mirasek Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Zasadniczo wężyk wychodzący pod korkiem ma iść do przelewu w wyrównawczy, a ten drugi bliżej grodzi do króćca w chłodnicy. Dość często widywałem odwrotnie podpięte, zamiana powoduje tylko tyle że układ robi się otwarty a nie ciśnieniowy Po docierce planujesz jakieś strojenie? Czy tylko sprawdzenie afr i egt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 11 minut temu, mirasek napisał: Zasadniczo wężyk wychodzący pod korkiem ma iść do przelewu w wyrównawczy, a ten drugi bliżej grodzi do króćca w chłodnicy. Dość często widywałem odwrotnie podpięte, zamiana powoduje tylko tyle że układ robi się otwarty a nie ciśnieniowy Serio? Przecież one są innej średnicy, nie wiem jak można podpiąć odwrotnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Serio serio, średnicą się różnią ale tylko z zewnątrz bo jeden jest solidniejszy, a wewnątrz to samo, przynajmniej w srurbo/gt nawet mój rzęch miał odwrotnie jak go kupiłem, pewnie dlatego zwracam na to uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 17 minut temu, mirasek napisał: Serio serio, średnicą się różnią ale tylko z zewnątrz bo jeden jest solidniejszy, a wewnątrz to samo, przynajmniej w srurbo/gt nawet mój rzęch miał odwrotnie jak go kupiłem, pewnie dlatego zwracam na to uwagę Lol, nawet bym nie wpadł że się da odwrotnie podpiąć i ktoś to zrobi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Zasadniczo wężyk wychodzący pod korkiem ma iść do przelewu w wyrównawczy, a ten drugi bliżej grodzi do króćca w chłodnicy. Dość często widywałem odwrotnie podpięte, zamiana powoduje tylko tyle że układ robi się otwarty a nie ciśnieniowy Po docierce planujesz jakieś strojenie? Czy tylko sprawdzenie afr i egt? Sprawdzę wężyki ale chyba cały czas tak miałem dzięki za spostrzegawczośćMam komputer wystrojony ale AFR będę sprawdzał czy czasami nie trzeba poprawić mapy a Egt mam zegar założony ale z racji tego ze boje się o turbinę (w razie upalenia sondy ) dałem zaraz za turbina. Muszę tylko sprawdzić jakie wartości Egt muszę mieć ze wszystko jest Ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Wężyki przełożone rzeczywiście odwrotnie założyłem Dziś wyregulowałem zawór wydechowy na 3 cylindrze bo strasznie stukał okazało się ze chłopak co mi głowice robił machnął się z płytka i za duży luz ustawiłNo cóż każdemu może się zdarzyć a ja już miałem wizje ze coś zle złożyłem. Jutro ciąg dalszy docierania silnika Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Żeby nie było to Jeżdżę sobie i taki oto piękny zachód słońca dziś uchwyciłemWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekKrakow24 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Witam Jestem tu dość krutko, więc witajcie, ale mam pytanie gdzie stroiles komputer? Bo mam identycznego forka (nawet kolorystycznie) i wiem że z tym jest problem ... Edytowane 22 Marca 2020 przez GrzesiekKrakow24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Witam Jestem tu dość krutko, więc witajcie, ale mam pytanie gdzie stroiles komputer? Bo mam identycznego forka (nawet kolorystycznie) i wiem że z tym jest problem ... Komputer kupiłem już wystrojony pod dane mody, ale jeśli chodzi o strojenie to nasz silnik ogarnia podobno Kocar w Poznaniu. Jeśli będę miał coś do poprawienia w mapie to pojadę do nich. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 W dniu 17.03.2020 o 17:05, Rafaelo napisał: Egt mam zegar założony ale z racji tego ze boje się o turbinę (w razie upalenia sondy ) dałem zaraz za turbina. Taka konfiguracja da bardzo niemiarodajny pomiar. 100-150 stopni to lekko można sobie dodać. Jak pokaże 800 to już bym nogę z gazu chyba puszczał. Z ciekawości ile pokazywało pod dużym obciążeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 23 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Taka konfiguracja da bardzo niemiarodajny pomiar. 100-150 stopni to lekko można sobie dodać. Jak pokaże 800 to już bym nogę z gazu chyba puszczał. Z ciekawości ile pokazywało pod dużym obciążeniem? Przy prędkości 100km/h zegar pokazywał 450-500 st. Wiec w kolektorze pewnie będzie około 700 st. Dałem tak sondę bo nie chciał bym jak się upali aby wpadła w turbinę a jak zmierzę AFR to będę wiedział przy jakiej temp. Odpuścić Ale dzięki za wskazówkiWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Rafał a Ty śmigasz na tych Nokian Rotiiva nadal? Jak się sprawują? Ogólnie mi chodzi, lato-zima-deszcz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 31 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Rafał a Ty śmigasz na tych Nokian Rotiiva nadal? Jak się sprawują? Ogólnie mi chodzi, lato-zima-deszcz.. Cały czas jeżdżę w deszczu dają radę i nie zauważyłem abym aquaplaning zaliczył. co do zimy to po śniegu nie jeździłem bo akurat w górach byłem na zimowkach. Jak jest ciepło to fajnie trzyma się drogi ale w zakrętach nie płynie pewnie przez to ze ma wzmocnione boki. Wiadomo ze jak się przegniesz to na każdej oponie można wylecieć z drogi. A w terenie dobrze się sprawuje nie narzekam. Długo sam się zastanawiałem jakie kupić opony i dobry wybór jeśli chodzi o cenę i właściwości jezdne. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 W związku z #zostańwgarażu Dziś ogarnąłem Forka po pracach nad silnikiem. Umyty i nałożony jakiś tam wosk oraz zamontowałem zegary dodatkowe. Czekam jeszcze na zegar doładowania. Oprócz Forka Umyłem jeszcze młodszego brata Legacy którym teraz Ojciec jeździ. Ciąg dalszy docierania silnika się pewnie przedłuży z wiadomych przyczynPozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Docieranie silnika trwa Taki piękny zachód słońca dziś miałem na powrocie do domuWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Co to za chińszczyzna pod tablicą rejestracyjną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Co to za chińszczyzna pod tablicą rejestracyjną? Dobra chińszczyzna zacnie swieci we mgle Dużo jeżdżę to oświetlenie musi być dobre Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 A wiec docieranie już skończone. Silnik chodzi jak złoto. To teraz mogę napisać co tam w nim zrobiłem Kompletny remont pierścienie , panewki główne , korbowodowe oraz wszystkie uszczelniacze wału i wałków rozrządu.Zrobione tez głowice wymiana uszczelniaczy oraz prowadnic. Na przyrost mocy poszedłem w stronę Turbo td04l plus walki z Wrx , intercooler z Wrx , wkładka filtra powietrza pipercross. Komputer kupiłem „podobno wystrojony” na 240km/330 Nm , Ale w czerwcu wybieram się na strojenie bo nie jestem przekonany czy to wszystko dobrze się zgrywa. A ma być dobrze zrobione, aby nie było niespodzianek. Po strojeniu zostanie jeszcze do ogarnięcia Gaz , a teraz z racji cen jeżdżę na benzynie Przebieg rośnie W środku zamontowane zegary Ciśnienie oraz temp. Oleju , Egt oraz ciśnienie Doładowania na które jeszcze czekam. Teraz tylko cieszyć się z bezproblemowej jazdy Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Daleko mi w swoim aby dogonić Cię przebiegiem ale jak dobrze pójdzie to dobiję do 400 bez remontu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Dobrze ma ten Leśnik u Ciebie Szacun. Mega jest ta zieleń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Daleko mi w swoim aby dogonić Cię przebiegiem ale jak dobrze pójdzie to dobiję do 400 bez remontu Dasz radę bez problemu przy dobrym traktowaniuStwierdzam ze to jest naprawdę zacny silnik i nie wiem co trzeba z nim zrobić aby się rozleciałWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Dobrze ma ten Leśnik u Ciebie Szacun. Mega jest ta zieleń. Dzięki wielkieJak to leśnik musi być zielony Prawda@Oktan ? Stwierdzam ze ma on u mnie już dożywocie. Chodzi mi jeszcze po głowie plan aby raz na jakiś czas wyskoczyć nim na tor ale ze zmienionym zawieszeniem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaldekW Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Dzięki wielkieJak to leśnik musi być zielony Prawda@Oktan ? Stwierdzam ze ma on u mnie już dożywocie. Chodzi mi jeszcze po głowie plan aby raz na jakiś czas wyskoczyć nim na tor ale ze zmienionym zawieszeniem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak tak tak! To nawet legasia pogonie wtedy!Swoją drogą gratsy za ogarnięcie tego wszystkiego jak i również problemów jakie Cię męczyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Tak tak tak! To nawet legasia pogonie wtedy!Swoją drogą gratsy za ogarnięcie tego wszystkiego jak i również problemów jakie Cię męczyły Dzięki. No cóż nauka na przyszłość nie pójdzie w las. Ty to będziesz szybciej poganiał na torze wiec nie wiem czy cię dogonię. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaldekW Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 6 minutes ago, Rafaelo said: Dzięki. No cóż nauka na przyszłość nie pójdzie w las. Ty to będziesz szybciej poganiał na torze wiec nie wiem czy cię dogonię. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Praktyka czyni mistrza Do tego dojdzie praktyka z H6 i będzie komplet Pamiętaj, że nie auto a umiejętności się liczą a Ty pojeżdżawek w swoim życiu już kilka zaliczyłeś. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się