Jump to content

218 KM...225 KM...265 KM... jaką moc mnie zadowoli ??


kryhu
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Sprzedałem w zeszłym tygodniu Nissana 200sx S14. Auto fabrycznie ma 200KM, napęd RWD - to pewnie każdy wie. Teraz chciałbym kupić Impreze AWD. Ale zastanawiam się czy wersja 218KM spełni moje oczekiwania.

 

18KM różnicy na rzecz SUBARU to chyba mało-a tą wersję najłatwiej kupić.

 

Niestety nie mam porównania - nigdy nie miałem przyjemności prowadzić Imprezy.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

witam na forum :)

zapraszam do przywitania sie w tym topiku :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962 a Twoje topik przeniose na glowne forum. Tam chyba latwiej pogadac o tym jakiego wyboru dokonac :)

do dzialu kupie/sprzedam zapraszam jak juz zdecydujesz, ktory model wybrales :cool:

pozdrawiam

Szymon

Link to comment
Share on other sites

kryhu, na prostej zawsze będize za mało

 

Azrael, ale przeciez Subaru nie bylo zrobione do jazdy po prostej... :wink:

 

Co do mocy:

218/225KM znudzi sie po 2 dniach

265 po tygodniu

itd, itd.

Zawsze bedzie Ci malo... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Czasami mam wrażenie, że akurat WRX jest do jazdy po prostej.

 

 

to moze Ci jarmaj pokaze ze sie baaaardzo mylisz :twisted:

 

 

265 po tygodniu

 

 

z duza iloscia Nm daje rade :wink: i to nawet bardzo :cool:

Link to comment
Share on other sites

Kryhu, ja mam takie pytania: czego oczekujesz po zmianie auta i jak do tej pory jeździłeś?

Jeśli spodziewasz się, że podobnie jak Nissanem będziesz sobie zamiatał na suchym, to się mylisz (chyba, że zaspawasz tylny most, a i tak będzie trudniej). I tak jak koledzy napisali wiedz, że 218km szybko wyda Ci się ... uuu za mało :wink: Szczególnie po przejażdżce czymś mocniejszym :twisted: Mimo to dawno już ustaliliśmy, że nie moc, a umiejętności są najważniejsze. Choice is yours.

 

Największą frajdą jest jazda Subaru po krętych drogach o luźnej nawierzchni, ale oczywiście na asfalcie też jest fajnie... mokrym :wink:e

Link to comment
Share on other sites

Wolno nie jeżdze. Wchodząc/Wychodząc z zakrętu przyśpieszam!-nie jak kierowcy Skody Fabii itp -hamują!

 

Od auta oczekuję bardzo dobrych właściwości jezdnych, świetnej trakcji.

 

Chce aby przy 180km/h moje auto nadal przyśpieszało.

 

Chce aby auto miało nadwozie 4 drzwiowe.

 

I powinno być z Kraju Kwitnącej Wiśni.

 

Te kryteria zawezaja poszukiwania

 

Myśle ze najlepszym wyborem byłaby wersja 265KM - fakt po miesiący byłoby to mało.

Ale różnica chyba byłaby odczuwalna.

 

Nigdy nie miałem okazji jechac Imprezą. Dużo się naczytałem/nasłuchałem jakie to świetnie auto. Chcę się o tym przekonać. Mieszkam w Borach Tucholskich - nie trudno tu o drogi szutrowe gdzieś w okolicznych lasach - taki odcinek specjalny na odstresowanie się po pracy. Na asfalcie nie muszę być pierwszy - jeśli chodzi o ruch uliczny. Chodzi tylko o trakcję - o przyjemność z pokonywania kolejnych kilometrów!

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Wchodząc/Wychodząc z zakrętu przyśpieszam

 

ciekawe ile pojeździsz :?: :wink:

Jezeli wchodzac w zakret moze jeszcze przyspieszac, to znaczy ze wcale tak szybko nie jezdzi (przynajmniej wolniej niz kierowcy Skody Fabii), wiec pewnie troche pojezdzi.

Link to comment
Share on other sites

A ja nie bardzo rozumiem dylemat założyciela tematu.

 

Jak napiszemy, że zadowolić potrafi jedynie Subaru dłubnięte na 350 koni, to kryhu taki wóz właśnie kupi?

 

Według mnie wybór jest dość prosty - kupujemy najmocniejszą wersję która jest do zdobycia i mieści się w budżecie. No chyba że kryhu planuje duże modyfikacje - wtedy można się dłużej zastanowić.

Link to comment
Share on other sites

Czasami mam wrażenie, że akurat WRX jest do jazdy po prostej.

 

 

to moze Ci jarmaj pokaze ze sie baaaardzo mylisz :twisted:

 

Jak się kiedyś na jakimś szkoleniu spotkamy to Ci wytłumaczę o co mi chodzi.

 

Co do Jarmaja... ja z nim jeździłem fińskich szutrach i może z 2 małe boki zapiął. :sad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...