Jump to content

leto

Nowy
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Dobry

About leto

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pomorskie
  • Auto
    subaru impreza gh 2009D (shortblock 2014)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tutaj po zrobieniu jakiś 10 km chyba nie do końca rozgrzany był.. W każdym razie ubytku płynu chłodniczego ani oleju nie stwierdziłem.
  2. Jakby silnika albo skrzyni biegów.. Objawy wyglądają na identyczne z jakimi ja się zmagałem. Dźwięk bardzo irytujący był.
  3. leto

    Początek

    Ja miałem tak samo, w 2014 wymieniany blok, i to chyba byly te finalne wersje, najlepsze. Po tych zmianach które zrobili powinno być w porządku. Z numerami nie wiem, nie orientuje się. Miałem ten silnik w legacy takim jak twoje, ale wymieniłem budę. Tam zajechałem skrzynie biegów, raczej z mojej winy.. Auto też strasznie kopciło, możliwe że przez turbinę. Do zalet, myślę że auto jest bardzo sztywne, pancerne, nic w zawieszeniu nie musiałem robić, a szanowane nie bylo, z wyjątkiem tylnych sprężyn które opadły ale Subaru tak chyba ma.
  4. Klekot będzie słychać, jak silnik pracuje "bez obrotów". Dodam tylko że w kabinie go nie słychać. Na pewno wleci jeszcze stożek.
  5. leto

    Początek

    Jak blok silnika przed 2010 to kaplica, a tak to wygląda.
  6. Mam pierwszy filmik, zimny rozruch. Potem już nie dymi. A jak dymi to bardzo kulturalnie.. Mógłbym jeszcze podziałać z tym układem wydechowym (na myśli mam coś bliżej silnika.. koszt jakieś 800pln). Ale oceńcie czy narazie fajnie czy niefajnie.. Mi tam się bardzo podoba, obroty były bardzo niskie. może 2.5k maksymalnie..
  7. Możliwe że dolot do filtra powietrza, ta plastikowa obudowa, uderza w karoserię. U mnie były też takie objawy, spróbuj wcisnąć jakąś szmatę pomiędzy ten plastik a karoserię, u mnie to zlikwidowało problem natychmiast. Szmatę później zastąpiłem gąbką z "castoramy" żeby wyglądało estetyczniej.
  8. Wczoraj wstawiliśmy tłumik. Pierwsza wersja nie zagrała, ale producent sam zadeklarował, że wykona mi na własny koszt poprawioną wersję. Krótko mówiąc: petarda, szok, niedowierzanie, właściciele 1.9/3.0 tdi mnie znienawidzą. W kabinie dźwięk trochę się poprawił, ale na zewnątrz jest rakieta. Czy jest bulgot Subaru, chyba nie, ale i tak brzmi to jak rajdówka. Znajdę czas to nakręcę film.
  9. Jeszcze nie wiem.. trochę na to poczekam. Ale jak będzie to dam znać.
  10. No i mi zrobili tłumik.. Bardzo fajnie to wygląda. https://allegro.pl/oferta/tlumik-koncowy-subaru-impreza-gh-2-0-sti-diesel-9150735428
  11. 5. może krótko, za przyjemność z jazdy?
  12. Jakoś tak podświadomie stwierdziłem że różowy mi pasuje do tego auta.. Potem przeczytałem że różowy bo bardzo ważny kolor dla Subaru, drzewa wiśni kwitnące przed fabryką, od tego wzięły się różowe loga i znaczki sti. Przynajmniej tak legendy głoszą. Różowym autem wolałbym nie jeździć, ale drobne akcenty mi się podobają. Auto ma bardzo niski współczynnik akceptacji żony..
  13. Brałem goły słupek z legacy IV, miałem tam też prawie nowe sprzęgło. Turbo i wtryski wziąłem z imprezy, uszkodzony silnik z imprezy poszedł do ludzi wraz z budą legacy. W imprezie przebieg był niecałe 120k km, w misce olejowej spory kawał aluminium. Ogólnie sprawa bardzo prosta, w imprezie wszystko pasowało bez problemu, skrzynia 6 biegowa, komputer, osprzęt. Wszystko działa nawet lepiej niż w legacy. Legacy kopciło okrutnie, jak przy gazowałem to zostawiało czarne ślady na asfalcie, szarpało i między innymi dlatego zrobiłem tę przekładkę. Prawdopodobnie winowajcą było turbo, i jeszcze coś.. Wtryski z imprezy tylko wykręciłem, nie przekładałem jeszcze. W imprezie nie ma dymu, z innymi sprawami też problemu nie będzie.. Powinienem był wziąć rozrząd z imprezy, ale nie było czasu, jak będzie hajs to kupie nowe łańcuchy, napinacze, tak na wszelki wypadek.. póki co wymieniam węże od chłodnicy, na jedną rurkę muszę trochę poczekać. Najważniejsza informacja to że silnik 2.0D pasuje do skrzyni 5 i 6 biegowej (dieslowskiej), tak samo sprzęgło. Większych rzeczy poza wizualną stroną robić nie będę. (na zdjęciu żona, nie ja
  14. Zastanawialem się czy wrzucić do środka trochę waty szklanej czy nie.. raczej nie będzie niczego, chyba że ktoś ma jakąś sugestię. Firma się zna, ale do diesla jeszcze nie robiła. Auto szybkie nie będzie, ale za to głośne, i mi to wystarcza, na ten moment.
  15. Mam zamiar założyć tłumik końcowy z przelotem, macie jakieś rady? zależy mi tylko na dźwięku, na youtubach widziałem filmiki i te subaru potrafi gadać.. Tłumik mi wykona firma.
×
×
  • Create New...