Skocz do zawartości

Subaru Impreza GH STI MY 11 o największym przebiegu (?) na TF


Tsunetomo

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, MaciekK napisał:

Dobrą opcją są oryginalne opcjonalne fotele Recaro

276bac8791863d7b383bcf02c35516ca.jpg

Fakt, ale znaleźć takie graniczy z cudem, szczególnie dwa, w dobrym stanie i nie za 6000 :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, rosaskc napisał:

Musisz sobie odpowiedzieć na ważne pytanie - ile ważysz i masz wzrostu? :P

No to chyba jeszcze zależy od dystrybucji tejże masy na poszczególnych obszarach ciała ;) Tak czy owak fajnie byłoby się do fotela przymierzyć przed zakupem, czy człowiek się mieści i czy konstrukcja fotela nie odcina dopływu krwi ;) Jest gdzieś jakiś sensowny sklep, gdzie mają sprzęt, a nie tylko stronkę www.?

Jeździ ktoś amatorsko po torze w podobnym fotelu jak te, które wrzuciłem? Te obecne tak jak pisałem za słabo trzymają, po dwóch dniach jazdy pod rząd lewe kolano boli w miejscu styku z drzwiami, gdzie opiera się przy każdym prawym łuku. Jest jeszcze możliwość, że to kwestia słabej techniki jazdy, ale pocieszam się, że gdyby o to chodziło, nikt by nie montował kubłów ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

po dwóch dniach jazdy pod rząd lewe kolano boli w miejscu styku z drzwiami, gdzie opiera się przy każdym prawym łuku.

u mnie dokladnie to samo :D ochraniacz na lewe kolano by był potrzebny taki jak płytkarze mają:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, FilipeK napisał:

u mnie dokladnie to samo :D ochraniacz na lewe kolano by był potrzebny taki jak płytkarze mają:biglol:

Pomysł niezły. Mimo wszystko pójdę w opcje zmiany fotela. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, marcinwrxsti napisał:

Czyli to Ty jechałeś ze mną w piątek na Torze w Łodzi :P miło było o poznac:)

Ano tak :)

Dziękuję za dobrą sesję i cenne uwagi. 

Podpowiesz jakiś fotel? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, rosaskc napisał:

Musisz sobie odpowiedzieć na ważne pytanie - ile ważysz i masz wzrostu? :P

 

@marcinwrxsti do szczypiorków nie należy, a z tego co wiem to dłuuuugo w nich latał i było chyba ok ;)

Osobiście, przy moich 170 cm i 80 kg są dla mnie idealne. Nie zamieniłbym na nic innego :)

Faktem, że znaleźć je w atrakcyjnej cenie jest bardzo ciężko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

170/80 to do tych foteli spoko. Tak samo Marcin, który przy swoich trzech metrach wzrostu nie jest zbyt tęgi od pasa w dół, raczej w klatce i ramionach jest spory ;)

Gorzej ze mną, gdzie mam nabite mocno nogi i... biodra :P Była z resztą już dyskusja na ten temat w moim wątku.

 

W każdym razie - koniecznie trzeba się przymierzyć. Także @Tsunetomo zagadaj może do @Simon WRC, usiądziesz na kilkanaście sekund i będziesz wszystko wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do foteli, to koledzy dobrze piszą :). Dedykowane Recaro sprawdzają się super - nie dość, że są bardzo praktyczne i zapewniają świetne trzymanie, to także wizualnie prezentują się rewelacyjnie. Najważniejsze, że są dedykowane, więc pasują P&P oraz są wyposażone w ori poduszki, co w aftermarketach niestety można pomarzyć. Fakt, że ciężko z dostępnością a stan przy wysokiej cenie często bywa słaby.

Ja mam 178cm i ważę 80kg. W fotele wpasowuję się idealnie. Podobnie moja żona bardzo je chwali a jest raczej drobnej budowy 160cm i 52kg. Wszystko zależy od anatomii, bo nie można mieć za szerokiego tyłka :).

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Simon WRC napisał:

Co do foteli, to koledzy dobrze piszą :). Dedykowane Recaro sprawdzają się super - nie dość, że są bardzo praktyczne i zapewniają świetne trzymanie, to także wizualnie prezentują się rewelacyjnie. Najważniejsze, że są dedykowane, więc pasują P&P oraz są wyposażone w ori poduszki, co w aftermarketach niestety można pomarzyć. Fakt, że ciężko z dostępnością a stan przy wysokiej cenie często bywa słaby.

Ja mam 178cm i ważę 80kg. W fotele wpasowuję się idealnie. Podobnie moja żona bardzo je chwali a jest raczej drobnej budowy 160cm i 52kg. Wszystko zależy od anatomii, bo nie można mieć za szerokiego tyłka :).

Dzięki, w takim razie będę na takie polował. Wzrostu trochę więcej, masy także, ale raczej powinienem zad wcisnąć bez odcięcia krwi do kończyn ;) Zresztą, jak @marcinwrxsti w takich się mieści i jest OK to powinny być dobre i dla mnie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Tsunetomo napisał:

Dzięki, w takim razie będę na takie polował. Wzrostu trochę więcej, masy także, ale raczej powinienem zad wcisnąć bez odcięcia krwi do kończyn ;) Zresztą, jak @marcinwrxsti w takich się mieści i jest OK to powinny być dobre i dla mnie. 

 

Jest dokładnie tak jak piszą koledzy. To wspaniały fotel i bardzo dobrze go wspominam. Zmieniłem tylko i wyłącznie dlatego, ze obnizalem masę auta. 

Dedykowany kubeł byłby lepszym rozwiązaniem na tor.  Jednak trzeba by było połączyć to z pasami 4,5 punktowymi. No i tutaj "dopasować sie" z całym zestawem to już dłuższą drogą i wiele prób, rzeźby z mocowaniami itd. 

Na Torze fotel jest ważny. Ale okropnie istotne jest to, żebyś siedział stabilnie, nieruchomo i miał luźne, gotowe do działania ręce i nogi;)

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcinwrxsti napisał:

Jest dokładnie tak jak piszą koledzy. To wspaniały fotel i bardzo dobrze go wspominam. Zmieniłem tylko i wyłącznie dlatego, ze obnizalem masę auta. 

Dedykowany kubeł byłby lepszym rozwiązaniem na tor.  Jednak trzeba by było połączyć to z pasami 4,5 punktowymi. No i tutaj "dopasować sie" z całym zestawem to już dłuższą drogą i wiele prób, rzeźby z mocowaniami itd. 

Na Torze fotel jest ważny. Ale okropnie istotne jest to, żebyś siedział stabilnie, nieruchomo i miał luźne, gotowe do działania ręce i nogi;)

 

 

Dzięki. W tych moich stabilność zapewniam sobie opierając się kolanem o drzwi.  Mam wrażenie, że komfortowe, z pompowanymi boczkami fotele w V90 trzymają lepiej :( 

Domyślam się, że swoich już nie masz, bo zakładam, że być zaproponował ;) 

Gdyby ktoś coś... proszę dajcie znać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest coś na allegro:

https://allegro.pl/oferta/wnetrze-fotele-kanapa-subaru-impreza-wrx-sti-08-10-9051853792

 

Wersja JDM... ale jak rozumiem tutaj nie ma elektryki, więc podejdą bez problemu, prawda?

 

Moje auto to MY 11, w ogłoszeniu, że pasuje do roczników 08-10. To chyba też nie powinien być problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Tsunetomo napisał:

Domyślam się, że swoich już nie masz, bo zakładam, że być zaproponował

Nie, sprzedał. Byłem chwilkę na wakacjach i wystarczyło, żeby pogonił, a też miałem na nie chrapkę.

 

6 minut temu, Tsunetomo napisał:

Wersja JDM... ale jak rozumiem tutaj nie ma elektryki, więc podejdą bez problemu, prawda?

Podejdą bez problemu, ale odwrotnie jest regulacja wysokości, tj. jeśli u siebie zamontujesz, to regulację będzie mieć pasażer, a kierowca nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rosaskc napisał:

Nie, sprzedał. Byłem chwilkę na wakacjach i wystarczyło, żeby pogonił, a też miałem na nie chrapkę.

 

Podejdą bez problemu, ale odwrotnie jest regulacja wysokości, tj. jeśli u siebie zamontujesz, to regulację będzie mieć pasażer, a kierowca nie.

No właśnie... czyli słabo :( Chyba że fotel pasażera jest ustawiony w dolnym położeniu, to może... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

No jest coś na allegro:

https://allegro.pl/oferta/wnetrze-fotele-kanapa-subaru-impreza-wrx-sti-08-10-9051853792

 

Wersja JDM... ale jak rozumiem tutaj nie ma elektryki, więc podejdą bez problemu, prawda?

 

Moje auto to MY 11, w ogłoszeniu, że pasuje do roczników 08-10. To chyba też nie powinien być problem?

Powinny podejść bez problemu, jedyna różnica, to że będziesz miał czujnik zapiętego pasa w fotelu pasażera a nie kierowcy - można łatwo przełożyć sam zatrzask z kablem. Widać, ze JDM, bo wytarty boczek pasażera ;). Dopytaj też o kanapę tył, bo także ma inne materiały, więc dobrze było mieć komplet za tą kasę... 

 

Różnica pomiędzy 08-10 i 11+ to materiały. W naszej wersji była ciemna, perforowana alcantara pod tyłek i czerwona nić. W 08-10 jest biała nić i jaśniejsza alcantara. Różnica niby żadna, ale te nowsze prezentują się znacznie lepiej, przynajmniej moim zdaniem. Zawsze można obszyć od nowa ;). Tak to wygląda u mnie:

 

IMG_2303.thumb.jpg.fa47943447c9c5b485c65913132a000a.jpg

 

Edytowane przez Simon WRC
  • Super! 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...