Skocz do zawartości

Którą generację subaru imprezy wybrać na codzień ? GC czy GD


Prestige

Rekomendowane odpowiedzi

No i gitara ! To chyba zaczynasz mnie rozumieć. Dlaczego dalej nie chcesz zdradzić swojego wieku ? Rozumiem, że codziennie pomykasz na torze i dlatego nie możesz zrozumieć ?  Jazda z wyłączonym wszystkim, tzn. jedno kujnięcie, to tylko jak jestem wyspany, i mam ochotę poświrować. Ale dlaczego zakuty STI nie może być samochodem na codzień ? Tylko gaz decha ? Bez względu na wystrojenie, ma punkty pośrednie !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podał, że jest rocznikiem 1996.

Jest to w jego wiadomości.

 

 

Mój rocznik masz w nicku. 

 

I każdy ma prawo do własnej opinii, więc nie ma o co się sprzeczać.

 

 

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się Panowie dopiero rozkręcają i zdążysz zrobić?

Wracając do tematu daily - nie mam WRX, nie mam WRX STI, ale jako daily mam Forka SG.

I polecam. Naprawdę się sprawdza. Obecnie z sercem EJ20G, zawieszenie na grubej ladze, rozpórki, z tyłu sub. Da się tym jeździć i też daje frajdę.

Chociaż offroad już nie dla niego. 058215cd33ef3f18452f7b9eb2bc1387.jpg033b58daecd9b1e3858e49b0821620d7.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim,

już się uspokoiłem, Mojego Kolegę pozdrawiam,

strony mi się akurat przewinęły. Mam nadzieję, że

będzie traktował mnie po przyjacielsku.

Jestem 40 lat starszy, więc trochę doświadczenia

być może mogę mieć więcej. Ważne, że nie tylko na torze.

Pozdrawiam wszystkich,

Michał.

Edytowane przez mz56
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to rozumiem. W STI ABS jest opóźniony o ok. 1 sek. Możesz grzebnąć hamulunkiem i ryje glebę. Ponadto, nie pracuje prawy - lewy przód i tył, ale w razie problemów, tył także prawa i lewa oddzielnie. Ja nie bronię systemów, bo wielokrotnie przyczyniają się do wypadków, robionych przez ignorantów. Ponadto, wk...... Tu mnie Pani Moderator znowu dopadnie, dostaję piany, jak młody redaktorek twierdzi, że ABS, bez ESP potrafi wyhamować samochód  jadący prawą stroną po poboczu a lewą po asfalcie. Hamowanie lewą z siłą 600 kG a prawą 60 kG zawsze kończy się tym samym. Stąd pewnie tyle wypadków. Ja przeżyłem kilka takich sytuacji i dziękuję, że mój ojciec mnie uczył. Tor, droga, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, mz56 napisał:

No i gitara ! To chyba zaczynasz mnie rozumieć. Dlaczego dalej nie chcesz zdradzić swojego wieku ? Rozumiem, że codziennie pomykasz na torze i dlatego nie możesz zrozumieć ?  Jazda z wyłączonym wszystkim, tzn. jedno kujnięcie, to tylko jak jestem wyspany, i mam ochotę poświrować. Ale dlaczego zakuty STI nie może być samochodem na codzień ? Tylko gaz decha ? Bez względu na wystrojenie, ma punkty pośrednie !!!

 Nigdzie nie napisałem, że STi nie może być samochodem na co dzień, wszystko takim może być, ale wypadałoby patrzeć nie tylko na plusy, ale także na minusy takiego rozwiązania. Nie rozmawiamy tu o Twoim STI, a o aucie dla autora tematu, który nie szuka auta mającego 10 lat, a prawie 20 lub więcej. Takie auto potrafi być skarbonką bez dna i stać więcej w warsztacie niż jeździć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, ewemarkam napisał:

Normalnie, jakbym wiedział że tu taki cyrk, to bym wcześniej popcorn sobie zrobił :biglol:.

 

 

A ja bym nie zaczynał w ogóle tematu :-) Żarcik ,bardzo dobrze że dyskusja się ożywiła ,każdy ma inne zdanie i to trzeba szanować i fajnie jest wysłuchać skrajnych opinii.Każda opinia wnosi coś do dyskusji ,ważne jest by kultura wypowiedzi była zachowana a tak to wszystkie chwyty dozwolone :-)Na pewno jakbym brał subaraka to nie skarbonkę w sensie że przejrzał bym wszystko jak mogę by uniknąć niepotrzebnych wydatków ,podobnie kupowałem Lexa ,stacja itp i nie zawiodłem się także tym się nie przejmujmy bo na pewno złomu nie kupię tylko czy brać GC czy GD o to jest pytanie tego tematu :-) STI jest za drogie a STI GC tylko prawa kiera i też nie mało kosztuje także skupmy się na GC GT lub GD WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, JobForACowboy napisał:

@mly96 ten rocznik 96' to chyba trochę dla ukrycia tożsamości? :) 

Myślałem, że matematyka na takim poziomie jest na tyle prosta dla każdego, że nikt nie będzie miał problemu sobie tego wyliczyć, ale skoro uważasz to za ukrywanie to chyba się pomyliłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Prestige napisał:

 

 

A ja bym nie zaczynał w ogóle tematu :-) Żarcik ,bardzo dobrze że dyskusja się ożywiła ,każdy ma inne zdanie i to trzeba szanować i fajnie jest wysłuchać skrajnych opinii.Każda opinia wnosi coś do dyskusji ,ważne jest by kultura wypowiedzi była zachowana a tak to wszystkie chwyty dozwolone :-)Na pewno jakbym brał subaraka to nie skarbonkę w sensie że przejrzał bym wszystko jak mogę by uniknąć niepotrzebnych wydatków ,podobnie kupowałem Lexa ,stacja itp i nie zawiodłem się także tym się nie przejmujmy bo na pewno złomu nie kupię tylko czy brać GC czy GD o to jest pytanie tego tematu :-) STI jest za drogie a STI GC tylko prawa kiera i też nie mało kosztuje także skupmy się na GC GT lub GD WRX.

Przejedź się najlepiej jednym i drugim, każdy lubi co innego. Jak nie jeździsz dużo to pewnie źle nie będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Prestige napisał:

 

 

skupmy się na GC GT lub GD WRX.

Warto było by dodać jaki rocznik GC cie interesuje bo mniedzy nimi w brew pozora tez spora różnica ale z moje doświadczenia z dawnych czasow i jedno i drugie nadaje sie na daily z większym naciskiem na WRX przez przyjemniejszy środek i charakterystykę prowadzenia ale kosztem funu. WRX mazdecydowanie mniej charakteru niz GT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prestige, może trochę się napnij. W sensie finansowym. Jak byś miał okazję trafić niebity i nie katowany GG lub GH, to warto dołożyć troszkę. To już nie taka klasyka, ale łatwiej kupić coś wartego forsy. Jak szukałem STI, to trwało to 9 miesięcy !!! Wreszcie trafiłem od syndyka masy upadłościowej po firmie. Rejestracja trwała 3 miesiące. Na samochodzie wisiał jeszcze bank ! Ale za to kupiłem bardzo tanio i na fakturę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gh jest paskudne według mnie i nie kupił bym wozu który mi się podoba ,GD WRX po 1 lifcie jest idealny :-) Oczywiście ,kupię lub się zamienię dopiero kiedy będzie coś fajnego ,mogę poczekać nie ma problemu ,na Lexa też sporo czasy czekałem i wisiałem na ogłoszeniach żeby kupić coś konkretnego i z tym będzie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.08.2020 o 09:01, Prestige napisał:

będzie młodsze

to fakt

 

W dniu 2.08.2020 o 09:01, Prestige napisał:

mniej zajechane

nie ma reguły

 

21 minut temu, Prestige napisał:

GD WRX po 1 lifcie jest idealny :-) 

to też fakt :)

 

Są tacy, którym STI na daily pasuje. Niedawno spotkałem sąsiada z dzielni, który zjeździł estiajem Polskę i Europę. Zakute STI z podtlenkiem i belkami na dachu pewnie niektórych oburzy ;)

Inni, jak ja, jeżdzą zwykłym WRXem praktycznie tylko w weekendy.  Jak widać nie ma zasady, że to się nadaje, a tamto nie. 

 

sti_wrx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...