Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

 

Filmik z Volvo potwierdza moją rację,

Filmik z Volvo kompletnie nie potwierdza żadnej teorii,bo to nie jest długi poślizg przy przyzwoitej szybkości,tylko próba zrobienia beczki,bączka.

 

Zgadza się. Prawda jest taka że robienie długich poślizgów - gazem, a nie ręcznym, w aucie 4x4 czy to STi, czy EVO czy Golfem R wymaga podobnej pracy kół i kierownicy. I nie będzie to ustawienie kół w przeciwskęcie jak w RWD, a bardziej zblizone do kół na wprost i/lub skręconych w stronę zakrętu :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś dla mnie róznic w ustawieniu kół i sposobu w jaki obraca się auto specjalnie nie widać.

 

Niestety, nie jestem w stanie Ci pomóc, ale myślę, że okulista może  :biglol:  

 

 

Filmik z Volvo kompletnie nie potwierdza żadnej teorii,bo to nie jest długi poślizg przy przyzwoitej szybkości,tylko próba zrobienia beczki,bączka.

 

Nie będę polemizował, być może tak jest

Edytowane przez ten_Typ_tak_ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filmik z Volvo to przykład że Haldex gen IV czy V działa bez opóznień sprawnie spinajac tył

Lepszym przykładem byłby raczej długi poślizg przy większej prędkości na różnych nawierzchniach,przyczepnej i ośnieżonej.

Wtedy dopiero można ocenić szybkość i poprawność reakcji systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bo i po co? Jak zawsze i tak wiesz lepiej..........
 

 

Spóźniłeś się o minutę  :biglol:  :biglol:  :biglol:

 

Skończ więc ataki osobiste i WRESZCIE odpowiedz TAK/NIE na proste pytanie bez wodolejstwa. Czy uważasz, że pokonywanie zakrętów z dużą prędkością przy spiętych osiach jest bezpieczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie, bo są auta które mają sztywne spięcie osi i mimo to jeżdżą bezpiecznie.

Ale żeby Cię usatysfakcjonować - w takim Forku byłoby to niebezpieczne. I dlatego np system X-mode (który w wersjach z CVT min na sztywno spina osie) wyłacza sie sie przy 40 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy uważasz, że pokonywanie zakrętów z dużą prędkością przy spiętych osiach jest bezpieczne?
 

 

To tak tymczasowo, zanim zgłosisz się do okulisty  :biglol:


 

 

Niekoniecznie, bo są auta które mają sztywne spięcie osi i mimo to jeżdżą bezpiecznie.

 

A konkretnie? 


A tak przy okazji - Czy nadal twierdzisz, że podczas driftingu koła są przez 95% czasu są wyprostowane, bo "szybka jazda w długich poślizgach autem 4x4 tak właśnie wygląda"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale żeby Cię usatysfakcjonować - w takim Forku byłoby to niebezpieczne. I dlatego np system X-mode (który w wersjach z CVT min na sztywno spina osie) wyłacza sie sie przy 40 km/h.
 

 

A teraz najważniejsze chyba pytanie podczas naszej dyskusji:

 

Czy wiesz może dlaczego X-Mode w Forku czy OBK 2015 się wyłącza powyżej 40 km/h? Przecież to taka fajna rzecz. Z tego, co dotychczas pisałeś, wygląda, że nie wiesz  :biglol:

 

 

 

Czy nadal twierdzisz, że podczas driftingu koła są przez 95% czasu są wyprostowane, bo "szybka jazda w długich poślizgach autem 4x4 tak właśnie wygląda"

To są dwa,sporo się różniące,sposoby prowadzenia auta. 

 

Nie rozumiem co piszesz. Tak czy nie?


jak pokonu je obecny FXT ?

 

 

Szybko i sprawnie. O szczegóły odsyłam do inżynierów z FHI. Wiem jednak, że na zakrętach przy dużych prędkościach osie nie są cały czas spięte, bo to byłoby wbrew prawom fizyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, starsze generacje Haldexa były przecież całkiem do dupy. Ile osób straciło kontrolę nad autem i życie po opóźnionym, niespodziewanym i gwałtownym spięciu Haldexa? Tym nie dało się jeździć.

 

Z tym się zgadzam - idealnym przykładem jest Audi TT -w starszej "budzie" nie pamiętam rocznika

W tym samochodzie często tak się działo, nie wiem czy była to wina jakiejś awarii, choć auto było na moje oko i właściciela samochodu w 100% sprawne. 

 

Edytowane przez Fortis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwestia spięcia inicjalnego czy sterowania leży w gestii producentów aut z tymże Haldexem.

 

To dlaczego producenci uparli się, by wciąż produkować auta z Haldexem z napędem DOŁĄCZANYM, czy jak kto woli, stałym w 4%  :biglol: ? Na złość kierowcom?

 

Wyobraź sobie, że przeciętnego klienta takiego VW z Haldexem nie interesuje czy jest spięty w 4% czy 94%.  Ba - w ogóle go nie interesuje jak działa 4x4. Przeczytał w ulotce, że "Allradantrieb" i mu to wystarczy, żeby wybrać takiego a nie FWD. Natomiast na eksponowanych miejscach w reklamach, broszurach czy na tablicy w salonie jest spalanie i emisja CO2. Każdy litr mniej na 100km to więcej klientów więc producent robi wszystko aby to osiągnąć.

Dla bardziej usportowionych jest albo normalna aktywna szpera z przodu albo Haldex który spina w zakrętach - wrzucałem filmik. 

I wszystko - naprawdę w 99% przypadków gdzie FWD nie da rady Haldex pomoże. 

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale żeby Cię usatysfakcjonować - w takim Forku byłoby to niebezpieczne. I dlatego np system X-mode (który w wersjach z CVT min na sztywno spina osie) wyłacza sie sie przy 40 km/h.
 

 

A teraz najważniejsze chyba pytanie podczas naszej dyskusji:

 

Czy wiesz może dlaczego X-Mode w Forku czy OBK 2015 się wyłącza powyżej 40 km/h? Przecież to taka fajna rzecz. Z tego, co dotychczas pisałeś, wygląda, że nie wiesz  :biglol:

 

 

 

Czy nadal twierdzisz, że podczas driftingu koła są przez 95% czasu są wyprostowane, bo "szybka jazda w długich poślizgach autem 4x4 tak właśnie wygląda"

To są dwa,sporo się różniące,sposoby prowadzenia auta. 

 

Nie rozumiem co piszesz. Tak czy nie?

jak pokonu je obecny FXT ?

 

 

Szybko i sprawnie. O szczegóły odsyłam do inżynierów z FHI. Wiem jednak, że na zakrętach przy dużych prędkościach osie nie są cały czas spięte, bo to byłoby wbrew prawom fizyki.

 

 

Ja nie mogę, ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...