Skocz do zawartości

Przekładka z Uk na PL


bociek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 332
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zależy co znaczy "opłacalne"

jeżdzenie 15 letnim uturbionym autem wogóle nie jest "opłacalne"

Miałem wcześniej wrx, jeździłem gtkiem i sti i uważam że stare sti jest najfajniejsze. Sti newage jest szybsze i wygodniejsze, ale nie ma tej duszy którą widać i czuć w starym sti. Jak dla mnie to przyjemność z jazdy w moim RA na pewno jest warta kasy którą kosztowało, i którą bedzie kosztować przekładka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

myślę o zakupie RA imam parę pytań:

-czy RA ma zawsze wlot na dachu

-czy da się przy przekładce założyć przekładnie od wolnossącej

-czy kolumna może zostać ta sama

-czy części takie jak paski,filtry są takie same jak w GT, jeżeli nie to co z ich dostępnością na naszym rynku

-czy w RA są części które jak się zepsują będą nie do kupienia(naprawy) w Europie

Wszystkie pomocne w zakupie linki w Japonii,Anglii mile widziane

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

myślę o zakupie RA imam parę pytań:

-czy RA ma zawsze wlot na dachu

-czy da się przy przekładce założyć przekładnie od wolnossącej

-czy kolumna może zostać ta sama

-czy części takie jak paski,filtry są takie same jak w GT, jeżeli nie to co z ich dostępnością na naszym rynku

-czy w RA są części które jak się zepsują będą nie do kupienia(naprawy) w Europie

Wszystkie pomocne w zakupie linki w Japonii,Anglii mile widziane

Pozdrawiam

 

ad. 1 - nie zawsze...

szczegolnie niektore starsze wersje WRX type RA nie maja (patrz fura np. yano86

ad. 2 - z tego co wiem da sie...

ad. 3 - nie wiem :|

ad. 4 - takie same.

ad. 5 - napewno problem bedzie z czesciami do zawieszenia - inne wahacze niz w GT, inne laczniki itp. ale zawsze cos mozna dosztukowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

myślę o zakupie RA imam parę pytań:

-czy RA ma zawsze wlot na dachu

-czy da się przy przekładce założyć przekładnie od wolnossącej

-czy kolumna może zostać ta sama

-czy części takie jak paski,filtry są takie same jak w GT, jeżeli nie to co z ich dostępnością na naszym rynku

-czy w RA są części które jak się zepsują będą nie do kupienia(naprawy) w Europie

Wszystkie pomocne w zakupie linki w Japonii,Anglii mile widziane

Pozdrawiam

 

Mam RA przelożoną. przekładnia spasuje na 100 % ( obecnie mam przekładnie od legacy), kolumna moze zostac ta sama:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ile kosztuje przekładka Type RA/R w MTS (samo wykonanie, bez części)?

 

Zapytaj na forum użytkownika Maras lub po prostu zadzwoń do MTS i z nim porozmawiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko wiem, napisałem do nich mejla, ale na razie cisza. A pytam orientacyjnie tutaj, bo na pewno ktoś wie, a ja właśnie sobie kalkuluję i tak mnie naszło :wink:

 

Orientacyjnie to nie ma sensu - dogadaj się bezpośrednio z potencjalnym wykonawcą przekładki on poda Ci jakieś koszty, które musisz ponieść.

A później pewnie i tak coś w praniu wyjdzie i dołożysz kilka stów / tysiów :P:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WNIOSEK O ODSTĘPSTWO OD WARUNKÓW TECHNICZNYCH

......................................

(Miejscowość, Data)

............................................

(Imię i Nazwisko – Nazwa firmy)

............................................

(adres)

............................................

(miejscowość - kod pocztowy)

………………………......

(telefon kontaktowy – np. komórkowy)

 

MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY

Departament Transportu Drogowego

ul. Chałubińskiego 4/6

00-928 Warszawa

 

 

Zgodnie z art. 67 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.), zwracam się z prośbą o udzielenie odstępstwa od warunków technicznych dla pojazdu:

np. naczepy ciężarowej marki ................. typ ..........., o numerze VIN .............., w zakresie(*): ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

…………………………………………………………………………………………………...

 

Uzasadnienie wniosku:

................................................................................................................................ ................................................................................................................................ ................................................................................................................................

 

Załączniki:

-

-

-

.....................................

(podpis wnioskodawcy)

 

(*)

1) np. w zakresie:

a) dopuszczalnej masy całkowitej naczepy wynoszącej ............ kg;

B) dopuszczalnego nacisku na oś wynoszącego ............ kg;

c) odległości od osi sworznia siodłowego do tylnego obrysu wynoszącej ....... m;

d) szerokości naczepy wynoszącej ............. m;

e) ilości osi wynoszącej ....... ;

f) ..inne..

 

 

 

ZAŁĄCZNIK DO WNIOSKU:

 

Wykaz załączników

do wniosku o odstępstwo od warunków technicznych:

 

 

 oryginał wniosku z podpisem wnioskodawcy, precyzującego (precyzujący jakiego pojazdu dotyczyć ma odstępstwo od warunków technicznych) w zakresie jakich parametrów i jakich wartości parametrów ma być udzielone odstępstwo od warunków technicznych dla pojazdu. Zakres ten musi wynikać z przekroczenia parametrów administracyjnych, określonych w przedmiotowym pojeździe w toku badania technicznego i wyspecyfikowanych w zaświadczeniu, oraz zawierający uzasadnienie (zgodnie z art. 67 ust. 1 ustawy - Prawo o ruchu drogowym);

 wypis z KRS firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji przedsiębiorców wnioskodawcy (jeśli nie jest osobą fizyczną);

 oryginał lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia dowodu własności pojazdu (umowy kupna, faktury zakupu itp.);

 oryginał lub poświadczona notarialnie kserokopia dokumentu potwierdzającego sprowadzenie pojazdu na terytorium kraju (np. opłata akcyzy, dokument SAD, VAT, itp. – jeśli dotyczy);

 oryginał lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia zaświadczenia z przeprowadzonego badania technicznego w stacji kontroli pojazdów w kraju, wskazującego wartości konstrukcyjne danego pojazdu, potwierdzające przekroczenie parametrów administracyjnych;

 oryginał lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia dokumentu identyfikacyjnego pojazdu (stanowiącego załącznik do ww. zaświadczenia

z badania technicznego – jeśli dotyczy);

 oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 10 zł na rachunek „Dzielnica Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Nowogrodzka 43, 00-950 Warszawa Bank PKO S.A. I Oddz. Warszawa, Nr 45 1240 1066 1111 0010 0317 1881,

(z dopiskiem opłata skarbowa za ...)”;

 2 zdjęcia pojazdu (widok pojazdu oraz widok elementów kontrolno sterujących

z uwzględnieniem położenia kolumny kierownicy, - jeśli dotyczy);

 zdjęcie tabliczki znamionowej pojazdu (wszystkich jeśli posiada więcej niż jedną)*;

 homologacja belek najazdowych (jeśli dotyczy)1,

 homologacja układu hamulcowego (jeśli dotyczy)1,

 homologacja urządzenia sprzęgającego (jeśli dotyczy)1.

 

 

 

1 dotyczy pojazdów nowych

 

* jeżeli tabliczka znamionowa nie zawiera informacji dot. parametrów konstrukcyjnych pojazdu, należy załączyć oświadczenie producenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko wiem, napisałem do nich mejla, ale na razie cisza. A pytam orientacyjnie tutaj, bo na pewno ktoś wie, a ja właśnie sobie kalkuluję i tak mnie naszło :wink:

 

Jeżeli na dniach się nic nie zmieniło to usługa kosztuje 4000pln.

 

ja mam konkurencyjną cene za usługe.... jak by co:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w "starej szkole" załatwialiśmy to inaczej.Lało się na nr.trochę kwasu i czekało aż blacha skoroduje na tyle żeby nie odczytać nr.Następnie jechało się do zaprzyjaźnionego diagnosty na odczytanie nr.które oczywiście z powodu korozji nie było możliwe.Diagnosta w jakiś tam sposób (nie pamiętam dokładnie jak to się odbywało) nabywał nowe nr. i przyczepiał "na stałe" do karoserii nową tabliczkę znamionową z nr. zastępczym.Może tędy jest jakieś prostsze i tańsze wyjście z sytuacji,trzeba by jakiegoś diagnosty zapytać czy to nadal aktualne.Ale dawno nie siedzę w Polsce w temacie samochodów i wiele się mogło pozmieniać,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...