Skocz do zawartości

Zawor upustowy za i przeciw


Fabio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem.

Jezeli juz sie taki pojawil to poprosze o podeslanie linka i zamkniecie tego watku. (szukalem ale nie znalazlem wiec pisze)

 

Zastanwiam sie nad zamontowaniem innego niz seryjny bov'a czy ma ktos doswiadczenie w tej kwestii, gdyz slyszalem ze w codziennym uzytkowaniu moze byc uciazliwy nie z powodu dzwieku lecz z powodu jak to okreslono wiekszego szarpaniaautem przy zmianie biegow.

 

* Szczerze powiedziawszy najbardziej przypadl mi do gustu Blitz Dual Drive gdyz robi najbardziej wyrazne tsssss jak bicze wodne Stalona w Rambo I :lol:

 

* HKS SSQV tez jest dobry

w Polszy chyba najbardziej popularny tjuningowy gadzet

 

* sa jeszcze takie wynalazki jak Tial ale ja mam juz jeden samochod ktory smieje sie ze wszystkich jak hiena hiiiihihiihi

 

Czekam na jakas wyczerpujaca odpowiedz :grin:

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjny bov'a

 

DV

 

 

ecz z powodu jak to okreslono wiekszego szarpaniaautem przy zmianie biegow.

 

nie spotkałem się z czymś takim

 

Każda dobra firma robi porzadne bovy: HKS, GFB, Blitz kwestia wyboru.

 

Tematów o bovach na forum było sporo, na pewno znajdziesz jak poszukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo oj bylo - aczkolwiek z szukajka nadal ciezko na tym forum :)

 

ogolnie - zawor atmosferyczny, czyli takie jak wymienione przez Ciebie - noo... jesli szpan Ci na dzielni potrzebny... to HKS jest fajny...

 

A jak nie - to zostan z seryjnym, recyrkulacyjnym.

Albo jak przyjdzie odpowiedni moment, to sobie zaloz recyrkulacyjnego forge'a...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem u siebie jednotłoczkowy zawór Blitz Super Sound. Jestem bardzo zodowolony. Piękny, aksamitny dzwięk i do tego bardzo głośny :twisted: Lecz czy jest on tak głośny jak bicze wodne Stalona w Rambo :shock: któż to może wiedzieć :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie nie jest to pewne, ze katalizator padnie, poza tym zalezy to od przebiegu na owym zaworze... Ale teoretycznie jest to bardzo prawdopodobne. Powinno sie zrobic remap o ile sie nie myle :mrgreen: -przynajmniej mozna zniwelowac efekt szarpania na niskich obrotach. Oczywiscie nie zawsze on wystepuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grygo, pewnie jest to jakieś rozwiązanie.. ale ingerecja w układ wydechowy dla samego BOV to chyba przerost formy nad treścią.. Tak myśląc o zabawkach to już lepiej za jakimiś kółeczkami 17" się rozejrzę ;)

Przy okazji możesz mi napisać czy po przesiadce na 17" i oponki 205 (o ile pamietam, takie masz) odczułeś lekkie pogorszenie w dynamice auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i mam winowajce zniszczenia kata....jeździlem na jakimś takim zaworze upustowym.....nie dość ,że obroty spadały i gasł na wysprzegleniu no i wkońcu padł katalizator

taaa... a jak pisalem wyzej, ze trzeba remap zrobic, to mnie wysmiali...

w swoim zrobilem po zalozeniu BOVa i auto duzo plynniej chodzilo na niskich obrotach... Natomiast katalizatorki sie wybily :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...