michal Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 S.I zawsze było brzydssze od innych aut z odpowiedniej epoki, ale lepiej jeździło. Nic się nie zmieniło. Ciekawa teoria. Bardzo ciekawa. Nie pamietam kiedy jezdzilo lepiej od EVO (tor, szuter, ...), czy M3, GT3 w przypadku toru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 HMMMM. może tytuł PWRC 2003,PWRC 2004, PWRC 2005,PWRC 2006 odświeży Ci pamięć? A co do toru to nie jest auto do wyścigów:P Tu polecamy Lacetti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Wojtek, świetny, bardzo trafny wykład. Nowa Impreza jest zwykłą profanacją. A coraz bardziej przychylne opinie mniej ortodoksyjnych fanów o labilnym poczuciu estetyki nic nie wnoszą do dyskusji. Są ludzie, którzy kupią wszystko co nowe, bo nowe. A spodoba im się to, co ma się podobać... nawet jeśli nie powinno. Takie czasy... Cóż z tego że STI jest ładniejszy od WRX, skoro piszemy o Lanosie, a nie Imprezie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 tomek_z, to nie jest profanacja, STI to całokształt , filozofia, a nie tylko wygląd. Gwarantuję, że każdy kto wsiądzie się zakocha. No może nie w EU spec, ale w JDM na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 HMMMM. może tytuł PWRC 2003,PWRC 2004, PWRC 2005,PWRC 2006 odświeży Ci pamięć? Chlopie, a od kiedy to samochod grupy N, czy WRC ma cos wpolnego z samochodem seryjnym. Prosze Cie ... To watek o seryjnych samochodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Wojtek, świetny, bardzo trafny wykład. Wojtek, bardzo ladnie to napisales. W 100% podpisuję się pod Twoimi słowami. dobra, zostaje wykladowca. Nazwa przedmiotu: "Subaru Impreze MY08 - czyli stypa w wydaniu pseudorajdowym" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Wojtek K, ale Nka, czy WRC da rade, bo to krotkie jest Ale seria jest ... bardzo porzadnym samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Ma ktoś link do dyskusji z czasów wprowadzania Bug Eye? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 michal, z pierwszym czlonem Twojej wypowiedzi sie zgodze. Z drugim sie nie zgadzam ale rozumiem Ciebie - wiem jaki zawod wykonujesz :wink: vibowit, a co ma piernik do wiatraka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Ma ktoś link do dyskusji z czasów wprowadzania Bug Eye? Nie było jeszcze wtedy naszego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Ma ktoś link do dyskusji z czasów wprowadzania Bug Eye? Nie było jeszcze wtedy naszego forum. WRC fan, wiem o tym doskonale, stąd ten znaczek na końcu. Wojtek K, to ma piernik do wiatraka, że podejrzewam, iż wtedy dyskusja była w dokładnie takiej samej atmosferze. "Zdrada", "hańba", itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 vibowit, ale tutaj chodzi o zmiane imidzu marki i pojscie w strone komercyjnych dupowozow. A bug-eye zachowal charakter GT-ka a jedynie mial kontrowersyjne swiatla. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Chlopie, a od kiedy to samochod grupy N, czy WRC ma cos wpolnego z samochodem seryjnym Akurat grupa N to ma i to nie mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Akurat grupa N to ma i to nie mało. 10 lat temu to stwierdzenie byłoby prawdziwe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 10 lat temu to stwierdzenie byłoby prawdziwe ;-) No generalnie niby powstaje z tego seryjnego samochodu, więc raczej chyba ma część części z seryjnego, a ile obecnie to już niewiem, nigdy nie składałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 vibowit, ale tutaj chodzi o zmiane imidzu marki i pojscie w strone komercyjnych dupowozow. A bug-eye zachowal charakter GT-ka a jedynie mial kontrowersyjne swiatla. :wink: Wojtek K, stwierdzenie, że bug-eye zachował charakter GT-ka jest równie kontrowersyjne, jak to że nowy STI poszedł w stronę komercyjnych dupowozów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Ma ktoś link do dyskusji z czasów wprowadzania Bug Eye? W tamtych zamierzchłych czasach Imprezy były prawdziwymi unikatami w PL i dlatego trudno mówić o jakiejś szerszej dyskusji na ten temat. Pamiętam za to co się działo w Niemczech. Śmiem twierdzić, że rozczarowanie i/lub oburzenie niemieckich fanów Imprezy było wówczas większe niż jest teraz w związku z MY'08... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 niby powstaje z tego seryjnego samochodu, Kluczowe jest słowo "niby". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Przod tego samochodu wyglada jak nadmuchana banka mydlana. Kiedyś był wsiowy barek (=spojler), dziś spojlera nie ma, to coś trzeba było wrzucić, żeby była wiocha . Ale fakt - stopień nadmuchania błotników jest porażający . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 michal, nie zgodzie się z Tobą N ka jest budowana na seryjnym samochodzie , jak nie wierzysz to zapraszam do oglądnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Taaa, na seryjnym Spec C...z którego i tak niewiele zostaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Nie no tragedia ten nowy STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Wojtek K, stwierdzenie, że bug-eye zachował charakter GT-ka jest równie kontrowersyjne, jak to że nowy STI poszedł w stronę komercyjnych dupowozów. W stronę komercyjnych poszedł. Nie wiem czy dupowozów, ale komercyjnych z całą z pewnością. Samo FHI przyznało się, że zależy im na zwiększeniu sprzedaży i zmianie grupy docelowej klientów, a zmiana kilku unikalnych rozwiązań na sztampowe, powszechnie używane tylko to potwierdza. michal, nie zgodzie się z Tobą N ka jest budowana na seryjnym samochodzie , jak nie wierzysz to zapraszam do oglądnięcia. A nie-ASO jest zbudowane z wolnossącego RSa. Technicznie są prawie identyczne, więc można je porównywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 silnik ten sam, zawieszenie to samo, nadwozie to samo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 silnik ten sam, zawieszenie to samo, nadwozie to samo.... To samo w Spec C co w STi euro spec? Chyba jednak nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się