Skocz do zawartości

Classic Cars - czyli wszystko o klasycznej motoryzacji na czterech i dwóch kółkach


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Lekkość optyczna starych samochodów (niektórych ;)) jest cudowna.

 

Człowiek, które mnie gościł ostatnio w Norwegii miał w garażu kilka fajnych okazów ale ten poniższy zrobił na mnie największe wrażenie :)

 

volvo1800.thumb.jpg.e4ff71d7e136538caf294d797a9a202f.jpg

Edytowane przez Michał Krupa
  • Super! 4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, turdziGT said:

FB_IMG_1619728107552.jpg

Juz pomijam kwestię samochodów, ale kolor baaardzo mi się podoba, do tego pasiło by mi wnętrze ze skóry w takim naturalnym kolorze, lekko ciemna, brązowa skóra.

 

2 hours ago, Michał Krupa said:

Lekkość optyczna starych samochodów (niektórych ;)) jest cudowna.

 

Człowiek, które mnie gościł ostatnio w Norwegii miał w garażu kilka fajnych okazów ale ten poniższy zrobił na mnie największe wrażenie :)

 

volvo1800.thumb.jpg.e4ff71d7e136538caf294d797a9a202f.jpg

 

Piękno sie nie starzeje B)

 

50 minutes ago, Korton said:

Takiego klasyka bym przytulil: maserati shamal

Maserati Shamal | Voiture, Auto, Automobile

 

Z tej perspektywy trochę jak Audi Sport Quattro. Dla mnie maserati zawsze były synonimem dyskretnego ekscentryzmu...jedyne co bym zmienił to miejsce produkcji, tak by były bardziej niezawodne - Made in Japan :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minutes ago, skwaro said:

Ja wiem że klasyk, dążenie do oryginalności, ale jak ja bym temu na górze założył chromowane szprychowe felgi z centralną nakrętką... :)

I dołożył dystanse na przód bo te koła jakieś takie "podkasane" :upside-down-face_1f643-small:

10 minutes ago, czekker said:

 

Alpina musi być niebieska przecież ;)

 

image.png.cd30a35f41549fcd3aa2a9bde39d89e7.png

 

 

Alpine niebieskie, BMW Alpina zielona. :P A tak swoją drogą to nowe Alpine całkiem nieźle im wyszło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Korton napisał:

Takiego klasyka bym przytulil: maserati shamal

Maserati Shamal | Voiture, Auto, Automobile

To jeden z moich bardziej ulubionych modeli Maserati . Bryle ma genialna. U mnie ostatnio to bylo do sprzedania :

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Michał Krupa napisał:

Lekkość optyczna starych samochodów (niektórych ;)) jest cudowna.

 

Człowiek, które mnie gościł ostatnio w Norwegii miał w garażu kilka fajnych okazów ale ten poniższy zrobił na mnie największe wrażenie :)

 

volvo1800.thumb.jpg.e4ff71d7e136538caf294d797a9a202f.jpg

To Volvo jest kapitalne a jeszcze bardzie podoba mnie się ES. 9685486.jpg.a9170523989eef1efb570e644b558f53.jpg

 

Moj szef miał takie i miałem okazję poprowadzić kawałek i niestety troche rozczarowało bo sprawiało wrażenie bardzo ciężkiego auta któremu brakowało fibezji ale może to była kwestia egzemplarza. W każdym razie dla samego wyglądu można kupić.Genialnie narysiwane auto.

 

Będąc w tych regionach strasznie chodzą za mną stare Saaby zarówno 96 jak i lepiej 99. Na prawdę tani sposób na fajnego klasyka 

 

611084.thumb.jpg.25440c1fab3b63a6de5b8b1ac6258f0a.jpg

 

Imparts-1976-Saab-96-4.jpg.bc04ff13af071cc0e8f429eb1f941d33.jpg

 

8acdf545260fe6b883e6ec007d14cf8b.thumb.jpg.66b1b8034b619e19ecefe755892b0f0b.jpg

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minutes ago, turdziGT said:

Tymczasem 

 

 

 

 

Koniecznie muszę zafundować sobie sesję jakimś "Prosiakiem" na torze. Ciekawy jestem jak się prowadzą naprawdę...bo jednak układ przeypomina trochę pędzący młotek, siedzimy na trzonku a obuch jest za naszymi plecami (wiem, w Subaru podobnie tylko odwrotnie  ale jednak części napędu AWD zwiększają masę ale zarazem jej lepszy rozkład).

Nie ruszają mnie Ferrari, Lambo i generalnie absurdalnie drogie egzotyki...ale Porsche zawsze były inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Neutrino33 napisał:

Koniecznie muszę zafundować sobie sesję jakimś "Prosiakiem" na torze. Ciekawy jestem jak się prowadzą naprawdę...bo jednak układ przeypomina trochę pędzący młotek, siedzimy na trzonku a obuch jest za naszymi plecami (wiem, w Subaru podobnie tylko odwrotnie  ale jednak części napędu AWD zwiększają masę ale zarazem jej lepszy rozkład).

Nie ruszają mnie Ferrari, Lambo i generalnie absurdalnie drogie egzotyki...ale Porsche zawsze były inne.

Z tym młotkiem to tak średnio się zgadza: weight distribution of the 991 C2 is 42% front / 58% rear.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze ten przydomek bardzie tyczy sie starszych modeli jak 930 Turbo a przynajmniej tych z duza mocą i RWD. Je niestety jedziel tylko nowszymi i głownie AWD poza GT3 RS ale wszystkie na torze były mega i łatwe w prowadzeniu i opanowania.

Te starsze na pewno takie nie sa. Z tego co wiem to w tych starszych najgorsza rzeczą jaka możesz zrobic to przestraszyć sie w zakręcie i zdjąć nogę z gazu. Ponoc plener gwarantowany a w najlepszym wypadku obrót bo "dupa" jes nie do opanowania. 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, skwaro said:

Z tym młotkiem to tak średnio się zgadza: weight distribution of the 991 C2 is 42% front / 58% rear.

 

1 hour ago, turdziGT said:

Mysle ze ten przydomek bardzie tyczy sie starszych modeli jak 930 Turbo a przynajmniej tych z duza mocą i RWD. Je niestety jedziel tylko nowszymi i głownie AWD poza GT3 RS ale wszystkie na torze były mega i łatwe w prowadzeniu i opanowania.

Te starsze na pewno takie nie sa. Z tego co wiem to w tych starszych najgorsza rzeczą jaka możesz zrobic to przestraszyć sie w zakręcie i zdjąć nogę z gazu. Ponoc plener gwarantowany a w najlepszym wypadku obrót bo "dupa" jes nie do opanowania. 

Właśnie dlatego sam chciałbym spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Neutrino33 napisał:

 

Właśnie dlatego sam chciałbym spróbować.

Ja tez. Najgorsze jest to ze jeszcze parę lat temu taka Carrere 3.2 z lat 80 można było za grosze kupić a teraz ceny są 3-4 krotne. 

 

Ale maszyny

 

FB_IMG_1619643060630.thumb.jpg.9362c4fc652690ed6cbc9c136e609d28.jpg

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, skwaro napisał:

Ja wiem że klasyk, dążenie do oryginalności, ale jak ja bym temu na górze założył chromowane szprychowe felgi z centralną nakrętką... :)

Zgadzam sie bardziej to do mnie gada. 

 

356-porsche-outlaw-01.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, turdziGT napisał:

Mysle ze ten przydomek bardzie tyczy sie starszych modeli jak 930 Turbo a przynajmniej tych z duza mocą i RWD. Je niestety jedziel tylko nowszymi i głownie AWD poza GT3 RS ale wszystkie na torze były mega i łatwe w prowadzeniu i opanowania.

Te starsze na pewno takie nie sa. Z tego co wiem to w tych starszych najgorsza rzeczą jaka możesz zrobic to przestraszyć sie w zakręcie i zdjąć nogę z gazu. Ponoc plener gwarantowany a w najlepszym wypadku obrót bo "dupa" jes nie do opanowania. 

Technika jazdy jest taka, że zakręt np. w lewo pokonujesz kręcąc kierę w prawo :biglol:

 

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...