Skocz do zawartości

Yanas

Użytkownik
  • Postów

    848
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Yanas w dniu 9 Lipca 2014

Użytkownicy przyznają Yanas punkty reputacji!

2 obserwujących

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester 2.0 na mt MY02 był
    czarny Forester 2.0 xt MY03 AT był
    srebrny Forester 2.0 xt MY03 AT był
    Outback H6 MY02 jest
    Outback H6 MY04 jest
    Outback H6 MY10 jest

Ostatnie wizyty

2784 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Yanas

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

168

Reputacja

  1. Może po prostu sprawdź to sam? Sixstars.space --> wpisujesz vin swojego auta, spisujesz nr interesującej Cię części a następnie wpisujesz vin jakiejś Imprezy/Legacy powzięty z otomoto i masz zagadkę rozwiązaną bez proszenia się w ASO.
  2. Najlepsze jest to że nie sprawdzisz czy ta regeneracja magla nie polegała przypadkiem na wymianie części o których pisałem w tym wątku. Bo po takiej wymianie i dobrze ustawionym docisku listwy nie poznasz co było robione (sam magiel można od dołu w miarę porządnie umyć). Magiel chodzi prawidłowo,nie stuka,błędy się nie wyświetlają.. A koszt dla zakładu - ok 300zł.
  3. Półosie z diesla kupisz po 150-200 zł sztuka. Regeneracja wału 1000-1300zł.
  4. Na 85% to przegub/y wewnętrzne przednich półosi. Mała szansa, że powodem są luźne krzyżaki wału. A półosie polecam kupić z diesla,używki w bdb stanie są za grosze do wyrwania. Dodatkowo te z diesla majà większy/mocniejszy przegub zewnętrzny. I nie daj się namówić na aftermarketowe przeguby bo się do niczego nie nadają, podobnie jak półosie. SKF niestety nie robił półosi do tego modelu.
  5. 3k za rege hydraulicznego (?) magla to bardzo bardzo wysoka cena. Dobrej jakości zamienniki zwykle oscylują w okolicach połowy tej kwoty.
  6. Gdy szukałem do swojego BR-a półosi to SKF-ów nie było nawet w ich katalogu. Wydaje mi się że do tego modelu nie robią półosi po prostu.
  7. Montuj niestyrane półosie z diesla. Pasują do wersji benzynowej at/mt. Ori są znacznie lepiej wykonane niż każde aftermarketowe.
  8. Yanas

    Muchozol w 2.4T

    Polecam warsztat lpginstalacje.pl . Piotr (właściciel) zrobił i robi masę Subaru, tylko mi zagazował 3 sztuki (xt i H6) w ostatnich 7 latach. Klienci zjeżdżają z połowy kraju, reklamacji brak.Temat silników z bespośrednim wtryskiem - jak 2.4 czy 2.0 - ma opanowany. Pracuje przy takich konstrukcjach na flakach KME, Stag się zupełnie do nich nie sprawdza, ma zbyt archaiczną architekturę.
  9. Ja wymieniałem docisk ślizgu i sprężynkę. Magiel po 290k km, stukający, działa teraz bez zarzutu. Oczywiście należy dokręcić z wyczuciem, za mocno - kierownica nie będzie wracała do pozycji neutralnej po skręcie.
  10. Elektrycznych magli w większości przypadków nie trzeba regenerować bo wystarczy wymienić dosłownie dwa elementy które w sumie kosztują teraz chyba max 200zl i efekt jest bardzo dobry - brak luzu/stukania.
  11. W identycznym modelu będę instalował niebawem amory KYB i sprężyny Peddersa, ale wersję pod LPG. Piszą że z nią auto (tył) zyskuje +24mm. Zobaczymy.
  12. Fajny remont tej skrzyni zrobili, taki nie za skuteczny. Trzeba być niezłym bezczelem żeby po takiej usłudze fuckup zbywać radą zamontowania chłodniczek.. 4eat jest pancerna, używki chodzą czasem całkiem niedrogo.
  13. Ja mam pytanie przede wszystkim jedno - jak to jeździ? Przypuszczam, że co najmniej dobrze. Szacunek za pomysł/nakład pracy i - co by nie mówić - solidny zasób umiejętności warsztatowych.
  14. Yanas

    Kolo zapasowe OBK IV.

    Mieści się na 100%, mam bliźniacze auto i zanim trafiła tam butla LPG jeździło pełnowymiarowe koło zapasowe.
  15. Yanas

    Co to za Outback MY14 ?

    Możliwe. Co by nie mówić to z takim przebiegiem warto brać. Słaby punkt to tr580 ale zanim klęknie - jeśli w ogóle - minie masa kilometrów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...