Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

Wojtek, świetny, bardzo trafny wykład. Nowa Impreza jest zwykłą profanacją. A coraz bardziej przychylne opinie mniej ortodoksyjnych fanów o labilnym poczuciu estetyki nic nie wnoszą do dyskusji. Są ludzie, którzy kupią wszystko co nowe, bo nowe. A spodoba im się to, co ma się podobać... nawet jeśli nie powinno. Takie czasy... Cóż z tego że STI jest ładniejszy od WRX, skoro piszemy o Lanosie, a nie Imprezie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś link do dyskusji z czasów wprowadzania Bug Eye? ;)

 

Nie było jeszcze wtedy naszego forum.

 

WRC fan, wiem o tym doskonale, stąd ten znaczek na końcu.

 

Wojtek K, to ma piernik do wiatraka, że podejrzewam, iż wtedy dyskusja była w dokładnie takiej samej atmosferze. "Zdrada", "hańba", itd. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vibowit, ale tutaj chodzi o zmiane imidzu marki i pojscie w strone komercyjnych dupowozow. A bug-eye zachowal charakter GT-ka a jedynie mial kontrowersyjne swiatla. :wink:

 

Wojtek K, stwierdzenie, że bug-eye zachował charakter GT-ka jest równie kontrowersyjne, jak to że nowy STI poszedł w stronę komercyjnych dupowozów. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś link do dyskusji z czasów wprowadzania Bug Eye? ;)
W tamtych zamierzchłych czasach Imprezy były prawdziwymi unikatami w PL i dlatego trudno mówić o jakiejś szerszej dyskusji na ten temat. Pamiętam za to co się działo w Niemczech. Śmiem twierdzić, że rozczarowanie i/lub oburzenie niemieckich fanów Imprezy było wówczas większe niż jest teraz w związku z MY'08...

:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przod tego samochodu wyglada jak nadmuchana banka mydlana.

 

Kiedyś był wsiowy barek (=spojler), dziś spojlera nie ma, to coś trzeba było wrzucić, żeby była wiocha :mrgreen:.

 

Ale fakt - stopień nadmuchania błotników jest porażający :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek K, stwierdzenie, że bug-eye zachował charakter GT-ka jest równie kontrowersyjne, jak to że nowy STI poszedł w stronę komercyjnych dupowozów. :twisted:

 

W stronę komercyjnych poszedł. Nie wiem czy dupowozów, ale komercyjnych z całą z pewnością. Samo FHI przyznało się, że zależy im na zwiększeniu sprzedaży i zmianie grupy docelowej klientów, a zmiana kilku unikalnych rozwiązań na sztampowe, powszechnie używane tylko to potwierdza.

 

 

 

michal, nie zgodzie się z Tobą N ka jest budowana na seryjnym samochodzie , jak nie wierzysz to zapraszam do oglądnięcia.

 

A nie-ASO jest zbudowane z wolnossącego RSa. Technicznie są prawie identyczne, więc można je porównywać. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...