WRC fan Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 zawieszenie to samo Jeździsz na seryjnym zawiasie w MP ? silnik ten sam Elektronika też ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Przecież Spec C to 2.0, wszystko jest inne, nawet intercooler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 A w stosunku do spec C są w topowej N-ce inne, wszytskie gumki, mocowania silnika i skrzyni, mechanizm wybierania biegów, wnętrzności skrzyni kompletne, dyferencjały, kompletne kolumny, przewody hamulcowe i ukłąd hamulcowy ogólnie cały, cała elektronika auta..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 wiele podzespołów jest zmienionych , ale charakterystyka samochodu pozostaje z serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Gdyby tak było to N-kowe Evo byłoby wolniejsze na prostej, a szybsze na zakrętach, a jest dokładnie odwrotnie. Poza tym ciężko mówić o ogólnej charakterystyce samochodu skoro w zasadzie wszystkie ważne elementy wpływające na osiągi i trakcję są zmienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 no właśnie podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero No bo wygrywa Pajero! Evolution Ale zawsze Pajero POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Wojtek K, popieram Twoje słowa ręcamy i nogamy. Za przeproszeniem: z gówna nie da się zrobić czekolady. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero No bo wygrywa Pajero! Evolution Ale zawsze Pajero POzdrawiam Żeby była jasność: jestem fanem Pajero, szczególnie w najnowszej wersji... i nie dziwię się, że w najnowszym Off-Roadzie PL nowy Pajero zdobył tak entuzjastyczną recenzję... :grin: Ale porównanie seryjnego Pajero z tym bolidem, który jest budowany na Dakar - to jednak... semantyczne nadużycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero No niby tak, ale nie zapominajmy o jednym: bez tych potworów udających modele seryjne nie byłoby rajdów w ogóle, bo komu chciałoby się bawić w ładowanie w to kasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 WRC fan, nie jeździłem w ulicznym aucie na seryjnym zawiasie ani na seryjnej elektronice jeżeli idziemy tym tokiem myślenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero No niby tak, ale nie zapominajmy o jednym: bez tych potworów udających modele seryjne nie byłoby rajdów w ogóle, bo komu chciałoby się bawić w ładowanie w to kasy? Bo ja wiem?A czy nie powinno być jakiś granic modyfikacji, poza którymi nie można już byłoby nazywać takiego pojazdu tak jak pewien istniejący faktycznie model? Mam na myśli sytuację gdzie w zasadzie auta sportowego z jego produkcyjnym odpowiednikiem nie łączy praktycznie nic? No bo na takiej zasadzie jak jest teraz to Toyota mogłaby nazywać bolid FT 107, który startuje w F1 np. Corolla Evo? Czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Marcin STI, wypowiedź Sołowowa: "obecne N-ki są bardziej zaawansowane technologicznie niż pierwsze WuRCe..." wytłumacz nam więc co to ma wspólnego z serią z salonu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 guma, wynika to z tego , iż samochody seryjne też są coraz bardziej zaawansowane technologicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 hm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 hm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymu Opublikowano 10 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Ten jest fajny Zmienione swiatla A tu ze zmienionym grilem Piekne te fotele I inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 No niby tak, ale nie zapominajmy o jednym: bez tych potworów udających modele seryjne nie byłoby rajdów w ogóle, bo komu chciałoby się bawić w ładowanie w to kasy? Citroënowi :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 wiele podzespołów jest zmienionych , ale charakterystyka samochodu pozostaje z serii. Marcin, myślę, że dość mocno mijasz się z prawdą. Nki obecnie to jak koledzy napisali pierwsze wurce(czasy) i europejskie STI nie ma z nimi wiele wspólnego. Chyba, że rozwińiesz pojęcie "charakterystyka", Widziałem na żywo nowego WRXa, okropny, STI też hitu nie zrobi. Wiadomo ile będzie ważył? Bo w evo nowy silnik jest lżejszy.. No i te VDC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Nawet STI nie napisali na intercoolerze a przeproszeniem: z gówna nie da się zrobić czekolady. :roll: i nawet nie probojmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Nawet STI nie napisali na intercoolerze Polecieli chłopaki po kosztach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Wiadomo ile będzie ważył? Bo w evo nowy silnik jest lżejszy.. No i te VDC 1470kg, lzejszy od EVO (nie licze RS, bo tu by trzeba porownac Spec.C). W dalszym ciagu nie widze kompletnie nic zlego w tym VDC. Zaloze sie, ze jak tylko STI pojdzie do testow (mowie tu rowniez o "prywatnych testach" ), to wszyscy beda to chwalic. Jakos takie mam przeczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 STI już trochę nadrabia wyglądem w porównaniu do WRXa, ale tak, jak mówi Wojtek K - jako samochód może nie jest tragiczny, ale do wizerunku Subaru Imprezy kompletnie mi to nie pasuje :roll:. Każda poprzednia cywilna, turbodoładowana impreza mało różniła się wyglądem od wolnossących, a tutaj to taki efekt w stylu Fabia WRC, czyli jak napompowali kupę, to całkiem ładnie się to prezentowało. No i fakt, z Imprezą też wyszło - ale to wciąż tak, jak Lacetti vs Lacetti WTCC, albo Logan a Logan S2000, czyli ładna, napompowana kupa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 kupa. Dokładnie Chyba polubię te słowo. Ciekaw jestem jak brzmi bokser w STI? Ktoś słyszał? Ktoś w ogóle słyszał boksera w jakimkolwiek MY08? Bo ja nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Ktoś słyszał? Ktoś w ogóle słyszał boksera w jakimkolwiek MY08? Bo ja nie. ja tylko slyszalem w wolnossacym, tzn nieslyszalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się