Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

 

  ten_Typ_tak_ma powiedział Człowiek na starość jakiś przewrażliwiony się robi      to wszystko przez Skodę......  

 

Być może czasami. Skoda dostarcza mi też wiele rozrywki. Gdy konfigurowałem Octavię Scout 1,8 benzynę, to po przekroczeniu 120 tys zł zacząłem się uśmiechać. Przy 130 tys zł zacząłem się się śmiać. Gdy przekroczyłem 135 tys zł, zacząłem tarzać się ze śmiechu...

 

 

Odejmij ok. 10 % rabatu ,który jest na porządku dziennym a uśmiech wnet zmazany zostanie z Twej twarzy  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@stach1111, nie mam podgrzewacza a samochód stoi zazwyczaj z lenistwa pod chmurką. Rano klekocze jak każdy mój poprzedni diesel. No może poza 1.9 TDI tamten klekotał wyjątkowo głośno. Ostatnie moje diesle to dwulitrówki od Renault. Bardzo kulturalne silniki i do nich porównuję bezpośrednio SBD. Wydają mi się bardzo podobne pod względem kultury pracy czy osiągów (tu wersja 150 konna tegoż silnika Renault).

 

Ja mam mniejsze doświadczenie z dieslami.Oprócz subaru miałem jedynie forda,ale objeżdżałem różne diesle,Vagowskie,Volvo,BMW i odnoszę wrażenie,że żaden nie jest tak cichy będąc zimnym i żaden tak nie lubi wysokich jak na diesla obrotów.

Ja kompletnie zapomniałem o tym,że jeżdżę dieslem.to znaczy,nic mi o tym nie przypomina,no może średnie spalanie,które od ok. pół roku niezmiennie wynosi 6,2 litra na 100 ;) 

 

Ale żeby nie wyjść z tematu,TDI w Skodzie jest dużo głośniejsze niż SBD,przynajmniej to w Yeti ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Odejmij ok. 10 % rabatu ,który jest na porządku dziennym a uśmiech wnet zmazany zostanie z Twej twarzy 

 

Moim zdaniem 10% opłaca się dopłacić tylko za S-AWD zamiast Haldexa, chociaż wiem, że nie wszyscy podzielają moją opinię. 

 

 

Może Ty już lepiej nie sugeruj SIPowi  żadnych dopłat :biglol:  ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytając ten temat na spokojnie i kierując się argumentami "przeciwników " Subaru, nachodzi mnie myśl, że w tytuł wątku spokojnie możnaby wpisać Fiat, Ford, Peugeot, Renault, Opel, Kia... Wyszłoby w zasadzie na to samo, argumenty by się zgadzały, morał jest jeden - wszystko jest lepsze od Subaru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytając ten temat na spokojnie i kierując się argumentami "przeciwników " Subaru, nachodzi mnie myśl, że w tytuł wątku spokojnie możnaby wpisać Fiat, Ford, Peugeot, Renault, Opel, Kia... Wyszłoby w zasadzie na to samo, argumenty by się zgadzały, morał jest jeden - wszystko jest lepsze od Subaru :)

 

Ja nie dochodzę do takich wniosków,bo z wymienionych przez Ciebie firm z pewnością wybrałbym Skodę i jak mniemam wielu oprócz mnie,więc jednak coś jest na rzeczy jeśli mówimy o postępach Skody ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak sobie czytając ten temat na spokojnie i kierując się argumentami "przeciwników " Subaru, nachodzi mnie myśl, że w tytuł wątku spokojnie możnaby wpisać Fiat, Ford, Peugeot, Renault, Opel, Kia... Wyszłoby w zasadzie na to samo, argumenty by się zgadzały, morał jest jeden - wszystko jest lepsze od Subaru :)

 

 

Ja nie dochodzę do takich wniosków,bo z wymienionych przez Ciebie firm z pewnością wybrałbym Skodę i jak mniemam wielu oprócz mnie,więc jednak coś jest na rzeczy jeśli mówimy o postępach Skody ;)

 

Ale znajdzie się kolejnych kilkanaście osob, które wybiorą Forda, Opla, czy innego Seata, wiec to nie jest argument ;)

Edytowane przez Amstaff23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@@stach1111, nie mam podgrzewacza a samochód stoi zazwyczaj z lenistwa pod chmurką. Rano klekocze jak każdy mój poprzedni diesel. No może poza 1.9 TDI tamten klekotał wyjątkowo głośno. Ostatnie moje diesle to dwulitrówki od Renault. Bardzo kulturalne silniki i do nich porównuję bezpośrednio SBD. Wydają mi się bardzo podobne pod względem kultury pracy czy osiągów (tu wersja 150 konna tegoż silnika Renault).

 

 

Ja mam mniejsze doświadczenie z dieslami.Oprócz subaru miałem jedynie forda,ale objeżdżałem różne diesle,Vagowskie,Volvo,BMW i odnoszę wrażenie,że żaden nie jest tak cichy będąc zimnym i żaden tak nie lubi wysokich jak na diesla obrotów.

Ja kompletnie zapomniałem o tym,że jeżdżę dieslem.to znaczy,nic mi o tym nie przypomina,no może średnie spalanie,które od ok. pół roku niezmiennie wynosi 6,2 litra na 100 ;) 

 

Ale żeby nie wyjść z tematu,TDI w Skodzie jest dużo głośniejsze niż SBD,przynajmniej to w Yeti ;)

Tu sie z tobą zgodzę 2.0D jest relatywnie cichy jak na 4 cylindrowego TDI aczkolwiek najprzyjemniejszy odgłos maja chyba silniki Volvo.Udaja troche R5.Oczwiscie mowa o silnikach czterocylindrowych bo dieselowskie 6 czylindrow to jednak inna liga kultury pracy aczkolwiek tez klekocza na zimno przez chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak sobie czytając ten temat na spokojnie i kierując się argumentami "przeciwników " Subaru, nachodzi mnie myśl, że w tytuł wątku spokojnie możnaby wpisać Fiat, Ford, Peugeot, Renault, Opel, Kia... Wyszłoby w zasadzie na to samo, argumenty by się zgadzały, morał jest jeden - wszystko jest lepsze od Subaru :)

 

Ja nie dochodzę do takich wniosków,bo z wymienionych przez Ciebie firm z pewnością wybrałbym Skodę i jak mniemam wielu oprócz mnie,więc jednak coś jest na rzeczy jeśli mówimy o postępach Skody ;)

 

Ale znajdzie się kolejnych kilkanaście osob, które wybiorą Forda, Opla, czy innego Seata, wiec to nie jest argument ;)

 

 

A kto sprzedaje najwięcej?To już chyba jakiś argument jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klekoczą też na zimno niektóre benzyniaki na wtrysku bezpośrednim. Subarowicz jak usłyszy na zimno 2.0 turbo BMW to obleje się zimnym potem i zacznie googlować po ile są panewki. 

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tu sie z tobą zgodzę 2.0D jest relatywnie cichy jak na 4 cylindrowego TDI aczkolwiek najprzyjemniejszy odgłos maja chyba silniki Volvo.Udaja troche R5.Oczwiscie mowa o silnikach czterocylindrowych bo dieselowskie 6 czylindrow to jednak inna liga kultury pracy aczkolwiek tez klekocza na zimno przez chwile.

 

 

No tak,diesle volvo są naprawdę dobre,chociaż na jeździe próbnej jednak klekotał dobre 10-15 minut.No i chyba miałeś na myśli 5 a nie 6 cylindrów?

 

Stary, idąc tą drogą to powiem Ci, że Ferrari przy Skodzie to jakiś mega paździerz :D

To argument nie fair,bo porównywaliśmy sprzedaż samochodów z podobnego poziomu zasobności portfela ;)

 

Wyniki sprzedaży Ferrari porównuj z Lamborgini lub Lotusem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Stary, idąc tą drogą to powiem Ci, że Ferrari przy Skodzie to jakiś mega paździerz :D

To argument nie fair,bo porównywaliśmy sprzedaż samochodów z podobnego poziomu zasobności portfela ;)

 

Jeśli to auta z podobnego segmentu cenowego (całościowo - Subaru i Skoda), to ja chcę jakiegoś Suba za 35k w salonie :)

 

 

 

Wyniki sprzedaży Ferrari porównuj z Lamborgini lub Lotusem

 

A Skody z Fordem i Peugeotem, które mają w swoim menu auta właśnie za 30 tysięcy :) 

Edytowane przez Amstaff23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@@stach1111, nie mam podgrzewacza a samochód stoi zazwyczaj z lenistwa pod chmurką. Rano klekocze jak każdy mój poprzedni diesel. No może poza 1.9 TDI tamten klekotał wyjątkowo głośno. Ostatnie moje diesle to dwulitrówki od Renault. Bardzo kulturalne silniki i do nich porównuję bezpośrednio SBD. Wydają mi się bardzo podobne pod względem kultury pracy czy osiągów (tu wersja 150 konna tegoż silnika Renault).

 

Ja mam mniejsze doświadczenie z dieslami.Oprócz subaru miałem jedynie forda,ale objeżdżałem różne diesle,Vagowskie,Volvo,BMW i odnoszę wrażenie,że żaden nie jest tak cichy będąc zimnym i żaden tak nie lubi wysokich jak na diesla obrotów.

Ja kompletnie zapomniałem o tym,że jeżdżę dieslem.to znaczy,nic mi o tym nie przypomina,no może średnie spalanie,które od ok. pół roku niezmiennie wynosi 6,2 litra na 100 ;) 

 

Ale żeby nie wyjść z tematu,TDI w Skodzie jest dużo głośniejsze niż SBD,przynajmniej to w Yeti ;)

Tu sie z tobą zgodzę 2.0D jest relatywnie cichy jak na 4 cylindrowego TDI ...

Ciekawa teoria  :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

@@stach1111, nie mam podgrzewacza a samochód stoi zazwyczaj z lenistwa pod chmurką. Rano klekocze jak każdy mój poprzedni diesel. No może poza 1.9 TDI tamten klekotał wyjątkowo głośno. Ostatnie moje diesle to dwulitrówki od Renault. Bardzo kulturalne silniki i do nich porównuję bezpośrednio SBD. Wydają mi się bardzo podobne pod względem kultury pracy czy osiągów (tu wersja 150 konna tegoż silnika Renault).

 

Ja mam mniejsze doświadczenie z dieslami.Oprócz subaru miałem jedynie forda,ale objeżdżałem różne diesle,Vagowskie,Volvo,BMW i odnoszę wrażenie,że żaden nie jest tak cichy będąc zimnym i żaden tak nie lubi wysokich jak na diesla obrotów.

Ja kompletnie zapomniałem o tym,że jeżdżę dieslem.to znaczy,nic mi o tym nie przypomina,no może średnie spalanie,które od ok. pół roku niezmiennie wynosi 6,2 litra na 100 ;) 

 

Ale żeby nie wyjść z tematu,TDI w Skodzie jest dużo głośniejsze niż SBD,przynajmniej to w Yeti ;)

Tu sie z tobą zgodzę 2.0D jest relatywnie cichy jak na 4 cylindrowego TDI ...

Ciekawa teoria  :huh:

 

Praktyka nie teoria ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Stary, idąc tą drogą to powiem Ci, że Ferrari przy Skodzie to jakiś mega paździerz :D

Wyniki sprzedaży nie kłamią.

 

Jeśli rozwiniemy temat w taki sposób: Skoda lepsza od Subaru pod względem liczby sprzedanych aut - wtedy zdecydowanie te słowa będą prawdziwe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

kierując się argumentami "przeciwników " Subaru,

Dlaczego przeciwników - ja jednak odnosze wrażenie że wiecej tu jest fanów zawiedzionych kierunkiem/sposobem rozwoju Subaru jak i polityką sprzedaży. Bo to ze spora część konkurencji przez ostatnie 20 lat zrobiłą więcej kroków do przodu niż Subaru to niestety widać jak na dłoni.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...