodzi mi tylko czy ta cała operacja związana z kupnem samochodu, części i kosztami robocizny jest opłacalna. Bo czasem jest lepiej zapłacić więcej za auto " normalne" i nie mieć problemu na głowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jak chcesz kupić Subaru i to JDM-a i żeby to jeszcze opłacalne było... to zapomnij o temacie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 DARIODB, ja np odpuscilem temat, a bylo blisko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 zależy co znaczy "opłacalne" jeżdzenie 15 letnim uturbionym autem wogóle nie jest "opłacalne" Miałem wcześniej wrx, jeździłem gtkiem i sti i uważam że stare sti jest najfajniejsze. Sti newage jest szybsze i wygodniejsze, ale nie ma tej duszy którą widać i czuć w starym sti. Jak dla mnie to przyjemność z jazdy w moim RA na pewno jest warta kasy którą kosztowało, i którą bedzie kosztować przekładka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenzen23 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Witam myślę o zakupie RA imam parę pytań: -czy RA ma zawsze wlot na dachu -czy da się przy przekładce założyć przekładnie od wolnossącej -czy kolumna może zostać ta sama -czy części takie jak paski,filtry są takie same jak w GT, jeżeli nie to co z ich dostępnością na naszym rynku -czy w RA są części które jak się zepsują będą nie do kupienia(naprawy) w Europie Wszystkie pomocne w zakupie linki w Japonii,Anglii mile widziane Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 myślę o zakupie RA Jakbys mial cos do obczajenia w Szkocji, to PW Duzy wybor jest na Pistonheads, eBay i wszystkich brytyjskich forumach Subarowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witammyślę o zakupie RA imam parę pytań: -czy RA ma zawsze wlot na dachu -czy da się przy przekładce założyć przekładnie od wolnossącej -czy kolumna może zostać ta sama -czy części takie jak paski,filtry są takie same jak w GT, jeżeli nie to co z ich dostępnością na naszym rynku -czy w RA są części które jak się zepsują będą nie do kupienia(naprawy) w Europie Wszystkie pomocne w zakupie linki w Japonii,Anglii mile widziane Pozdrawiam ad. 1 - nie zawsze... szczegolnie niektore starsze wersje WRX type RA nie maja (patrz fura np. yano86 ad. 2 - z tego co wiem da sie... ad. 3 - nie wiem :| ad. 4 - takie same. ad. 5 - napewno problem bedzie z czesciami do zawieszenia - inne wahacze niz w GT, inne laczniki itp. ale zawsze cos mozna dosztukowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witammyślę o zakupie RA imam parę pytań: -czy RA ma zawsze wlot na dachu -czy da się przy przekładce założyć przekładnie od wolnossącej -czy kolumna może zostać ta sama -czy części takie jak paski,filtry są takie same jak w GT, jeżeli nie to co z ich dostępnością na naszym rynku -czy w RA są części które jak się zepsują będą nie do kupienia(naprawy) w Europie Wszystkie pomocne w zakupie linki w Japonii,Anglii mile widziane Pozdrawiam Mam RA przelożoną. przekładnia spasuje na 100 % ( obecnie mam przekładnie od legacy), kolumna moze zostac ta sama:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerospin Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ile kosztuje przekładka Type RA/R w MTS (samo wykonanie, bez części)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ile kosztuje przekładka Type RA/R w MTS (samo wykonanie, bez części)? Zapytaj na forum użytkownika Maras lub po prostu zadzwoń do MTS i z nim porozmawiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerospin Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 To wszystko wiem, napisałem do nich mejla, ale na razie cisza. A pytam orientacyjnie tutaj, bo na pewno ktoś wie, a ja właśnie sobie kalkuluję i tak mnie naszło :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 To wszystko wiem, napisałem do nich mejla, ale na razie cisza. A pytam orientacyjnie tutaj, bo na pewno ktoś wie, a ja właśnie sobie kalkuluję i tak mnie naszło :wink: Orientacyjnie to nie ma sensu - dogadaj się bezpośrednio z potencjalnym wykonawcą przekładki on poda Ci jakieś koszty, które musisz ponieść. A później pewnie i tak coś w praniu wyjdzie i dołożysz kilka stów / tysiów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerospin Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Tak zrobię, ale chciałem wiedzieć już ile wynosi cena wyjściowa właśnie w MTS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 aerospin, cenniki ustala Marek. I to z nim ustal cenę Twojej przekładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 poszukuje informacji na temat wzoru pisma do ministerstwa transportu o przychylnosc rejestracji JDM'a ! prosze o info na pw, sprawa dosc pilna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 WNIOSEK O ODSTĘPSTWO OD WARUNKÓW TECHNICZNYCH ...................................... (Miejscowość, Data) ............................................ (Imię i Nazwisko – Nazwa firmy) ............................................ (adres) ............................................ (miejscowość - kod pocztowy) ………………………...... (telefon kontaktowy – np. komórkowy) MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY Departament Transportu Drogowego ul. Chałubińskiego 4/6 00-928 Warszawa Zgodnie z art. 67 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.), zwracam się z prośbą o udzielenie odstępstwa od warunków technicznych dla pojazdu: np. naczepy ciężarowej marki ................. typ ..........., o numerze VIN .............., w zakresie(*): .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................. …………………………………………………………………………………………………... Uzasadnienie wniosku: ................................................................................................................................ ................................................................................................................................ ................................................................................................................................ Załączniki: - - - ..................................... (podpis wnioskodawcy) (*) 1) np. w zakresie: a) dopuszczalnej masy całkowitej naczepy wynoszącej ............ kg; dopuszczalnego nacisku na oś wynoszącego ............ kg; c) odległości od osi sworznia siodłowego do tylnego obrysu wynoszącej ....... m; d) szerokości naczepy wynoszącej ............. m; e) ilości osi wynoszącej ....... ; f) ..inne.. ZAŁĄCZNIK DO WNIOSKU: Wykaz załączników do wniosku o odstępstwo od warunków technicznych: oryginał wniosku z podpisem wnioskodawcy, precyzującego (precyzujący jakiego pojazdu dotyczyć ma odstępstwo od warunków technicznych) w zakresie jakich parametrów i jakich wartości parametrów ma być udzielone odstępstwo od warunków technicznych dla pojazdu. Zakres ten musi wynikać z przekroczenia parametrów administracyjnych, określonych w przedmiotowym pojeździe w toku badania technicznego i wyspecyfikowanych w zaświadczeniu, oraz zawierający uzasadnienie (zgodnie z art. 67 ust. 1 ustawy - Prawo o ruchu drogowym); wypis z KRS firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji przedsiębiorców wnioskodawcy (jeśli nie jest osobą fizyczną); oryginał lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia dowodu własności pojazdu (umowy kupna, faktury zakupu itp.); oryginał lub poświadczona notarialnie kserokopia dokumentu potwierdzającego sprowadzenie pojazdu na terytorium kraju (np. opłata akcyzy, dokument SAD, VAT, itp. – jeśli dotyczy); oryginał lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia zaświadczenia z przeprowadzonego badania technicznego w stacji kontroli pojazdów w kraju, wskazującego wartości konstrukcyjne danego pojazdu, potwierdzające przekroczenie parametrów administracyjnych; oryginał lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia dokumentu identyfikacyjnego pojazdu (stanowiącego załącznik do ww. zaświadczenia z badania technicznego – jeśli dotyczy); oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 10 zł na rachunek „Dzielnica Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Nowogrodzka 43, 00-950 Warszawa Bank PKO S.A. I Oddz. Warszawa, Nr 45 1240 1066 1111 0010 0317 1881, (z dopiskiem opłata skarbowa za ...)”; 2 zdjęcia pojazdu (widok pojazdu oraz widok elementów kontrolno sterujących z uwzględnieniem położenia kolumny kierownicy, - jeśli dotyczy); zdjęcie tabliczki znamionowej pojazdu (wszystkich jeśli posiada więcej niż jedną)*; homologacja belek najazdowych (jeśli dotyczy)1, homologacja układu hamulcowego (jeśli dotyczy)1, homologacja urządzenia sprzęgającego (jeśli dotyczy)1. 1 dotyczy pojazdów nowych * jeżeli tabliczka znamionowa nie zawiera informacji dot. parametrów konstrukcyjnych pojazdu, należy załączyć oświadczenie producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Premo, dziekuje stawiam przy najblizszej okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 daj jakiegoś maila to podeśle to troche ładniejsze ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Premo, pw :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 To wszystko wiem, napisałem do nich mejla, ale na razie cisza. A pytam orientacyjnie tutaj, bo na pewno ktoś wie, a ja właśnie sobie kalkuluję i tak mnie naszło :wink: Jeżeli na dniach się nic nie zmieniło to usługa kosztuje 4000pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 To wszystko wiem, napisałem do nich mejla, ale na razie cisza. A pytam orientacyjnie tutaj, bo na pewno ktoś wie, a ja właśnie sobie kalkuluję i tak mnie naszło :wink: Jeżeli na dniach się nic nie zmieniło to usługa kosztuje 4000pln. ja mam konkurencyjną cene za usługe.... jak by co:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Kiedyś w "starej szkole" załatwialiśmy to inaczej.Lało się na nr.trochę kwasu i czekało aż blacha skoroduje na tyle żeby nie odczytać nr.Następnie jechało się do zaprzyjaźnionego diagnosty na odczytanie nr.które oczywiście z powodu korozji nie było możliwe.Diagnosta w jakiś tam sposób (nie pamiętam dokładnie jak to się odbywało) nabywał nowe nr. i przyczepiał "na stałe" do karoserii nową tabliczkę znamionową z nr. zastępczym.Może tędy jest jakieś prostsze i tańsze wyjście z sytuacji,trzeba by jakiegoś diagnosty zapytać czy to nadal aktualne.Ale dawno nie siedzę w Polsce w temacie samochodów i wiele się mogło pozmieniać,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerospin Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 A jeszcze jedno pytanie - posiadając europejskiego GL z 1996 r. sedan jako dawcę, co muszę mieć koniecznie od wersji turbo, żeby przełożyć Type R z 1997 r. (np. pedały, wiązka, etc.)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się