ojejkoo Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 A są już może jakieś newsy co do automatu w STI? :shock: Japońce i Australijczycy już je podobno mają. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marro Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 A są już może jakieś newsy co do automatu w STI? :shock: Japońce i Australijczycy już je podobno mają.pozdr automat w STI :roll: to od razu do działu "uszkodzone" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Automat już jest od jakiegoś czasu, ale tylko w Japonii. Nazywa się to A-Line. http://carscoop.blogspot.com/2009/02/new-subaru-impreza-wrx-sti-line-with.html Straszny badziew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Automat już jest od jakiegoś czasu, ale tylko w Japonii. Nazywa się to A-Line. http://carscoop.blogspot.com/2009/02/new-subaru-impreza-wrx-sti-line-with.html Straszny badziew Wcale nie uważam, że to badziew. Przy założeniu, że automat jest szybki i ma manetki przy kierownicy, jest o niebo praktyczniejszy w mieście, choćby ze względu na korki. W OBK H6 07 sprawdza się znakomicie, mam zastrzeżenia tylko do jego szybkości, ale też to nie auto sportowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Automat już jest od jakiegoś czasu, ale tylko w Japonii. Nazywa się to A-Line. http://carscoop.blogspot.com/2009/02/new-subaru-impreza-wrx-sti-line-with.html Straszny badziew Wcale nie uważam, że to badziew. Przy założeniu, że automat jest szybki i ma manetki przy kierownicy, jest o niebo praktyczniejszy w mieście, choćby ze względu na korki. W OBK H6 07 sprawdza się znakomicie, mam zastrzeżenia tylko do jego szybkości, ale też to nie auto sportowe Nie zgodzę się do końca. Tak, automat w OBK to dobre rozwiązanie, tak jak wspomniałeś w korkach sprawdza się dobrze, na autostradzie, nie musisz cały czas machać lewarkiem. Jest po prostu wygodniejszy. Do auta na codzień lub rodzinnego jak najbardziej. A STI to auto do zabawy, szaleństwa, upalania, i wg. mnie bardziej pasuje do niego normalna skrzynia biegów. Może jest mniej wygodna, ale w tym aucie nie chodzi przecież o to by było wygodnie? Zresztą Evo X jest oferowana z automatem i podobno jakoś nie zachwyca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Automat badziew? Może 15 lat temu... teraz to juz inne automaty.. np. genialne DSG. A co do nowego STi... jest boskii! Bardzo, ale to baardzo mi się podoba!! Najbardziej chyba srebrny i biały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Automat badziew? Może 15 lat temu... teraz to juz inne automaty.. np. genialne DSG. Nie chodziło mi o to, że wszystkie automaty są złe, tylko, że nie pasują do estiaja. DSG jest super, ale z tego co wiem, nie montują go w Subaru :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Nie zgodzę się do końca. Tak, automat w OBK to dobre rozwiązanie, tak jak wspomniałeś w korkach sprawdza się dobrze, na autostradzie, nie musisz cały czas machać lewarkiem. Jest po prostu wygodniejszy. Do auta na codzień lub rodzinnego jak najbardziej. A STI to auto do zabawy, szaleństwa, upalania, i wg. mnie bardziej pasuje do niego normalna skrzynia biegów. Może jest mniej wygodna, ale w tym aucie nie chodzi przecież o to by było wygodnie? Zresztą Evo X jest oferowana z automatem i podobno jakoś nie zachwyca... Ale ja nie mówię, że STI z lewarkiem jest złe. Jest masa ludzi kochających takie auta. Ja pytam, czy będzie w EU też automat, bo pewnie bym kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Myślę, że prędzej czy później w Europie takie coś pojawi, pytanie tylko kiedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Ja bym chciał STI z łopatkami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Ja bym chciał STI z łopatkami... Hmm, czy ja wiem - chyba wole "mieszać" wajchą Chociaż pewnie bym spróbował gdyby było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ape Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Ja bym chciał STI z łopatkami... Z takim PDK na ten przykład... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Ja mam forka z łopatkami... ...w bagażniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer wrc Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Oj piękne autko goście stworzyli...Spokojnie można rzec że to najładniejsze cudo na świecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 killer wrc, ... :shock: Powaliło jedną ręką nawet Bentleya Continental GT ... Zmiotło go! :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Ja tam wole bude MY03 < MY05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 osobiście mi sie ten sedan zdecydowanie bardziej podoba jak Lanos, przynajmniej ma wieśniaki wielki spojler, i zaczyna przypominac STI :roll:, Ale cena pewnie bedzie z 200tys. , a to już nie wyglada różowo . rozumiem że w EU bedzie tylko silnik 2.5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizu Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 To niech mi ktoś o co chodzi z tym DSG, bo niby to takie skomplikowane dwusprzęgłowa skrzynia i w ogóle, a jak sie popatrzy na dane producenta to przyspieszenie z DSG i bez jest takie samo, a jeszcze zurzycie paliwa większe... po co to :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 po co to Żeby nie odrywać rąk od kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 i zbić kupe forsy czy montowanie dsg w troche mocniejszych golfach, albo paskach jest sensowne? :roll: Ja uważam, ze nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 czy montowanie dsg w troche mocniejszych golfach, albo paskach jest sensowne? Ja uważam, ze nie Ale dlaczego? Do niedawna też byłem purystą motoryzacyjnym i uważałem, że manual to jedyny słuszny rodzaj skrzyni biegów, ale po przejechaniu się kilkoma samochodami z naprawde dobrze działającymi skrzyniami automatycznymi (począwszy od 7G - Tronic produkcji Mercedesa, Tiptronic w Audi, przez DSG i PDK, skończywszy na również dwusprzęgłowych wynalazkach z włoskiego Maranello) uważam, że są świetne i każdemu mogę je śmiało polecić. Niezależnie od tego czy auto miało 200KM, czy 700 KM to i tak wszystko działało świetnie, nic nie szarpało (a'propos szarpania - wyjątkiem jest SMG w M5; nie da się zmienić biegu bez szarpnięcia, no za cholerę...), a jazda była baaardzo przyjemna Generalnie same korzyści: - mniejsze zużycie sprzęgła niż w manu, gdzie niedoświadczony kierman namiętnie je spala przy każdym ruszaniu, - mniejsze zużycie paliwa, - często znacznie lepsze osiągi, - ze względu na mniejsze zużycie paliwa zieloni się mniej czepiają, więc to daje mniejsze szanse, że podziurwaią opony, :wink: - w miejskich warunkach, albo w korkach manual w połączeniu z +300KM i +450Nm to istny horror; zarówno dla kierownika jak i samego samochodu, - i przede wszystkim nie trzeba machać wajchą non-stop, co na dłuższym dystansie jest mocno nużące. A że tego rodzaju przekładnie są droższe... Cóż, za technologie i wygodę się płaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Ale po co montować DSG np w VW Touranie :?: Bez obrazy ale ten samochód prowadzi się jak konną furmankę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Ale po co montować DSG np w VW Touranie :?: Bez obrazy ale ten samochód prowadzi się jak konną furmankę Bo nie każdy się nadaje do manuala, a że akurat nowe przekładnie dwu-sprzęgłowe wypierają konstrukcję starego typu, to kupując konną-VW-furmankę dostajesz 'w prezencie' fajną skrzynie... zamiast starego i mułowatego automata 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Do niedawna też byłem purystą motoryzacyjnym i uważałem, że manual to jedyny słuszny rodzaj skrzyni biegów, ale po przejechaniu się kilkoma samochodami z naprawde dobrze działającymi skrzyniami automatycznymi (począwszy od 7G - Tronic produkcji Mercedesa, Tiptronic w Audi, przez DSG i PDK, skończywszy na również dwusprzęgłowych wynalazkach z włoskiego Maranello) uważam, że są świetne i każdemu mogę je śmiało polecić Czy na pewno mówimy o skrzyniach AUTOMATYCZNYCH? Bo dla mnie automat to nie do końca jest to, co chciałbym mieć. Natomiast manual dwusprzęgłowy z łopatkami - jak najbardziej 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Czepiasz się Wszystko zależy od definicji automatu; dla mnie to jest przekładnia, w której nie mam sprzęgła pod nogą. Choć "manumatic", albo "pół-automat" to faktycznie trafniejsze określenia niż zwykłe "skrzynia automatyczna", przynajmniej w wyżej wymienionych przeze mnie przypadkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się