Skocz do zawartości

kazik113

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru Forester

Ostatnie wizyty

787 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kazik113

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam Wszystkich, chciałbym poradzić się bardziej doświadczonych członków forum czy miał już ktoś podobny problem z Foresterem. Subaru Forester 2020 2,5L sprowadzony z USA, przebieg 35 tyś km. Kilka dni temu wskoczył mi Check Engine, gdy go skasuje wskakuje praktycznie od razu po uruchomieniu. Jak sprawdziłem przez OBDII bluetooth wskakują poniższe błędy: - P26A3 - P26A5 - B14A1(00) - nie wiem czy ten błąd jest powiązany bo błąd pochodzi z AC. Kontaktowałem się z Subaru Kocar. Niestety pierw usłyszałem, że diagnostyka błędu będzie kosztować około 1000 - 1500 zł. Gdzie ostatecznie usłyszałem, że nie będą za bardzo wstanie pomóc, ponieważ samochód jest sprowadzony z USA. I w sumie nie wiedzą czy ich komputer się połączy z samochodem. Byłem również u jednego mechanika w Poznaniu, który stwierdził, że błąd jest wywołany przez czujnik zmiennej fazy rozrządu. Jeden z czujników był uszkodzony przy wypadku ale został wymieniony na nowy. Dlatego, też chciałbym się poradzić czy miał już ktoś podobny problem i czy może on być związany z czujnikiem zmiennej fazy rozrządu? Mam wątpliwości ponieważ, jak sprawdzam sam oba kody błedu P26A3 oraz P26A5 wychodzi, że jest problem z zaworem termoregulacyjnym tzw. TCV. Na forach z USA widziałem, że jest to dość częst przypadłość Foresterów z USA. Bo ten zawór był montowany tylko w egzemplarzach sprzedawanych w USA. Z tego co udało mi się sprawdzić zawór występuje jedynie w orginale i koszt to ponad 3 tyś. zł. Jeżeli jest to rzeczywiście TCV, czy można z tym tymczasowo jeździć bez obawy o kolejne usterki? Bo czas oczekiwania na części to kilka tygodni. Dodatkowo czy możecie polecić jakiś warsztat w Poznainiu, gdzie będą potrafić zdiagnozować problem, żeby nie wymieniać działających części. Dajcie proszę znać jeżeli zapomniałem o jakiś istotnych szczegółach. Pozdrawiam, Jakub
  2. Tak to ledy. Wychodzi na to że różnica w kostkach jest spowodowana modelem reflektorów i jego funkcjami.
  3. Ale kostki nie pasują bo ta w eurpejskim jest mniejsza tylko na 4 piny a w instalacji mam większa na 10 pinów, więc kostek nie mam jak podłączyć niestety, żeby to sprawdzić. I się zastanawiam czy to reflektor jest jakiś ubogi czy poprostu jest jakiś inny system podłączenia między eurpoejskim a us i da się to przerobić.
  4. Oczywiście zapomniałem o najważniejszym. Jest to V generacja czyli to będzie chyba SK.
  5. Cześć, chciałem się poradzić czy ma ktoś się orienutje w różnicach pomiędzy przednimi reflektorami wersji US oraz Europa, ponieważ sprowadziłem Forestera i zakupiłem do niego reflektory w wersji europejskiej jednak kostka z wersji europejskiej posaida tylko 4 piny a instalacja z US jest przygotowana pod 10 pinów. Czy jesteście w stanie powiedzieć mi z czego wynika ta różnica i czy jest możliwość dostosowania instalacji US pod reflektory europejskie? Pozdrawiam,
  6. kazik113

    Subaru WRX 2018

    Witam, nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Mam do wymiany prawe drzwi (przód, tył) w Subaru WRX 2018. I teraz mam pytanie czy drzwi z wersji poprzedniej tej przed drobnym liftem (2014 - 2017) będą pasować? Oraz czy drzwi do WRX STI są takie same jak do zwykłego WRX? Wielkie dzięki za pomoc.
  7. Witam Jakiś czas temu widziałem ogłoszenie sprzedaży Subaru Imprezy WRX ale w pakiecie STI. I chciałem się dowiedzieć o co chodzi tak naprawdę z tym pakietem STI? Bo widziałem ze pod względem wizualnym była identyczna do STI, ale silnika była jak WRX. Czy zmieniona jest jedynie część wizualna? I czy jest możliwość "przerobienia" normalnego WRX na taki z pakietem STI? Normalnie zadzwonił bym do sprzedającego i wypytał, ale niestety ogłoszenie wygasło a ja nie spisałem nr. Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...