Skocz do zawartości

Przekładka z Uk na PL


bociek

Rekomendowane odpowiedzi

to czy zarejestrujecie na krotkim VINie zalezy tak naprawde od osoby przyjkmujacej dokumenty. Ja swojego rejestrowalem w Urzedzie Gminy Bialoleka w Warszawie i problemow zadnych nie bylo. Sugeruje najpierw podjechac do rzeczowego urzedu i zapytac czy sa klopoty z rejestracja czy nie. Jezeli beda sie wykrecac zawsze mozecie poprosic diagnoste zeby dobil pare zer na koncu do wymaganej liczby 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 332
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam z kolei techniczne pytanie. Wyjąłem silnik ze swojego WRXa i zastanawiam się nad zrobienie od razu przekładki.

Mam części z 1.6

 

Pytania:

- czy można zamontować magiel z 1.6 i kolumnę kierowniczą? ( wiem że nie będzie to to samo co oryginalna krótka przekładnia, ale na razie taką mam) Czy w przyszłości do kolumny z 1.6 podpasuje magiel krótki? Gdzie kupić krótki magiel( w seryjnym GTku chyba też nie było krótkiej przekładni?)

 

- czy pasuje serwo z RHD wraz z pompką hamucową? Czy pedał da się zaadaptować na LHD?

 

- podobnie czy nie da się przerobić pedału sprzęgła RHD?

 

- mój dawca nie miał klimy. Jakie części potrzebuję? Najlepiej pewnie z GTka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem czy słyszeliście ale mi sie obiło że polska ma 60 dni na stworzenie ustawy o możliwości rejestracji aut z kierownicą po prawej stronie lub zapłaci karę :) macie może jakiś szczegóły na ten temat? bo ja to tylko od paru osób słyszałem.

Ceny anglików pewnie polecą do góry!

 

ps znacie jakiś link do jakiegoś angielskiego allegro?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może mi ktoś wytłumaczyć kategorie:

V5 to znaczy sprawny zarejestrowany z przeglądem w UK itp. ?

kat C to złom ?

kat D super złom ?

 

V5 - dowod rejestracyjny

wszystkie kat A,B,C itd- W przypadku kat. A i B samochód nie powinien nigdy wrócić na drogę. Kat. C i D to mniejsze uszkodzenia, stłuczki itp Samochody z uszkodzeniami z kategorii: A, B i C będą miały dodatkowy wpis – VIC (Vehicle Identity Check) obok informacji o tym, że zostały spisane na straty. Samochód z tej kategorii musi przejść dodatkowy test w uprawnionej do tego stacji diagnostycznej, by potwierdzić jego identyfikację. Test nie potwierdza jakości naprawy powypadkowej. Testy VIC maja na celu wyeliminowanie przebijania numerów kradzionego auta i podstawienie go jako powypadkowego. Czyli po polsku eliminacja „szczepów” i „przebitek”. DVLA nie wyda dowodu rejestracyjnego bez testu VIC po wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam parę pytań... Bo w mojej głowie zrodził sie pomysł na wydanie ostatnich pieniędzy:) TZN Co sądzicie o sprowadzeniu WRX STI Type R do rocznika 2000?

1. I pytenie moje pierwsze czy te wersje miały krótki czy normalny VIN?

2. Co z rejestracją takiego pojazdu?

3. I jeżeli nie dało by sie jeżdzic/zarejestrować go z kierownicą po prawej stronie to ile by kosztowało przełorzenie na lewą strone.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 - krotki vin, bo powstawaly tylko na rynek japonski.

Ad.2 - to samo co z cala reszta samochodow RHD

Ad.3 - Ceny roboty porzadnej wahaja sie z tego co pytalem od ok. 5 do 10tys. przecietnie. Do tego musisz poszukac czesci na przekladke - pewnie z 5000zl plus koszta szybkiej przekladni kierowniczej, jesli chcesz miec nadal fajnie. Plus wszystko co tam ew. po drodze wyjdzie. W praktyce pewnie przynajmniej male kilkanascie tysiecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie czekam aż sie coś zmieni w tym naszym kraju i bede mógł sobie kupić japończyka i normalnie go zarejestrować. A podobno polska ma 60 dni na jakieś decyzje w tej sprawie. ale ja juz sie rozglagam i pytam za wczasu :)

A czu sie różni typr R czy RA (wiem że R to coupe a RA to sedan) od GTka czy zwykłego sti oczywiście mówie o klasyku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest sens uganiać się za type R ?? Czy darować sobie i ewentualnie poszukać STI??

To było by autko typowo do zabawy wiec myśle że mogł bym jeżdzić z RHD tylko czy mi to zarejestrują? :)

 

Jesli masz na mysli STi GC8 to bedziesz mial te same problemy - bo i tak STi byly tylko RHD z krotkim VIN.

 

Na to, czy warto sam musisz sobie odpowiedziec.

 

TypeR to bardzo fajny samochod, jesli czujesz, ze musisz miec coupe, to sprawa jasna.

 

A cala reszta - czy TypeR, czy TypeRA, czy "zwykle" STi - to juz jak lubisz albo musisz :)

 

-- czwartek, 14 paź 2010, 16:26 --

 

A czu sie różni typr R czy RA (wiem że R to coupe a RA to sedan) od GTka czy zwykłego sti oczywiście mówie o klasyku?

 

Bylo juz kilka razy - uzyj szukajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czu sie różni typr R czy RA (wiem że R to coupe a RA to sedan) od GTka czy zwykłego sti oczywiście mówie o klasyku?

Od samego STI różni się lekką budą, klapką w dachu, i DCCD chodź niektóre STI też miały, w Ra była chyba jeszcze maska i dach z aluminium, cieńsze szyby, IC Water Spray (STI też miało), bardzo krótka i pancerna skrzynia biegów, przełożenie dyfra 4.44.

Ogólnie baza pod budowę rajdówki.

STI Ra w porównaniu do GT to przepaść, wizualnie tego nie widać ale miałem okazję się tym przejechać w Kielcach i śmiało powiem że GT to uturbiona zabawka o gównianych właściwościach jezdnych (oczywiście seria).

Type R to coupe i ma bardzo sztywną. Zapytaj Prema o "doznania" bo ma i Type R i Type RA :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od samego STI różni się lekką budą, klapką w dachu, i DCCD chodź niektóre STI też miały, w Ra była chyba jeszcze maska i dach z aluminium, cieńsze szyby, IC Water Spray (STI też miało), bardzo krótka i pancerna skrzynia biegów, przełożenie dyfra 4.44.

 

No to po kolei:

Nie wszystkie Type-R/Type-RA maja klapke w dachu.

DCCD jest tylko w Type-R/Type-RA, podobnie z natryskiem na intercooler.

Skrzynie i silniki w sumie z grubsza chyba podobne (nie jestem pewien glowic) w tych samych rocznikach sti,type-r,type-ra

 

Generalnie po tych latach, zwlaszcza jak sie przebiera w samochodach i tak nadlubanych - roznica sie nieco zmniejsza.

Po prostu trzeba szukac samochodu z wyposazeniem i w stanie, ktore nas interesuja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...