Skocz do zawartości

jak pilotowac, zeby doleciec do celu


Abt

Rekomendowane odpowiedzi

doswiadczonych kjs'iarzy prosze o pomoc. sam nigdy w "kreciolku" nie startowalem, jeden lub dwa widzialem na zywo.

z pilotazu tez jestem zielony (a moj pilot to juz szkoda gadac - pozdr :mrgreen: :razz: ) - w zeszlym roku z aflinta cos kombinowalismy.

kilka min przed proba bylo dosc nerwowo, bo zupelnie innym "jezykiem" opisywalismy przejazd.

skonczylo sie na tym, ze zapisalem (nie bardzo rozumiejac co czytam) co kierowca chcial uslyszec.

najciekawsze bylo krecenie "opisem" do okola, dokladnie tak jak jechalismy (zeby nie czytac do gory nogami :lol: )

doswiadczonych w temacie prosze o rady. wiem, ze tak na sucho moze byc ciezko.

ale moze podpowieciec na co zwrocic uwage, jak opisywac proby itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najciekawsze bylo krecenie "opisem" do okola, dokladnie tak jak jechalismy (zeby nie czytac do gory nogami :lol: )

 

Podstawowy błąd ;-) Opisz sobie schemat próby tak, żeby nie trzeba było nim obracać (czasem przydają się kolorowe długopisy - zależy jak bardzo powykręcana jest próba).

 

Pilotowi polecam wyraźne akcentowanie komend "ZA pachołkiem w prawo" albo "slalom OD lewej" i przede wszystkim pokazywanie ręką gdzie jechać - pachołkolandia to nie prawdziwy OS i mimo, że może wygląda to nie profesjonalnie, to jest to najskuteczniejsza metoda.

 

Ja do opisywania prób zawsze mam ze sobą długopis, ołówek, gumkę, i coś kolorowego np. pisak albo zakreślacz.

 

 

Jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach