stach1111 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Co do innych ocen to nie znoszę stereotypów. Jeśli do mnie pijesz to nic nie oceniałem, podzieliłem się tylko anegdotą. A że ta wpisała się w stereotyp to ... no cóż. Nie mogę nawet póki co otworzyć tej fotki :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Może to i lepiej, bo wygląda to strasznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Wy tak na poważnie No. Na Ciebie tez przyjdzie kolej, pozyjemy zobaczymy jak w te kamasze wchodzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Czyli parafrazując reklamę pewnego trunku: "Yeti ..... prawie jak Forester" Masz rację, jeżeli chodzi o silniki benzynowe to fabrycznie mocowo Yeti ustepuje Forkowi. Jeżeli miałbym wybierać diesla, to Forek niestety wydaje się być kosmicznie drogi. Oczywiscie niektórym "drewniany bocian" na masce może przeszkadzac wizerunkowo, ale fakty sa takie że za około 105 tyś dostajemy bardzo bogato wyposażone 170 konne TDI z 4x4 i DSG, które naprawdę dobrze sie prowadzi i daje radę w trudnym terenie + do tego jest praktyczne wewnatrz. W wersjach benzynowych zdecydowanie brakuje 2.0TSI, bo Yeti moim zdaniem zdecydowanie odbiega swoim charakterem od kapeluszniczej Fabii sedan I generacji Oczywiście w koncernie jest taki odpowiednik Forka XT - VW Tiguan, ale jednak jemu brakuje charakteru choćby na poziomie Yeti (które ewidentnie jest najbardziej pozytywnie wyróżniajacą sie Skodą). Było jeszcze jedno takie auto w VAG-u - nietuzinkowy i kontrowersyjny, ni to VAN ni to SUV - Seat Altea Freetrack, ale benzynowego już wycofują, a diesle też zaraz znikną wraz z końcem produkcji. Na pewno auto nie każdemu sie podobało, ale miało swój włąsny charakter i nie spotykało się go za wiele. Cena była jak dla mnie rewelecayjnie skalkulowana bo za 110 tyś dostawało sie 2.0T, z 7 sekundami do setki, 4x4, DSG i naprawde kompletnie wyposażone. Z przodu ma rewelacyjne fotele - nigdy nie miałem lepszych i nawet "sportowe" z mojego drugiego auta czyli s3, sie nie umywaja. Tylna kanapa też rewelacyjna - długie i wysokie siedzisko - co przkłąda się że nawet osoby po 1,80 wzrostu mają podparte całe uda. W Forku z tyłu siedziałem i jest sporo miejsca, ale kanapa krótsza i niższa -wiec uda wiszą w powietrzu. Dlatego 1,5 roku temu sie zdecydowałem na takiego Seata. Sceptykom o mozliwościach haldexowo-przeswitowych napisze tylko tyle - w listopadzie rozpocząłem budowę domu, a droga dojazdowa ujeżdzona przez cieżarówki i koparki była w takim stanie, że gość od betoniarek miał obiekcje czy da radę tam wjechać i musiałem mu udowodnić ża ja tam wjadę i wyjadę. Odbyło się to bez problemu, ale tak głęboko się w to błoto zapuściłem, ze później zaschniete błoto było do 1/4 wysokości skrzyni i silnika, a ze spodu na warsztacie odkuliśmy 2 taczki błota. I zdecydowanie uważam że takiego połaczenia 2.0T + DSG w Yeti brakuje. Niemniej jednak Forek też fajnym autem jest, choć uważam że ciut za drogim w mojej opinii. Zreszta to samo uważam o Tiguanie - 150 tyś za wyposażone 2.0T to zdzierstwo. Teraz stanąłem przed kolejnym wyborem auta, bo Freetracka nie będę już użytkował i postanowił spróbować jeszcze czegoś innego więc nie wybrałem ani Subaru, ani Skody czy innego Vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Wiesniaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Wiesniak fajna sprawa,tylko twardy jak Roman Bratny :-X Giechu,a fotke bym nazwał:"nawiedzona skoda";-):-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Teraz stanąłem przed kolejnym wyborem auta, bo Freetracka nie będę już użytkował i postanowił spróbować jeszcze czegoś innego więc nie wybrałem ani Subaru, ani Skody czy innego Vaga A co, jeśli można wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Teraz stanąłem przed kolejnym wyborem auta, bo Freetracka nie będę już użytkował i postanowił spróbować jeszcze czegoś innego więc nie wybrałem ani Subaru, ani Skody czy innego Vaga A co, jeśli można wiedzieć? No wieśniak pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) Dokładnie - wybrałem Wiesniaka Cooper S. Mozna by rzec że to auto pokroju XV, jeżeli chodzi o wielkośc wnetrza i bagaznika. Wziałem czarnego + do tego oklejenie dachu i pasy na maskę (chyba będa czerwone). Z wyposażenia ma: 4x4, felgi 18", 6 poduch, wszystkie te elktro wspomagacze jazdy, felgi 18", półskóra, komputer, manual, wilofunkcyjna kierownica i inne mniej lub bardziej potrzebne bajery. Auto jest nówka ale z produkcji 2012! - ściagane z rynku Austriackiego przez BMW. W zwiazku z tym rabat jest naprawde spory i auto wraz z 5 letnim pakietem serwisowym kosztuje mnie mniej niż wolnossące XV z wyprżedazy roku 2013 z gorszym wyposażeniem. Dlatego postanowiłem zaryzykować Miniaka. Szkoda włąśnie ze XV nie wystepuje z takim około 180-200 konnym motorem 1.6T - bo jak cena byłaby skalkulowana na poziomie 110-120 tys to pewnie bym wziął, a tak bedzie "dresowóz" prawie BMW Edytowane 24 Lutego 2014 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Szkoda włąśnie ze XV nie wystepuje z takim około 180-200 konnym motorem 1.6T - bo jak cena byłaby skalkulowana na poziomie 110-120 tys to pewnie bym wziął, a tak bedzie "dresowóz" prawie BMW No niestety. Też brałem pod uwagę XV, jednak po 260 konnym forku XT, XV z silnikiem 2.0 mnie nie przekonał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Przymierzaliśmy się do, jak Wy to mówice wieśniaka, i szczerze powiedziawszy to orpócz tego, że fajnie wygląda to tak jakoś kiszkowato. A cena była taka sama jak Forka XT. Co prawda patrzelismy na nówkę-nówkę, a nie nówkę-nienówkę - nie chcieliśmy być dwa lata 2 plecy. Ale eSkę to był łykną - lubię mocne ośki, takie hot hatch'e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 @@lukass,fajna fura,ale nie będzie Ci przeszkadzało na co dzień twarde zawieszenie? Ale eSkę to był łykną - lubię mocne ośki, takie hot hatch'e. Tam jest całkiem sprawne 4x4.Wrzucałem kiedyś linki z testu w innym wątku ;przy małej masie nad wyraz dobrze jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Przymierzaliśmy się do, jak Wy to mówice wieśniaka, i szczerze powiedziawszy to orpócz tego, że fajnie wygląda to tak jakoś kiszkowato. A cena była taka sama jak Forka XT Tam jest sporo konfiguracji - także wnętrza i wiele zależy co kto wybierze - moze byc fajnie/gadżeciarsko jak i tak kiszkowato - zreszta fajnie czy niefajnie to tez kwestia gustu. Co do ceny - to powiem szczerze że cennikowo odstrasza, ale tych aut sie nie kupuje z 2% rabatem - nawet z aktualnej produkcji. To co z cennika wychodzi 150 tyś to spokojnie kupuje sie za 130 tys. @lukass,fajna fura,ale nie będzie Ci przeszkadzało na co dzień twarde zawieszenie? W tej chwili żona jeździ S3. Poprzednio mieliśmy STi, wiec raczej będzie bardziej komfortowo. Zreszta nawet mój Freetrack do miękkich nie należy, a na jazdach próbnych wybierałem raczej gorsze drogi i specjalnie mega twardziej niż w Seacie nie było - oczywiscie dotyczy to wersji z standardowym zawieszeniem. Jest jeszcze opcja z usportowionym i wtedy faktycznie jest trochę gorzej, ale znośnie. Co prawda patrzelismy na nówkę-nówkę, a nie nówkę-nienówkę - nie chcieliśmy być dwa lata 2 plecy. Mozna tak na to patrzeć. Ja biorę auto na przebiegi około 10 tyś rocznie, bo będzie jeździć nim żona po mieście + pewnie jakiś wypad na wakacje. Wziałem leasing na 5 lat. Po 5 latach i tak sporo straci na wartości, ale różnica w cenie między rocznikiem 2012, a 2014 pewnie będzie z 10-15 tyś. Teraz natomiast kupuję je prawie 40 tyś tanij niz cennik, więc raczej cała operacja na +. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) To co z cennika wychodzi 150 tyś to spokojnie kupuje sie za 130 tys Teraz jest promo na Forka XT i Comforta łykasz za 140 tys, a jak jest Demo to za jakieś 135 tys. i to bez kombinacji z rocznikiem, nówka, Panie, nówka. No ja nie wiem... Edytowane 24 Lutego 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 To co z cennika wychodzi 150 tyś to spokojnie kupuje sie za 130 tys Teraz jest promo na Forka XT i Comforta łykasz za 140 tys, a jak jest Demo to za jakieś 135 tys. i to bez kombinacji z rocznikiem, nówka, Panie, nówka. No ja nie wiem... Ale Forek za 135 Demo to będzie jednak raczej 2013 rok i chyba z przebiegiem jakimś. Ten za 140 od ręki to tez chyba będzie 2013 póki co. Niezależnie od tego to i tak odpowiednio 35 lub 40 tyś drożej niz płacę ja z nówkę nieśmiganą, co sobie zimowała w salonie trochę ponad rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) XT Platinium też wychodzi sporo poniżej 170tys. PLN ( licząc po 4,20zł/€ ). Oczywiście pisze o realnej cenie za którą mozna kupić XT z produkcji 2014 Edytowane 24 Lutego 2014 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Teraz zaczyna się promocja jak w zeszłym roku więc Platinum będą trochę ponad 150 tys. W zeszłym roku można było wziąć demo z rocznika 2013 za 135 tys. Sprawdźcie jeszcze w salonach ale takie wieści do mnie dotarły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ja słyszałem "jak ptaszki ćwierkały" o promocji na XT Comfort, gdyż jest niewielka różnica w cenie i większość kupuje Platinium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Teraz stanąłem przed kolejnym wyborem auta, bo Freetracka nie będę już użytkował i postanowił spróbować jeszcze czegoś innego więc nie wybrałem ani Subaru, ani Skody czy innego Vaga Będziesz go sprzedawał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Będziesz go sprzedawał ? Nie - Freetrack zostaje w mojej obecnej firmie, bo ma jeszcze 2 lata leasingu. Ale jak szukasz czegoś bardziej opływowego na autostradę to do sprzedania bedzie mój poprzedni LEON - w super stanie i ma jeszcze rok gwarancji - za dobra kasę, z fakturą. No i wolny raczej nie jest bo ma 217 kucy i 300NM, a przy okazji spalanie z przedziłau 8-10 litrów/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Będziesz go sprzedawał ? Nie - Freetrack zostaje w mojej obecnej firmie, bo ma jeszcze 2 lata leasingu. Ale jak szukasz czegoś bardziej opływowego na autostradę to do sprzedania bedzie mój poprzedni LEON - w super stanie i ma jeszcze rok gwarancji - za dobra kasę, z fakturą. No i wolny raczej nie jest bo ma 217 kucy i 300NM, a przy okazji spalanie z przedziłau 8-10 litrów/100km To chyba nie jest 4x4 prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Tak to FWD, ale nawet na śniegu w górach nigdy nie miałem problemu - dobra opona + elektroniczna szpera dawały radę nawet jak jedno koło przednie wisiało w powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Ja się uparłem jednak na 4x4 (jakie by nie było). Na chwilę obecną 2013 rocznik Superba 4x4 1.8 jest chyba najlepszym wyborem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 To fakt - cena vs to co oferuje to auto wręcz powala. Jedynie trzeba przywyknąc do tego że to typowy korpowóz. Gdybym w tej chwili szukał w tej kasie dużego rodzinnego auta to niewykluczone ze padłoby na Superba kombi właśnie w tej konfiguracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 @@lukass,a dach będzie biały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się