Jump to content

aerospin

Użytkownik
  • Content Count

    185
  • Joined

  • Last visited

About aerospin

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wrzucam grzecznościowo info od mojego serdecznego kolegi Grzegorza Carzastego - może ktoś będzie zainteresowany. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Serdecznie zapraszamy na wspólny dzień emocji, wdychania spalin, niszczenia opon i katowania hamulców. Jest to trening przed całym cyklem imprez, gdzie rywalizacja odbywać się będzie w klasach - o tym więcej w najbliższej przyszłości. Zostało nam kilka wolnych miejsc. Zbieramy chętnych. Jeżeli chcesz nas poznać i spędzić fajną niedzielę, wyślij do nas wiadomość na FB. Wymagane prawo jazdy + sprawny i bezpieczny dla pozostałych użytkowników imprezy samochód. W zgłoszeniu potrzebujemy: Imię, nazwisko, marka i model samochodu, numer rejestracyjny oraz adres mailowy. Liczba miejsc ograniczona. Zachowujemy prawo do zamknięcia listy bez uprzedzenia. Lokalizacja: Biała Podlaska ul. Łomaska Termin 08.02 - najbliższa niedziela. Godziny: 9.00 otwarcie biura 10.00 start 15.00 koniec treningu Możliwe drift taxi z Krzyśkiem Terejem - Nissanem 200SX S14- w zależności od liczby chętnych. Jeżeli chcesz potrenować drifting, napisz do nas. Gwarantujemy: Coś ciepłego do jedzenia i do picia. Pomiar czasu. DUŻĄ DAWKĘ POZYTYWNYCH EMOCJI! Link FB: https://www.facebook.com/POWERFCTRY ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ze swojej strony dodam (bo byłem ), że atmosfera jest super, obiekt bardzo ciekawy i duży (nawierzchnia jak to lotnisko, Ułęż, itp.), no i Grzesiek też sroce spod ogona nie wypadł, także można się sporo nauczyć. Jeśli macie jakieś pytania to kontaktujcie się proszę bezpośrednio z chłopakami.
  2. aerospin

    Kluczyk scyzoryk

    Ja także zamawiałem z tej strony, zmieniałem kluczyk, przekładałem, kodowałem, etc. - wszystko do zrobienia. Tylko jedna uwaga, bo może ja nie widzę, ale kluczyk z podanej aukcji nie jest scyzorykiem. O ile ja rozpoznałem jakiś czas temu temat, to nie ma scyzoryków w takim kształcie (ani żadnym innym kształcie Subaru). Owszem, są robione obudowy niejako 'pod kluczyk' z Subaru (tzn. tak, żeby pasował środek z ori kluczyka Subaru), ale scyzoryk jest zazwyczaj w zwykłym, prostokątnym kształcie. Chyba, że o to chodzi?
  3. Nie wiem, czy śmiać się, czy płakać. Chyba sprzedam komputer...
  4. @Fala, http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/65422-dokupienie-kluczyka/ A ja robiłem na Grochowskiej od ręki: http://ewand.com.pl/dorabianie_kluczy_kontakt.htm
  5. Tak, tak, a to wszystko na stole jadalnym w dwupokojowym mieszkaniu, z dzieckiem biegającym wokół, najlepiej o 19-ej po pracy... Ty zapewne jesteś mechanikiem, elektronikiem, cieślą, dekarzem, chirurgiem, etc. Weź skalpel, przekrój, podwiąż, zaciśnij, wymień serce i zszyj - ot cała filozofia
  6. A skąd wiadomo, że to dwuletni forester? Ze zdjęcia?.... sebachon, wiadomo, że dwuletni, bez instalacji gazowej, a właściciel ma przyjaciela, żonę i dwójkę dzieci...
  7. Zrobiłem tak u siebie trzy kluczyki i działają, ale może orientujesz się lepiej...
  8. Ja chyba nie zwracalem na to uwagi, wiec pewnie wsio rawno
  9. Spinasz kostki, zamykasz drzwi. Zamykasz centralny rygielkiem w drzwiach kierowcy, dwa razy klikasz pilota, otwierasz drzwi rygielkiem, dwa razy klikasz pilota. Centralny zamknie sie i otworzy na potwierdzenie.
  10. Może ja postaram się pomóc, bo ostatnio pytałem o to samo i cisza... O ile wiem, pilotów od centralnego można dodać przynajmniej 4 sztuki, podobnie do immo. Spięcie kostek nie rozkoduje starego kluczyka. Białe kostki kodują tylko pilota od centralnego, ale nie immo i nie odpalisz auta. Musisz zakodować transponder, który jest w kluczyku, także ASO ceni się nie za spięcie kostek. Kodowanie w ASO to jak napisano ok. 200 zł sztuka, na 'mieście' w Twoim przypadku (czyli masz stary kluczyk, z którego można sczytać kod immo) to ok. 80-100 zł. Ja zrobiłem ostatnio tak - kupiłem na All za 100 zł używane dwa kluczyki od nowego Forestera (takie romby jakby). Z Chin za 10 dolarów kupiłem obudowy z surówką i przełożyłem środki z tych używanych. Jeden transponder przełożyłem ze starego kluczyka, drugi zakodowałem za 80 zł. Oprócz tego w tym samym miejscu człowiek dorobił mi dwie surówki po 50 zł sztuka. I tak za ok. 200 zł mam dwa nowe kluczyki, a stary poszedł gdzieś do szafy
  11. Ponieważ mam do STI (2001 rok) tylko jeden kluczyk, pomyślałem że może dorobię. Ale podoba mi się taki, jaki mam do Legacy, tj. trójkątny z trzema przyciskami. Czy jest możliwe zaprogramowanie takiego typu klucza, żeby działał w Imprezie? Na dodatek bym chciał (a co ), żeby nie dyndał mi dodatkowy pilot do alarmu (jak to teraz mam w STI), tylko żeby wszystko było w jednym kluczu. Ktoś może ma jakieś rozeznanie? Będę wdzięczny za info...
  12. Sądząc po wypowiedzi to śmiem wątpić, czy kiedykolwiek ma te lepsze
  13. http://allegro.pl/subaru-impreza-sti-naklejki-na-zaslepki-halogenow-i2978972960.html
×
×
  • Create New...