Keyplayer Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Witam, Przy odpalaniu samochodu w niskich temperaturach (poniżej 0 stopni) i przy włączonym mocnym nawiewie czuć zapach benzyny w kabinie. Czuć też jak się wyjdzie na zewnątrz w pobliże maski. Po nagrzaniu silnika i po jakims czasie zapach zanikl. Dodam tylko, ze w aucie jest katalizator, natomiast tlumik koncowy zmieniony jest na super sprint. Co to może być ??? Dzieki z gory za pomoc Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Witam, Przy odpalaniu samochodu w niskich temperaturach (poniżej 0 stopni) i przy włączonym mocnym nawiewie czuć zapach benzyny w kabinie. Czuć też jak się wyjdzie na zewnątrz w pobliże maski. Po nagrzaniu silnika i po jakims czasie zapach zanikl. Dodam tylko, ze w aucie jest katalizator, natomiast tlumik koncowy zmieniony jest na super sprint. Co to może być ??? Dzieki z gory za pomoc Pozdrawiam To pewnie wrx...trzeba zdjąc kolektor ssacy i pewne przewody zmienic...dłuższa historia. Chyba , ze to nie wrx :?: AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Przewody paliwowe w imprezach mają taki feler, ze jak jest zima to jest tam jakiś problem ze szczelnością. Intakwrx kiedyś to dokładnie opisywał, ale nasza sprawna inaczej wyszukiwarka jak zwykle nie pamięta gdzie i kiedy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keyplayer Posted November 28, 2007 Author Share Posted November 28, 2007 Moj blad - WRX '01. Czy jest to powazna usterka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Prosta do naprawienia, choć nie koniecznie pod domem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keyplayer Posted November 29, 2007 Author Share Posted November 29, 2007 To poprosze o instrukcje:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 To poprosze o instrukcje:) 1. Nie włączać mocno nawiewu 2. po odpaleniu silnika nie wychodzić w pobliże maski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 To poprosze o instrukcje:) Proszę bardzo: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=898143 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 This morning I noticed after getting to work astrong oder of gas (I didn't fart)... PS Problemy techniczne wszędzie są takie same. Dobrze, że szukajka Nacios działa poprawnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nor-b Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Mam dokłądnie to samo, wymiana tych elemntów, które są opisane w tej chyba angielskiej notatce Subaru w Polsce jest praktycznie nie możliwa. Nie ma tych cześci w magazynie europejskim. Ja wymieniłem najpierw przewody paliwowe i nic Później byłaem w ASO Adamski, też coś wymieniali, nic Poźniej byłem u Kopra, powiedział mi, że mogą to naprawić, ale nie na tych częściach które są opsane bo ich poprostu nie ma. Niby coś zrobili i nic. Sprawdz jeszcze w okolicach regulatora ciśnienia paliwa czy tam nie ma jakiejś nieszczelności, tam jest taki cieniutki gumowy oring i on czasami też puszcza. A teraz są cieplejsze dni wiec nie ma problemu...... Pozdrawiam Norbert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Przewody paliwowe w imprezach mają taki feler, ze jak jest zima to jest tam jakiś problem ze szczelnością. Intakwrx kiedyś to dokładnie opisywał, ale nasza sprawna inaczej wyszukiwarka jak zwykle nie pamięta gdzie i kiedy. Jakich modeli Subaru dotyczy ten problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Kruk, WRX 01 i może późniejszych, nie sprawdzałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
endru Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 nor-b, Norbert, czy twoje problemy z wydostającym się zapachem paliwa się rozwiązały ? jestem nowym użytkownikiem WRX-a 2000 i właśnie pojawił się ten problem w moim aucie Pozdrawiam Andrzej Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazuras Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Miałem takie jaja tylko w Megance. Rano zapaliłem i od razu podniosłem maskę i przy listwie wtryskowej na łączeniu gumowego przewodu z metalowym oplotem siurało mi na 15cm. Jak był silniik ciepły to guma się rozszerzała i nic się nie lało. Musisz szukać tylko na zimnym silniku i proponuję nie jeździć póki nie będzie wiadomo gdzie się leje. Kumpel tak zjarał audi! :neutral: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 A mi odwrotnie - smierdzi tylko przy upalach =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
molar Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 To u mnie smierdzi nietypowo- w sti- od strony prawej i tylu w okolicy kola, cos chyba wlew?ciekawe ze od gory przy klapie nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 Moż eCI się cod od wlewu rozszczelniło albo odpowietrzenia zbiornika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
molar Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 dzieki, a co to jest za" skrzynia"za prawym tylnym kolem , bo wydaje sie ze zrodlo smrodu jest tam. Oczywiscie zaden jwp mechanik nie robi w okresie swiateczno noworocznym.mam nadzieje ze nie splone do nowego roku zajrzalem sam i ewidentnie nic nie cieknie- jest jeszcze podejrzanie czysta okolica sruby w dnie baku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 mam nadzieje ze nie splone do nowego roku Piękna śmierć, dla prawdziwego mężczyzny. Te bebechy to prawdopodobnie układ odprowadzania par paliwa, kolejne ekologiczne G. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nor-b Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 nor-b, Norbert, czy twoje problemy z wydostającym się zapachem paliwa się rozwiązały ? jestem nowym użytkownikiem WRX-a 2000 i właśnie pojawił się ten problem w moim aucie Pozdrawiam Andrzej Tak, chyba udało się go rozwiązać. Ale jak si okazuje przyczyną nie były już 2 czy 3 razy wymieniane przewody paliwowe tak jak zapewniali panowie u Adamskiego czy u Kopra. Ustrkę wykryłem sam przez przypadek, majdrując coś pod maską zauważyłem wilgoś (jak si okazało paliwo) w okolicy regulatora ciśnienia paliwa. Okazało się, że jest uszkodzona uszczeleczka. Zastanawia (a właścieiwe to mnie nie zastanawia) jak przy 4 wizytach po dwie w akzdym z wspomnianych serwisów i wymianie przewodów paliwowych nie udało im się zauważycz czego co ja zauważyłem jak tylko odkręciłem chwytak powietrza do filtra??? pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z zapachem paliwa. PS. u mnie teraz rozszczelnił się przewód od płynu do wspomagania i delikatnie kapie na wydech, wec też mam miłe zapachy w aucie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 A gdzie ten regulator cisnienia paliwa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nor-b Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 A gdzie ten regulator cisnienia paliwa? Musisz zdjąć ten plastikowy chwytak powietrza do filtra i pod nim już widać regulator. To takie coś przykręcone na dwie śruby do metalowej rurki. Nie wiem jak to opisać Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Pytanie, czy mamy taki sam chwytak powietrza do filtra =) W nowszych Subarakach jest taki prawie na cala szerokosc chlodnicy, a u mnie jest gdzies na granicy swiatla i chlodnicy szerokie moze na 8cm i skierowane w dol, a nie w przod - pod tym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalek Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 nor-b, Norbert, czy twoje problemy z wydostającym się zapachem paliwa się rozwiązały ? jestem nowym użytkownikiem WRX-a 2000 i właśnie pojawił się ten problem w moim aucie Pozdrawiam Andrzej Tak, chyba udało się go rozwiązać. Ale jak si okazuje przyczyną nie były już 2 czy 3 razy wymieniane przewody paliwowe tak jak zapewniali panowie u Adamskiego czy u Kopra. Ustrkę wykryłem sam przez przypadek, majdrując coś pod maską zauważyłem wilgoś (jak si okazało paliwo) w okolicy regulatora ciśnienia paliwa. Okazało się, że jest uszkodzona uszczeleczka. Zastanawia (a właścieiwe to mnie nie zastanawia) jak przy 4 wizytach po dwie w akzdym z wspomnianych serwisów i wymianie przewodów paliwowych nie udało im się zauważycz czego co ja zauważyłem jak tylko odkręciłem chwytak powietrza do filtra??? pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z zapachem paliwa. PS. u mnie teraz rozszczelnił się przewód od płynu do wspomagania i delikatnie kapie na wydech, wec też mam miłe zapachy w aucie. lepiej nie jezdzic i szybko wymienic, rozszczelni sie troche bardziej i wszystko sie zacznie palić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nor-b Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 wiem, wiem jutro jadę to zrobić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now