xyg Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam, Gdy dzisiaj rano na mrozie zapaliłem auto, poczułem mocny zapach benzyny zwłaszcza na zewnątrz. Było tak przez pare km jazdy (zatrzymywałem sie), jednak później po kilkunastu zniknęło. Wie ktoś co to może być? Auto to w zasadzie fabryczny WRX. Poza tym wszystko inne wydaje sie OK. Znalazłem podobny wątek tutaj http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=63 jednak tam kolega miał auto ze sporymi modyfikacjami, zwłaszcza wydechu. EDIT: Czy to może być to samo co kolega opisuje tutaj? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127666 - tyle że mi auto jeździ normalnie, nie ma żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 U mnie czuć benzyna wewnątrz szczególnie jak co cofam na parkingu, na zewnątrz jak odśnieżam tez czuć. Jak jest zimno to jest mocne "ssanie" i leje się dużo więcej benzyny... W felicii AFR jest prawie 10.0, wiec ma prawo być czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 xyg, u mnie to sie tez zdarza raz na jakis czas. Chyba TTTM, bo kilka razy juz byla sprawdzana instalacja, w ASO, w nie-ASO i dalej czasami czuc beznyne. Szczegolnie po np. zimnej nocce, albo jak sie jadac dynamicznie nagle zatrzymam np. na swiatlach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neon Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Ja mam to samo.. ale zdarza mi sie czuc paliwo bardzo rzadko wiec narazie zostawiam jak jest, na wiosne bede myslal co z tym zrobic, koledzy na forum pisali ze pod kolektorem dolotowym pekaja przewody paliwowe. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasky Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 W dalszej części dyskusji na http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127666 jest wyjaśnienie problemu wraz z biuletynem serwisowym co trzeba wymienić. Przewody paliwowe pod kolektorem się kurczą na mrozie i zaczynają cieknąć. Jak temperatura się podnosi (silnik się rozgrzewa) samoczynnie przewody się robią znowu szczelne. Widzę że ten problem jest naprawdę częsty w Imprezach. Ciekawe czy SIP przewiduje jakąś szerszą akcję serwisową tak jak to zrobiono w USA?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Gdy dzisiaj rano na mrozie zapaliłem auto, poczułem mocny zapach benzyny zwłaszcza na zewnątrz. Było tak przez pare km jazdy (zatrzymywałem sie), jednak później po kilkunastu zniknęło. Wie ktoś co to może być? Miałem ten problem w WRX i teraz w STi dzisiaj rano było to samo i jak sie dokładnie przyjrzałem to widać lekkie zapocenie tych przewodów, które po paru kilometrach zniknęło. Widzę że ten problem jest naprawdę częsty w Imprezach. Ciekawe czy SIP przewiduje jakąś szerszą akcję serwisową tak jak to zrobiono w USA?? W zeszłym roku zadałem to pytanie Dyrekcji i uzyskałem odpowiedź krótką i zwięzłą: "Nie" - SIP problemu nie widzi, a raczej nie czuje :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xyg Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Moze skoro Subaru US zrobiło taką akcję, to tym razem u nas byłoby łatwiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Moze skoro Subaru US zrobiło taką akcję, to tym razem u nas byłoby łatwiej? Ale ja załaczyłem pdf dotyczacy tej akcji w US i dowiedziełam sie że EU to nie US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xyg Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 To moze by uderzyc z pytaniem do samego FHI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemmek Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Przywitajcie mnie w klubie, śmierdzącyh benzyną WRXów Rocznik 2004, seria. Rano jak się włączy ogrzewanie zapach jest bardzo wyraźny, znika po paru kilometrach Mam nadzieje że nic się nie zapali..... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Haha to ja też witam w tym klubie :grin: Właśnie od 3 dni - jak zaczęły się mrozy - pojawił się silny zapach benzyny. Jest- potem go nie ma- potem znowu jest....irytujące. Nawet kupiem sobie choinkę zapachową żeby zabić ten zapach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 To moze by uderzyc z pytaniem do samego FHI? Bardziej jestem ciekaw co na to UOKiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Właśnie od 3 dni - jak zaczęły się mrozy - pojawił się silny zapach benzyny. Jest- potem go nie ma- potem znowu jest....irytujące.Nawet kupiem sobie choinkę zapachową żeby zabić ten zapach O zapachu diesla? A po postach widac, ze zima pelna geba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romanoff Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 No niestety u mnie to samo, po rozgrzaniu problem znika ale niesmak(niewęch?)pozostaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 A po postach widac, ze zima pelna geba... Ta. Na pewno u Ciebie :razz: Ps Zamienił stryjek siekierke na X i się nie pochwalił? Ps 2 Żeby nie było OT to ja zdecydowałem się na zrobienie tego co poprzedni właściciele olali (patrz avatar) :razz: i bez ściągania kolektora nie dało rady (choć użytkownik Racer ponoć wie jak to zrobić bez ściągania) i faktycznie pomogło. Ale. Teraz przy minus 12 czuć b.b. delikatny i tylko b.b. czasami swądek paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zly Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 to i ja dołączę do tak zacnego klubu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 spoko mi forek tez wali z rana i jest to JDM poprostu auto dostaje bogata mieszanke i nie przepala do konca paliwa turbina. Turbina zimna i raczej nie chodzi (chyba ze ktos upala odrazu ) katalizator nie działa bo za zimno wiec nie ma co dopalic wachy i wszystko idzie w wydech.....notabene tez zimny i tez tam nic sie nie dopala.....a -15C to nie malo i troszke czasu auto potrzebuje na zagrzanie......temat bym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edgecrusher Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Ja wczoraj przy okazji przegladu zalatwilem i sprawe zapachu. Problem w serwisie byl znany wiec mam nadzieje, ze rozwiazany skutecznie, przynajmniej dzisiaj rano nie czulem niczego niepokojacego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xyg Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 edgecrusher, a czy ta usługa coś dodatkowo kosztowała ponad zwykły przegląd (i jeśli tak to ile?). Bo inni koledzy wspominali o kwotach rzędu 1500zł, co z pewnoscią zauważyłbyś na rachunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 rozwiazanie nazywa sie choinka zapachowa -koszt usługi z montażem ok 6zl moze dla tego ze dzis było cieplej i mi tez nie przelewal tak paliwem i nie smierdził......to sie nazywa zgranie w czasie i przestrzeni.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maco Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Miałem to samo!!! jest to o tyle nie bezpieczne ze niedaleko jest kolektor wydechowy ... i nie stety wymieniałem te zasrane wężyki ktorych wymiana zajmuje piec minut a dostanie sie do nich to ok 4 godziny chyba ze ginekologa zatrunic to moze byloby szybciej... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edgecrusher Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 edgecrusher, a czy ta usługa coś dodatkowo kosztowała ponad zwykły przegląd (i jeśli tak to ile?). Bo inni koledzy wspominali o kwotach rzędu 1500zł, co z pewnoscią zauważyłbyś na rachunku Z tego co pamietam to bylo to pomiedzy 400 a 500 PLN, ale oczywiscie nie w ASO ;-) Lacznie z wymiana uszczelek pod kolektorem ssacym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maco Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 moi mechanicy zrobili to za 100pln w dwie godziny bez sciagania kolektora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 maco, jak to zrobili? Jakims "sposobem"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się