Skocz do zawartości

xyg

Użytkownik
  • Postów

    180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    ten pociąg
  • Auto
    WRX MY04

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia xyg

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. xyg

    Pytanie o chłodnice TurboWorks

    Tak z ciekawości: jako to można łatwo stwierdzić? Nawet przy większym obciążeniu czy też temperaturach zewnętrznych, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej na desce rozdzielczej nigdy mi się nie podnosił...
  2. Muszę wymienić chłodnicę w mojej Imprezie WRX MY04. Zdecydowałem się na chłodnicę TurboWorks, zamówiłem taką http://turboworks.pl/Sportowa-chlodnica-wody-Subaru-Impreza-2002-2007-wer-B-p3192 niestety otrzymałem taką http://turboworks.pl/Sportowa-chlodnica-wody-Subaru-Impreza-GDA-GDB-WRX-p9442 . Moje pytanie: czy każda z nich podejdzie do ww. auta? Chłodnice różnią się przede wszystkim rozstawem dolnych zaczepów. Zaczepy te, w moim samochodzie, z tego co spojrzałem, są nieużywane. Poza tym chłodnice różnią się minimalnie grubościa rdzenia (4mm) i wysokością (o 3mm). Po wizualnych oględzinach moim amatorskim okiem jedna i druga powinna pasować, ale nigdy nie wiadomo, czy w którymś zakamarku coś nie będzie wystarczająco spasowane. Obecna chłodnica jest nadal w samochodzie, więc nie jestem sam tego w stanie do końca zweryfikować. Czy ktoś miał doświadczenie z takimi chłodnicami? Z jakiegoś powodu producent wypuścił dwie tak bardzo podobne wersje... Pozdrawiam
  3. Nie wiem czy to to , ale u mnie (delikatne) masło pojawiło się tuż przed UPG
  4. Rzuć monetą Wiesz, że o tym myślałem? Najlepsze w rzucie monetą jest to, że zanim ona spadnie, wiesz co chciałeś wybrać
  5. Panowie i Panie, Szybkie pytanie. Continental ContiSportContact 5 czy Dunlop Sport Maxx RT 2 do nieco mocniejszego WRXa używanego głównie do codziennej jazdy? Bardzo proszę mi nie sugerować innych opon, bo od recenzji i porównań już oczopląsu dostaję.
  6. Pytanie jest, czy da się (i jak) odróżnić taką podróbke od oryginału
  7. Spodziewam się, że będzie głośniej, tylko pytanie jak bardzo
  8. Czy wymiana uppipe i downpipe na przelotwe wpłynie znacząco na głośność wydechu?
  9. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, choć teraz trochę żałuję, że wspomniałem o tuningu, bo nie o to mi głównie chodziło, a wszyscy poszli w tą stronę. Auto ma obecnie 130kkm i jako, że sentymentalny jestem i je lubię to chciałbym nim drugie tyle zrobić . Dlatego bardziej chodziło mi o to, co zmienić, aby silnik wzmocnić i jak najdłużej jeździć bezawaryjnie bez usterek typu TTTM. Moc ma mniejsze znaczenie (wiem, że podniesienie mocy o które mi chodzi da się zrobić remapem). Dlatego mi te panewki, dość powszechne w Subaru, spokoju nie dają. Jak padnie za jakiś czas panewka to do podwójnego kosztu, który teraz przy UPG poniosę (sam niestety remontu nie jestem w stanie zrobić), dojdzie jeszcze naprawa skutków obróconej panewki. Jeśli dodatkowy koszt wymiany panewek nie jest horrendalny, to byłbym w stanie to zrobić (ponoć lepiej zapobiegać niż leczyć....) Którą? Hmm, też chciałem zapytać o to, czy wymiana rozrządu jest konieczna (na obecnym przejechałem 35kkm). Pewien "znany na forum serwis" powiedział mi, że bezdyskusyjnie tak.
  10. Po sierpniowych upałach efekt w moim WRX'ie (2.0) jest taki, że mam uszczelkę pod głowicą do wymiany. Jako, że będzie to dość kosztowna operacja wymagająca wyciągnięcia i rozebrania silnika, zastanawiam się co można by przy okazji w silniku dodatkowo "usprawnić" przy zachowaniu jakichś tam racjonalnych kosztów (powiedzmy dodatkowe kilka k pln). Do tej pory silnik był seryjny. Zastanawiam się nad następującymi rzeczami: 1) Wymiana panewek - ma sens? Dotychczas nie sprawiały problemu, ale jak wiadomo w Subaru to problem dość powszechny. A jak wymieniać to na co? OEM lub coś innego? 2) Sama uszczelka pod głowicą - podobnie, OEM czy może coś innego (np. Cosworth)? 3) Uppipe przelotowy - to na pewno przy okazji zrobię 4) Strojenie - po pkt 3. chyba raczej konieczne? 5) Inne sugestie? Chciałbym w najbliższej przyszłości podnieść trochę moc, powiedzmy w okolice 250-260KM, ale auto ma służyć głównie do jazdy na co dzień.
  11. Z tego co pamiętam to jedna z oryginalnych blaszek też była taka ścięta...
  12. xyg

    Pomoc w wyborze felg do bloba

    Zgadza sie. Poza tym to kwestia gustu, nie zastanawiaj sie co sie innym podoba, tylko bierze to co Tobie sie podoba .
  13. Witam, Mam nieco dziwny problem z czujnikiem otwarcia drzwi. Przy niższych temperaturach po otwarciu drzwi zapala się kontrolka na desce rozdzielczej, natomiast nie zapala się w środku światło, a także i alarm nic nie wie o otwartych drzwiach i zamyka auto po kilkudziesięciu sekundach. Gdzie szukać usterki? Czujnik końcowy (ten przy słupku) jest sprawny. Wymieniałem go, zamieniałem miejscami z innymi i nadal jest to samo. Co najbardziej mnie dziwi, że kontrolka na desce zawsze się zaświeca.
  14. Po poczytaniu innych olejowych wątków wychodzi na to, że dla dyfrów z wiskozą można lać olej taki sam jak dla mechanizmów bez szpery, więc ten Valvoline byłby OK. Ale i tak chyba pójdę w Motula.
  15. xyg

    Wymiana oleju

    ok, ok, mi chodziło tylko o to, że "nie LS" A tak z ciekawości zapytam dlaczego nie LS? Jeśli z tyłu jest mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu to wydawało mi się, że wersja Limited Slip będzie odpowiednia. Czy tu chodzi o typ mechanizmu (płytkowy, etc)? EDIT: OK, doczytałem już w gąszczu innych olejowych wątków: dla dyfra z wiskozą wystarczy olej jak do zwykłego mechanizmu różnicowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...