cybel Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Filmik z Volvo potwierdza moją rację, Filmik z Volvo kompletnie nie potwierdza żadnej teorii,bo to nie jest długi poślizg przy przyzwoitej szybkości,tylko próba zrobienia beczki,bączka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Filmik z Volvo potwierdza moją rację, Filmik z Volvo kompletnie nie potwierdza żadnej teorii,bo to nie jest długi poślizg przy przyzwoitej szybkości,tylko próba zrobienia beczki,bączka. Zgadza się. Prawda jest taka że robienie długich poślizgów - gazem, a nie ręcznym, w aucie 4x4 czy to STi, czy EVO czy Golfem R wymaga podobnej pracy kół i kierownicy. I nie będzie to ustawienie kół w przeciwskęcie jak w RWD, a bardziej zblizone do kół na wprost i/lub skręconych w stronę zakrętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) filmik z Volvo to przykład że Haldex gen IV czy V działa bez opóznień sprawnie spinajac tył Edytowane 17 Stycznia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Jakoś dla mnie róznic w ustawieniu kół i sposobu w jaki obraca się auto specjalnie nie widać. Niestety, nie jestem w stanie Ci pomóc, ale myślę, że okulista może Filmik z Volvo kompletnie nie potwierdza żadnej teorii,bo to nie jest długi poślizg przy przyzwoitej szybkości,tylko próba zrobienia beczki,bączka. Nie będę polemizował, być może tak jest Edytowane 17 Stycznia 2015 przez ten_Typ_tak_ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Nie będę polemizował, Bo i po co? Jak zawsze i tak wiesz lepiej.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 filmik z Volvo to przykład że Haldex gen IV czy V działa bez opóznień sprawnie spinajac tył I równie sprawnie rozpinając Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 filmik z Volvo to przykład że Haldex gen IV czy V działa bez opóznień sprawnie spinajac tył Lepszym przykładem byłby raczej długi poślizg przy większej prędkości na różnych nawierzchniach,przyczepnej i ośnieżonej. Wtedy dopiero można ocenić szybkość i poprawność reakcji systemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 ESP na to nie pozwoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Bo i po co? Jak zawsze i tak wiesz lepiej.......... Spóźniłeś się o minutę Skończ więc ataki osobiste i WRESZCIE odpowiedz TAK/NIE na proste pytanie bez wodolejstwa. Czy uważasz, że pokonywanie zakrętów z dużą prędkością przy spiętych osiach jest bezpieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Czy uważasz, że pokonywanie zakrętów z dużą prędkością przy spiętych osiach jest bezpieczne? Odpowiedziałem parę postów wstecz - więc ten okulista co to mnie wysyłąłeś to jednak bardziej Tobie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jakieś tam "niekoniecznie", "stany pośrednie" zamiast konkretnie, po męsku TAK lub NIE. Podobnej retoryki używała moja była żona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Niekoniecznie, bo są auta które mają sztywne spięcie osi i mimo to jeżdżą bezpiecznie. Ale żeby Cię usatysfakcjonować - w takim Forku byłoby to niebezpieczne. I dlatego np system X-mode (który w wersjach z CVT min na sztywno spina osie) wyłacza sie sie przy 40 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Czy uważasz, że pokonywanie zakrętów z dużą prędkością przy spiętych osiach jest bezpieczne? To tak tymczasowo, zanim zgłosisz się do okulisty Niekoniecznie, bo są auta które mają sztywne spięcie osi i mimo to jeżdżą bezpiecznie. A konkretnie? A tak przy okazji - Czy nadal twierdzisz, że podczas driftingu koła są przez 95% czasu są wyprostowane, bo "szybka jazda w długich poślizgach autem 4x4 tak właśnie wygląda" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Czy nadal twierdzisz, że podczas driftingu koła są przez 95% czasu są wyprostowane, bo "szybka jazda w długich poślizgach autem 4x4 tak właśnie wygląda" To są dwa,sporo się różniące,sposoby prowadzenia auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Czy uważasz, że pokonywanie zakrętów z dużą prędkością przy spiętych osiach jest bezpieczne? jak pokonu je obecny FXT ? Edytowane 17 Stycznia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ale żeby Cię usatysfakcjonować - w takim Forku byłoby to niebezpieczne. I dlatego np system X-mode (który w wersjach z CVT min na sztywno spina osie) wyłacza sie sie przy 40 km/h. A teraz najważniejsze chyba pytanie podczas naszej dyskusji: Czy wiesz może dlaczego X-Mode w Forku czy OBK 2015 się wyłącza powyżej 40 km/h? Przecież to taka fajna rzecz. Z tego, co dotychczas pisałeś, wygląda, że nie wiesz Czy nadal twierdzisz, że podczas driftingu koła są przez 95% czasu są wyprostowane, bo "szybka jazda w długich poślizgach autem 4x4 tak właśnie wygląda" To są dwa,sporo się różniące,sposoby prowadzenia auta. Nie rozumiem co piszesz. Tak czy nie? jak pokonu je obecny FXT ? Szybko i sprawnie. O szczegóły odsyłam do inżynierów z FHI. Wiem jednak, że na zakrętach przy dużych prędkościach osie nie są cały czas spięte, bo to byłoby wbrew prawom fizyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Poza tym, starsze generacje Haldexa były przecież całkiem do dupy. Ile osób straciło kontrolę nad autem i życie po opóźnionym, niespodziewanym i gwałtownym spięciu Haldexa? Tym nie dało się jeździć. Z tym się zgadzam - idealnym przykładem jest Audi TT -w starszej "budzie" nie pamiętam rocznika W tym samochodzie często tak się działo, nie wiem czy była to wina jakiejś awarii, choć auto było na moje oko i właściciela samochodu w 100% sprawne. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) kwestia spięcia inicjalnego czy sterowania leży w gestii producentów aut z tymże Haldexem. To dlaczego producenci uparli się, by wciąż produkować auta z Haldexem z napędem DOŁĄCZANYM, czy jak kto woli, stałym w 4% ? Na złość kierowcom? Wyobraź sobie, że przeciętnego klienta takiego VW z Haldexem nie interesuje czy jest spięty w 4% czy 94%. Ba - w ogóle go nie interesuje jak działa 4x4. Przeczytał w ulotce, że "Allradantrieb" i mu to wystarczy, żeby wybrać takiego a nie FWD. Natomiast na eksponowanych miejscach w reklamach, broszurach czy na tablicy w salonie jest spalanie i emisja CO2. Każdy litr mniej na 100km to więcej klientów więc producent robi wszystko aby to osiągnąć. Dla bardziej usportowionych jest albo normalna aktywna szpera z przodu albo Haldex który spina w zakrętach - wrzucałem filmik. I wszystko - naprawdę w 99% przypadków gdzie FWD nie da rady Haldex pomoże. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 I wszystko - naprawdę w 99% przypadków gdzie FWD nie da rady Haldex pomoże. Drobna przesada. Załóżmy, że w 60-70 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ale żeby Cię usatysfakcjonować - w takim Forku byłoby to niebezpieczne. I dlatego np system X-mode (który w wersjach z CVT min na sztywno spina osie) wyłacza sie sie przy 40 km/h. A teraz najważniejsze chyba pytanie podczas naszej dyskusji: Czy wiesz może dlaczego X-Mode w Forku czy OBK 2015 się wyłącza powyżej 40 km/h? Przecież to taka fajna rzecz. Z tego, co dotychczas pisałeś, wygląda, że nie wiesz Czy nadal twierdzisz, że podczas driftingu koła są przez 95% czasu są wyprostowane, bo "szybka jazda w długich poślizgach autem 4x4 tak właśnie wygląda" To są dwa,sporo się różniące,sposoby prowadzenia auta. Nie rozumiem co piszesz. Tak czy nie? jak pokonu je obecny FXT ? Szybko i sprawnie. O szczegóły odsyłam do inżynierów z FHI. Wiem jednak, że na zakrętach przy dużych prędkościach osie nie są cały czas spięte, bo to byłoby wbrew prawom fizyki. Ja nie mogę, ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ja pierdolę, ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz? Ten wpis wyraźnie pokazuje, że to TY jesteś głupi i chamski a nie ja. Zabrakło ci MERYTORYCZNYCH argumentów, więc próbujesz zamienić dyskusję w pyskówkę czy też wychodzi z ciebie twoja prawdziwa natura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 ostrzegam przed ostrzeżeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Szubaru - przyjmę z pokorą - niepotrzebnie edytowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dziewczyny, a wiecie, ze im wiekszy cycki za młodu tym dłuższe na starość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dziewczyny, a wiecie, ze im wiekszy cycki za młodu tym dłuższe na starość? Szkoda, że z wackiem jest podobno niestety odwrotnie, Moja Droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się