Jump to content

leto

Nowy
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pomorskie
  • Auto
    subaru impreza gh 2009D (shortblock 2014)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

leto's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

89

Reputation

  1. Myślę że warto pilnować oleju żeby był na full, nie w połowie bagnetu tylko na górnej krawędzi. W moim silniku to pomaga.
  2. Lanos STI (w białym kolorze)- szydzili z niego, śmiali się, kpili, hejtowali.. golf miał być lepszy.. Dla mnie petarda, napompowane boki, japońskie linie, hatchback.. to już nie wróci! Najbardziej niedoceniony model. Drugi typ.. BRZ
  3. Pozdrawiam załogę czarnego forestera xt, w Wejherowie około godziny 19:50, który sadził jak dzik i strzelał z wydechu!
  4. Głównie akustyczny, brzmi to bardzo fajnie.. Z adapterem przepływomierza było trochę problemu, kupiłem z ali, trzeba było splanować.
  5. Jakieś rady co do oleju? teraz leci na castrol magnatic start-stop 5w30. zmienić na to samo czy może coś innego? Potwierdza to moje obserwacje. W internecie każdy ci powie że między min a max nie ma znaczenia, a zimą nawet lepiej żeby było na minimum. Wsłuchując się w nasze 2.0D nie potwierdziłbym tej tezy.
  6. Tak sprawdzam, na rozgrzanym parę minut po wyłączeniu aż olej ścieknie.
  7. Jednorazowo dolewałem zbyt mało żeby zmienić właściwości całego oleju.. Paliwo leje cały czas te samo, v-power, z jednej stacji. Jestem zdziwiony jak ten motor kulturalnie pracuje gdy oleju jest powyżej połowy. Właściwie wcześniej autu nigdy nie dolewałem oleju, myślałem że klekot jest czymś normalnym.. ale gdy na forum przeczytałem że czujnik niskiego poziomu oleju w subaru nie jest godny zaufania, zacząłem ten stan kontrolować manualnie. Śpię spokojniej
  8. Stożek daje bardzo fajne wrażenia akustyczne, zwłaszcza w kabinie.
  9. Olej będzie zmieniany po wypłacie. W każdym razie słyszałem że ludzie skarżą się na klekot, polecam sprawdzić poziom oleju. W teorii pewnie nie powinno mieć znaczenia czy na minimum czy maximum, jednak moje doświadczenie mówi co innego.
  10. Monitoruje stan oleju. Przez 10k km ubył mniej więcej 1 litr. Zauważyłem że gdy stan jest na minimum, diesel klekocze. Gdy jest w połowie albo pod maximum to zero klekotu, nawet przy odpalaniu na mrozie. Nie wiem czy to jest normalne i możliwe, ale moje kilkukrotne obserwacje dały takie wnioski.
  11. Pozdrawiam właściciela białego Lanosa, wrx/sti którego spotkałem w Wejherowie. W tylnym lusterku widziałem tylko światła, dostrzegłem gdy był już na skrzyżowaniu, trochę byłem zajęty rozmową, i nie zdążyłem odpowiedzieć żadnym pozdrowieniem. Dzięki, miły gest.
  12. Głównie owinąłem jako ochronę plastikowej rurki przed temperaturą i uderzaniem podczas butowania, silnik trzęsie się, jedno o drugie najprawdopodobniej uderza. Owinięta rurka jest stalowa. Może uda się nam z mechanikiem owinąć kolektor wydechowy, taśmy jeszcze dużo zostało.
  13. Dla mnie jest twardo, może jest trochę usztywnione. Jak ktoś będzie w okolicy Wejherowa to zapraszam niech się wypowie Dzisiaj zrobiłem to co dawno planowałem zrobić, owinąłem rurkę od turbo bandażem termoizolacyjnym. Chipa nie planuje, ewentualnie korektę..
  14. Chyba nie może być aż tak źle.. ale dobrze tez nie było. Kolega wyżej dobrze napisał. z LPG co 50k km coś się może dziać, remont raczej szybciej niż później. Tak by to wychodziło, chociaż wszystko zależy pewnie od eksploatacji.
  15. Podczas jazdy warto zwrócić uwagę, czy auto nie dymi/kopci jak smok, czy przy maksymalnym skręceniu kół nie ma odgłosów strzelania (blokowanie kół) , czy skrzynia biegów działa porawnie, np w manualu nie jest luźno, biegi nie wyskakują (wsteczny, 3 bieg). Czy szyny fotela kierowcy są strepiałe
×
×
  • Create New...