Pan Dziedzic Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Dziwne. Mialem kolektor rózno. + przelot + końcowy od STI i śmigał jak ta lala. Żadnego zamulania czy innych historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Dziwne. Jeśli dobrze pamiętam to @Teddy26 po montażu repliki borli do 2.5 sohc stwierdził że nawet lepiej jedzie. Nasz 2.0 też jest całkiem żwawy mimo nierównego i przelotu na końcu. Z silencerem jest jakaś różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Może to właśnie jest wina Silencera, wydech przytkany Trochę może być przez to Ale ja w tej materii dużo nie wiem to takie tylko gdybanie i przypuszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Ej a wrzuciłeś filmik jak ten zestaw brzmi czy coś przegapiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 No słuszna uwaga, nagrania jak nie było tak nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 16 godzin temu, mirasek napisał: Dziwne. Jeśli dobrze pamiętam to @Teddy26 po montażu repliki borli do 2.5 sohc stwierdził że nawet lepiej jedzie. Dokładnie tak było Nie było problemów, tylko nie robiłem pełnego przelotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 18 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Z otwartym przelotem nie da się niestety jeździć na tym tłumiku (albo inaczej: moja głowa tego nie wytrzymuje...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Z mojej wiedzy i doświadczenia wynika, że sam tłumik końcowy nie powinien zamulić silnika NA w sposób wyraźnie odczuwalny. Oczywiście, odbiera nieco mocy w niższych rejestrach obrotów, to pewne. Tak samo kolektor różnoodległościowy. Sam kolektor "nie robi głośniej" sam z siebie. Inna jest tylko charakterystyka fali dźwiękowej idącej przez rury. Przelotowy tłumik końcowy może tylko to wrażenie potęgować. Skoro piszesz, że jest "mega-loud" i auto jest wyraźnie słabsze, to nasuwa mi się pewna myśl: czy aby przy wymianie kolektora nie został amputowany środkowy tłumik, albo co gorsza katalizator? Dźwięk nie jest metaliczny? Szczególnie "na prędkości" przy nagłym odjęciu? Nie parska w wydech marchewami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Kolektor wymieniałem sam z pracownikiem ode mnie z firmy, nie ruszaliśmy nic oprócz samego kolektora. Katalizator mam, oryginał nic nieruszany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 W dniu 9.02.2019 o 23:55, Dj Brabus napisał: Moja przygoda z marką zaczęła się blisko 11 lat, kiedy to pierwszy raz zasiadłem za kierownicą Imprezy "Lanosa". A potem to już poszło. W sumie jeździłem aż 22 Subaru: 1. 2008 Subaru Impreza 2.0 RS 2. 2008 Subaru Outback 2.0D RC 3. 2008 Subaru Legacy Sedan 2.0D RC ..... 20. 2013 Subaru Outback 2.0D 21. 2016 Subaru Levorg GT-S 22. 2016 Subaru Forester 2.0XT Niby dużo, ale... jednego modelu nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Moja przygoda z testowaniem aut zaczęła się w 2006 roku, więc niestety Twojego wdzięcznego "pudełeczka" już dawno nie było w ofercie SIP. A przy okazji - wywaliłem jednak cały zestaw tzn. kolektor asymetryczny oraz tłumik końcowy. Wrócił seryjny kolektor oraz nowy tłumik końcowy. Różnica jest ogromna - nie wiem, nie znam się na "oddychaniu" auta, ale auto odzyskało wigor w niskich obrotach, wzrosła kultura pracy silnika... kosztem rasowego "subarowego" brzmienia, ale cóż... W każdym bądź razie gdyby ktoś był zainteresowany, kolektor asymetryczny oraz tłumik końcowy są do wzięcia. Koniec końców filmu niestety nie nagrałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Miałeś identyczne średnicę wydechu jak seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 No właśnie nie - 52 mm jest w serii, tłumikarz mi zrobił za kolankami rozszerzenie na 63 mm, bo takie wejście miał tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 2 minuty temu, Dj Brabus napisał: No właśnie nie - 52 mm jest w serii, tłumikarz mi zrobił za kolankami rozszerzenie na 63 mm, bo takie wejście miał tłumik. Dlatego zamulił i było gorzej na dole. Ja w Srebrnym Legasiu miałem kolektor z rury nierdzewnej 52mm i grubość ścianki 2mm. Legaś biegał jak szalony i nie mulił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Gorzej, że po wywaleniu końcowego tłumika i zastąpieniu go serią, ale po zostawieniu UEL-a też wcale nie poczułem jakiejś wyraźnej różnicy. Dopiero wywalenie wszystkiego i całkowity powrót do serii spowodował, że auto odzyskało chęć jazdy od najniższych obrotów. A automat niestety lubi się dusić już od 1000 obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Poprzedni Legaś miał środek seryjny, kolektor zrobiłem i końcowy zmieniłem i nie było żadnych objawów niekorzystnych, baa! śmiem twierdzić, że po uszczelnieniu całego wydechu jechał lepiej. Może ogarnij kolektor i końcowy, a cała reszta niech będzie seryjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Jaką średnice rurek ma ten nierówny kolektor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Nie wiem, czy M@kul nie ma technologii zastrzeżonej na ten kolektor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Tutaj nie ma technologii, trochę rurek i spawów. Ja kupiłem rury i ogarnęliśmy temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 (edytowane) Ale sobie temacik odświeżę, ale co tam! Auta nie sprzedałem, nie zezłomowałem, dzielnie nawija kilometry i psuć się nie chce... Z ważniejszych aktualizacji, o którychś gdzieś tam wspominałem na forum - wspólnie z tatą w cenie markowego sześciopaka "wystrugaliśmy" belki dachowe do mocowania bagażnika - wyszło prosto i rewelacyjnie. Tutaj podczas wyprawy w Wysowej-Zdrój, gdzie byłem na wakacjach: W międzyczasie nawijania kolejnych kilometrów w aucie naprawdę nic się nie psuje (bo trudno nazwać upalający się przekaźnik od migaczy awarią), dziś zmieniłem setup letni opon na zimowy. Bałem się troszkę, że wyjdzie jak deskorolka (obecnie w sumie 4 cm liftu i opony 205/55 R16 - a powinny być 215/60 R16), ale wyszło spoko (a przynajmniej tak staram sobie wmówić ) Blacharkę odpuściłem na przyszły rok, bo nie mam w tym momencie ani czasu, ani finansów, a nie chcę tego robić na "odpitol się", tylko porządnie. Także gaz i do przodu. P.S. Od momentu zakupu w lutym zrobiłem 11.500 km, najwyższe zanotowane spalanie na LPG - 18,9 l/100 km, najniższe w trasie - 10,0 l/100 km. Edytowane 21 Listopada 2019 przez Dj Brabus 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Byś się w końcu pojawił na jakimś spocie, Panie Dyrektorze! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 21 minut temu, trzymek napisał: Byś się w końcu pojawił na jakimś spocie, Panie Dyrektorze! O to to, dokładnie! p.s. robimy kiedy lampy z przodu żeby ładniej wyglądały(świeciły)? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 58 minut temu, trzymek napisał: Byś się w końcu pojawił na jakimś spocie, Panie Dyrektorze! Oj wiem Prezesie, że dałem doopy ostatnio, ale wypadł mi nieplanowany wyjazd w niedzielę, wróciłem po 18:00 i dopiero późnym wieczorem sobie przypomniałem, że był spot... 34 minuty temu, aplam13 napisał: O to to, dokładnie! p.s. robimy kiedy lampy z przodu żeby ładniej wyglądały(świeciły)? No musimy się umówić, bo nastają ciemności za dnia i przydałoby się, żeby lepiej świeciły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) Miała być wieczna miłość, a wyszło niestety jak wyszło - diagności są nieubłagani dla naszych Subaru, które uwielbiają biodegradować oraz znaczyć swoje terytorium. Co prawda termin badania mam na koniec tygodnia, ale już dziś dowiedziałem się, jak skończy się ta walka... Sprawa prosta, zeżarło progi i nadkola, do tego mam wyciek oleju z głowicy i wyjące łożysko na skrzyni. Niestety, jestem w tym momencie w takiej wielkiej doopie (głównie przez problemy osobiste), że nie mam ani ochoty myśleć co dalej, ani tym bardziej inwestować w samochód. Pewnie w wolnej chwili zmontuję jakiś temat sprzedażowy w całości za śmieszne pieniądze, albo na części, ale po prostu kruwa mam na dziś dość. Edytowane 5 Lutego 2020 przez Dj Brabus 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Szkoda... Ale, co cię nie zabije, to cię wzmocni... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się