Fabio Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem. Jezeli juz sie taki pojawil to poprosze o podeslanie linka i zamkniecie tego watku. (szukalem ale nie znalazlem wiec pisze) Zastanwiam sie nad zamontowaniem innego niz seryjny bov'a czy ma ktos doswiadczenie w tej kwestii, gdyz slyszalem ze w codziennym uzytkowaniu moze byc uciazliwy nie z powodu dzwieku lecz z powodu jak to okreslono wiekszego szarpaniaautem przy zmianie biegow. * Szczerze powiedziawszy najbardziej przypadl mi do gustu Blitz Dual Drive gdyz robi najbardziej wyrazne tsssss jak bicze wodne Stalona w Rambo I * HKS SSQV tez jest dobry w Polszy chyba najbardziej popularny tjuningowy gadzet * sa jeszcze takie wynalazki jak Tial ale ja mam juz jeden samochod ktory smieje sie ze wszystkich jak hiena hiiiihihiihi Czekam na jakas wyczerpujaca odpowiedz :grin: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 seryjny bov'a DV ecz z powodu jak to okreslono wiekszego szarpaniaautem przy zmianie biegow. nie spotkałem się z czymś takim Każda dobra firma robi porzadne bovy: HKS, GFB, Blitz kwestia wyboru. Tematów o bovach na forum było sporo, na pewno znajdziesz jak poszukasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Bylo oj bylo - aczkolwiek z szukajka nadal ciezko na tym forum ogolnie - zawor atmosferyczny, czyli takie jak wymienione przez Ciebie - noo... jesli szpan Ci na dzielni potrzebny... to HKS jest fajny... A jak nie - to zostan z seryjnym, recyrkulacyjnym. Albo jak przyjdzie odpowiedni moment, to sobie zaloz recyrkulacyjnego forge'a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Albo jak przyjdzie odpowiedni moment, to sobie zaloz recyrkulacyjnego forge'a... ...albo hybrydowego GFB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Albo... takie przyjemne z pozytecznym APS tez robi jakies - ale GFB jest dostepny za to pewnie bez problemu w zakazanej firmie podstepnie przynoszacej SIPowi straty, zdradziecko takze oferujac czesci do samochodow Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Problem z szarpaniem moze sie pojawiac, poniewaz z tego co wiem, to zalewa silnik zbyt bogata mieszanka. Poza tym katalizatory przy takim zalewaniu moga uledz zniszczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 i może pojawić się trochę marchewek z tylu auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otori Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Założyłem u siebie jednotłoczkowy zawór Blitz Super Sound. Jestem bardzo zodowolony. Piękny, aksamitny dzwięk i do tego bardzo głośny Lecz czy jest on tak głośny jak bicze wodne Stalona w Rambo :shock: któż to może wiedzieć :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 A czy ktoś ma jakieś dłuższe doświadczenia z BOV przy seryjnym wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 A czy ktoś ma jakieś dłuższe doświadczenia z BOV przy seryjnym wydechu? Ja miałem przez jakiś czas. Nic się nie działo, a katalizatory po wymianie wydechu okazały się zdrowe. Gdyby bov jakoś mega przelewał zapewne byłoby inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Chyba można załatwić katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Oczywiscie nie jest to pewne, ze katalizator padnie, poza tym zalezy to od przebiegu na owym zaworze... Ale teoretycznie jest to bardzo prawdopodobne. Powinno sie zrobic remap o ile sie nie myle -przynajmniej mozna zniwelowac efekt szarpania na niskich obrotach. Oczywiscie nie zawsze on wystepuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Powinno sie zrobic remap o ile sie nie myle tak, remap robi się nawet przy zmianie gałki biegów lub przy załozeniu chlapaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Założyłem w zeszłym tygodniu BOV-a od HKS. Ładnie syczy Oprócz tego żadnych zmian. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 tak, remap robi się nawet przy zmianie gałki biegów lub przy załozeniu chlapaczy. Teraz to mowisz Dobre gulgul i psss to podstawa bezwzrokowego rozpoznawania marki a nie jakis tam szpan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 tak, remap robi się nawet przy zmianie gałki biegów lub przy załozeniu chlapaczy. Olałem temat BOVa, ale skoro moja dziewczyna domaga się psss, to nie mogę tego tak zostawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 A czy ktoś ma jakieś dłuższe doświadczenia z BOV przy seryjnym wydechu? Ja miałem w GTku przez rok, wszystko w porządku było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Taak, zgadzam sie co do chlapaczy, ale odnosnie galki zmiany biegow mam watpliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 U mnie jest od dawna, poza efektami dźwiękowymi nic się nie dzieje. Katalizatory niestety całe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Dużo i ostro jeżdżę u mnie katalizator padł od BOV-a, sporo głosniej sie zrobiło Ale to wyjatki bo w wiekszosci nic sie nie dzieje, to tak jak z przeładowaniem po ingerecji w wydech, u jednych jest u innych nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hannibal Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 no i mam winowajce zniszczenia kata....jeździlem na jakimś takim zaworze upustowym.....nie dość ,że obroty spadały i gasł na wysprzegleniu no i wkońcu padł katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 tomek_z a nie myslales zeby wyrzucic katalizatory? wyciac i wspawac rury? jest ciut glosniej, ale bez przesady, na pewno znosnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 grygo, pewnie jest to jakieś rozwiązanie.. ale ingerecja w układ wydechowy dla samego BOV to chyba przerost formy nad treścią.. Tak myśląc o zabawkach to już lepiej za jakimiś kółeczkami 17" się rozejrzę Przy okazji możesz mi napisać czy po przesiadce na 17" i oponki 205 (o ile pamietam, takie masz) odczułeś lekkie pogorszenie w dynamice auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 koledze kogii'emu tez w GT-ku kat padl po roku z BOVem, a on jakichs wielkich przebiegow nie robil raczej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 no i mam winowajce zniszczenia kata....jeździlem na jakimś takim zaworze upustowym.....nie dość ,że obroty spadały i gasł na wysprzegleniu no i wkońcu padł katalizator taaa... a jak pisalem wyzej, ze trzeba remap zrobic, to mnie wysmiali... w swoim zrobilem po zalozeniu BOVa i auto duzo plynniej chodzilo na niskich obrotach... Natomiast katalizatorki sie wybily Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się