Jump to content

balbin

Nowy
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

About balbin

  • Birthday 01/23/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warmia Mazury
  • Auto
    Legacy 2.5 MY17
    Outback 2.5 MY10 - poprzednio

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

balbin's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

5

Reputation

  1. Cześć, Miałem taką samą sytuację i problem rozwiązałem ze znajomym importującym auta z USA. Wszystkie te diagnostyczne zabawki mają skonfigurowane menu dla rynku europejskiego. Moi wulkanizatorzy i serwis nie mogli sobie poradzić z zakodowanie id czujników, aż w końcu w testerze diagnostycznym np. Hamaton w ustawieniach zmienili na region pracy USA. Poszło od razu.
  2. Dzień dobry, Panowie czy udało się rozwiązać problem z eyesight i komunikacją pompy ABS? Mam podobną sytuację i serwis nie może połączyć się pompą ABS. Dostają informacje, że auto jest niekompletne. Legacy 2017 USA.
  3. Dzień dobry, Drodzy posiadacze Subaru, nie mogłem przejść obojętnie obok tematu związanego z importowanymi autami z USA. Posiadam od 2 lat Subaru Legacy 2.5 z Eyesight z 2017 roku i dopiero teraz dzięki pomocy @bombelllooo mój panel klimatronika i radio pokazuje cywilizowane dane (Celsjusze i polskie menu) Jestem MEGA zadowolony za podejście i kontakt @bombelllooo. Jest to pierwsza osoba, która ogarnia temat takich aut w PL. Pozostaje mi jeszcze aktualizacja map navi. Oczywiście nasz kolega zmienił kodowanie regionu z USA na EU, dzięki temu mogę korzystać z map dostępnych na naszym rynku. Spójrzcie czy to nie wygląda cudownie:) Pozostaje jeszcze zmiana tarcz na liczniku i mamy europejczyka:)
  4. Cześć, Zaciekawiła mnie ta informacja. Muszę spróbować. Jaką posiadasz jednostkę/radio? Czy radio jest to wersja z kartą micro sd? Połączenie przez kabel oryginalny?
  5. Według mnie nie problem leży w tym że ktoś wyczyści soczewki odpowiednim materiałem, ale w tym, że po takim zabiegu może będzie potrzebna kalibracja bo układ nie będzie pracował prawidłowo precyzyjnie. Taki wpis w manualu "NIE WOLNO DOTYKAĆ, PRZY KONTAKCIE PALCA Z SOCZEWKĄ NALEŻY WYMIENIĆ CAŁY UKŁAD" jest śmieszny. Nie traktujmy tego jako kosmicznej technologii, z którą trzeba obchodzić się jak z jajkiem. Wyobraźcie sobie jak przewożą kurierzy takie zestawy w paczkach, widziałem ostatnio na allegro jak gość robił zdjęcie i trzymał paluchem na soczewce:) albo jakie przenosi obciążenia dach, szyba i układ podczas wypadku. Czy za każdym razem wymienia się na nowy?, chyba nie, pewnie jak coś nie działa precyzyjnie to robi się kalibrację.
  6. Witaj, Jeśli to możliwe podaj źródło skąd kupiłeś zegary, oraz czy są dobrą kopią oryginałów? Mam zamiar sam wymienić tarcze i zastanawiam się z czym miałeś kłopot, możesz opisać?
  7. Dzięki za informacje, ale nie wymieniam akumulatora tylko chcę go odłączyć na jakiś czas, bo zamierzam wymienić tarcze licznika, wkurza mnie to, że są mało czytelne. Pytałem od odłączenie aku. dlatego, że słyszałem, że Eyesight jest dość czuły na słabe akumulatory i brak zasilnia.
  8. Cześć, Mija prawie rok o podrzucenia mojego problemu na tym forum. Hałas został zlikwidowany. Nie byłem wstanie sam dojść do ładu a serwis twierdził, że TTTM, we wrześniu zostawiłem auto u Predki w Olsztynie. Napraw zajęła im około tygodnia. Zdemontowano pokrywy zaworów, sprawdzono luzy zaworowe, popychacze i itp, wyczyszczono sprężonym powietrzem. Przebieg 30 tyś km, potwierdził brak widocznych oznak i uszkodzeń mechanicznych. Założono oryginalne uszczelki, pokrywy zaworów i hałasu nie ma. Nikt nie potrafi potwierdzić co było przyczyno dźwięku. Całkiem możliwe, że auto miało jakiś problem ze smarowaniem popychaczy spowodowany np. przez nagar, lub zapchany kanał olejowy. Samochód w USA stał około 6 msc więc olej się zestarzał. Jak go kupiłem i zacząłem jeździec to po pewnym czasie pojawił się hałas. Dodatkowo zrobiłem przegląd olejowy ENEOS i przez to mogło zacząć się dodatkowo płukanie silnika. Dopiero zdjęcie pokryw pozwoliło zlikwidować hałas. Oczywiście to są tylko założenia.
  9. Cześć, Chciałbym wrócić na chwilę do wymiany akumulatora. Czy podczas wymiany/odłączenia aku będę musiał jechać do serwisu na kodowanie modułów. Mam Legacy 2017 USA i muszę odłączyć baterię a obawiam się o Eyesight. Ktoś próbował taki zabieg?
  10. Koledzy mają rację. System podgrzewania foteli to nic innego jak klasyczna grzałka, która w przypadku długiego użytkowania potrafi doprowadzić do sklejenia się styków i wtedy włącznik nie działa (pomimo wyłączenia grzeje nadaj). W niektórych auta jest czujnik przeciążeniowy, odpowiedzialny za ochronę styków. Tutaj niestety tego zabrało i jest zwarcie na stykach. Przy włączonym zapłonie powinno być napięcie na kostce pod fotelem - jeśli tak jest to szukaj przekaźnika i wymień go. Powinno pomóc. daj znać jak ustalisz przyczynę.
  11. Witaj, Najlepiej będzie jako podasz VIN. Po numerze będzie wiadomo jaka produkcja - jeśli pczątek JF (Japonia), 4S (USA). Według mnie jest to punkt wyjścia dalszych poszukiwań wyposażenia.
  12. Tak, przeczytałem Twój wątek. Wykluczam panewkę bo nie pasują objawy, hałas definitywnie w głowicy, słyszalny bardziej od dołu auta - zawory wydechowe. Natomiast myślę jeszcze o rozrządzie czy nie mogło przeskoczyć o ząbek, auto było po kolizji ale pas przedni z chłodnicami nie wbił się w rozrząd. Czy może przeskoczyć łańcuch np. przez zblokowane koła w trakcie kolizji? tylko dlaczego objawiłoby się to dopiero po 2 miesiącach użytkowania? Subaru bez LPG, Zdejmę pokrywy i zobaczę co tam jest a jak nic nie znajdę to umówię się na wizytę w Olsztynie u Predko niech obejrzy i się wypowie.
  13. Masz rację, trzeba zajrzeć. Zajmę się tym w weekend. Mam tylko nadzieję, że w FB25 zdjęcie pokryw, oględziny i ewentualna wymiana nie wymaga wymontowania silnika. Dam Wam znać.
  14. Zastanawiam się czy stuki w mojej Legacy to nie efekt tej wady fabrycznej. Jak to sprawdzić, jakie są objawy uszkodzonych sprężyn? Czy po VIN-ie US można zweryfikować auto pod kątem tych sprężyn?
  15. Jaki rok auta? Jaki model radia?
×
×
  • Create New...