Pudelski7 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 (edytowane) Witam Rozglądam sie za jakimś subarakiem, nie ważne jaki dokładnie model, musi byc kombiak lub suv. Najbardzie mnie interesuje Legacy Forester lub wrx. Cena jaka mogę wyłożyć to 12000-14000 tys. Stan tylko i wyłącznie bardzo dobry, mam już dość ratowania kolejnego egzemplarzu kupionego w okazyjnej cenie do którego trzeba włożyć "odrobinę pracy". Mogę prosic o porady na co zwracać uwagę, słyszałem że niektóre silniki są wadliwe, z tego co pamiętam to chyba 2,5 Turbo. Będę wdzięczny za porady. Mam nadzieję że pisze w dobrym dziale. Był bym zapomniał czy te silniki dobrze znoszą podtlenek LPG Edytowane 29 Lipca 2019 przez Pudelski7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 1 godzinę temu, Pudelski7 napisał: Stan tylko i wyłącznie bardzo dobry, Chyba przy proponowanych kwotach gdzieś Ci się po jednym zerze zapodziało. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Moooże jakiegoś wolnossącego Forka SF/Imprezę GC znajdziesz w tej kasie. Głównie martw się blachą (tylne nadkola i progi). 3 godziny temu, Pudelski7 napisał: Mam nadzieję że pisze w dobrym dziale. Niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Młodszej igiełki jak SF czy GC w tej kasie nie kupisz aby było w idealnym stanie. Mowa o N/A. I to też będzie ciężko bo jak ludzie mają je w takim stanie to pozbywać się nie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Jak chcesz Legacy IV/Outbacka III w tym bardzo dobrym stanie, to tam wyjmij ze skarbonki jeszcze kilka tysiączków. Chyba porządne auta z tych Subaru, że są w cenie. No i rdza zjada jak wszystko inne w tym klimacie. Zabezpieczysz porządnie to będzie spokój i nawet sól nie będzie straszna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pudelski7 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 A co sądzicie o tym, https://www.facebook.com/marketplace/item/2054150241553340/ Myślę że w podanej cenie spoko egzemplarz można kupić. Jeśli chodzi o rdze to wiem na co patrzeć, raczej interesują mnie porady dotyczące silnika bo przy boxerze nigdy nie grzebałem. Może być wersja wolnossąca, nie musi to być STI. Żeby miała na poziomie 160 KM i to mi wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Umów przegląd, w ASO polecam i będziesz wszystko wiedział. Lepiej wsadzić 300 i wiedzieć, że szrot niż 14k i płakać po fakcie. A ze zdjęć nic nie wynika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pudelski7 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Jasna sprawa ewentualnie jakas stacja kontroli, gdzies wczytalem zeby omijac auta z wloch. Prawda to? Wydaje mi sie ze te auta sa najlepszym wyborem bo nie sa chrupniete rdza, a szrota mozna wszedzie znalesc. Jak wyglada serwisowanie tych silnikow, bo z tego co mi wiadomo kazda czynnosc serwisowa rosnie do rangi mega uciazliwej. Nawet wymiana swiec potrafi byc problematyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Jasna sprawa ewentualnie jakas stacja kontroli, gdzies wczytalem zeby omijac auta z wloch. Prawda to? Wydaje mi sie ze te auta sa najlepszym wyborem bo nie sa chrupniete rdza, a szrota mozna wszedzie znalesc. Jak wyglada serwisowanie tych silnikow, bo z tego co mi wiadomo kazda czynnosc serwisowa rosnie do rangi mega uciazliwej. Nawet wymiana swiec potrafi byc problematyczna. Kupujesz Pande w gazie i zero problemów. Można zamykać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdartapodeszwa Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Szukam używanego Forestera i w trakcie poszukiwań zauważyłem, że bardzo rzadko pojawiają się sztuki z przebiegiem powyżej 330 tys. km. Z ciekawości zacząłem sprawdzać inne modele i starsze roczniki i... nadal to samo - pojedyncze sztuki z wyższym licznikiem. Wiecie co się dzieje z Subaru po przekroczeniu "magicznej" bariery 330 tys. km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 ze starym wolnossącym 2.0? nic o ile był serwisowany i zachowany interwal wymian płynów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdartapodeszwa Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Każdy mówi, że nic się z tymi silnikami nie dzieje, sam przekroczyłem 300 tys. km na 2.0 n.a. ,u mnie buda nie dała rady, silnik trzymał się do samego końca. Czemu w takim razie nikt(prawie) takich nie sprzedaje? Męczy mnie ta zagadka chyba nie każdego S pożera rdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Ja mam 368kkm, już opisywałem objawy że silnik powoli umiera od ok 220kkm, rdza pochłania całą resztę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Ja mam 368kkm, już opisywałem objawy że silnik powoli umiera od ok 220kkm, rdza pochłania całą resztę...nie pochlania, tylko subaru są samochodami ekologicznymi i poprostu biodegradują Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 W dniu 17.05.2022 o 19:30, Zdartapodeszwa napisał: Każdy mówi, że nic się z tymi silnikami nie dzieje, sam przekroczyłem 300 tys. km na 2.0 n.a. ,u mnie buda nie dała rady, silnik trzymał się do samego końca. Czemu w takim razie nikt(prawie) takich nie sprzedaje? Męczy mnie ta zagadka chyba nie każdego S pożera rdza Samochód z takim przebiegiem sprzedać niełatwo. Jak już klient się trafi, to będzie marudzić na wszystko i zbijać i tak już niską cenę. Za to co dostaniemy, nic sensownego raczej nie da się kupić. Jak jest sprawny i większych problemów nie przysparza, kosztów nie generuje, to lepiej jeździć. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się