Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Zmienił kolor z niebieskiego na zielony. Od jakiegoś czasu problemy z ogrzewaniem, skacząca temp. silnika, wyrzucanie płynu chłodzącego itp. Wszystko co mogłem sprawdzić zostało sprawdzone. Na zimnym test nie wyszedł, dopiero na ciepłym silniku. . Nie upieram się żeby to robić na silniku w samochodzie, ale po co wyjmować jeśli się da. Już wiem że jest to kombinacja norweska. Więc wyjmiemy silnik i po sprawie.
  3. Today
  4. Netflix ,, 6 Underground" w scenie pościgu bierze udział pomarańczowy STI.
  5. Czyli pan nagrywający i TVN wysłali zły przykład w świat. Gdyby nie jego film, żaden fan młodego mistrza nie wiedziałby, że taka sytuacja miała miejsce i nie miałby czego naśladować...
  6. Wystarczyło zwolnić i poczekać, aż ten krzywo jadący „wariat” sobie pojedzie. No ale zagrożenie było TAK wielkie, że nasz sparaliżowany strachem, walczący o życie swoje i syna bohater był w stanie jedynie nagrywać i polecieć z tym do tv. Nie popieram takiej jazdy po publicznych drogach, ale Wy robicie dramat, jakby grzał 200 slalomem po Marszałkowskiej, wjechał do metra, przejechał dwie stacje (bez biletu oczywiście), skasował kilka aut i wagonik.
  7. Zyzol

    Co zamiast XV???

    Wybacz, ale w tym momencie to Ty masz problem ze zrozumieniem różnicy „co zamiast...”, a „idealnie taki sam plastik fantasik, tylko z innym znaczkiem” Jak ktoś zmieni XV na 6x6 w postaci łazika księżycowego za 100 mln € i podzieli się wrażeniami, to nie widzę w tym nic złego. Jeżeli Twoje zainteresowania ograniczają się do Dustera, możesz pisać i czytać jedynie o Dacii
  8. To jest takie cacko koleś mówi,że wiązka jest ,pod "plug & play" .Jak u mnie będzie to się sprawdzi (jeszcze nie rozbierałem podsufitki) Lustro się sciemnia automatycznie. Pytałeś jak działa. Nie chcę w błąd wprowadzać,bo nie wiem (jeszcze nie sprawdzałem "co i jak") Myślę,że to tylko zwykły kopas z garstą elektroniki i wyświetlaczem " wschód, północny wschód, itd" Ps jak będę miał konkretne info , to się podzielę. Jak dla mnie hit,bo można "wprogramować" pilota od bramy,garażu do tego lusterka Dobre... (nie wiedziałem)
  9. Huttunen to samo robił w wawie. Jechałem za nim. Odkąd pamiętam ten zwyczaj jest obecny i ma swoje uzasadnienie... Dzisiaj po prostu się niektórzy o tym dowiedzieli... Czy przypadkiem rok temu Łysego ktoś nie nagrał w takiej samej sytuacji?
  10. Yesterday
  11. przeleciałem na szybko 1. dlaczego tak kombinujesz z tym robieniem na aucie? Bedzies robił sam? Remont boxera bez wyciagania, to troche jak wymiana przegubu za wszelką cene bez ściagania koła Da sie. ale na cholere tak sobie utrudniać. Tymbardziej że już wielokrotnie słyszałem że wolnossaka da sie wytargać w godzine... 2. (najwazniejsze) Jak wyglądał ten test po którym wiesz, że upg?
  12. @chojny @carfit , Panowie, brniecie. Miko palnął głupotę, został przyłapany. Dostanie karę lub nie. Ale wasze odpowiedzi to relatywizowanie w stylu "a u was biją murzynów".
  13. W/g http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_2/engine/cylinder_head/illustration_1/ Powinienem mieć 11044AA364 uszczelkę. Podana przez Ciebie się trochę różni, inaczej ma ułożone otwory na płaszczu wodnym. Jeśli to oczywiście ta którą udało mi się wyszukać do imprezy. GT. Bo mowa o kompozytowej czyli grafitowej?
  14. O dziękuję Wam za pomoc problem rozwiązany. Winny był faktycznie bezpiecznik opisany schemacie jako B225. Nie najłatwiej się do niego dostać ale da się to zrobić samemu po ciemku więc nie było źle. Wszystko teraz śmiga jak powinno. Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
  15. Generalnie... na jakiej zasadzie działa to lusterko? Łączy się jakoś z GPS, ma wbudowany moduł i antenę, czy jak? I pokazuje coś więcej oprócz kierunku świata w jakim jedziemy? A lusterko nie jest też przypadkiem elektrochromatyczne? wiem, sporo pytań, chcę się czegoś dowiedzieć, bo ciekawy jestem.
  16. Proszę o wycenę płyty kompozytowej kompozytowejdo forestera SG 2.0 xt automat . Dziękuję z góry
  17. Z mojej strony: Głowice da się zdjąć na aucie jeżeli są śruby. Zrobienie prawidłowego momentu dokręcania na aucie graniczy z cudem. UPG w wolnossaku się zdarza, częściej niż się to opisuje. Osobiście głowice bym dał do splanowania plus test szczelności, przy okazji wymieniłbym uszczelniacze. Uszczelka pasuje kompozytowa z Imprezy GT, Ajusa taką na pewno ma w ofercie. Śruby mogą zostać stare jeżeli to pierwsze UPG w historii tego motoru, w ogóle kupowanie nowych śrub jest dla mnie osobiście bez sensu, już wolałbym inwestować w szpilki ARP, ale przy 125KM to przerost formy nad treścią. Składaj motor ten co masz, dopilnuj, żeby czapki były dokręcone momentem podanym przez producenta uszczelki.
  18. " To był bardzo produktywny dzień dla Roberta Kubicy i choć przejechał dziś 11 mniej okrążeń niż wczoraj, to najważniejsze były pozytywne odczucia i dobry feedback od zespołu. „Byliśmy w stanie popracować nad wieloma rzeczami i to był udany test. Jestem bardzo szczęśliwy” – powiedział Robert Kubica w informacji prasowej BMW. Robert Kubica jeździł dziś wspólnie z Philippem Engiem. Niemiec pokonał 158 okrążeń, a Polak 117. Robert znacznie poprawił swój wczorajszy czas i ostatecznie uzyskał najlepszy czas z kierowców BMW jeżdżących podczas 3 dni testów. „Jest możliwe, że skończę w DTM. Mamy już grudzień więc jest późno, ale nie byłoby mnie tu, gdybym nie chciał startować w DTM. Wróciłem na tor po wielu latach po wypadku i było mi dane jechać w Formule 1. A DTM jest serią, która nie tylko jeździ na dużych szybkościach, ale również jest tu dużo walki w koło w koło. Brakowało mi tego w rajdach” – powiedział Robert. „Potrzeba tu innego stylu jazdy. Waga pojazdu robi dużą różnicę, nawet mimo tego, że auto generuje dużo docisku jak na samochód z dachem. Ale oczywiście jest mniej tej siły docisku niż w F1. Nadal przyjemnie jest jeździć tymi samochodami, które są niesamowicie profesjonalne z technicznego punktu widzenia” – dodał Polak. Łącznie BMW pokonało 275 okrążeń podczas finałowego dnia. „Jako kierowca, zawsze chcesz czuć się dobrze w aucie. Myślę, że było kilka rzeczy, które mnie zaskoczyły pozytywnie. Podczas kilku pierwszych przejazdów czułem się komfortowo w aucie, a to zawsze pożądana sytuacja przez kierowcę. Prowadzenie się samochodu na pewno było jednym z plusów, które mnie zaskoczyły. „Dobrze, że mieliśmy stałe warunki podczas testu. To pozwoliło nam zaliczyć bardzo produktywne dni w Jerez. Byliśmy w stanie pchnąć wiele rzeczy we właściwym kierunku przed sezonem 2020. To pozytywne dla mnie i teraz możemy cieszyć się świętami” – stwierdził z kolei Philipp Eng. BMW testowało w Jerez nowych samochód, optymalizując pewne części, z którymi były pewne problemy w trakcie sezonu – szczególnie pod względem wagi. Były używane również różne warianty systemu push-to-pass, który ma być uaktualniony w sezonie 2020. „To był dobry dzień, który dał mi wiedzę i możliwość wypróbowania nowych elementów na sezon 2020. Wiemy, że nadal czeka nas dużo pracy więc te testy były bardzo ważne. Jestem zadowolony” – powiedział natomiast Marco Wittmann." Posiłkuję się stroną powrotroberta.pl, którą zresztą śledziłem przez cały zeszły sezon f1.
  19. Jak ten z awatara to przekażę kierowniczce Odpozdrowienia!
  20. Dzięki! W takim razie muszę Wam wyklikać zamówienie
  21. Nie musisz , jak inteligentnie rozkminisz starczą dwa arkusze , a czasem klientom brakuje 4 .....
  22. carfit

    Kubica w DTM

    skąd te info ?
  23. Pomocyyyyy, gdzie tu u nas w Trojmiescie zrobię dobrze i elegancko mapę w sti ? Zrobiłem przelot, ale nie pomyślałem o mapie
  24. może zaryzykuję i je wypróbuję... a drugie pytanie, czy felga widoczna na foto wejdzie na ten czterotłoczek i tarczę 294mm? to jest braid 15 cali
  25. Póki co wiadomo tyle, że Robson dzisiaj walnął najszybszy czas wśród kierowów Bmw w całych testach.
  26. Masz rację, są praktycznie takie same. Włożyłem sam silnik, kolektory i cała reszta zastała od 2.0. Faktycznie, w Forku 122 jest półsekwencja, a w tym 125 już pełny wtrysk. Wiązka jest inna i mam świadomość, że koni na tym ecu jest mniej. W Legacy 2 ej22 miał 128KM więc i tak nie odczułbym różnicy.
  27. Teoretycznie mogą zostać stare. Ale jeśli producent uszczelek wymaga nowych śrub to dla świętego spokoju lepiej dać nowe.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...