miki_mi2 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Dżem dobry, Czy mamy na pokładzie w tylnym dyferku szperę/wiskozę/LSD jak zwał tak zwał - czy jest ta pseudo blokadka w outback 2 ? Kto wie ręka w górę bo ja nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 pewnie bedzie prosciej jak ponad oznaczenia skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 nie sadze, aby jesli wogole, to cos mocniejszego niz lsd siedzialo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Godzinę temu, M_isza napisał: nie sadze, aby jesli wogole, to cos mocniejszego niz lsd siedzialo. LSD - limited slip differential. Nie sądzę, żeby cokolwiek innego było montowane w dyfrach Subaru niż różnej maści LSD. Chodziło Ci o vLSD (szpera wiskotyczna). "Płytka", torsen czy helical to też LSD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 W zasadzie LSD chyba łatwo rozpoznać bo ma czujnik temperatury. Zwykły dyfer nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Godzinę temu, ewemarkam napisał: W zasadzie LSD chyba łatwo rozpoznać bo ma czujnik temperatury. Zwykły dyfer nie ma. W żadnym moim dyfrze z vLSD nie mam czujnika temperatury. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 wstarczy podnieść tył i zakrecić kołem, jak się kręcą w tę samą stronę to jest LSD, jak w przeciwną to dyfer jest otwarty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 18 godzin temu, Basmanek napisał: wstarczy podnieść tył i zakrecić kołem, jak się kręcą w tę samą stronę to jest LSD, jak w przeciwną to dyfer jest otwarty. Trzeba najpierw mieć auto żeby sprawdzić w ten na pewno skuteczny sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 7 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 W dniu 13.08.2020 o 18:00, BelegUS napisał: W żadnym moim dyfrze z vLSD nie mam czujnika temperatury. U mnie tak samo. Właśnie sprawdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 w OBK III choć mogę się mylić każdy jeden miał LSD w legacy IV Turbo benzyny miały chyba tylko LSD. w OBK II też pewnie każdy ma LSD podobnie jak Forestery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Nie każdy Forester mial LSD. Miały go wersje turbo. Wolnossaki nie miały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 W dniu 13.08.2020 o 16:58, ewemarkam napisał: W zasadzie LSD chyba łatwo rozpoznać bo ma czujnik temperatury. Zwykły dyfer nie ma No nie-tzn, forki turbo miały lsd i wtedy miały czujnik, ale też chyba były wersje ze szperką bez czujnika. 9 godzin temu, ewemarkam napisał: Nie każdy Forester mial LSD. Miały go wersje turbo. Wolnossaki nie miały. A to prawda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Dla mnie obudowy dyferencjału tylnego jeśli jest LSD bez czujnika to niczym się nie różnią od dyferencjału otwartego. Nie jestem wstanie rozpoznać wizualnie czy dyferencjał posiada sprzęgło lepkościowe bez zaglądania pod dekiel bądź kręcenia nim. Zrobiłem z Foresterem Babola... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 17 godzin temu, respect napisał: No nie-tzn, forki turbo miały lsd i wtedy miały czujnik, ale też chyba były wersje ze szperką bez czujnika. A to prawda Forki SG po lifcie posiadały tylny LSD. NIe wiem czy wszystkie ale mój miał. Outbacki III po lifcie 2,5 bodajże też niektóre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się