Skocz do zawartości

XV - szybkie pytanie


Vercy

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Cześć,

 

Nurtuje mnie jedna kwestia, podczas zapłonu widzę że wiązki świateł mijania "ustawiają" się najpierw w kierunku centralnym a później na boki (widzę to na ścianie przed autem. Jaki to ma cel, dlaczego wiązka od świateł tak się zachowuje?  Mam xv z led'ami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
 
Nurtuje mnie jedna kwestia, podczas zapłonu widzę że wiązki świateł mijania "ustawiają" się najpierw w kierunku centralnym a później na boki (widzę to na ścianie przed autem. Jaki to ma cel, dlaczego wiązka od świateł tak się zachowuje?  Mam xv z led'ami. 

Może przechodzi cykl kontroli mechanizmu sterowania światłami w zakrętach ? A może to zwykły bajer dla dociekliwych kierowców ?
Mam tak samo, działa


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wojdur napisał(a):

Jaki to ma cel, dlaczego wiązka od świateł tak się zachowuje?

Samochód jest wyposażony w system skrętnych świateł w celu doświetlania zakrętów podczas jazdy. Ruch lamp po uruchomieniu jest testem sprawności tego systemu. 

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Snuff napisał(a):


Może przechodzi cykl kontroli mechanizmu sterowania światłami w zakrętach ? A może to zwykły bajer dla dociekliwych kierowców ? emoji1.png
Mam tak samo, działa emoji106.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Też myślałem że to jakieś doświetlanie w zakrętach, ale jak kręcę kierownicą to snop światła pozostaje w tym samym miejscu. Może wymagana jest jakaś prędkość jazdy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Też myślałem że to jakieś doświetlanie w zakrętach, ale jak kręcę kierownicą to snop światła pozostaje w tym samym miejscu. Może wymagana jest jakaś prędkość jazdy
 

U mnie działa, ale ja jeżdżę szybko w zakrętach… bo mi światła doświetlają zakręty
Taki żarcik

Nie wiem, może coś jest w instrukcji od jakiej prędkości to działa. Nie zwracałem na to uwagi… bo działa. Btw. fajnie to widać we mgle


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wojdur napisał(a):

 

Też myślałem że to jakieś doświetlanie w zakrętach, ale jak kręcę kierownicą to snop światła pozostaje w tym samym miejscu. Może wymagana jest jakaś prędkość jazdy

 

Którego właściwie XV ma @wojdur ? Tak jak napisał @Snuff dobrze widać działanie doświetlania zakrętów we mgle. Np. na ciasnym rondzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
8 minut temu, Snuff napisał(a):

Jaki płyn hamulcowy do XV II 18 ? We wszelakich wyszukiwarkach po roczniku wyskakuje DOT4, a na kapslu jest DOT3. Niby dot4 można mieszać z dot 3, ale uszczelki i tym podobne pod dot3 podobno padają przy zalaniu dot4.
?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przy przeglądzie 90kkm w jednym z serwisów (nie ASO), coś takiego dostałem: Millers Oils DOT 5.1 Brake Fluid 500ml

Przy 120kkm nie wiem gdzie mam papier. Ale teraz mam 133500 km i auto dalej jeździ i hamuje :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Snuff napisał(a):

Jaki płyn hamulcowy do XV II 18 ? We wszelakich wyszukiwarkach po roczniku wyskakuje DOT4, a na kapslu jest DOT3. Niby dot4 można mieszać z dot 3, ale uszczelki i tym podobne pod dot3 podobno padają przy zalaniu dot4.
?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

19 godzin temu, aflinta napisał(a):

Przy przeglądzie 90kkm w jednym z serwisów (nie ASO), coś takiego dostałem: Millers Oils DOT 5.1 Brake Fluid 500ml

Przy 120kkm nie wiem gdzie mam papier. Ale teraz mam 133500 km i auto dalej jeździ i hamuje :)

Mnie na przeglądzie 90kkm zalano ATE, bez wyszczególnienia na fakturze czy to DOT3, DOT4, czy DOT5.1 ale ja mam MY19.

 

Auto hamuje bez zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, bartek1989 napisał(a):

Da się coś zrobić w xv 2015 żeby łapiąc za klamkę kierowcy bezkluczykowo otwierały się wszystkie drzwi a nie tylko kierowcy? 

Masz auto z USA? Powinno wtedy dać się zmienić w konfiguracji samochodu poprzez stację multimedialną: 

 

W wersji EU nie ma takich opcji - widocznie w EU jest bezpieczniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.11.2023 o 10:57, bartek1989 napisał(a):

Radio mam podobne ale nie mam opcji konfiguracji auta. Więc jeśli się da to tylko z pozycji komputera diagnostycznego 

A jak trzymając przycisk „Home” wciśniesz szybko dwa razy prawe pokrętło to nie masz dostępu do ustawień? 


BTW właśnie odkryłem , że jestem nieogar , bo mam podnośnik i klucz do kół pod lewym fotelem , a ja szukałem pod prawym i nieznalzłszy uznałem , że nie ma . Pod fotelem kierowcy w zgrabnym Czarny pudełko-futerale . Znalezione przypadkiem, potwierdzone w manuallu.

treba fotel kierowcy na maksa w przód i otworzyć czarne etui pod fotelem. Czy tylko e- tak mają? (Żeby było pytanie ;)

IMG_2437.jpeg

IMG_2436.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No własnie mam pytanie ,  czy na śniegu ją skręcicie kierownicę i depniecie to idzie bokiem , bo u mnie tak . Może to zasługa zimówek ? ;D. Przez chwilę myślałem, że mu się napędy rozpięły , ale na ekraniku komputer pokazuje , że AWD . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, CUV napisał(a):

No własnie mam pytanie ,  czy na śniegu ją skręcicie kierownicę i depniecie to idzie bokiem , bo u mnie tak . Może to zasługa zimówek ? ;D. Przez chwilę myślałem, że mu się napędy rozpięły , ale na ekraniku komputer pokazuje , że AWD . 

Jakby napęd się rozpiął, to by bokiem nie poszedł - bo niby jakby miał się tył odepchnąć? To lekkie zamiatanie tyłkiem to jednak nie to samo co w starych Subaru bez kontroli trakcji lub w STI - tam można było bączki kręcić bez większego wysiłku, jak np. na poniższym obrazku :hi:

IMG_20170104_102037589_HDR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, aflinta napisał(a):

Jakby napęd się rozpiął, to by bokiem nie poszedł - bo niby jakby miał się tył odepchnąć? To lekkie zamiatanie tyłkiem to jednak nie to samo co w starych Subaru bez kontroli trakcji lub w STI - tam można było bączki kręcić bez większego wysiłku, jak np. na poniższym obrazku :hi:

IMG_20170104_102037589_HDR.jpg

Poszedłem tą drogą ;).

czy wiedzieliście, że tryb błoto-głęboki śnieg , to właśnie ukryta opcja „powrót do przeszłości” aka funmode. Przynajmniej u mnie tak to zadziałało , po którymś okrążeniu Subi zrobił choinkę( wyłączył wszystkich asystentów)  i tu nie zrozumiałem, czy to było:

1. Przypomniałem sobie , już się nie boję . Dajesz

2. niedobrze mi , będę rzygał. Przestań 

po ON-OFF i kilkudziesięciu metrach jazdy , asystenci wrócili do pracy 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłupiałem. Po chwilowym odłączeniu akumulatora (ISR zatelefonował, już wiem za co zapłaciłem cztery stówki!) zgubił mi się polski język. I zgłupiałem, szukając go w menu "mysiego kina". Po dłuższym czasie rozum mi wrócił i znalazłem ustawienia w menu wyświetlacza między obrotomierzem i prędkościomierzem. Przy okazji przypomnę, że tam jest również ustawianie prędkości przyspieszania podczas jazdy z tempomatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...