Jump to content

PrzemoST

Użytkownik
  • Content Count

    269
  • Joined

  • Last visited

About PrzemoST

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Południe
  • Auto
    było ich trochę

Recent Profile Visitors

1737 profile views
  1. Ostatnio nie ma dnia bez wątku o upg w 2.5. Życzę oby była to drobnostka.
  2. Czy po wymianie węża odpowietrzyłeś zgodnie ze sztuką?
  3. No to rusza się czy nie rusza?:D
  4. Może wariować solenoid. Będąc w pozycji zamkniętej doprowadza do otwarcia WG.
  5. Mylisz solenoid z aktuatorem (gruszką). Z aktuatora wychodzi sztanga. Zdejmij zawleczkę z klapki i sprawdź czy się rusza (potrzeba trochę siły, żeby przezwyciężyć sprężynę).
  6. Sprawdź aktuator - możliwe, że łapie zawiechę w pozycji otwartego WG.
  7. czy po zwiększeniu obrotów też są takie wahania?
  8. @Gestor, czy udało się ogarnąć problem?
  9. Z reguły tego typu akcja kosztuje sporo. No bo silnik na stole to robi się już kompleksowo. Grubo bym się zastanowił czy ładować worek pieniędzy w starego wrx. Miałem kiedyś podobną sytuację, podjąłem decyzję o sprzedaży auta z uszkodzonym silnikiem odpowiednio taniej. Nie żałuję.
  10. To jakaś masakra z tymi 2.5L. Rydzada ma rację - to może być grubsza sprawa. Oby nie.
  11. To zwykłe użycie wulgaryzmów (o ile autor miał na myśli faktycznie to co na pierwszy rzut oka wpada na myśl - wszak wiele jest słów na g i na d, niekoniecznie będących tymi brzydkimi), z mową nienawiści (a w zasadzie z jej definicją) nie mające bezpośredniego związku.
  12. Żeton, mam OMP z regulacją, ale z GD. Nie wiem czy do gt podejdzie.
  13. Tam masz chyba 2 szt. jeden jest od pompy paliwa (chyba), drugi to nawiew. Powodzenia!!!!
×
×
  • Create New...