Skocz do zawartości

[Katowice] Śląskie spotkania


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, Cherusek1 napisał:

Tomek , jak zdecydujesz sie ruszyć na Tychy to oczywiście daj znać :) w końcu jak pojedzie czarny STI to nie może zabraknąć białego :) 

Tak sobie myślę, że na 9 kwietnia wstępnie można się nastawić. Ostateczna decyzja dopiero jak na kołach wrócę z III Track Day'a :P

Oglądałem na YT filmik z I Rundy na Tychach i powiem, że trasa ciekawa, ale aż 4 nawroty do pokonania, a to moja pięta achillesowa. Muszę to potrenować bo inaczej wyników nie doczekam się w tym dziesięcioleciu :P Pachołki to grosze, można kupić, ale przydałby się kawałek (nawet nieduży) bezpiecznego placu żeby potrenować "stałe fragmenty gry". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, PrzemoST napisał:

Tomek, na nawrotach wszyscy jadą podobnie. Czas "się robi" na szybkich partiach.

No raczej się nie zgodzę, myślę że można więcej zyskać poprawną beczką  i nawrotem, niż 400 metrową prostą.

Przykład na świeżo, na ostatnim Track Day, "zdezelowana" Honda Civic oparła się prawie o pudło, a było ponad 30 załóg i średnia kucu pewnie ze 300.:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie 

Chciałem zapytać o kontakt (mówiliście mi na spocie) do człowieka chyba z Nowego Sącza, który potrafi zrobić reprograming związany z wyskakującym błędem P2441 ( Secondary Air Injection System Switching Valve Stuck Closed

Rozwiązanie przypadku skutkuje tylko wymiana egr  14845AA220 czyli  ~1000zł mniej w kieszeni.. :( 

Będę wdzięczny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli twoje Legacy jest na turbinie to w Katowicach tez Ci to ogarną bez problemu.  Jeśli to wolnossak to  temat jest bardziej skomplikowany ponieważ tanio nie da się sterownika silnika produkcji hitachi przeprogramować.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety dohc 2.0 165 KM... @szociu Słuchaj tanio to pojęcie względne, nie wiem jak długo może wytrzymać taki Egr za 990zl... Nie Chciałbym wydać tysiąca tak se, ale wiem, że wybitnie tanio może nie być.. Swoją drogą czy można wyrzucić Egr i np zmienić soft tak by podnieść troszkę moc i Nm, czy to może wogóle mieć sens i być zdrowe, skrzynia 4ka AT - tak mnie natchnęło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.03.2017 o 21:30, PrzemoST napisał:

Tomek, na nawrotach wszyscy jadą podobnie. Czas "się robi" na szybkich partiach.

 

Dnia 8.03.2017 o 07:23, PrzemoST napisał:

Pablito, nie chodzi mi o 400m prostą, tylko o szybką sekcję z zakrętami gdzie trzeba wykazać się odwagą.

Co do sekcji zakrętów to się zgadzam. Ale czas przejazdu to suma wszystkich elementów trasy. Zatem na nic mi najlepszy wynik na sekcji zakrętów jeżeli na beczce będę cofał :P Wiem, że na tym elemencie tracę zatem trening tego elementu jest wskazany. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie z serii laik Subarowy pyta ;p

Kompletuję sobie koło zapasowe, kupiłem 5 felge taką samą jak reszta i pytanie brzmi... czy na jednej osi w Imprezie GT mogą być opony o tym samym rozmiarze, ale innego producenta czy kupić taką samą używaną opone co mam na aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Tomasz_555 napisał:

 

Co do sekcji zakrętów to się zgadzam. Ale czas przejazdu to suma wszystkich elementów trasy. Zatem na nic mi najlepszy wynik na sekcji zakrętów jeżeli na beczce będę cofał :P Wiem, że na tym elemencie tracę zatem trening tego elementu jest wskazany. :)

 

Mam trochę pachołków na strychu - mogę pożyczyć:D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pucu napisał:

Mam pytanie z serii laik Subarowy pyta ;p

Kompletuję sobie koło zapasowe, kupiłem 5 felge taką samą jak reszta i pytanie brzmi... czy na jednej osi w Imprezie GT mogą być opony o tym samym rozmiarze, ale innego producenta czy kupić taką samą używaną opone co mam na aucie?

 

W  teorii wszystkie koła  powinny mieć taka samą przyczepności  i wysokość ( rozmiar opon i głębokość bieżnika) żeby nie obciążać różnicą prędkości obrotowej centralnego dyferencjału - a w praktyce jeśli to rozwiązanie awaryjne na chwilę  to jak rozmiar opon jest ten sam  nic złego się działo nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, szociu napisał:

a w praktyce jeśli to rozwiązanie awaryjne na chwilę  to jak rozmiar opon jest ten sam  nic złego się działo nie będzie

Potwierdzam te słowa w 100% Jeżeli to ma być zapas na wypadek awarii w trasie to nic złego się nie wydarzy o ile jazda będzie spokojna.

Dojazdówka czy fabryczny pełnowymiarowy zapas też będzie miał inna średnicę choćby przez różnicę zużycia, a jakoś producent z pełną świadomością dopuszcza takie rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ostatnio złapałem kapcia i nie chciałem ryzykować, bo mam tylko dojazdówkę w bagażniku i straciłem cała noc by jakoś naprawić oponę, a nie jechać na dojazdówce. Dlatego kupiłem piątą felge... więc kupię jeszcze taką samą oponę jak mam na samochodzie i będzie git :)

Dzięki chłopaki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szociu P2441 generalnie to teorie są różne, ta pompka, dopowietrzajaca jest ponoć - bo rozbieral zaufany człowiek, wyczyszczona i to jeszcze przez osobę która grzebala tam przed nim.. Znowu jest groo ludzi które twierdzi, że to lewy Egr, ja uknulen jeszcze jedna, że to może czujnik atmosfer. Który jest na tym lewym Egr. Co dziwne.. Błąd wczoraj zniknął sam z siebie.. Pierwszy raz tak się stało, bo wcześniej nawet nie chciał się kasować :) no i bądź tu mądry..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Tomasz_555 napisał:

 

Co do sekcji zakrętów to się zgadzam. Ale czas przejazdu to suma wszystkich elementów trasy. Zatem na nic mi najlepszy wynik na sekcji zakrętów jeżeli na beczce będę cofał :P Wiem, że na tym elemencie tracę zatem trening tego elementu jest wskazany. :)

Tomek ewidentnie manewr nawrotu spóżniony o 0,5s .Popracuj nad punktem hamowania i wtedy zyskasz kilka cennych sekund.Lepiej dohamować się ciut wcześniej niż cofać :)

Tak z innej beczki czy ktoś z was wybiera się w tym roku na plejady bo czas chyba zrobić jakąś listę chętnych oraz pomyśleć o jakiś noclegach i konwoju .

Czy ktoś coś ?Czas ucieka więc proszę się określić bo na ostatnią chwilę będzie ciężko coś sensownego załatwić:thumbup:

1.MIREK MAGDA-szosowa -jeżeli się załapię w trzeciej turze :D:drunk::krecka_dostal:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P2441  -  w lewym zaworze jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ( w starszych modelach był w kompie)  -   po podpięciu SSM można stwierdzić czy to on pokazuje głupoty.  Sam zawór jeśli jest uszkodzony  będzie generował kod błędu,  jego uszkodzenie łatwo sprawdzić, zazwyczaj wypalają się uszczelnienia jak na foto:

421919_10150717280139540_1842919761_n.jp

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.03.2017 o 22:43, Marcinvvv napisał:

Jak coś to ja na 3 sjs jade lawetką więc mamy auto serwisowe jakby ktoś nie dokończył imprezy :D

Jedziesz z nami w kolumnie ? :) Mam nadzieję, że jednak wszyscy wrócimy na kołach. :)

 

Dnia 10.03.2017 o 10:17, MM555 napisał:

Tomek ewidentnie manewr nawrotu spóżniony o 0,5s .Popracuj nad punktem hamowania i wtedy zyskasz kilka cennych sekund.Lepiej dohamować się ciut wcześniej niż cofać :)

Tak z innej beczki czy ktoś z was wybiera się w tym roku na plejady bo czas chyba zrobić jakąś listę chętnych oraz pomyśleć o jakiś noclegach i konwoju

Dlatego właśnie chcę potrenować nawrót, żeby znaleźć dobry punkt odhamowania, moment skrętu i ogólnie skoordynować wszystkie ruchy w czasie. :)

 

Co do Plejad to ja bym chciał w tym roku pojechać, ale z deklaracją czekam do momentu ujawnienia miejsca. Kwestia kosztów.

 

13 godzin temu, Premo napisał:

Tomuś jak znajdziesz jakieś miejsce niedaleko do potestowania z beczką, nawrotem to też chętnie wpadnę rozprostować kości ;) Może coś wymodzimy

Rozglądam się ! :) A nie chcesz się z nami wybrać w sobotę na Track Day ? Wyjmiesz se pudło i dzbanek przywieziesz kolejny. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...