P4uk4 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 (edytowane) Po zakupie Forka z poniższego tematu: Coraz częściej nachodziło mnie na jakiś weekendowóz. Myślałem o wielu różnych autach, jako jeden z moderatorów klubu Prelude Team Poland pomyślałem nawet o trzeciej już z kolei Preludzie, lecz stało się zupełnie coś innego. Jakiś czas temu mój kolega kupił jako kolejną zabawkę (Ma ich całkiem sporo) Imprezę GT z 1994 roku, którą własnoręcznie sprowadził z zagramanicy.. Auto z dużym przebiegiem (Prawie 350k km ) jednak po renowacji silnikowej i blacharskiej. Rdzy w newralgicznych miejscach i podłodze nie stwierdzono. Auto jednak ma kilka bolączek. Po pierwsze, stało, niby pod dachem ale prawie rok, potrzebuje więc miłości jeśli chodzi o pierdołki. No i generalnie samochód tak stał, stał, stał, w końcu coś mnie naszło i po rozmowie z kumplem, ciekawym dealu i opiciu sprawy, auto trafiło w moje ręce. Podsumowując: Jest sporo pierdołek do grzebnięcia, ale najważniejsze rzeczy są tak jak być powinno - Czyli zdrowy silnik i buda bez rdzy. Trochę bolączka, że to przedlift (Brzydkie wnętrze xD), ale po ogarnięciu technicznych baboli zabiorę się za modyfikacje ^^ Tak czy inaczej, lecimy! Model: Subaru Impreza GC8 GT (Igen) 1994 Java Black 18L Silnik: EJ20G Seria - Lekko podkręcona Plany: Grubsze mody na sezon 2024 Dolot: Seria Plany: Brak Układ Wydechowy: Toyosports Plany: Custom z klapkami Układ Napędowy: WRX JDM - Skrzynia TY752VB3AA i dyfer 4.11 z LSD Plany: Może 6MT w przyszłości Zawieszenie: Kayaba AGX, Tuleje Polireutanowe, Tylny stabilizator Whiteline Plany: Obecnie brak, w przyszłości Gwint Koła: Lenso D1-SE 17" + Yokohama Advan 215/40/17 Plany: Brak Układ Hamulcowy: Seria Plany: Coś mocniejszego Body Kit: Maska Aluminium, Karbonowe boczne wloty na masce, Spoiler ChargeSpeed, Różowy znaczek Subaru, pozycje amber, Dokładka STI, tylne lampy JDM polift Plany: Duże skrzydło z V1 czeka na pomalowanie, Znaleźć przednią dokładkę, pomalować środek przednich lamp na czarno, halogeny dać na żółto, tylne lampy JDM Środek: Kierownica + Gałka zmiany biegów Nardi Torino, fotele BRZ, zegary Greddy (Boost, Water Temp, Oil Temp) Plany: Nowe obszycie całego wnętrza Zdjęcia (Od razu po zakupie) 2018: Zdjęcia (Stan z 20.04.2021) Stan z 09.2022 - Konfiguracja Obecna Edytowane 24 Maja 2023 przez P4uk4 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Bardzo ładna imprezka, spróbuj coś zmienić na polifta a pierwszy rzucę kamieniem. Przed liftów w dobrym stanie zostało jak na lekarstwo, poliftów jest od metra. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Dokładnie jak wyżej, nie napoczyniaj grzechu i go nie psuj.. felgi do wymiany na coś z klasyki i będzie piękny W środku tylko ogarnij trochę, zobaczysz jak dużo zyska wnętrze jakaś porządna trojramienna kierownicą Hamulec na czterotłoka i cieszyć sie jazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 No i fotele do wymiany na kubełki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Na pewno pierwsze co to wleci normalny znaczek na grill, bo denerwuje mnie niezmiernie ten zamalowany na czarno. Poszukam też napisów na klapę, bo łysa też mnie denerwuje. No i jasne, środek zmienię na pewno. Z ciekawostek mam gałkę Nardi Torino, ale jest w dość słabym stanie. Jak kupię jeszcze kierownicę to oddam jedno i drugie do obszycia (oczywiście tak, żeby znaczek ND był na swoim miejscu na gałce). Tak jak mówiłem, przed modyfikacjami biorę się najpierw za ogarnianie baboli, żeby było perfecto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Liftingow nie rob bo szkoda auta, ja bym zachował oryginalnosc przedlifta, wrzucił jakies skromniejsze 16 calowe felgi bardziej pasujace do epoki z jakiej auto sie wywodzi i przywrocił konfiguracje srodka zgodnie z vinem. Taki de-tuning tez potrafi byc pasjonujacy jak sie szuka np. znaczka kilka lat 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 6 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Wziąlem się więc za kasowanie agrotuningu wnętrza. Przy okazji dowiedziałem się totalnie przez przypadek, że siedzi u mnie aluminiowa maska, więc to na plus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 (edytowane) Generalnie ze względu na mało czasu mało też się działo, więc auto jeździło i cieszyło Udało mi się odwieśniaczyć wnętrze musiałem niestety wymienić elementy deski rozdzielczej i tunelu bo nie dało się zwyczajnie odkleić bez zniszczeń tych "pięknych" metalowych wstawek. Dorzuciłem też emblemat na grill i literki na tylną klapę bo strasznie mi ich brakowało. Przy okazji też spotkałem się z kolegą z forum - Skwaro, który przyjrzał się fachowym okiem GTkowi i powiedział mi co jest do ogarnięcia. Tak więc mam już informacje co zbierać przez zimę na przyszły sezon Edytowane 11 Października 2018 przez P4uk4 8 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Bardzo ładny przedlift. Ja bym poszukał przedniej dokładki jeszcze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
takumifan Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Przed naklejeniem znaczka, usunąłeś ten zamalowany na czarno z grilla? Jakoś dziwnie odstaje ten nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 29 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Tak usunąłem. Ale masz rację odstaje bo jest zwyczajnie za duży i nie mieści się w otwór na znaczek. Dopasowałem go więc tak żeby było równo i wkleiłem w środek grilla. @takumifan też byłem zdezorientowany bo pytałem się sprzedawcy czy pasuje do GC8. Ale no cóż.... I tak wygląda to znacznie lepiej niż ten zamalowany znaczek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
takumifan Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 No szkoda. A jeżeli chodzi o tą maskę aluminiową, to była tam oryginalnie. W 94r GTek był dostępny tylko u szwajcarskich dealerów. Miały one właśnie aluminiową maskę (tak jak japoński WRX), zwykłe fotele, inną kierownice niż kolejne GT. Wszystko jest tutaj: http://subaru-impreza.de/ImprezaGeschichte.htm#96 Z ciekawości możesz sprawdzić datę produkcji swojego auta. http://www.subaru-sale.ru/vin/ . Najstarszy jaki znam to 23.03.1994. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 @takumifan więc znasz już starszą Wychodzi według Twojej stronki, że moja była wyprodukowana 09.02.1994 A tak z nowości, do założenia na wiosnę czeka fajny prezent, który dostałem od swojej dziewczyny Kompletny napęd z WRX JDM, łącznie ze skrzynią TY752VB3AA i dyfrem 4.11 z VLSD1. Do tego muszę dozbierać jeszcze kilka rzeczy i na przyszły sezon zostanie zamontowane W związku z fajną pogodą, trochę się polatało. Najpierw po wiosce, a potem na grzyby 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 (edytowane) Na razie nic poza kosmetyką się nie działo. Biorę się za szukanie lepiej pasujących kół i trzeba się też zabrać za przełożenie napędu, który już leży od jesieni w garażu Jeśli chodzi o samo auto, zostało wreszcie wytargane z garażu u Belza (Dzięki Belze za przezimowanie :D) i wpadły jakieś tam pierdołki kosmetyczne, typu poliftowy grill z lampami. Od razu zaznaczam dla purystów - Oryginalne przedliftowe lampy i grill zostawiłem. I pewnie za jakiś czas do nich wrócę Ale obecna konfiguracja mi się podoba No i pewnie wpadły jakieś tam jeszcze drobne kosmetyczne bzdety, które nie wymagały dłuższej pracy Edytowane 21 Marca 2019 przez P4uk4 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Wiem że ostatnimi czasy dość oklepany model, ale stwierdziłem, że ładnie siądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Na moje zbyt pstrokato, ale zobaczymy jak będzie na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hvdy Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 W dniu 28.04.2019 o 19:44, P4uk4 napisał: Wiem że ostatnimi czasy dość oklepany model, ale stwierdziłem, że ładnie siądzie. Będzie fajnie faktycznie chyba najczęściej kupowany w tym sezonie, ciekawe skad taki wysyp subarynek na nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 7 godzin temu, hvdy napisał: ciekawe skad taki wysyp subarynek na nich Cena czyni cuda. IMO niestety auto straci na wyglądzie, te felgi są jeszcze słabsze niż JR-y. Felga z rantem musi mieć odpowiedni rozmiar lub auto musi być odpowiednio zglebione a te 17" wygląda jak 15. Sorry że tak bezpośrednio. Auto generalnie miodne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) Nie wiem jak ten konkretny model, ale w swojej starej Hondzie miałem poprzedni model tej felgi (D1-SR bodajże, starsza wersja) i jeśli chodzi o samą jakość, to Lenso jest zdecydowanie na plus w porównaniu do JR. Generalnie Lenso to Rota czyli mimo, że też są to przysłowiowe "podjebki" to jednak są znacznie popularniejsze i bardziej doceniane niż nasze rodzime DżapąRejsiny A jeśli chodzi o wygląd? Cóż, na pewno będzie zdecydowanie lepiej niż obecne niemieckie, pomalowane sprayem Diale z VW, które wsadził poprzedni właściciel. Myślę, że zgra się nieźle, auto nie jest na seryjnym zawiasie tylko na obniżonych Eibachach, więc powinno być okej. Ale zobaczymy w praktyce w przyszłym tygodniu (Czekam jeszcze na opony) Generalnie rzeczywiście komicznie ten model wygląda na masywniejszym GD, zwłaszcza na seryjnym zawiasie. Zakładam, że na zdeka obniżonym GC powinno być lepiej. Jeśli nie? Opchnie się je i poszuka czegoś innego Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez P4uk4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Siadło tak: 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismo Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Jak dla mnie, sztosik! Lekko jeszcze obniżyć tył i będzie siedzieć elegancko 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzi Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Nie no wygląda mega mega SZTOS !!!! Chociaż na poprzedniej feldze mi się podobał bardziej, kwestia gustu Aleeee bym jeeeździł !!!! Jak byś kiedyś sprzedawał to koniecznie daj znać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hvdy Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 No i już się wyróżniasz z wszystkiej masy jaki profil opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 10 hours ago, hvdy said: No i już się wyróżniasz z wszystkiej masy jaki profil opony? 205/45/17 na poprzedniej feldze przy 215/40/17 mocno waliło mi o nadkola z tyłu, teraz jest o niebo lepiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P4uk4 Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Trochę więcej fotek obecnego setupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się