Tsunetomo Opublikowano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Dzięki wszystkim. Tak czy owak wychodzi rzeźba za niemałe pieniądze jeśli się oryginału z EU nie złapie... To już chyba lepiej wydać więcej i wsadzić coś takiego... https://allegro.pl/oferta/fotel-sportowy-recaro-sportster-cs-nowy-faktura-9660274291 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 (edytowane) jezdzilem w takim mając 185 cm i 94kg. Ciut ciasny w zadku na takie parametry ale każdemu idzie w co innego... No i wymusza trochę pozycję kolan blisko siebie. Edytowane 14 Września 2020 przez VEC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 2 godziny temu, VEC napisał: jezdzilem w takim mając 185 cm i 94kg. Ciut ciasny w zadku na takie parametry ale każdemu idzie w co innego... No i wymusza trochę pozycję kolan blisko siebie. Dzięki za opinię. Czy to wymuszenie pozycji kolan blisko było kłopotliwe i utrudniało pracę nóg? Muszę podjechać się przymierzyć chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 pracy nóg to nie, ale po godzinie jazdy było niewygodnie, trochę jakbyś siedział po środku na tylnej kanapie z dwójką dorosłych po bokach Posiedź, każdy ma inne nawyki ułożenia nóg w aucie... Na szczęście te fotele montowane są w mnóstwie nowych aut teraz i kilka lat wstecz, także pewnie kogoś łatwo znajdziesz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Nie psuj auta na siłę, wszelkie zamienniki średnio się sprawdzą . Jeździj na tym co masz i wypatruj ogłoszeń. Czasem można trafić fajną okazję. Ja swoje kupiłem za 3300pln - cały komplet P+T w naprawdę super stanie. Moją fanaberią było, że dałem do obszycia, bo jestem pod tym względem zboczony i jednej wystającej nitki bym nie przeżył . Te ori są naprawdę OK do amatorskiej jazdy, o niebo lepsze niż seryjne w hawku. Ćwicz jazdę, tor itd. i równocześnie przeglądaj ogłoszenia. Mi na seryjnych stołkach udało się kilka razy klasę wygrać a jakimś orłem nie jestem, więc się da . 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 No widzisz, ja tez lubię mieć w aucie ładnie Dlatego jak widzę komplet z JDM za 5k, do tego obszycie to robi się... hmmm... drogo. Mozna kilka innych ważniejszych rzeczy za te pieniądze poprawić. Może pójdę na razie w opcję ochraniacza na kolano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 20 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Dzięki uprzejmości Kolegi @Oktan wjechała nowa chłodnica. Seryjna wyglądała, no cóż, jak seryjna po 8 latach i 270k przebiegu. Przy okazji zrobione kilka drobiazgów, m.in. tymczasowe klocki (poprzednie o dziwno zniknęły), przerzucone opony przód/tył. Niestety, silnik zaczyna wydawać niepokojące dźwięki, także czas przygotować środki na spodziewany „pakiet pozakupowy”. Miłość do Subaru to kosztowne hobby 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) Tymczasem przebieg wzrósł do 274k km, z czego niemal każdy kilometr zrobiony na dojeździe na trening plus trening. Jako ze opony letnie sie poddały, wjechały felgi z zimowymi oponami, które dostałem razem z autem. Wygląd na nich tak: Dzisiaj było trochę mokro, czasy znacznie słabsze, zimowa opona nie za bardzo sie nadaje do treningu na torze. Coś by trzeba było zakupić. Ma ktos jakieś sugestie? Michelin Pilot Sport? Opona ma dawać radę na torze, ale z homologacją drogową tak, żebym na ten tor dojechał. Dodam, ze zabawy czysto amatorskie i w rozsądnym budżecie, wiec pomysły w typie Michelin R21 raczej wykluczam Edytowane 7 Listopada 2020 przez Tsunetomo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Federal RS-RR? https://www.oponeo.pl/model-opony/federal-595rs-rr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Dzięki @rosaskc Myślałem o nich. Michelin Pilot Super Sport różnica w cenie na sztuce 190zl. Waham się między tymi dwoma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suselek17 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Środek wogole nie wygląda na taki przebieg :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 1 minutę temu, suselek17 napisał: Środek wogole nie wygląda na taki przebieg :-) Poprzedni wlasiciel nagonil przebieg w trasie, jeżdżąc głównie sam. Schludny człowiek Co ciekawe, nawet za bardzo nic nie trzeszczy, nie puka i nie stuka. Jak nie Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 4 godziny temu, Tsunetomo napisał: Tymczasem przebieg wzrósł do 274k km, z czego niemal każdy kilometr zrobiony na dojeździe na trening plus trening. Jako ze opony letnie sie poddały, wjechały felgi z zimowymi oponami, które dostałem razem z autem. Wygląd na nich tak: Dzisiaj było trochę mokro, czasy znacznie słabsze, zimowa opona nie za bardzo sie nadaje do treningu na torze. Coś by trzeba było zakupić. Ma ktos jakieś sugestie? Michelin Pilot Sport? Opona ma dawać radę na torze, ale z homologacją drogową tak, żebym na ten tor dojechał. Dodam, ze zabawy czysto amatorskie i w rozsądnym budżecie, wiec pomysły w typie Michelin R21 raczej wykluczam o, pod rozetą widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) 37 minut temu, VEC napisał: o, pod rozetą widzę Dokładnie. Regularne lekcje tam wiesz z kim są więcej warte niż najlepsze opony Na razie 1:21:5 na rozecie i 36:6 na pętli. Do poprawy. Edytowane 7 Listopada 2020 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suselek17 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Przez chwilę myślałem żeby go kupić bo ładnie wyglądał był serwisowany i cena była bardzo dobra:-) ale trochę się przestraszyłem tak dużego przebiegu na starcie i z racji właściciela że spora część przezbiegu okaże się kilometrami OESowymi:-) jak widać niepotrzebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 8 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 6 minut temu, suselek17 napisał: Przez chwilę myślałem żeby go kupić bo ładnie wyglądał był serwisowany i cena była bardzo dobra:-) ale trochę się przestraszyłem tak dużego przebiegu na starcie i z racji właściciela że spora część przezbiegu okaże się kilometrami OESowymi:-) jak widać niepotrzebnie. Ja właściciela znałem już wcześniej, stąd brak obaw. Ale żeby nie było tak słodko to trzeba będzie sporo jeszcze włożyć, z czym zreszta się liczyłem. Nadal, patrząc na ceny STI, jest Ok, a przynajmniej to co trzeba zrobić zrobię pod swoje potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 W dniu 7.11.2020 o 19:45, Tsunetomo napisał: Dzięki @rosaskc Myślałem o nich. Michelin Pilot Super Sport różnica w cenie na sztuce 190zl. Waham się między tymi dwoma. Jak michalki to zaczynaj od 4S sa jak najbardziej ok. Jeszcze sa Toyo R888, Nankang NS 2R, Nankang AR 1 no i nalewki z Extreme (bardzo dobra jakość do ceny). Wszystko ma homo E. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 A co do fotelów, ja zmieniłem na poddupniki z EVO X. Są naprawdę ok. No ale trzeba trochę rzeźbić. Ale jest o niebo lepiej (187cm i 100+ kg) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 10 godzin temu, Tommi1 napisał: A co do fotelów, ja zmieniłem na poddupniki z EVO X. Są naprawdę ok. No ale trzeba trochę rzeźbić. Ale jest o niebo lepiej (187cm i 100+ kg) @Tommi1 te twoje fotele to jest ten sam model co te ? Ile dales za te swoje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 42 minuty temu, FilipeK napisał: @Tommi1 te twoje fotele to jest ten sam model co te ? Ile dales za te swoje? tak, te same. Moje po parunastu tygodniach zostały oddane do tapicera żeby je upodobnić do wersji z sti. ( skóra i alkantara). o ile dobrze pamiętam to około 2k pln i szyny przesuwne dedykowane do sti po około 500? pln z juesej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 13 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 A ja powoli zaczynam się przyzwyczajać do tych swoich foteli Nie wiem, jakoś mniej mną rzuca po aucie i kolano nie boli. Przywykłem...? A dziś wjechały nowe oponki Federal 595RS_RR. Zobaczymy w sobotę jak będą się sprawować na Rozecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Opony zmienione. Różnica... kolosalna Pierwszy raz udało sie zejść na rozecie poniżej 1:21. A wciąż sporo błędów, szczególnie przy nawrotach. Potencjał na 1:19 jest. Auta, pytanie czy kierowcy Trzeba ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Wiadomo, że opona robi różnicę Jak ten Federal w Twojej ocenie? Nie miałem RS-RR, a RS-R i trzeba było je dobrze dogrzać, ale wtedy kleiły bardzo przewidywalnie. RS-RR też tak mają w Twoim odczuciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 (edytowane) 15 minut temu, rosaskc napisał: Wiadomo, że opona robi różnicę Jak ten Federal w Twojej ocenie? Nie miałem RS-RR, a RS-R i trzeba było je dobrze dogrzać, ale wtedy kleiły bardzo przewidywalnie. RS-RR też tak mają w Twoim odczuciu? Wiesz, ja to jestem laik... ale moj trener twierdzi, ze bardzo dobrze kleją, a raczej doświadczenia ma. Ja podzielam tą opinie, wczoraj było około 10 stopni, sucho, nawierzchnia na Bemowie jest jaka jest. Auto prowadzi się bardzo przewidywalnie, nie mialem wrażenia, ze przyczepność zmieniła się na lepszą z upływem czasu, ale moze dlatego, ze dojeżdżam 25 km, także opony zapewne zdążą się rozgrzać. Faktem jest tez to, że na daily ta opona może być męcząca, od 100 km/h bardzo głośna. Ale gdybym jeździł daily to bym kupił cos innego. Ogólnie jestem z zakupu bardzo zadowolony. Za tydzień kolejny trening i mam nadzieje zejść poniżej 1:20. Edytowane 15 Listopada 2020 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 6 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Kilka słów tutaj o wypadzie na track day Tor Jastrząb. Więcej w wątku @rosaskc, któremu raz jeszcze dziękuje za fajny dzień i pomoc koledze, który na takiej imprezie byl pierwszy raz. Na subarową społeczność zawsze można liczyć Tor ustawiony do bardzo szybkiej jazdy, co w pierwszych przejazdach dla mnie było sporym szokiem. Ilość szybkich aut pojawiających się znikąd potęgowało stresik początkującego. Auto po ostatnich zabiegach u Kolegi @Oktan (zawieszenie, hamulce, geometria i z drobiazgów, ale jakze okazało sie dziś ważnych - naprawa luzów wybieraka skrzyni biegów. Dzięki!) na Federal RS-RR (pogoda super, sucho, 8 stopni) radziło sobie całkiem dobrze. Gorzej z kierowcą. Przy jednym z manewrów, ktore muszę jeszcze długo trenować (szybka prosta i dojazd do ciasnego zakrętu 180), za szybko na wejściu w połączeniu ze złym torem jazdy i wypluło w plastikową bandę. Ładnie poleciała. A auto otrzymało praktycznego moda - lepsze chłodzenie hamulców. Na razie tylko z jednej strony, zobaczę jak sie bedzie sprawować, i w razie czego pewnie zrobi sie któregoś dnia i po drugiej Albo wróci do serii. Towarzystwo dziś było ciekawe. Większość aut podlubanych pod tor (łącznie z tym GT3 z 1 miejsca). Z ciekawostek - drugie Porsche I drugi czas to znany polski artysta kabaretowy. Kierowcy i auta mocne, jest do czego sie porównać: Wstydu chyba nie było, w połowie stawki, 16-ty czas, minimalnie brakło do zejścia poniżej minuty. @rosaskc ratował honor Subaru, ponad sekundę szybciej. Ładna, szybka jazda, dzięki za przejazd na prawym - pewnie bez dodatkowego balastu z pół sekundy byś jeszcze urwał. Wnioski po wczorajszym dniu: Trening, trening, trening. Edytowane 6 Grudnia 2020 przez Tsunetomo 1 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się