Skocz do zawartości

Zakup Outback MY18/19


McSudi

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli chcesz jechac na "rajdowej legendzie" to polecam Skode (obecnie dobrze sobie radzi albo przynajniej tak mi sie wydaje bo nie sledze) albo Puga bo ten sobie radzil swietnie w czasach 206. VW oraz Porsche chyba odpada bo maja legende wojskowa z czasow IIWS. Subaru celuje w rodziny i produkuje budzetowe auta ktore sa bezpieczne i dobrze sie prowadza. Jezeli potrzebujesz mocy zeby sie poczuc lepiej to sa inne marki i ja tu nie widze zadnej filozofii. Jezeli Cie stac to jest duzo wiecej mocniejszych aut ktore tez maja naped na 4 lapy a jezeli nie to nie stac Cie na wybrzydzanie i bierzesz co jest.

Subaru rozwoju nie przespalo tylko rozwija sie w innym kierunku - popatrz na systemy ES albo S-AWD.  A jezeli nie widzisz roznicy miedzy slabym a wystarczajacym silnikiem to sorry, ale nie mamy o czym gadac.

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, blejzu napisał:

Jezeli chcesz jechac na "rajdowej legendzie" to polecam Skode (..). VW oraz Porsche chyba odpada bo maja legende wojskowa z czasow IIWS.

 

Subaru też wywodzi się z branży wojskowej (patrz Nakajima Aircraft Company, która podczas II WŚ produkowała m. in. bombowce). W zasadzie powstanie Subaru, jako producenta cywilnych samochodów i samolotów, zawdzięczamy pokonaniu Japonii przez aliantów :)

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, subleo napisał:

 

Subaru też wywodzi się z branży wojskowej (patrz Nakajima Aircraft Company, która podczas II WŚ produkowała m. in. bombowce). W zasadzie powstanie Subaru, jako producenta cywilnych samochodów i samolotów, zawdzięczamy pokonaniu Japonii przez aliantów :)

Owszem, ale od samolotu do samochodu dluzsza droga niz od Tygrysa i Mausa do 911 :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja dorzucę coś od siebie odnośnie spalania.

Nocna trasa do Chorwacji z dziś, 4 dorosłe osoby na pokładzie, bagażnik upchany po sufit, klima ustawiona na 21 stopni. 

 

Tankowanie pod korek na przejściu granicznym z Czechami -> postój i szybkie zwiedzanie centrum Wiednia, a następnie ponowne tankowanie na stacji gdzieś w Lubljanie na Słowenii. 

Tempomat ustawiony na 130km/h.

Sporo remontów i odcinków z ograniczeniami do 80km/h - 100km/h.

Zdjęcie niestety robione w trakcie tankowania, ale przed tym komputer pokazywał jeszcze 120km zasięgu.

B22E529D-2B21-4AE2-AB09-C5ED87634790.jpeg

2A4BBA21-E6D8-4A0C-98AC-9AB44B124EAA.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

115 kilometrów w Bieszczadach z tempomatem na ok. 75km/h i zasięg 800 km. Da się nawet XTekiem takie wyniki robić i tylko +2 minuty do Google.

IMG_20190705_201551.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem ta sama trasa, ale w przeciwnym kierunku, średnia z dłuższego odcinka Chorwacja -> granica PL. Ustawienia oraz parametry takie same, tempomat 130km/h, obładowanie auta, klimatyzacja. Sporo zwężeń i ograniczeń prędkości po drodze, ale warunki pogodowe gorsze, częste opady deszczu i odczuwalne podmuchy wiatru.

CE4A3F75-155E-4DD8-A1CE-D8FF50173FA7.jpeg

AC0C12CE-2E8A-4395-9167-971AB5C1D278.jpeg

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...