Przemek1979 Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Pragnę poinformować że w najbliższym czasie będę oferował Steering damper do modeli Forester oraz Impreza. Produkcja Polska ceny tez polskie. Obecnie produkt jest w fazie testowania. Zapewniam że w moim Forku SJ prowadzenie poprawiło się kolosalnie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Możesz napisać pokrótce, co to za cudo? Do czego służy, co daje, co zabiera? Po wklepaniu w Google wyskakują wyłącznie informacje o stosowaniu tego urządzenia w motocyklach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek1979 Opublikowano 16 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Jest to stabilizator kasujący luz na kolumnie kierowniczej, jak widać na zdjęciu. W USA jest kilka firm które to oferuje i jest bardzo dużo na ten temat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek1979 Opublikowano 4 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Aktualizacja, pierwsze wyprodukowane elementy już po testach. Proszę was o opinie co myślicie o tym aby cześć była w kolorze złotym lub czerwonym? Nie wpłynie to jakoś bardzo na cenę a będzie bardzo się wyróżniać. Obecnie pracuje nad instrukcją oraz opakowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Naprawdę myślisz że to istotne?:) Przecież tego elementu kompletnie nie widać.. Może być nawet różowy w groszki. Bardziej bym się martwił o zbyt na to ustrojstwo, bo po obejrzeniu jednego video/testu z YouTube z USA osobiście nie widzę dużego sensu na rzeźbienie przy tak ważnym elemencie jak kolumna kierownicza. Ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Jak ogarniesz daj coś więcej, teścik może jakiś (w sensie filmik), opowiastkę co i dlaczego tak cudnie się jeździ po montażu tego dampera i dlaczego potrzebujemy wszyscy go sobie kupić i zainstalować. Może się ktoś skusi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 W dniu 16.02.2023 o 10:56, Przemek1979 napisał(a): Zapewniam że w moim Forku SJ prowadzenie poprawiło się kolosalnie. Jakim cudem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek1979 Opublikowano 5 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 To moja obserwacja przy 3 Foresterze które miałem, jazda na wprost po montażu jest zupełnie inna niż przed teraz nie robię żadnych korekt kierownicą. Znacznie lepiej czuje samochód. Podobne odczucia ma kolega który jeździ od piątku z moim dumperem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 19 godzin temu, Przemek1979 napisał(a): To moja obserwacja przy 3 Foresterze które miałem, jazda na wprost po montażu jest zupełnie inna niż przed teraz nie robię żadnych korekt kierownicą. Znacznie lepiej czuje samochód. Podobne odczucia ma kolega który jeździ od piątku z moim dumperem. Taki sam efekt można uzyskać ustawiając koła delikatnie zbieżne. Parametr wyjściowy zbieżności jest na zero, ale w granicach tolerancji, czyli do pięciu minut na koło można zrobić korektę. Poza tym w SJ nagminnie wyrywają się tuleje w wahaczach i potęgują "pływanie" samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek1979 Opublikowano 21 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 Nie mogę się zgodzić gdyż ja mówię o maksymalnym zredukowaniu luzu na drążku kolumny kierowniczej bez ingerencji w nastawy geometrii. Masz racje w SJ tuleje nie są mocnym punktem i jasne że to wpływa na prowadzenie. Pomiary oraz jazdy testowe potwierdziły że po montażu reakcja na ruchy kierownicą są błyskawiczne i prowadzenie jest precyzyjne. Pierwsza mała seria wyjdzie dopiero w kwietniu bo ciężko się wbić na CNC. Postaram się nagrać film który zobrazuje różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Wygląda profesjonalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 (edytowane) W dniu 16.02.2023 o 11:46, Przemek1979 napisał(a): Jest to stabilizator kasujący luz na kolumnie kierowniczej, jak widać na zdjęciu. W USA jest kilka firm które to oferuje i jest bardzo dużo na ten temat. czyli luz na krzyżaku tak? i ta wkładka napina połączenie na krzyżaku? Wydaje mi się, że w SG9 tego nie ma Poniżej filmik Subaru Steering Dampener Lockdown | PERRIN Performance Edit: jednak jest, proszę wyślij na PW szczegóły jeżeli pasuje do SG9 Edytowane 11 Kwietnia 2023 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 (edytowane) Przy okazji sobie sprawdziłem: W WRX STI GD tego nie ma Forester STI SG9 to ma pod nr 34170SA000 ale też było montowane w zwykłych XT RHD czyli wszystkie forki SG miały damper Co ciekawe, W STI SG9 pomimo przekładni STI fabrycznie zakładali ten damper EDIT: po kolejnej weryfikacji, seryjny damper w SG9 jest inny niż w kolejnych generacjach i wygląda na to, że jest "sztywniejszy". Zawsze można go wzmocnić, ale wymagałby innej konstrukcji adaptera Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek1979 Opublikowano 22 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 Cześć wszystkim, po przejechaniu 5000 km mogę już coś napisać. Prowadzenie znacząco się poprawiło, samochód jest bardziej bezpośredni, lepiej reaguje na ruchy kierownicą. Jak to często była aby cena nie przekraczała 300 zł bo takie miałem założenie trzeba wykonać min 500 sztuk co w moim odczuciu jest na naszym rynku nie realne. Seria 50 sztuk to koszt ponad 600 zł wiec mało kto to kupi. Jestem realistą wiec chyba sobie odpuszczę produkcje do momentu zmiany cen. Jeżeli ktoś jest zainteresowany szerszym wyjaśnieniem to proszę o kontakt telefoniczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się