wilkxt Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam Od około miesiąca posiadam outbacka w dieslu z 2011r z przebiegiem 200tys, niepokój mnie praca silnika bo coś w nim "stuka", najbardziej jest to słyszalne jak puszczam gaz w granicach 2 tys obrotów. Czy ten dzwięk to mogą być padniete panewki? Załaczam dwa filmiki, wewnatrz i przy silnku. Trzech mechaników słuchało i jeden stwierdził, że może panewki, a może wtrysk, dwóch nie wiedziało co. https://drive.google.com/open?id=1miGki1JkSkA3z4v_Xgs4xwTfjWRKPwOD https://drive.google.com/open?id=1c3XH5_1gRqWBHhZTJoOa23aw_xzJJDwk Edytowane 31 Sierpnia 2019 przez wilkxt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumir Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Witam, od razu zaznaczam, że nie widziałem załączników które dołączyłeś.200k kms to "pokaźny" przebieg dla dzisiejszych diesli..blablabla.Sprawdź czy masz historię przeglądów! Czy był wzorowo serwisowany!. Jedź do dealera i poproś o akcje naprawczą subaru odnośnie bloków silnika 2.0D. Reasumując powinni wymienić Ci blok na nowy. Ty płacisz tylko za nowy olej i płyny. Jakieś (2-3000zl) Tyle Ja płaciłem. Ja już mam 60tys km z nowym blokiem.Tylko a ASO wymiana i gwarancja dwa lata! PowodzeniaWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkxt Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 11 godzin temu, kumir napisał: Jakieś (2-3000zl) Tyle Ja płaciłem. Ja już mam 60tys km z nowym blokiem. Tylko a ASO wymiana i gwarancja dwa lata! A kiedy to robileś? Auto już było po gwarancji? Jakoś mi się nie chce wierzyć, że by to zrobili po gwarancji. Moje do około 170tyś było serwisowane w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 12 godzin temu, kumir napisał: poproś o akcje naprawczą subaru odnośnie bloków silnika 2.0D. chyba akcję wymiany hamulca ręcznego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumir Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 A kiedy to robileś? Auto już było po gwarancji? Jakoś mi się nie chce wierzyć, że by to zrobili po gwarancji. Moje do około 170tyś było serwisowane w ASO. Auto jak ma 210tyś ( mój j wymieniali blok) to chyba już jest po gwarancji!Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumir Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 chyba akcję wymiany hamulca ręcznego.. Zwał jak Zwał. ...oczywiście nie jest to "akcja wymiany bloka" bo Subaru nie przyznaje się do wtopy. Ale nie o tym tę wątek. My wymieniono, jak setki lub tysiąc innych użytkowników diesli... i dobrze o tym Pan wie Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOLO Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 9 godzin temu, Andrzej Koper napisał: chyba akcję wymiany hamulca ręcznego.. Oczekuje, aby osoba Andrzej Koper odnosiła się z szacunkiem do innych użytkowników forum. Bezczelne, chamskie i pozbawione sensu odpowiedzi raczej dobrego wizerunku nie budują. Mówimy tu o wadach samochody, których usunięcie kosztuje kilkanaście tysięcy i dla większości ludzi jest to zawrotna kwota. Trochę szacunku Panie Koper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkxt Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Więc z tą akcja wymiany bloku silnika to do delera czy ASO uderzać? Ktoś słuchał tych nagrań bo może to coś innego niż panewki? Jak wcisnę sprzęgło to trochę dzwięk sie zmienia, ale sprzegło i dwumasa była wymieniana poł roku temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 (edytowane) 58 minut temu, SOLO napisał: Oczekuje, aby osoba Andrzej Koper odnosiła się z szacunkiem do innych użytkowników forum. Bezczelne, chamskie i pozbawione sensu odpowiedzi raczej dobrego wizerunku nie budują. Mówimy tu o wadach samochody, których usunięcie kosztuje kilkanaście tysięcy i dla większości ludzi jest to zawrotna kwota. Trochę szacunku Panie Koper. Aktualnie prowadzonych jest kilka akcji : wymiana hamulca ręcznego i to może dotyczyć OBK MY11 , akcja wymiany czujnika stopu , akcja wym. poduszek , akcja wymiany wiązki pompy i akcja wym. sprężyn zaworowych . Dotyczy to różnych modeli Subaru z różnych lat a użytkownicy dostają listowne powiadomienia... 23 godziny temu, kumir napisał: Jedź do dealera i poproś o akcje naprawczą subaru odnośnie bloków silnika 2.0D. nie ma i nigdy nie było takiej akcji . Istnieje możliwość wystąpienia o tzw. gest handlowy ale obwarowane jest to kilkoma warunkami . Silnik trzeba rozebrać w ASO , zgrać oprogramowanie , zrobić zdjęcia i przesłać do SiP i czekać na odpowiedz z JP . Czasem przyznają naprawę , czasem np. z braku przeglądów w ASO , braku DPF , czy przekręceniu silnika ( jest w programie ) odmawiają. Takie zgłoszenia , ze względu na upływ czasu (dotyczyły głównie aut z lat 2008/9/10 ) , przebieg , brak serwisów w ASO czy inne przyczyny np. wtryski, są od kilku lat sporadyczne.... W dniu 31.08.2019 o 17:59, wilkxt napisał: Od około miesiąca posiadam outbacka w dieslu z 2011r z przebiegiem 200tys, niepokój mnie praca silnika bo coś w nim "stuka" proponuje skontaktować się z kimś kto się na tym zna i tam podjechać , żeby ustalił , Na forum proszę nie oczekiwać właściwej diagnozy.. 58 minut temu, SOLO napisał: Oczekuje, aby osoba Andrzej Koper odnosiła się z szacunkiem do innych użytkowników forum. Bezczelne, chamskie i pozbawione sensu odpowiedzi raczej dobrego wizerunku nie budują. Ja nie oczekuję , aby osoba SOLO , dbając o swój wizerunek , orientowała się w prowadzonych przez Subaru akcjach a szczególnie tej o wymianie hamulca ręcznego... Edytowane 1 Września 2019 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkxt Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Godzinę temu, Andrzej Koper napisał: proponuje skontaktować się z kimś kto się na tym zna i tam podjechać , żeby ustalił , Na forum proszę nie oczekiwać właściwej diagnozy.. Ktoś może kogoś polecić na śląsku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumir Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Ktoś może kogoś polecić na śląsku? Jedź do ASO, będzie taniej ( w ostatecznym rozrachunku). Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumir Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Cytuję Pana Andrzeja : "nie ma i nigdy nie było takiej akcji . Istnieje możliwość wystąpienia o tzw. gest handlowy ale obwarowane jest to kilkoma warunkami . Silnik trzeba rozebrać w ASO , zgrać oprogramowanie , zrobić zdjęcia i przesłać do SiP i czekać na odpowiedz z JP . Czasem przyznają naprawę , czasem np. z braku przeglądów w ASO , braku DPF , czy przekręceniu silnika ( jest w programie ) odmawiają. Takie zgłoszenia , ze względu na upływ czasu (dotyczyły głównie aut z lat 2008/9/10 ) , przebieg , brak serwisów w ASO czy inne przyczyny np. wtryski, są od kilku lat sporadyczne...."To chciałem napisać.... "gest handlowy" faktycznie tak to brzmiało. Jakie to kulturalne, eleganckie... No coment.Prawda jest taka że SIP ma ostatnie zdanie i zależy od nich czy zostaniesz zakwalifikowany czy nie do wymiany za prawie free tę blok- niestety takie czasy.Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumir Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Głośny jak diabli! Jest jakiś wyciek oleju? ( masz osłonę pod silnikiem ! Musisz zdjąć i sprawdzić). Jak masz wyciek ( nawet kropelki) to do ASO!, jak nie... Też do ASO, bo diesel subaru tak nie pracuje!Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Ajwaj. Mam wrazenie, ze moj tez tak terkotal a potem zostawil plame oleju i bylo po zabawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Moim zdaniem też tłuką Panewki, chyba że coś innego wpada w taki rezonans jednak jest to mało prawdopodobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Jedź do Mikołowa. Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkxt Opublikowano 2 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Godzinę temu, maric1 napisał: Jedź do Mikołowa. Chodzi dokładnie o Łaziska Górne MGC Gruchel Auto Centrum? Na razie jestem umówiony na środę(jak dojeździ) w ASO w Zabrzu. Wycieków oleju nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Nie, Mikołów, AutoTest SzczypkaWysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkxt Opublikowano 6 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 diagnoza-luz osiowy na wale korbowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perun Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Czyli po jabłkach... przykro mi...Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balbin Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 On 9/1/2019 at 7:31 PM, Andrzej Koper said: Aktualnie prowadzonych jest kilka akcji : wymiana hamulca ręcznego i to może dotyczyć OBK MY11 , akcja wymiany czujnika stopu , akcja wym. poduszek , akcja wymiany wiązki pompy i akcja wym. sprężyn zaworowych . Dotyczy to różnych modeli Subaru z różnych lat a użytkownicy dostają listowne powiadomienia... nie ma i nigdy nie było takiej akcji . Istnieje możliwość wystąpienia o tzw. gest handlowy ale obwarowane jest to kilkoma warunkami . Silnik trzeba rozebrać w ASO , zgrać oprogramowanie , zrobić zdjęcia i przesłać do SiP i czekać na odpowiedz z JP . Czasem przyznają naprawę , czasem np. z braku przeglądów w ASO , braku DPF , czy przekręceniu silnika ( jest w programie ) odmawiają. Takie zgłoszenia , ze względu na upływ czasu (dotyczyły głównie aut z lat 2008/9/10 ) , przebieg , brak serwisów w ASO czy inne przyczyny np. wtryski, są od kilku lat sporadyczne.... proponuje skontaktować się z kimś kto się na tym zna i tam podjechać , żeby ustalił , Na forum proszę nie oczekiwać właściwej diagnozy.. Ja nie oczekuję , aby osoba SOLO , dbając o swój wizerunek , orientowała się w prowadzonych przez Subaru akcjach a szczególnie tej o wymianie hamulca ręcznego... Panie Andrzeju wracam do Pana posta dotyczącego wymiany sprężyn zaworów w silnikach Subaru - jakie są objawy wadliwych sprężyn? Czy to może być przyczoną takiego stanu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) https://www.subaru.pl/akcja.html Tylko jak go wciągnąć w kampanię w Polsce kiedy przyjechał/przypłynął do naszego kraju? Edytowane 23 Września 2019 przez limesiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balbin Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 9 hours ago, limesiak said: https://www.subaru.pl/akcja.html Tylko jak go wciągnąć w kampanię w Polsce kiedy przyjechał/przypłynął do naszego kraju? Zastanawiam się czy stuki w mojej Legacy to nie efekt tej wady fabrycznej. Jak to sprawdzić, jakie są objawy uszkodzonych sprężyn? Czy po VIN-ie US można zweryfikować auto pod kątem tych sprężyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 W dniu 22.09.2019 o 20:17, balbin napisał: Panie Andrzeju wracam do Pana posta dotyczącego wymiany sprężyn zaworów w silnikach Subaru - jakie są objawy wadliwych sprężyn? Jak do tej pory nie spotkaliśmy się w trakcie wymiany z takim przypadkiem. Podobno w innym ASO jedna sprężyna zaworowa była pęknięta ale odkryli to przy wymianie , właściciel nie zgłaszał problemów. Akcja dotyczy wyłącznie silników 2.0! Niektóre mają ponad 100 tys. przebiegu. Być może takie przypadki się zdarzają i są jakieś skutki ale ja o tym nic nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 9 godzin temu, balbin napisał: Czy po VIN-ie US można zweryfikować auto pod kątem tych sprężyn? Spróbuj na stronach US? Ale skoro Pan Andrzej napisał, że dotyczy tylko 2,0 to powinno rozwiać twe wątpliwości, musisz zdjąć te pokrywy, koszt niewielki 2x55 PLN o ile w ogóle trzeba je zmienić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się