Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero

No bo wygrywa Pajero!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Evolution ;) Ale zawsze Pajero ;)

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero

No bo wygrywa Pajero!

 

Evolution ;) Ale zawsze Pajero ;)

POzdrawiam

Żeby była jasność: jestem fanem Pajero, szczególnie w najnowszej wersji...

i nie dziwię się, że w najnowszym Off-Roadzie PL nowy Pajero zdobył tak entuzjastyczną recenzję... :grin:

Ale porównanie seryjnego Pajero z tym bolidem, który jest budowany na Dakar - to jednak...

semantyczne nadużycie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero

 

No niby tak, ale nie zapominajmy o jednym: bez tych potworów udających modele seryjne nie byłoby rajdów w ogóle, bo komu chciałoby się bawić w ładowanie w to kasy? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobnie niezmiennie śmieszy mnie gdy Mitsu twierdzi, że to co od kilku lat wygrywa Dakar to jest Pajero

 

No niby tak, ale nie zapominajmy o jednym: bez tych potworów udających modele seryjne nie byłoby rajdów w ogóle, bo komu chciałoby się bawić w ładowanie w to kasy? :twisted:

Bo ja wiem?

A czy nie powinno być jakiś granic modyfikacji, poza którymi nie można już byłoby nazywać takiego pojazdu tak jak pewien istniejący faktycznie model?

Mam na myśli sytuację gdzie w zasadzie auta sportowego z jego produkcyjnym odpowiednikiem nie łączy praktycznie nic?

No bo na takiej zasadzie jak jest teraz to Toyota mogłaby nazywać bolid FT 107, który startuje w F1 np. Corolla Evo?

Czemu nie?

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiele podzespołów jest zmienionych , ale charakterystyka samochodu pozostaje z serii.

 

Marcin, myślę, że dość mocno mijasz się z prawdą. Nki obecnie to jak koledzy napisali pierwsze wurce(czasy) i europejskie STI nie ma z nimi wiele wspólnego. Chyba, że rozwińiesz pojęcie "charakterystyka",

 

Widziałem na żywo nowego WRXa, okropny, STI też hitu nie zrobi. Wiadomo ile będzie ważył? Bo w evo nowy silnik jest lżejszy.. No i te VDC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo ile będzie ważył? Bo w evo nowy silnik jest lżejszy.. No i te VDC

 

1470kg, lzejszy od EVO (nie licze RS, bo tu by trzeba porownac Spec.C). W dalszym ciagu nie widze kompletnie nic zlego w tym VDC. Zaloze sie, ze jak tylko STI pojdzie do testow (mowie tu rowniez o "prywatnych testach" ), to wszyscy beda to chwalic. Jakos takie mam przeczucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI już trochę nadrabia wyglądem w porównaniu do WRXa, ale tak, jak mówi Wojtek K - jako samochód może nie jest tragiczny, ale do wizerunku Subaru Imprezy kompletnie mi to nie pasuje :roll:. Każda poprzednia cywilna, turbodoładowana impreza mało różniła się wyglądem od wolnossących, a tutaj to taki efekt w stylu Fabia WRC, czyli jak napompowali kupę, to całkiem ładnie się to prezentowało. No i fakt, z Imprezą też wyszło - ale to wciąż tak, jak Lacetti vs Lacetti WTCC, albo Logan a Logan S2000, czyli ładna, napompowana kupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...