Jump to content

PrzemoST

Użytkownik
  • Content Count

    283
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

95 Wspaniały

About PrzemoST

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Południe
  • Auto
    było ich trochę

Recent Profile Visitors

2214 profile views
  1. No nie wiem:P czarne by chyba lepiej siadły:D a serio - sztos!
  2. Gdybyś szukał fajnego rozwiązania na zimę (15'' + 195/65) zapraszam. Mam rajdowe 15 wchodzące na 4tłoczek.
  3. Twoje to 5x100 i 7,5. Nie miały logo sti. Wrzucone przez abecera to 5x114,3 8cali.
  4. Mogła jeszcze dopisać, że w kolorze zielonym;)
  5. O jakich jarzmach Wy tu opowiadacie. Zaciski czterotłoczkowe nie są zaciskami pływającymi. Montujesz to na 2 śrubach w fabryczne otwory i finisz.
  6. Barney - śruba młoteczkowa + uszczelka i powinno dać radę. https://www.elektrykasklep.pl/towar/650372-baks-sruba-mlotkowa/?gclid=EAIaIQobChMIzYmazbDS4wIViqiaCh2cbQYNEAQYCCABEgIhk_D_BwE
  7. Ostatnio nie ma dnia bez wątku o upg w 2.5. Życzę oby była to drobnostka.
  8. Czy po wymianie węża odpowietrzyłeś zgodnie ze sztuką?
  9. No to rusza się czy nie rusza?:D
  10. Może wariować solenoid. Będąc w pozycji zamkniętej doprowadza do otwarcia WG.
  11. Mylisz solenoid z aktuatorem (gruszką). Z aktuatora wychodzi sztanga. Zdejmij zawleczkę z klapki i sprawdź czy się rusza (potrzeba trochę siły, żeby przezwyciężyć sprężynę).
  12. Sprawdź aktuator - możliwe, że łapie zawiechę w pozycji otwartego WG.
×
×
  • Create New...